Материалдар / Сабақ жоспары:Трі ағзалардың сан алуандығы 5-сынып

Сабақ жоспары:Трі ағзалардың сан алуандығы 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре білуі тиіс оқушылар өз ойларын еркін жеткізе білу керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2018
638
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Трі ағзалардың сан алуандығыМұғалімнің аты-жөні: Искакова А.ЖКүні: 17.04.2018 ж
Сынып: 5

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары5.6.2.2 – бір жасушалы және көп жасушалы ағзаларды сипаттау
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілікағзалардың тірі табиғат дүниесіне
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысбиология
Алдыңғы оқуБастауыш сыныптан тірі ағзалардың жіктелуін біледі
Сабақтың барысы
Сабақтыңжоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру: бір-бірлеріне жақсы тілектер білдіреді.

«Ой қозғау» сұрақ-жауап
  • Тірі ағзалардың неше қасиеттері бар? (4 оларды атандар)
  • Бактериялар (ядросы жоқ және біржасушалы)
  • Барлық тірі ағзалардың құрамында органикалық қандай заттар? (ақуыз, көміртегі, және май)
  • Қарапайым біржасушалы ағза (жасыл эвглена)
  • Түрлі қима қағаздар арқылы топтарға бөлу.



    Сабақтың ортасыБілу













    Мақсаты: Белсендіру мақсатында мағынаны ашу және талқылау.Жаңа сабақ: Оқушылар «Жұптық жұмыс» 1 топ: Омыртқалы жануарлар2 топ: Омыртқасыз жануарларКері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

    Оқулық,мәтіндерӘр-түрлі түсті маркер, қағаз, желім ақпараттық парақшалар беріледі.
    ТүсінуМақсаты: Оқушылардың алған білімдерін бекітеді және қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқулықпен жұмыс істеу: «Жеке жұмыс» оқулықтағы сұрақтарға жауап беріңіз.

    Тапсырма: Көп нүктенің орнына керекті сөздерді жазамыз.
  • Ең қарапайымы және кішкентайы – біржасушалы жануарлар (амеба, инфузория)
  • Жануарлардың арасында құрылысы қарапайымдарды ...... (омыртқасыз жануарлар)
  • Жануарлардың үлкен тобын ......... (омыртқалылар)
  • Омыртқалы жануарлар ....... (балықтар, қосмекенділер, бауырмен жорғалаушылар, құстар, аңдар немесе сүтқоректілер)


  • Бағалау оқушылар жұпта бірін-бірі смайлик арқылы бағалайды.






















    Талдау











    «Жеке жұмыс» дәптермен жұмыскесте толтыру





    Бағалау: оқушылар бірін-бірі смайлик арқылы бағалайды.
    Оқушыларға таратпа қағаздар беріледі







    Сабақтың соңы
    ЖинақтауМақсаты: Жаңа тақырыпты қорытындылау және тұжырымды жасау. «Жеке жұмыс» Төр көрпе әдісі оқушыларға екі түрлі стикер беріледі сұрақ және жауаптарын жазады. Оқушылар кезектесіп шығып сұрақтарға жауап береді.

    Бағалау: Топтар бірін-бірі «Үш шапалақ» тәсілі арқылы бағалайды.
    Тақырып бойынша тест құрастырып жазады.
    Үй жұмысы





    Кері байланыс

    &50.оқу Тірі ағзалардың қасиеті эссе жазып келу



    «Алма ағашы» әдісіОқушыларға екі түсті «алма» беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. - мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл – күйім көтеріңкі.- - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.
    Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ