Сыйынарымыз – Алла, тегіміз – түрік, табынарымыз – қасиетті Құран Кәрім.
Сабағымыз
қасиетті
Құран
Кәрім
жайында
болмақ.
Намаз
оқыған
мұсылмандарды
діншіл, ұлтшыл
деп қудалауға
ұшыратқан
кеңестік
саясат
халқымызды
дінінен алшақтатып
жіберген
еді.
Қудалауға
ұшыраған
дініміз
қайта
оралып,
ұрпақ тәрбиесіне қызмет атқарып
отырғаны – еліміздің
тәуелсіздігінің
жемісі.
Қандай іске кіріссең де Бисмиллаһир- рахманир
–
рахим деп бастасаң,
сонда сол
істің сауабы
тиеді,
істеген
ісің жақсылыққа
бастайды. Міне, біз де
бүгінгі сабағымызды
Бисмиллаһир – рахманир – рахим
деп
бастаймыз.
Мұғалім бағалау парағын
таратып береді.
Топ оқушылары табыс
критерийі арқылы бағалап отырады.
Блум таксаномиясы бойыша
тақырыпты меңгеру үшін тапсырмалар
берілді.
-
Білу. Әңгімелерді оқу
.
-
Түсіну. Оқыған
мәтіндерін түсіндіру үшін өз пікірлерін плакатқа түсіреді және
қорғайды..
1 топ. Құран- ислам
дінінің ең негізгі, басты кітабы.
2 топ Мұхаммед
–пайғамбар
3-топ Сөздікпен
жұмыс
3.Қолдану. «Батамен ер көгерер, жаңбырмен жер көгерер» дейді халық
мақалы.
Дұға оқып,
бата
жасау
қазақ
халқының
ең бір маңызды
дәстүрі болып
табылады.
Дұға өлілерге де,
тірілерге
де аса
қажет.
Дұға оқылып, бата
жасалғанда ізгі тілекке
көп болып
атсалысады. Алла
тағала да «көптің
тілеуін
берейін» деген.
1 топ.
Күнделікті
өмірде
қасиетті
дұғалар қай уақытта
оқылатынын атап беру
сұралады..
2-топ
Қазіргі уақытта өзге діни ағымдар, түрлі
секталар елімізде кең өріс алуда.Бұл туралы не
білеміз?
-
Қандай діни мерекелерді
білесіңдер және олар қалай аталып өтеді?
Талдау. Сөзжұмбақ шешу
1.Ислам дінінің қасиетті, негізгі бас
кітабы.
/ құран/
2.
Меккеде
мешіт салдырған, Абайдың
әкесі
/Құнанбай/
3.
Бес парыздың
бірі
/ораза/
4.Меккеде
сыйынатын
қасиетті тас. /
қағба/
5.
Пайғамбардың
анасы /Әминә/
6.
Пайғамбар қай жерде
дүниеге
келді?
/Мекке/
7.
Екі рет
қажыллыққа барған
Абайдың
немере інісі.
/Шәкәрім/
8.
Құранды жаттап,
оны жеті
түрлі
қырағатқа
(әуенге)
салып оқушы адам.
/қари/
9.
Рамазан
айында
әр
жан
басының
амадығына берілетін
садақа /пітір/
10.
Пайғамбарымыз
кім?/Мұхаммед/
Жинақтау.
Күнделікті өмірде
жиі оқылатын
«Фатиха».
Сүресін
тыңдау. (Интерактивті
тақтадан)
«Фатиха
»
сүресі.
Бұл
Құран сүресі
өте қасиетті, ауру- сырқатқа, іс – әрекеттің табысты
болуына
себебі тиеді.
Өлім –
жітімде оқыса
өте сауапты.
«Ықылас» сүресі.
Бүл сүрені 3
рет оқыса,
сауабы,
оң ниетпен тілеген
тілектің тигізер
пайдасы өте
мол. Сондықтан
да
намазда, өлім –
жітімде де
жиі
оқылады.
|
Оқушылар хормен «
Бисмиллаһир – рахманир – рахим» деп кітапты қолдарына
алады.
Оқушылар мәтінді жеке
оқып шығады, содан соң жұптасып талдайды, сосын топта талдап
шығады.
1.Бейіт
басына
барғанда өлі аруақтарға;
2.
Қасиетті
жұма
күні (шелпекке);
3.
Адам
қайтқанда
(жаназада).
Оқушылар жауабын айтып,
сөз жұмбақты толтырады.
Оқушылар интерактивті тақтадан
сүресін тыңдайды.
|