Сабақ: Дүниетану | Мектеп: №92 « Ақ- су» Ж.О.М |
Күні: 23.09 .2016ж | Мұғалімнің есімі: Сарманова Дилора |
Сынып: 4 «А» | Қатысқандар саны: 20 | Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақтың тақырыбы: | Жер беті пішінінің өзгеруі. |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Балалар жер беті пішінінің өзгеруі туралы түсінеді. |
| Барлық оқушылар: Ой-өрісі, тіл байлығы, шалғын туралы ойы дамиды |
| Оқушылардың басым бөлігі: Табиғатқа жанашыр болуға, оны қорғауға уйренеді. |
| Кейбір оқушылар: Басқа да данышпандардың нақыл сөздерімен, еліміздің Қазақстанның өсімдіктері мен жануарларына сараптама беріп, салыстыра алады. |
Алдыңғы оқу | Үй тапсырмасы: А оқушы эссе жазады; В оқушы Отан туралы мәтін мазмұнына сәй мақал мәтелдер жинайды;С оқушы өтілге.нлерді қайталайды |
Жоспар Қысқа мерзімді сабақ жоспары, Дүниетану кітабі, Алматыкітап баспасы, Қ. Аймахамбетова; Н. Ким, Г. Мырзақанова, Т. Напалкова |
Жоспарланған уақыт
| Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескерпелерді жазыңыз) | Ресурстар
|
Басталуы | Амандасу,түгендеу,оқушылардың зейінін, назарын сабаққа аудару. Балалар, сендерге табыс тілеймін, Жарық пен жылу, денсаулық! Бір – біріңе сендер де, тілеңдер біраз жақсылық. | Стикер,флипчарт, кеспе қағаздар,
|
Ортасы | Жер бетіндегі өсімдік түрлерінің 6 мыңнан бастам асады. Мектеп қасында ағаш пен бұта түрлерінің алуан екен аңғарасың.
Жануарлардың 2 миллиондай түрі бар.Жануалар Бүнақденелілер балықтар Қосмекенділер жорғалаушылар құстар сүтқоректілерЖануалар Омыртқасыз омыртқалыЖәндіктер, ұлылар,өрмекшілер Жануалар тіршілік ету ортасына қарай Өсімдік қоректі жәндікқоректілер жыртқышта2.Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:Жануарлар тіршілігіне не қажет?Оқулықпен жұмыс. Тізбектей дауыстап оқыту.Дәптермен жұмыс. Күн ретін.ауа райын жазу. Улы өсімдіктерді теріп жазу. | Қоржын, "Жүгіртпе тізбек" үшін кеспе қағаздар |
Аяқталуы
| Суреттегі жануарларды ата, олар қандай топқа жатады?Олар өзара қалай байланысады?Суреттер бойынша түсіндіру. Фильм көрсету.Өздеріне көргендерін әңгімелету. «Сұрақ-жауап» әдісі:Шалғын деген не?Көгал деген ше?--Шалғында мал жемейтін қандай өсімдіктер бар?--Шалғынды аман сақтап қалу үшін не істеу керек?Пішенді қай кезде даярлау керек?Кері байланыс: "Бутерброд" әдісі жүргізіледі.Үй тапсырмасы:С оқушы: Қазақстан өсімдіктері мен жануарлары тақырыбын оқып мәнін түсінуВ оқушы Қазақстан өсімдіктері туралы материал дайындау;А оқушы тақырып бойынша эссе жазу | Проектр, ноукбук
|
Қосымша ақпарат Өмірмен байланыстырады. |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Үй тапсырмасы:С оқушы: Қазақстан өсімдіктері мен жануарлары тақырыбын оқып мәнін түсінуВ оқушы Қазақстан өсімдіктері туралы материал дайындау;А оқушы тақырып бойынша эссе жазу | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Ынталантырушы Кері байланыс «Бутерброд» әдісі бойынша
| Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ – мен байланыс Құндылықтағы байланыс Математика, ноукбук, мектеп.
|
Рефлекция Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.. Топтардың суреттері талқылап, салыстыра алуы, жұмбақтар шешу, мәтіннің негізгі ойын түсініп, нәтижесін жазу арқылы ғана түсінуге болады. Мұнда балалар ынтымақтаса отырып, білім беру үрдісіне белсенді араласуы, жеке тұлға ретінде өз-өзіне сеніммен қарап жұмыс жасауы ( өзін-өзі бағалауы), білім берудегі жаңа мүмкіндіктерді( достарымен бірге жұмыс жасау) пайдалана алады. Бұл жердегі ең негізгі принцип сенім білдіру мен ынтымақтастық болды- Мақсат тақырыпқа сай жоспарланған;- Оқушылар өз елдеріндегі ұлт өкілдері туралы білді, байсалды;- Оқушының белсенді қатысты, бірігіп жұмыс жасады;- Әдіс-тәсілдер тиімді болды;- Үлгердім, себебі оқушыларда топтық жұмыс дағдылары қалыптасқан;- Сабақ жоспар бойынша өтілді.
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуны да, оқуды да ескеріңіз)?1: Тақырыпқа жаңа әдіс-тәсілдердің сай келуі;2: Оқушы үніҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)1: Ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастырғаным;2: Тестпен жұмыс сабақты жақсартты Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?Оқушылардан сабақ соңында 10 минуттік тест пен жұмыс істеуім керектігін ұғындым.
|