Сабақтың
тақырыбы:
|
Тазалық – денсаулық
кепілі
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-
жөні:
|
Сынып: 1
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаты:
|
Денсаулық және жеке бас
гигиенасын сақтау маңыздылығын түсіндіру. Жеке бас гигиенасы»
ұғымымен таныстыру. Оның ережелерін анықтауға және айта білуге
үйрету.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
Денсаулық және жеке бас
гигиенасын сақтау маңыздылығын түсінеді, «Жеке бас гигиенасы»
ұғымымен танысады.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
Жеке бас гигиенасын сақтау
ережелерін үйренеді, оның денсаулыққа маңыздылығын
дәлелдейді.
|
Кейбір
оқушылар:
|
Мектепте және үйде жеке бас
гигиенасын сақтау ережесін құрастырады,
салыстырады.
|
Алдыңғы
оқу
3
минут
|
«Сұрақ-жауап»
әдісі:
Дене мүшелерін атап шық
және суреттен көрсет.
|
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
.
|
Басталуы
1
мин
3
мин
|
Психологиялық
ахуал
Қоян,қоян
тұршы
Бетін, қолын
жушы
Айнаға
қарашы
Шашыңды
тарашы
Секірші,
жүгірші
Орныңа
отыршы.
«Ыстық
орындық» әдісі Тұтыну заттарының
пайдасын ата.
|
Ресурстар
Жеке бас гигиенасына арналған
құралдардың суреттері, плакаттар, жұмбақтар,ағаш
бұтақтары,ермексаз
|
Ширату
жаттығуы
5
минут
|
«Мойдодыр» мультфильмінің
үзіндісін қарау, талқылау.
Сұрақтар:
1.Кірқожалақтың
іс-әрекетіне достары қалай жауап
берді?
2.Оның іс-әрекеті туралы
не айтуға болады?
|
|
Ортасы.
Тақырыптың мазмұнын
ашу барысында топқа бөлу
3 минут
2
минут
2
минут
Аяқталуы
6
минут
|
Жеке бас гигиенасы құралдары
арқылы топқа бөлу.
Жұмбақтар
шешу.
1.
Табан–табан-ай,
Табаны жалпақ қоян-ай
Көлеңкесі күмістен
Күліп тұрған қоян-ай (айна)
2.
Үйде жездем жатыр,
Жез белбеуін орап жатыр
(сыпырғыш)
3.
Өзі кірді ашады,
Суға салса қашады (сабын)
4.
Қолы жоқ, сөзі жоқ,
Бірақ тәттісі бар,
Басымен ісі
бар (тарақ)
5.
Шомылған баланы,
Аймалап алады.
Сүртеді қолынды
Сүртеді жонынды
(сүлгі)
Сұрақ: Осы заттар не үшін
қажет?
1
-тапсырма.
Суреттерді
салыстыр
2 –
тапсырма.
Дәптермен жұмыс.
Сәйкестендіру.
Щетка
сүртеді
Сабын
тазалайды
Сүлгі
тарайды
Т арақ
жуады
3-тапсырма.
|
|
Қорытынды
-
минут
|
-Қолды қашан жуу
қажет?
-
Тісті күніне неше рет жуу
керек?
-
Адамдар не үшін шаш
тарайды?
-
Күніне неше рет жуыну
керек?
-
Адам ауырмау үшін не істеу
керек?
-
Ермексаздан, ағаш
бұтақтарынан тіс щеткасын жаса.
|
Рефлексия
2
мин
|
«Тазалық сандығы»
Тазалыққа қажетті заттарды сандықшаға теріп салайық.Тазалыққа
байланысты сөздерді 3 тілде айтайық.
Денсаулық-здоровье-health,
гигиена-гигиена-hygiene,
тазалық-чистота-cleanliness
|
Қосымша
ақпарат
|
Сен білесің
бе?
Ежелгі мысырлықтар ауыз қуысының гигиенасы
туралы ойланған. Олар тіс щеткасының ұштарын шашақталған ағаш
бұтақтарынан жасаған.
|
|
Саралау
-Сіз қосымша көмек көрсетуді
қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау
Оқушылар:
-
«денсаулық», «жеке бас
гигиенасы» ұғымдарын білді;
-
Гигиена ережесін
құрастыруды үйренді;
-
Салыстыру мен
талқылаудың тәжірибелік дағдыларын және іскерлігін
бекітті
Өзара бағалау
«Сэндвич»
Бағалау парағы
(жетондар)
|
Пәнаралық
байланыс
АКТ, еңбекке
баулу
|