|
Уақыты: |
|
Коучинг сабақтың тақырыбы | Сабақтағы кері байланыс маңыздылығы |
Жалпы мақсаты | Оқыту мен оқуды жетілдіру үшін тиімді ұйымдастырылған кері байланыстың маңыздылығын ұғынады.Тәжірибелеріне енгізуге бағыт-бағдар алады. |
Күтілетін нәтиже | Сабақтағы кері байланыстың тиімділігін түсінеді. Кері байланыстың түрлерімен танысады.Әрбір мұғалім өзіне есеп беруге дағдыланады. |
Түйінді ой | Кері байланыс –сіздің деңгейіңізді анықтау,аттестациялау ғана емес ,сонымен қатар өзіңіздің жеке басыңызға қатысты еститін барлық пікірлер. Кері байланыс сырттан алатын сіз туралы ақпарат болып табылады. Х.Шейлан |
қолданылатын әдіс-тәсілдер | Топтық жұмыс, диалог |
Іс –шара түрлері | Коучтің әрекеті | Тыңдаушылардың әрекеті | ресустар |
Психологиялық тест Суреттен не көріп тұрсыз?Мақсаты: Қатысушылардың өзін-өзі обьективті бағалауына ықпал ету.
3мин | Психологиялық тест .Суреттен не көріп тұрсыз? Бейнежазбасын көрсетеді.
Сабақтың негізгі түйін сөзімен таныстыру
| Психологиялық тренинг –бейнежазба көреді. Таңдаған суреттері бойынша сипаттамаларымен танысады,өзін өзі бағалайды.
«Кері байланыс –сіздің деңгейіңізді анықтау, аттестациялау ғана емес ,сонымен қатар өзіңіздің жеке басыңызға қатысты еститін барлық пікірлер. Кері байланыс -сырттан алатын сіз туралы ақпарат болып табылады. » Х.Шейлан |
АКТ
Түйін сөз жазылған плакат |
Бейнежазба:«Сабақтағы тиімді кері байланыс ұйымдастырудың тиімді техникалары»10 мин | Рефлексия мен кері байланыс туралы мәлімет беруБірлесіп тәжірибе барысындағы рефлексивті есеп туралы ой түйіндеу.
| Тыңдаушылар бейнежазбадан көргендерін, өз ойларын ортаға салады, пікірлеседі. |
АКТ
|
Топтық жұмыс: постермен жұмыс.«Сабақта кері байланыстың тиімділігі 10 мин |
Топтық жұмыс:«Сабақта кері байланыстың тиімділігі». 2 топ осы тақырыпта өз жұмыстарын қорғайды. |
Топ ішінде бірігіп жұмыс жасайды, диалогқа түседі, талқылайды. |
түрлі түсті қағаздарФлипчарттүрлі түсті маркерлер |
Кері байланыстар түрлері –презентация7 мин | Сабақтағы кері байланыстың қандай мақсатпен алынатыны жайлы , оның қандай түрлері болатыны жайлы мәлімет беру. | Тыңдаушылар кері байланыстың түрлерімен танысады. | АКТ.Кері байланыс түрлері –слайд презентация |
Шығармашылық жұмыс:5 минут
| Шығармашылық жұмыс: Әрбір топ ерекше бір кері байланыс түрін ойлап табу. Формативті бағалау. | Топ ішінде ерекше кері байланыс түрін шығарады.
Бір - бірін «2 жұлдыз,бір тілек» әдісі бойынша кері байланыс жүргізеді
| түрлі түсті қағаздарФлипчарттүрлі түсті маркерлер |
Қосымша деректер | « Кері байланысты ұсынғанда ұстанатын ережелер» парақшасын таратып беру
| Оқи отырып талдау.
|
|
Кері байланыс3 минут | Кері байланыс парағын толтыру. Бұл жерде әрбір тыңдаушы өтілген коучинг жұмысына, коучке кері байланыс жазады.
|
Коучинг бойынша кері байланыс парақшасын толтырту, | Коучинг бойынша кері байланыс парақшасы |
2 минут | Кері байланыс түрлері жинағынберу | Коучинг материалы «Кері байланыс» түрлері бойынша шағын жинақ алады. |
|