Сабақтың
ортасы
10
мин
10
мин
10
мин
10
мин
|
«Ой
қозғау»
Бағалау критерийлері оқу
мақсаттарына сәйкес келе ме?
Ойлау дағдыларының деңгейлері
бағалау критерийлеріне сәйкес келе ме?
Тапсырма бағалау
критерийлеріне, ойлау дағдыларының деңгейлеріне сәйкес келе
ме?
Тапсырманың құрастырылуы
түсінікті ме?
Тапсырма жас ерекшелігіне
сәйкес келе ме?
Дескрипторлар / балл қою
кестесі тапсырмаға сәйкес келе ме?
Таным
Оқу бағдарламасын, нақтырақ
айтқанда пәннің ұзақ мерзімді жоспарын талдаудан басталады.
Тақырыптар аясындағы оқу мақсаттарына талдау жасап, қандай пәндік
білім-біліктер мен пәнүсті дағдылар күтілетін нәтижелер ретінде
қарастырылғаны және бағаланатыны анықталады. Оқу мақсаттарын Блум
таксономиясы бойынша жіктейді.
Танымдық
процесс
«Білім»
деңгейі
Оқушы ақпаратты есіне түсіре
ала ма?» Мысалы, тізім
құру; терминдерді, оқиға мерзімдерін,
формулаларды анықтау; ұғымдарды атау; тізімді белгілеу, теореманы
айту.
«Түсіну»
деңгейі
Оқушы идея мен мазмұнды
түсіндіре ала ма? Мысалы, ұғымдарды санатқа
жіктеу; материалды қорытындылау; көзқарастарды,
сипаттамаларды салыстыру.
«Қолдану»
деңгейі
Оқушы ақпаратты таныс жағдайда
немесе жаңа мазмұнда қолдана ала
ма?
«Талдау»
деңгейі
Оқушы берілген
көлемді ақпаратты
бөліктерге
жіктеп, олардың әрқайсысының мазмұнын немесе
олардың бір-бірімен байланысын анықтай ала
ма?
«Бағалау»
деңгейі
Оқушы өз ойын, қабылдаған шешімін негіздей
ала ма?
Мысалы, өз таңдауын,
жасаған қорытындысын сипаттау; бағаны, әрекетті тексеру; баламасын,
негізгісін, ерекшесін таңдау.
«Жинақтау»
деңгейі
Оқушы жаңа
идея, көзқарас, жаңа тәсіл
немесе жаңа өнім ұсына ала ма?»
Мысалы, зерттеу жұмысын
немесе жаңа идея, теория әзірлеу; жаңа мүмкіндіктер ұсыну; тың
идеялар ойлап шығару.
1.Тапсырма. Топтық
жұмыс
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттарының
негізінде бағалау критерийлерін
құрастыру.
Бағалау
критерийі – білім алушының оқу
жетістіктерін бағалауға негіз болатын
белгі.
2.Тапсырма
Ойлау дағдыларының
деңгейлері неліктен маңызды?
Дағдыларды дәл анықтау критериалды бағалаудың
маңызды аспектісі болып табылады. Критериалды бағалау жүйесінде
ойлау дағдыларының деңгейлері үш топтың аясында
қарастырылады:
- білу және
түсіну;
- жоғары деңгей
дағдылары:
талдау, жинақтау,
бағалау.
3.Тапсырма
Дескриптор дегеніміз не және
оны әзірлеу барысында нені ескеру
керек?
Дескриптор - тапсырмаларды
орындау кезіндегі нақты қадамдарды көрсететін
сипаттама. Дескриптор анық және нақты болуы
қажет.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Мұғалімдер оқу мақсатына
сәйкес бағалау критерийін
құрастырады
Тапсырма құрастырады және оны
қорғайды
Әр тапсырмаға
дескрипторлар
құрастырылады.
|
|
Qr код
арқылы
слайд
|