Сабақтың
басы
5
мин
Жаңа
сабақ
30
мин
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу.
https://youtu.be/rjgV127bp7A?feature=shared
- Бүгінгі өтетін
сабағымыздың тақырыбы: Не жақсы? Не
жаман?
Жаңа тақырыпты
ұғындыру.
Оқушылар 2 топқа
бөлінеді. өзара міндеттерін бөліп
алады.
Үй
жұмысын тексеру (әр топ өз атына сай
алдын-ала дайындаған жұмысын қорғайды, слайд, немесе сурет
арқылы)
Балалар, бүгін біз
«Әдептілік ғаламшарына» саяхат
жасаймыз.
Ол үшін, ең алдымен,
жаңа сөздермен танысып алайық!
1.Сөздікпен
жұмыс.
түйме
-пуговица
алдау
-обманывать
еріну
-лениться
мақұлдау -
согласиться
күту
-ждать
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады.
2. Келесі
тоқтайтын жеріміз - «Сөйлесу аралы»
Оқылым.Айтылым
1-тапсырма Өз
мысалыңды айт. Үлгіні басшылыққа
ал.
.
|
Сабақтың басталуына
жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Қоршаған ортаға,
адамдарға сәлем беруді
үйренеді.
Үй тапсырмасына
жауап береді, бүгінгі сабақтың тақырыбын
ашады.
Сабақ тақырыбы мен
сабақ мақсатымен танысады
Жаңа сөздерді
дәптерге жазады.
Жаңа сабаққа кіріспе
ретінде «Кел,
сөйлесейік» айдарындағы тапсырма
орындалады. Оқушылардың назары оқулықтағы суретке
аударылады.Оқушылар суреттердің қасындағы сөйлемдерді оқып,
талқылайды. Балалардың әрекеттеріне баға береді, оларға қандай
қасиеттер тән екенін айтады. Тапсырма оқушының жан-жақты ойлауын,
айтылым дағдысын дамытуға
бағытталған.
1-топ Не
жаман?
2-топ Не
жақсы?
Сұрақтарға жауап
беру
|
Мұғалімнің
қолпаштауы
«Жарайсың!»
«Жақсы!»
Дескриптор:
-берілген сұрақтарға
дұрыс жауап береді-1б
-суреттегі
әрекеттерді түсіндіреді-1б
-жағымды,жағымсыз
әрекеттерге байланысты сөздерді
қолданады-1б.
|
Слайд
Топқа бөлу ∞ QAZ
MATH
(осы сілтемені
браузерге қойып, қосыламыз, тіркелудің қажеті
жоқ, тек оқушылардың аттарын
алдын ала вордта жазып алу керек, сосын неше топқа бөлесіз сонша
санды көрсетесіз)
1-топ «Үлгілі
оқушылар»
2-топ «Әдепті
балалар»
А3 парағы, түрлі түсті
маркерлер
|
|
3.Тыңдалым.Оқылым
2-тапсырма Жасанды
интеллект арқылы жасалған бейне арқылы
өлеңді тыңдап
көрейік.
« Жаман мен
жақсы»
Қастек
Баянбай
сену-нану сөздеріне
түсініктеме беру
|
Тыңдалым.
Өлеңді тыңдап,
мәнерлеп оқиды. Сөйлемдерді өлең жолымен сәйкестендіреді. Қандай
сөйлемдер өлеңде айтылмағанын
анықтайды.
Үлгі: Егер бала
мысығың сабаса, ол жақсы бала болып
өспейді.
Қайыр күтпе
баладан,
Өз мысығың
сабаған.
|
Дескриптор:
- Өлеңді мұқият
тыңдайды-1 б
-сөйлемдерді өлең
жолымен сәйкестендіреді-10б.
Топтор
бірін-бірі 2жұлдыз
1
тілек
Әдісімен
бағалау
2 ұтымды жағын
айтады
1 дұрыстау керек жағына ұсыныс
айтадЫ
|
https://studio.d-id.com/share?id=da666a
2f0f5d39517504b
76f08c92b67
&utm_source=copy
|
|
«Грамматика» айдары.
Есте сақтайық!
Етістіктің шартты райы
қимылдың, іс-әрекеттің болу-болмау, іске асу-аспау мүмкіндігінің
шартын білдіреді. Шартты рай етістіктің негізгі және туынды
түбіріне, етіс және болымсыз етістік тұлғаларына -са, -се жұрнағы
жалғану арқылы жасалады. Мысалы: бар-са, жүр-се, оқыт-са,
айтпа-са.
|
Шартты райдың жасалу жолын
мысалдар арқылы түсіндіру.
|
|
Слайд
Кесте
Оқулық
|
|
Жазылым
5- тапсырма.Салыстырып жаз.
Үлгіні басшылыққа ал.
|
Әр топ берілген тапсырма
бойынша шағын мәтін жазады. Шартты райдың жұрнақтарын орынды
қолдану керек.
|
Дескриптор:
-тақырып бойынша
мәтін жазады-1б
-шартты райды
қолданады-1б.
-сөйлемдердің орын
тәртібін сақтайды-1 б.
|
Дәптер
|