Сабақтың тақырыбы: Сабақтың көптүрлілігі және оның түр өзгергіштіктері | Күні: Пән мұғалімі: Ермекбаева Ж.С |
СЫНЫП: 6
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ оқу мақсаттары | Білімділік:Оқушыларға сабақтың көптүрлілігі және оның түрөзгерістері туралы түсінік беру Дамытушылық:Сабақтардың түрлері туралы негізгі ұғымдарды терең меңгертуТәрбиелік:Танымдық қызығушылықтарын арттыра отырып, оқу материалының ең бастысын, мазмұнын ажырата білуге тәрбиелеу
|
Құрал – жабдықтар | Слайд |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Сабақты ұйымдастыру формасы:
| Топтық жұмыс |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Сабақтың барысы |
Жоспарланғануақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Басталуы5 минут
| Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)Үй тапсырмасын сұрау: 1.«Миға шабул» әдісі. Сұрақ – жауап 2.Біліміңді тексер:Берілген өсімдік тізімімен сабақтың қай түріне жататынын анықтап, тұсындағы санын тиісті бағанына жазу1.Қияр 2.Жабайы бұршақ 3.Құлмақ 4.Пияз 5. Қайың 6. Бақбақ 7. Үрмебұршақ 8. Күріш 9. Шырмауық 10. Асқабақ
|
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.
«Аялы алақан»Тренинг.
Оқушылар тапсырманы орындайды |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуМұғалім берілген мәтіндерді оқушыларға бөліп береді Биологиялық деректерді ұйымдастыру1.Ассосациялық карта: балалар гүл дегенде көз алдарыңа не келеді, ойларыңызға не түседі?
Гүл бөлімдері: 1-гүл сағағы, 2-гүл табаны, 3тостағанша жапырақша, 4-күлте жапырақша,5-аталық, 6-аналық.Гүл сағағы – гүлдің жіңішкерген жері.Гүл табаны- гүлдің барлық бөлімдері бекінетін гүл сағағының жоғарғы жағындағы кеңейген жері.Тостағанша- жасыл түсті, гүлдің сыртында бірікпеген жеке және біріккен жапырақшалардан тұрады.Күлте –тостағанша жапырақшалардан кейін орналасады.Гүлсерігі деп- тостағанша жапырақша мен күлте жапырақты айтады.Аталық – гүлдің көбеюге қатысатын бөлімі.Аталақ –жіпше және тозаңқаптан тұрады.Аналық – гүлдің жеміс түзуге қатысатын дәл ортасында орналасқан бөлімі.Аналық – ауыздан, мойын, жатыннан тұрады.Қос жынысты- бір гүлде аталық пен аналық болса.Дара жынысты –аталық немесе аналық қана болса.Бір үйлі –аталық гүлдер мен аналық гүлдер бір өсімдікте орналасады.ЕКі үйлі – аталық гүлдер бір өсімдікте, аналық гүлдерекңнші өсімдікте орналасады.
| Оқушылар мәтінді оқып танысады
Оқушылар «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісін қолданып берілген тапсырманы орындайды
|
Ортасы 10 минут
| ҚолдануМұғалім оқушыларға тапсырманы орындауға бередіОқулық мәтініндегі суреттерді пайдалана отырып, гүлдің көбею мүшелеріне тірек-сызбаны құрастыру үшін әр топқа тапсырма беріледі.1-топқа – Аталықтың құрылысы2-топқа – Аналықтың құрылысы3-топқа – Гүлдің құрылысы
Талдау«Ыстық орындық» орындық әдісін қолдану
| Оқушылар оқулықтағы тапсырманы орындайды
«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.. |
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Синтез«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісіОқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың суретін алып, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады. | Оқушылар «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі арқылы сабақты бекітедіОқушылар жасырын суреттер арқылы , кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың суретін алып, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут | Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
| Оқушыларды топ басшысы бағалайды
Кері байланыс парағы. |