Материалдар / Сабақтың көптүрлілігі және оның түр өзгергіштіктері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақтың көптүрлілігі және оның түр өзгергіштіктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділік:Оқушыларға сабақтың көптүрлілігі және оның түрөзгерістері туралы түсінік беру Дамытушылық:Сабақтардың түрлері туралы негізгі ұғымдарды терең меңгерту Тәрбиелік:Танымдық қызығушылықтарын арттыра отырып, оқу материалының ең бастысын, мазмұнын ажырата білуге тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
835
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың көптүрлілігі және оның түр өзгергіштіктері

Күні:

Пән мұғалімі: Ермекбаева Ж.С

СЫНЫП: 6


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ оқу мақсаттары

Білімділік:Оқушыларға сабақтың көптүрлілігі және оның түрөзгерістері туралы түсінік беру

Дамытушылық:Сабақтардың түрлері туралы негізгі ұғымдарды терең меңгерту

Тәрбиелік:Танымдық қызығушылықтарын арттыра отырып, оқу материалының ең бастысын, мазмұнын ажырата білуге тәрбиелеу


Құрал – жабдықтар

Слайд

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Сабақты ұйымдастыру формасы:


Топтық жұмыс

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Сабақтың барысы

Жоспарланғануақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Басталуы

5 минут






















Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

Үй тапсырмасын сұрау:

1.«Миға шабул» әдісі. Сұрақ – жауап

2.Біліміңді тексер:Берілген өсімдік тізімімен сабақтың қай түріне жататынын анықтап, тұсындағы санын тиісті бағанына жазу

Тік

Жатаған

Өрмелегіш

Шырмалғыш

Қысқар-ған






1.Қияр 2.Жабайы бұршақ 3.Құлмақ 4.Пияз 5. Қайың

6. Бақбақ 7. Үрмебұршақ 8. Күріш 9. Шырмауық

10. Асқабақ




Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.



«Аялы алақан»

Тренинг.


Оқушылар тапсырманы орындайды

Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Мұғалім берілген мәтіндерді оқушыларға бөліп береді

Биологиялық деректерді ұйымдастыру

1.Ассосациялық карта: балалар гүл дегенде көз алдарыңа не келеді, ойларыңызға не түседі?


Гүл бөлімдері: 1-гүл сағағы, 2-гүл табаны, 3тостағанша жапырақша, 4-күлте жапырақша,5-аталық, 6-аналық.

Гүл сағағы – гүлдің жіңішкерген жері.

Гүл табаны- гүлдің барлық бөлімдері бекінетін гүл сағағының жоғарғы жағындағы кеңейген жері.

Тостағанша- жасыл түсті, гүлдің сыртында бірікпеген жеке және біріккен жапырақшалардан тұрады.

Күлте –тостағанша жапырақшалардан кейін орналасады.

Гүлсерігі деп- тостағанша жапырақша мен күлте жапырақты айтады.

Аталық – гүлдің көбеюге қатысатын бөлімі.Аталақ –жіпше және тозаңқаптан тұрады.

Аналық – гүлдің жеміс түзуге қатысатын дәл ортасында орналасқан бөлімі.Аналық – ауыздан, мойын, жатыннан тұрады.

Қос жынысты- бір гүлде аталық пен аналық болса.

Дара жынысты –аталық немесе аналық қана болса.

Бір үйлі –аталық гүлдер мен аналық гүлдер бір өсімдікте орналасады.

ЕКі үйлі – аталық гүлдер бір өсімдікте, аналық гүлдерекңнші өсімдікте орналасады.


Оқушылар мәтінді оқып танысады








Оқушылар «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісін қолданып берілген тапсырманы орындайды


Ортасы

10 минут







Қолдану

Мұғалім оқушыларға тапсырманы орындауға береді

Оқулық мәтініндегі суреттерді пайдалана отырып, гүлдің көбею мүшелеріне тірек-сызбаны құрастыру үшін әр топқа тапсырма беріледі.

1-топқа – Аталықтың құрылысы

2-топқа – Аналықтың құрылысы

3-топқа – Гүлдің құрылысы


Талдау

«Ыстық орындық» орындық әдісін қолдану








Оқушылар оқулықтағы тапсырманы орындайды










«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық

( Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді..

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синтез

«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың суретін алып, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.

Оқушылар «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі арқылы сабақты бекітеді

Оқушылар жасырын суреттер арқылы , кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың суретін алып, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.



Бағалау


5 минут




Кері байланыс

3 минут

Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.

Оқушының аты-жөні

«миға шабул» әдісі

«біліміңді тексер»











Оқушыларды топ басшысы бағалайды





Кері байланыс парағы.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!