Сабақ
ортасы
10-14
15-19
20-27
28-36
|
-
«Мәселе сұрақ» стратегиясы
(жеке, ұжымда)
Оқушыларға мәселе сұрақ қойып,
сызбаға негіздей отырып жауап беруді
ұсыныңыз.
«Қоршаған ортаның
көптеген құбылыстары адам үшін қауіпті болуы мүмкін. Қауіп қайдан
келуі мүмкін?»
Әр оқушы алдымен дәптерге өзі
жауап жазуға тырысады, содан кейін ұжымға талқылауға
салады.
Бағалау
критерийлері:
- адамның өмір сүру
ортасындағы қауіптердің пайда болу салаларын
біледі.
-
«6
НЕГЕ» стратегиясы (топта)
Оқушылар 4-5 топқа бөлінеді.
Әр топқа мәтін беріледі (дидактикалық материалды
қараңыз).
Топта материалдарды зерттеу
қажет. Топ мәтінінің мазмұны бойынша " неге..." деп басталатын 6
сұрақ құрастырып басқа топқа қояды.
Тапсырма
қорытындыланады.
Бағалау
критерийлері:
- табиғи, техногендік және
экологиялық қатерлерді ажыратады;
- табиғи ортада қатерлерді
анықтаудың маңыздылығын түсінеді.
-
"
Табиғат аясындағы
демалыс " қызықты оқиғалар байқауы
(жеке)
Оқушылар алгоритм мен бағалау
критерийлеріне сәйкес оқиға құрастырады.
Алгоритм:
-
Оқиға кейіпкелерін
таңда.
-
Сюжетті ойлап
тап.
-
Қағаз бетіне оқиғаны
жаз.
-
Парақты
рәсімде.
-
Авторлық жұмысыңа қол
қой.
Оқиғаны бағалау
критерийлері:
-
оқиға адамның табиғи
ортасында болуы керек;
-
сюжетте табиғи ортада
қандай да бір қауіп туралы айтылады (қыста / көктемде / жазда /
күзде);
-
оқиғада қатерлерден сақтану
жолдары бойынша қорытынды болуы керек;
-
сөйлем саны 8-ден кем
емес.
Байқау қорытындысы келесі
сабақтың басында шығарылады.
Бағалау
критерийлері:
-
«Үлкен және кіші шеңбер»
дидактикалық ойыны (ұжымда)
Кіші шеңбер оқушылары үлкен
шеңбер оқушыларына "Су-тіршілік көзі" бөлімі бойынша сұрақтар
қояды. Белгі бойынша қозғала отырып, әр оқушының сұрақтар қоюға
және жауап беруге мүмкіндігі болады. Сұрақтар тек сабақ бойынша
ғана емес, сонымен қатар оқылған бөлімнің материалдары бойынша да
болуы тиіс.
|
Әр оқушыға
сызба
(дидактикалық материалға
қараңыз)
Таратпа
парақ
Әдістемелік нұсқаулыққа
қараңыз
Суреттер
Ақ парақтар, қарындаштар,
маркерлер
Стикерлер
(дидактикалық материалға
қараңыз)
Әдістемелік нұсқаулыққа
қараңыз
Әдістемелік нұсқаулыққа
қараңыз
|