Материалдар / Сабақтағы кері байланыс маңыздылығы коучинг

Сабақтағы кері байланыс маңыздылығы коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
"Сабақтағы кері байланыс маңыздылығы " тақырыбында коучинг жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қырқүйек 2018
1022
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





    Уақыты:

Коучинг сабақтың тақырыбыСабақтағы кері байланыс маңыздылығы
Жалпы мақсатыОқыту мен оқуды жетілдіру үшін тиімді ұйымдастырылған кері байланыстың  маңыздылығын ұғынады.Тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар алады.
 Күтілетін нәтижеСабақтағы кері байланыстың тиімділігін түсінеді. Кері байланыстың түрлерімен танысады.Әрбір мұғалім өзіне есеп беруге дағдыланады.
Түйінді ойКері байланыс –сіздің деңгейіңізді анықтау,аттестациялау ғана емес ,сонымен қатар өзіңіздің жеке басыңызға қатысты еститін барлық пікірлер. Кері байланыс сырттан алатын сіз туралы ақпарат болып табылады. Х.Шейлан
қолданылатын әдіс-тәсілдерТоптық жұмыс, диалог
Іс –шара түрлері  Коучтің   әрекетіТыңдаушылардың әрекетіресустар
Психологиялық тест Суреттен не көріп тұрсыз?Мақсаты: Қатысушылардың өзін-өзі обьективті бағалауына ықпал ету.

3мин
 Психологиялық тест .Суреттен не көріп тұрсыз? Бейнежазбасын көрсетеді.



Сабақтың негізгі түйін сөзімен таныстыру

Психологиялық тренинг –бейнежазба көреді. Таңдаған суреттері бойынша сипаттамаларымен танысады,өзін өзі бағалайды.

«Кері байланыс –сіздің деңгейіңізді анықтау, аттестациялау ғана емес ,сонымен қатар өзіңіздің жеке басыңызға қатысты еститін барлық пікірлер. Кері байланыс -сырттан алатын сіз туралы ақпарат болып табылады. » Х.Шейлан




АКТ













Түйін сөз жазылған плакат
Бейнежазба:«Сабақтағы тиімді кері байланыс ұйымдастырудың тиімді техникалары»10 минРефлексия мен кері байланыс туралы мәлімет беруБірлесіп тәжірибе барысындағы рефлексивті есеп туралы ой түйіндеу.









Тыңдаушылар бейнежазбадан көргендерін, өз ойларын ортаға салады, пікірлеседі.

АКТ

Топтық жұмыс: постермен жұмыс.«Сабақта кері байланыстың тиімділігі 10 мин

Топтық жұмыс:«Сабақта кері байланыстың тиімділігі». 2 топ осы тақырыпта өз жұмыстарын қорғайды.


Топ ішінде бірігіп жұмыс жасайды, диалогқа түседі, талқылайды.




түрлі түсті қағаздарФлипчарттүрлі түсті маркерлер
Кері байланыстар түрлері –презентация7 минСабақтағы кері байланыстың қандай мақсатпен алынатыны жайлы , оның қандай түрлері болатыны жайлы мәлімет беру.Тыңдаушылар кері байланыстың түрлерімен танысады.АКТ.Кері байланыс түрлері –слайд презентация
Шығармашылық жұмыс:5 минут

Шығармашылық жұмыс: Әрбір топ ерекше бір кері байланыс түрін ойлап табу. Формативті бағалау.Топ ішінде ерекше кері байланыс түрін шығарады.





Бір - бірін «2 жұлдыз,бір тілек» әдісі бойынша кері байланыс жүргізеді

түрлі түсті қағаздарФлипчарттүрлі түсті маркерлер
Қосымша деректер « Кері байланысты ұсынғанда ұстанатын ережелер» парақшасын таратып беру

Оқи отырып талдау.



Кері байланыс3 минутКері байланыс парағын толтыру. Бұл жерде әрбір тыңдаушы өтілген коучинг жұмысына, коучке кері байланыс жазады.



Коучинг бойынша кері байланыс парақшасын толтырту,
Коучинг бойынша кері байланыс парақшасы
2 минутКері байланыс түрлері жинағынберуКоучинг материалы «Кері байланыс» түрлері бойынша шағын жинақ алады.































Кері байланысты ұсынғанда мынадай ережелерді ұстанған дұрыс:Позитивті болу.Талданып жатқан әрекеттің жағымды,ұтымды жақтарын көруді ұмтылу қажет.Тіпті адамның мақтайтындай қасиетті болмаса ,онда оныңниеті мен ынтасын жағымды деп тану керек.Ұсыныс жасағанда жұмысты жақсартатын мәселерге тоқтаған дұрыс.Әңгімені өзгені жақтыру және сыйлау тұрғысынан жүргізу.Бағалаушы болмау.«Адамның басқа адамдардан айырмашылығы-оларға ұқсамайтындығында» -деген қағиданы ұстаған орынды,яғни біз басқалардан артық та,кем де емеспіз,тек өзгешеміз.Кері байланыста сол себепті өзімізді жоғары да төмен де қоймау керек,тек өз ойымыз бен түсінігімізді келтіру қажет.Кеңес бермеу,үйретпеу,тек ұсыныс жасау.Адам біреуге кеңес бергенді ұнатады да алайда өзіне ақыл айқанды ұнатпайтындығын ұмытпау керек.Осыны есте сақтай отырып,ақылгөйсінбей, «Мынаны жасау керек!», «Олай ету қажет! »,немесе «Мен сіздің орныңызда былай жасар едім!» деген сөздерді айтпай,өзіміздің пікірімізді келтірейік,ал оны қабылдау не қабылдамау –кері байланысты алушы адамның құзыры.Мұнда кері байланыс берушінің сөйлеу интонациясы сұраулы,ал ең жиі қайталайтын сөзі «мүмкін»болуы керек болар,яғни ол ылғи да кері байланыс алушының пікірін сұрап,онымен ақылдасып тұрғандай болады: «Мүмкін былай жасау керек шығар?»Ынталандыру ға ұмтылу.Кері байланыстың бір мақсаты-адамды шығармашылық жұмысқа ынталандыру.Жағымды пікір айтумен қатар адамды болашақта өз жұмысына игі өзгертулер енгізетіндей қызықтырып,шабыттандырған дұрыс.Сыпайы болу.Адамды жекімей,ұрыспай,дөрекі сөйлемей,ренжітпеуге тырысу керек,өйтпеген да оның кері байланысты ризашылықпен қабылдап,өз әрекетіне соны өзерістер енгізетіндігі екіталай.Көмектесу,жәрдем беру.Адамға шынайы түрде жақсылық тілеп отырғандығымызды дәлелдеп бағу керек. Кері байланыста «Мен сізге қалайша көмектесе аламын деп ойлайсыз?»деген секілді сұрақтар арқылы өзіміздің қол ұшын беруге дайын екендігімізді білдірген жөн.Тең ұстау.Кері байланысты жүргізудің негізгі нысаны ақыдасу,кеңесу болғандықтан мұндай әңгімеде екі жақ та бір-біріне пара-пар болуы керек.Біреудің екіншіден жоғары тұруы кері байланыстың нәтижелі болатындығына нұқсан болады.Сәттілікке бағыттау.Тыңдаушының көкейіне «Кері байланыс –игі әрекет»деген оймен қатар оның нәтижелерінің тұлғаның дамуы мен өсуі үшін маңызды екендігін ұялату керек.Ал игі нәрсенің қорытындысы тек жағымды болатындығын да ұмытпаған жөн.Кері байланыс тиімді әрі сәтті болған сайын мұғалім оқу/оқытудың қалай жүріп жатқандығы ,оқушылардың қалай оқитындығы туралы қажетті мәліметтер алып отырады. Кері байланыс алғанда мынадай ережелерді ұстанған дұрыс.Ризашылық білдіру.Кері байланыстың бір адамның екіншіге шын көңілмен көмек көрсету екендігін ескере отырып,айтқан ескертпелермен ұсыныстаға ризашылықпенқарау керекКері байланыс берушіге жиі рахмет және алғыс айтып ,ол Сізді ынталндырғандай,оны да жігерлендіріп отыру қажет.Тыңдай білу.Кері байланыс берушінің сөзін бөлмей,оны ылғи да мақұлдап отырған дұрыс(бас изеп,ишарамен).Қажет болған жағдайдаоған ойын нақтылайтын сұрақтар қою арқылы бұл мәселе бойыншаөзіңіздің келісетіндігіңізді және хабардар екендігіңізді білдіріңіз ,әңгімені өзіңізге қажет бағытқыа бұрып отырыңыз.Мадақтай білу.Ризашылықты білдірумен қатар кері байланыс берушіні мадақтауды да ұмытпаған жөн.Осы арқылы біз тиімді қарым –қатынаспен бірге берілген ұсыныстардың да сапасын артырамыз.«Сіз бұл мәселеге тіпті мен ойламаған жақтан қарадыңыз!Шындығында дабұл өте тиімді идея,(ұсыныс, ой, тәсіл)екен!Менің ойымша Сіздің сөзіңізде терң мағына жатыр.Бұл ұсынысыңыз менің тәжірбиемде орын алатындығына сенімдімін(орые алады деп ойлаймын).секілді сыпайы мақтаулардың әңгімені мәнді жасайтындығына анық.































































Кері байланыс түрлері

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ