Материалдар / Сабақ жоспарыXVIII ғасырдың бас кезіндегі Қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспарыXVIII ғасырдың бас кезіндегі Қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 8 сыныпқа жаңартылған білім беру мазмұны бойынша білім жетілдіру курсына барып келген ұстаздарға көмек болар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
415
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Мектеп:

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы



XVIII ғасырдың бас кезіндегі Қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы


Зерттеу сұрақтары:

Қазақ қоғамы қандай әлеуметтік топтар мен таптарға жіктелді?

Әрбір әлеуметтік топ өкілдері қандай қызмет атқарды?

Хандардың, би, батырлардың басшылық ролі, шешімдері қаншалықты маңызды болды?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.1.2 XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру

8.3.1.2 Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау

8.4.1.1 жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар

Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтайды

қоғамдық-саяси өмірдегі батыр, би, сұлтан, жыраулардың қызметтерін анықтайды

Көптеген оқушылар

Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің билік жүйесінің ерекшеліктерін зерттейдіу

Кейбір оқушылар

XVIII ғасырдың бас кезіндегі Қазақ хандығының ішкі және сыртқы жағдайы жөнінде жалпы түсініктерін қамтиды

Бағалау критерийлері

Білу және түсіну::Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың қызметін талдайды

Анализ:Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтар мен таптарды ажырата алады, жіктейді.

Анализ :Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтар мен таптардың қызметін ажырата алады

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология:

Әлеуметтік топтар, «ақсүйек»,қарасүйектер

дипломатиялық миссия, транзиттік сауда, Ресей саясатының әскери-отаршылдық сарыны, ойрат басқыншыларына қарсы қазақ хылқының азаттық күресі, отар, империя, сепаратизм, құрылтай

Құндылықтарды игерту:

Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-бірінеқолдау көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады. Еңбексүйгіштік жұмыс орынын таза сақтауда, оқушылардың белсенді жұмысында, алшығармашылық жаңа идеяларды ұсынуда көрініс табады.

Пәнаралық байланыстар

Дүниежүзі тарихы,қазақ әдебиеті,географияпәндерінен плған білімдерін кіріктіру

АКТ қолдану дағдылары

Қажетті ақпаратты алу және өңдеу дағдысы дамытылады.

Бастапқы білім


Қазақ тарихы

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басыҚызығушы

лықты ояту кезеңі


Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

Оқушылар сандықшадан кезекпен қағазды алып, онда жазылған сөздерге көңіл-күйін жеткізіп, айтады.

Тыңдаған оқушылар одағай түрін анықтайды.

Тақырыпқа ену үшін сұрақтарға жауап береді:

Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;

Жетістік критерийлерін болжайды;

Жетістік критерийлерімен танысады

Миға шабуыл әдісін пайдалану

  1. Ерте орта ғасырлық мемлекеттерге қандай мемлекеттер жатады?

  2. Түріктер туралы мәлімет беретін қандай ескерткіштерді білесің?

  3. Ұлы Жібек жолының ерте ортағасырлық мемлекеттер тарихындағы рөлі қандай?

  4. Неліктен ерте ортағасырлық мемлекеттер ұзақ өмір сүре алмады?

Бүгінгі күнге дейін өмір сүрген қандай түрік тілдес халықтарды білесің?.

БЫМ «Суреттер сөйлейді» әдісімен тақырыпқа шығу

Сабақ тақырыбын анықтау

Оқу мақсатын анықтау

Интерактивті тақта

Сабақтың ортаңғы кезеңі



Мағананы тану

Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау

  1. Орыс мемлекетінің қазақ хандығы жеріне көз салуының себебі неде?

  2. ХУІІІ бас кезеніңде Қазақ хандығының көрші елдермен қарым- қатынастары қалай қалыптасты?

  3. Тәуке ханның қазақ қоғамындағы ұйымдатырушылық және қайраткерлік орны туралы не айтасың?

  4. «Жеті жарғы» заңды қазақ қоғамына не үшін қажет болды?

  5. Әбілқайыр ханға тарихи тұлға ретінде қандай баға беруге болады?

Топтық жұмысты ұйымдастыру

Зерттеу сұрақтары арқылы оқушылардың зерттеушілік дағдысының жүруі ұйымдастырылады

Зерттеу сұрақтары:

Қазақ қоғамы қандай әлеуметтік топтар мен таптарға жіктелді?

Әрбір әлеуметтік топ өкілдері қандай қызмет атқарды?

Хандардың, би, батырлардың басшылық ролі, шешімдері қаншалықты маңызды болды?

Оқушылар әрекеті:

Зерттеу сұрақтарын 3 топта жауаптарын сынып алдында қорғайды.

Мәтінді оқу арқылы оқушылардың топтық жұмысты жасауын ұйымдастырыңыз.

Бағалау Критерийлері:

Топтық жұмыс критерийлері:

Ханның 3-ден кем емес қызметін анықтаңыз.

Бидің 3 –ден кем емес қызметін сипаттаңыз.

Батырдың 3 – ден кем емес ролін көрсетіңіз

Мұғалім әрекеті:жеке жұмысты ұйымдастыру.

Мәтінді оқу арқылы әрбір сатының маңыздылығын анықтау.Жеке тапсырма.

XVIII ғасырдың І-ширегіндегі Қазақ хандығының қызметін көрсету.

Хандар

Тәуке хан

Қайып хан

Әбілқайыр хан

Жеке бас ерекшеліктері




Ханның жүргізген іс-әрекеті мен саясаты




Тарихи маңызы





Оқушылар әрекеті:

Критерийі:

Өзіңіз таңдаған 3 қызметтің 1-ден кем емес маңыздылығын талдаңыз

1 саты -Ауыл- ауылбасы

2 саты - Ата-аймақ – ақсақал

3 саты - Ру – рубасы

4 саты - Арыс –би

5 саты – Ұлыс – сұлтан

6 саты - Жүз – хан

7 саты -Хандық - хандардың ханы

Құжатпен жұмыс.8 сынып хрестоматия.Хрестоматия құжатын пайдалану арқылы әр топ өкілдерінің қандай міндеттерін мен құқықтары болғандығын анықтау.

Жұптық тапсырманы орындау критерийлері:

1.Мемлекеттік билік жүйесінің 2 –ден кем емес ерекшеліктерін анықтаңыз.

2. Әлеуметтік топтардың қазақ қоғамындағы 2 –ден кем емес орнын көрсетіңіз.

3.Қорытынды ойыңызды 2 сөйлемнен тұратын шағын оймен жазыңыз

Оқушылар әрекеті:

Жұпта өзара талқылау арқылы құжат мәтінінен ақпараттарды біледі және түсінеді.

XVII ғ. қазақ қоғамында болған шаруалардың, батырлардың, билердің, қожалардың қызметін анықтайды

Интерпретация.Топтық жұмыс:

Оқушылар «еркін микрофон» әдісі арқылы әлеуметтік топ өкілінің атынан қоғамдағы орны мен маңыздылыған дәлелдеуі тиіс

Мұғалім әрекеті:

Б Жоғарыда орындалған тапсырмаларға сәйкес оқушылар «Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтар хандықты нығайтуда қандай рол атқарды?» деген тақырыптағы сұраққа қайта оралып ойларын тұжырымдап дәптерге жазады.


Жаңа тақырыпты бекіту үшін қойылатын сұрақтар:

  1. XVIII ғасырда Ресейдің Қазақстанға қызығушылығының күшеюіне не себеп болды?

  2. XVIII ғасырдағ Қазақ хандығының ішкі жағдайын қалай бейнелеуге болады?

  3. XVIII ғасырдың І-ширегіндегі Қазақ хандығы төңірегіндегі сыртқы хал-ахуал өте күрделі болды, осыған мысал келтір.


Дайын дидак матери

Үлестірмелі қағаз

Сабақтың соңы

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

Әлеуметтік топтар қазақ қоғамында қандай рөл атқарды?

Күтілетін жауап:

әлеумет – сол қоғамның портреті

әлеуметтік топтар – меншік сипатына, табыс мөлшеріне, билік көлеміне, беделіне, ұлттық белгілеріне қарай рөл атқарады

Слайд 12

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!