3 минут
3
минут
|
1.Психологиялық
ахуалды қалыптастыру.
Тренинг
«Шығыс
базары»
Үш стикерге өз
есімдерін жазуды ұсынамын. Мен бәрін жинап алып, араластырып,
қайтадан үш стикерден таратамын. Базарды аралап жүріп әркім өз
есімі жазылған стикерді сатып
алады.
Топқа
бөлу
«Броундық қозғалыс»
әдісі және «Flippity» платформасы арқылы топқа
бөлемін. Сынып бөлмесінің әр жеріне 1-20 дейінге сандар жазылған
стикерлерді жабыстырып қоямын. Қатысушаларға бір-бір стикерден
алуды ұсынамын.Соңында экранға назар аударуларын
сұранамын. «Flippity» платформасы арқылы
органайзерде айналдыра отырып екі топқа
бөлемін.
Бастапқы
қадам. Проблемалық
сұрақ.
1.Бағалау
критерийлерін қалай анықтауға болады?
2.Дескриптор
дегеніміз не?
3.Дескрипторларды
қалай құруға болады?
(ауызша
сұрақ-жауап)
Постер
|
Үш стикерге өз
есімдерін жазады, қайтадан сатып
алады.
Коучингке
қатысушалар сынып бөлмесін аралап жүріп бір-бір стикерден алады.
Қатысушылар экранда көрсетілген нумерация бойынша екі топқа
бөлінеді.
І.
Критерий
ІІ.
Дескриптор
Қатысушылар топта
дескриптор туралы ойларын ортада талқылап, жұмыс тәжірибесінде
қалай қолданып жүргендігі жайлы ой
бөліседі.
Постермен
жұмыс
|
Стикерлер,
Экран
https://flippity.net/rp.php?c=1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20&t=2nd%20Period%20Math
А3 форматта ақ,
парақ,маркер
|
5
минут
|
2.Қызығушылықты
ояту.
Топтық
жұмыс
І топ «Блум»
таксономиясының қадамдарын реттіілігімен
орналастыру.
ІІ топ дескрипторды
құру қадамдарын реттілігімен
орналастыру
Критерийі:
1.Өзара топта
талқылау
2..Берілген
қима-қағаздарды қадам бойынша
орналастыру
Екі топқа
қима-қағаздар таратамын, әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша
реттілігімен орналастыру
керек.
«Wordwall»
платформасы арқылы
тақтада сәйкестендіреді
|
І топ «Блум»
таксономиясының қадамдарын ретімен
орналастырады.
1.Білу
2.Түсіну
3.Қолдану
4.Талдау
5.Жинақтау
6.Бағалау
ІІ топ
дескрипторды құру қадамдарын ретімен
орналасытарады
1.Оқу
мақсаты
2.Бағалау
критерийі
3.Ойлау
дағдысы
4.Тапсырмалар
5.Дескрипторлар
|
Қима-қағаздар, А3
форматта ақ парақ,маркер
«Wordwall»
платформасы
https://wordwall.net/ru/resource/37372545
|
3
минут
|
Психологиялық
тренинг
« Жұлдыздар
саяхат» қиылған жұлдызшаларды топ
мүшелеріне бір-бірден таратып беремін. Ережесімен таныстырамын. Әр
қайсысы өз есімдерін жазып «Дөңгелек үстел» әдісі бойынша бір
бірімен сағат тілі бойынша жұлдызшалармен алмасады. Сол
жұлдызшаларға көршісіне арнап тілек жазады. Жұлдызша өзіне қайтып
айналып келгенше бір-бірімен алмасып жаза береді. Өз жұлдызшасы
келген соң жұлдызшаны көкіректеріне қойып, көздерін жұмып өздерін
бір жұлдыз әлемінде жүргендей
сезінеді
|
Қатысушылар бір-бір
жұлдызшадан нұсқаулық бойынша тапсырмаларды орындап
отырады.
Нәтижесінде көңілдері
көтеріліп бір жақсы сезімде
болады,.
|
Қағаздан қиылған түрлі түсті
жұлдызшалар
|
3
минут
|
3. «Мағынаны
ажырату»
Power
point (слайд көрсету) теорияға
тоқталу
1.Сабақтаға тапсырмаларға
дескриптор құрудың маңыздылығын
түсіндіру. қандай мақсатпен алынатыны
жайлы , оның қандай түрлері болатыны жайлы мәлімет
беру.
2.Дескриптордың
мұғалімдер және оқушылар үшін
маңызы жайлы мәлімет
беру.
3.Дескрипторды
ұсынғанда және оны алғандағы
ұстанатын басты ережелермен
таныстыру
|
Қатысушылар өздеріне қажет
ақпараттарды түртіп отырады
|
Интербелсенді тақта,
слайд
|
8
минут
|
8. Шығармашылық
жұмыс:
Екі топқа екі тапсырма
мақсатымен беремін. Әр топ берілген тапсырмаға мақсатқа сай бағалау
критерийін, ойлау дағдысы, дескриптор
құрады.
І. «Критерийлер»
тобы
Мақсат:3.5.1.2** есептерді шығаруда
"бір заттың массасы", "саны", "жалпы масса"/"бір затқа жіберілген
шығын", "заттардың саны", "жалпы шығын" ұғымдарының өзара
тәуелділігін пайдалану;
Тапсырма: Ағаштан жасалған 8 ыдысқа 40 л
қымыз құйылды. 30 л қымызды құю үшін осындай неше ыдыс
қажет?
Критерий:
1.Шамалар арасындағы
тәуелділікке берілген есептерді шығаруда формуланы
қолданады
Ойлау
дағдысы. Қолдану
Дескриптор:
1.Есептің қысқаша
шартын құрады.
2.Амалдарды дұрыс
таңдап,өрнек құрады.
3.Формуланы қолданып
өрнектің мәнін табады.
4.Есептің жауабын
жазады
ІІ.
«Дескрипторлар» тобы
Мақсат: 3.1.4.1 Тірек сөздер мен
жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме
құрау
Тапсырма: Берілген тірек сөздер мен
жоспарды пайдаланып, «Өнерлі әжей» тақырыбына әңгіме құрастырып
айт.
Тірек
сөздер: ауыл, әжесінің өнері, түрлі
түсті оюлар, текемет басу, әшекей, өрнекті сырмақ сыру, тоқылған
алаша, көздің жауын алу, немересіне үйрету, қуану, риза
болу. Жоспар:
1. Әжесін
сағыну
2.Әженің
өнері
3.Өнер
үйрену
4.
Ризашылық
Критерий:
1.Тірек сөздерді орынды
қолданады
2.Мәтіннің құрылымдық
бөліктерін сақтайды
Ойлау
дағдысы. Қолдану
Дескриптор.
-жоспар бойынша тақырыпқа
сәйкес мәтін құрастырады;
- тірек сөздерді орынды
пайдаланады;
- мәтіннің құрылымдық
бөліктерін сақтайды;
- сөйлемдердің құрылымын
сақтайды.
|
Топпен жұмыс
жүргізеді Қатысушылар ойлана отырып топ бойынша бірлескен түрде
ынтымақтастықта жұмыс
жасайды.
Берілген мақсатқа сай критерий
құрып,ойлау дағдысын анықтап,дескриптор
құрады.
|
Қағаз, маркер,интербелсенді
тақта
|