Материалдар / Сабақтың тақырыбы: М.Жұмабаев «Түркістан» өлеңі

Сабақтың тақырыбы: М.Жұмабаев «Түркістан» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
364
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 18.01.2018 жПәні: қазақ әдебиетіСыныбы: 8 «А»
Сабақтың тақырыбы:М.Жұмабаев «Түркістан» өлеңі
Жалпы мақсаты:Мағжан Жұмабаевтың «Түркістан» өлеңінің идеялық мазмұнын ашу. Мағжанның ақындығын Түркістан қаласымен байланыстыра отырып, тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беру, ұлттық сананы қалыптастыру.
Оқу нәтижесі: Оқушылар өлең арқылы ақынның туған елге деген деген сүйіспеншілігін байқайды. Өлең арқылы Түркістанның киелі жер екенін біледі. Өлең арқылы патриоттық сезім оянады.
Негізгі идеялар: «Түркістан – екі дүние есігі ғой,Түркістан – ер түріктің бесігі ғой!»
Қолданылатын материалдар:АКТ.Постер, маркерлер,стикерлер, смайликтер.М.Жұмабаевтың портреті, ақын туралы айтылған қанатты сөздер,шығармалар жинағы, бейнебаян .
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:Топпен жұмыс , жұптық жұмыс, жеке жұмыс. формативті бағалау.
Пәнаралық байланыс: Тарих,география, музыка
Сабақ кезеңдеріУақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті


Кіріспе кезеңі
   Психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында  «Бір күнгі танысыңа, қырық күн сәлем» дегендей амандасып алайық.1 қатар - Сәлем! деп екі қолдарын жоғары көтеріп амандасады.2 қатар- «Қайырлы күн» қолдарын кеуделеріне қойып амандасады.3 қатар –«Сәтті күн болсын » деп бір –бірімен қол алысып амандасады.

Оқушылар бір-бірімен амандасып, көңілдері көтеріледі.


Тұсаукесер кезеңі


Интерактивті тақтада мына өлең жолдары көрсетіледі. Арыстанмын, айбатыма кім шыдар?Жолбарыспын, маған қарсы кім тұрар?Көкте — бұлт, жерде — желмін гулеген,Жер еркесі — желдің жөнін кім сұрар?-деп поэзия әлемінде ерекше із қалдырған кім? Оқушылар хормен оқып шығады.









Оқушылар Мағжан Жұмабаев деп жауап береді.
Негізгі кезең



  Мағжан Жұмабаев туралы кім не біледі? «Топтастыру» әдісі тапсырмасын береді. Жауап берген оқушыларға смайликтер таратылып отырады. «Топтастыру» әдісі бойынша әр оқушы жеке өз білетінін стикерге түсіріп топтастырады.




Міне, осындай жүрегі елім деп соққан ардақты азамат ақынның бүгін «Түркістан» өлеңін өтеміз. 1.Р.Рымбаеваның «Түркістан» әнін тыңдату.

  • Түркістан қайда орналасқан? Кім тауып береді? (бұл тұста карта пайдаланамын)
  • Ол жерде қандай аты әлемге әйгілі ғимарат бар?


  • Өлеңді тізбектей отырып мәнерлеп оқу.
  • Өлең ұнады ма?
  • 1.«Түркістан» өлеңі қай тақырыпқа арналып жазылған? (туған жер, атамекен)


  • Топтық жұмыс.Постер жасау.
  • Тарихшылар, зерттеушілер, әдебиетшілер, сөздері арқылы топтасады. 1-топ«Қасиетті, киелі мекен-Түркістан»

    2 топ «Түркістан» өлеңіндегі тарихи тұлғалар

    3топ : Өлеңді сатылай кешенді талдау

    2.Жұптық жұмыс1-қатар: Сәйкес бағандарды белгілеңіз.2-қатар:Дұрыс, бұрысын белгілеңіз.3-қатар:Тест

      Оқушы қызығушылығы артады.

    Картадан Түркістанды тауып көрсетеді. Оқушылар өз жаупатарын береді.









    Топтар бірін- бірі бағалайды.«Бас бармақ» әдісімен













    Бір-бірінің жұмысын тексереді. Баға қою ақылы бағалайсыздар
    Қорытынды кезең  «5 жолды өлең» не «4 сөйлем әдісі» эссеТүркістанМағжан

    Мағжан Жұмабаев – қазақ әдебиетінің жарық жұлдыздарының бірі болған. Мағжан – әдебиетте қайталанбас өзіндік қолтаңба қалдырған дарынды тұлға Түркістан қаласы - тарихын тереңнен алатын, ежелгі қалалардың бірі. Ақын тарих қойнауына терең үңіледі. Ата-бабаларымыздың тарихын білу – әрбір адамның парызы.
    Оқушылар «Авторорындығына » шығып оқиды. Смайлик беріледі.
    ҮІ.Бағалау

    «Білім кілті»Оқушылар өздерін өздері бағалайды.
    V. Үй тапсырмасын беру1минут  «Түркістан» өлеңін жаттау Оқушылар күнделіктеріне жазады.
    VII. Рефлексия 2минут  Кері байланыс Сабақтағы көңіл-күйлерін смайликтермен көрсету. «Мен бәрін түсіндім»«Маған әлі оқу керек»«Мен ештеңе түсінбедім»
















     

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ