Сабақтың тақырыбы: | Тазалық – денсаулық кепілі |
Күні: | Мұғалімнің аты- жөні: |
Сынып: 1 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: | Денсаулық және жеке бас гигиенасын сақтау маңыздылығын түсіндіру. Жеке бас гигиенасы» ұғымымен таныстыру. Оның ережелерін анықтауға және айта білуге үйрету. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Денсаулық және жеке бас гигиенасын сақтау маңыздылығын түсінеді, «Жеке бас гигиенасы» ұғымымен танысады. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Жеке бас гигиенасын сақтау ережелерін үйренеді, оның денсаулыққа маңыздылығын дәлелдейді. |
| Кейбір оқушылар: |
| Мектепте және үйде жеке бас гигиенасын сақтау ережесін құрастырады, салыстырады. |
Алдыңғы оқу3 минут | «Сұрақ-жауап» әдісі:Дене мүшелерін атап шық және суреттен көрсет.
|
| Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | . |
Басталуы1 мин
3 мин | Психологиялық ахуалҚоян,қоян тұршыБетін, қолын жушыАйнаға қарашыШашыңды тарашыСекірші, жүгіршіОрныңа отыршы.
«Ыстық орындық» әдісі Тұтыну заттарының пайдасын ата. | РесурстарЖеке бас гигиенасына арналған құралдардың суреттері, плакаттар, жұмбақтар,ағаш бұтақтары,ермексаз |
Ширату жаттығуы
5 минут | «Мойдодыр» мультфильмінің үзіндісін қарау, талқылау. Сұрақтар:1.Кірқожалақтың іс-әрекетіне достары қалай жауап берді?2.Оның іс-әрекеті туралы не айтуға болады?
|
|
Ортасы.Тақырыптың мазмұнын ашу барысында топқа бөлу
3 минут
2 минут
2 минут
Аяқталуы6 минут | Жеке бас гигиенасы құралдары арқылы топқа бөлу.
Жұмбақтар шешу.
1. Табан–табан-ай,Табаны жалпақ қоян-айКөлеңкесі күмістенКүліп тұрған қоян-ай (айна)2. Үйде жездем жатыр,Жез белбеуін орап жатыр (сыпырғыш)3. Өзі кірді ашады,Суға салса қашады (сабын)4. Қолы жоқ, сөзі жоқ,Бірақ тәттісі бар,Басымен ісі бар (тарақ)5. Шомылған баланы,Аймалап алады.Сүртеді қолындыСүртеді жонынды (сүлгі)
Сұрақ: Осы заттар не үшін қажет?
1-тапсырма.
Суреттерді салыстырБалалар туралы не айтасың?Тазалық сақтау неліктен маңызды?Ол үшін не істеу қажет?
2 – тапсырма.Дәптермен жұмыс. Сәйкестендіру.
Щетка сүртедіСабын тазалайдыСүлгі тарайдыТарақ жуады
3-тапсырма.
Суреттерге қарап, жеке бас гигиенасының ережелерін құрастыр.
Ол ережелерді басқа топтарға айтып бер. |
|
Қорытынды
минут | -Қолды қашан жуу қажет?Тісті күніне неше рет жуу керек?Адамдар не үшін шаш тарайды?Күніне неше рет жуыну керек?Адам ауырмау үшін не істеу керек?
Ермексаздан, ағаш бұтақтарынан тіс щеткасын жаса. |
|
|
|
|
|
|
Рефлексия2 мин | «Тазалық сандығы» Тазалыққа қажетті заттарды сандықшаға теріп салайық.Тазалыққа байланысты сөздерді 3 тілде айтайық. Денсаулық-здоровье-health, гигиена-гигиена-hygiene, тазалық-чистота-cleanliness |
Қосымша ақпарат | Сен білесің бе?Ежелгі мысырлықтар ауыз қуысының гигиенасы туралы ойланған. Олар тіс щеткасының ұштарын шашақталған ағаш бұтақтарынан жасаған. |
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау Оқушылар:«денсаулық», «жеке бас гигиенасы» ұғымдарын білді;Гигиена ережесін құрастыруды үйренді;Салыстыру мен талқылаудың тәжірибелік дағдыларын және іскерлігін бекіттіӨзара бағалау «Сэндвич»Бағалау парағы (жетондар) | Пәнаралық байланыс
АКТ, еңбекке баулу |