Мағананы
тану
Топтарға жаңа тақырып бойынша
Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс
істеуді тапсыру, мағанасын талдау
-
Орыс мемлекетінің қазақ
хандығы жеріне көз салуының себебі неде?
-
ХУІІІ бас кезеніңде Қазақ
хандығының көрші елдермен қарым- қатынастары қалай
қалыптасты?
-
Тәуке ханның қазақ қоғамындағы
ұйымдатырушылық және қайраткерлік орны туралы не
айтасың?
-
«Жеті жарғы» заңды қазақ
қоғамына не үшін қажет болды?
-
Әбілқайыр ханға тарихи тұлға
ретінде қандай баға беруге болады?
Топтық жұмысты
ұйымдастыру
Зерттеу сұрақтары арқылы
оқушылардың зерттеушілік дағдысының жүруі
ұйымдастырылады
Зерттеу
сұрақтары:
Қазақ қоғамы қандай
әлеуметтік топтар мен таптарға
жіктелді?
Әрбір әлеуметтік топ
өкілдері қандай қызмет атқарды?
Хандардың, би,
батырлардың басшылық ролі, шешімдері қаншалықты маңызды
болды?
Оқушылар
әрекеті:
Зерттеу сұрақтарын 3
топта жауаптарын сынып алдында
қорғайды.
Мәтінді оқу арқылы
оқушылардың топтық жұмысты жасауын
ұйымдастырыңыз.
Бағалау
Критерийлері:
Топтық жұмыс
критерийлері:
Ханның 3-ден кем емес
қызметін анықтаңыз.
Бидің 3 –ден кем емес
қызметін сипаттаңыз.
Батырдың 3 – ден кем
емес ролін көрсетіңіз
Мұғалім әрекеті:жеке
жұмысты ұйымдастыру.
Мәтінді оқу арқылы
әрбір сатының маңыздылығын анықтау.Жеке
тапсырма.
XVIII ғасырдың І-ширегіндегі
Қазақ хандығының қызметін көрсету.
Хандар
|
Тәуке
хан
|
Қайып
хан
|
Әбілқайыр
хан
|
Жеке бас
ерекшеліктері
|
|
|
|
Ханның жүргізген іс-әрекеті
мен саясаты
|
|
|
|
Тарихи
маңызы
|
|
|
|
Оқушылар
әрекеті:
Критерийі:
Өзіңіз таңдаған 3
қызметтің 1-ден кем емес маңыздылығын
талдаңыз
1 саты -Ауыл-
ауылбасы
2 саты - Ата-аймақ –
ақсақал
3 саты - Ру –
рубасы
4 саты - Арыс
–би
5 саты – Ұлыс –
сұлтан
6 саты - Жүз –
хан
7 саты -Хандық -
хандардың ханы
Құжатпен
жұмыс.8 сынып
хрестоматия.Хрестоматия құжатын пайдалану арқылы әр топ өкілдерінің
қандай міндеттерін мен құқықтары болғандығын
анықтау.
Жұптық тапсырманы
орындау критерийлері:
1.Мемлекеттік билік
жүйесінің 2 –ден кем емес ерекшеліктерін
анықтаңыз.
2. Әлеуметтік топтардың
қазақ қоғамындағы 2 –ден кем емес орнын
көрсетіңіз.
3.Қорытынды ойыңызды 2
сөйлемнен тұратын шағын оймен
жазыңыз
Оқушылар
әрекеті:
Жұпта өзара талқылау
арқылы құжат мәтінінен ақпараттарды біледі және
түсінеді.
XVII ғ. қазақ қоғамында
болған шаруалардың, батырлардың, билердің, қожалардың қызметін
анықтайды
Интерпретация.Топтық
жұмыс:
Оқушылар «еркін
микрофон» әдісі арқылы әлеуметтік топ өкілінің атынан қоғамдағы
орны мен маңыздылыған дәлелдеуі
тиіс
Мұғалім
әрекеті:
Б Жоғарыда орындалған
тапсырмаларға сәйкес оқушылар «Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтар
хандықты нығайтуда қандай рол атқарды?» деген тақырыптағы сұраққа
қайта оралып ойларын тұжырымдап дәптерге
жазады.
Жаңа тақырыпты бекіту үшін
қойылатын сұрақтар:
-
XVIII ғасырда Ресейдің
Қазақстанға қызығушылығының күшеюіне не себеп
болды?
-
XVIII ғасырдағ Қазақ
хандығының ішкі жағдайын қалай бейнелеуге
болады?
-
XVIII ғасырдың І-ширегіндегі
Қазақ хандығы төңірегіндегі сыртқы хал-ахуал өте күрделі болды,
осыған мысал келтір.
|