Сыныбы, пәні: 6а-сыныбы, қазақ әдебиеті | Пән мұғалімі: Талдысай орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Мукашева К.С.Күні:6-қазан |
Сабақтың тақырыбы | С.Аронұлы Жақсы мен жаманның айырмасы |
Мақсаты | С.Аронұлының өміріне шолу жасау, өлеңмен танысып, өлеңдегі адам бойындағы қайшылықты қасиеттерді суреттеуі, адамгершілік ізгі қасиеттерді жоғары бағалағанын түсіну. |
Күтілетін нәтижелер
| Ақынның өмір жолын біледі. Өлеңнің мазмұнын түсінеді. Адам бойындағы жақсы қасиеттер мен жаман қасиеттерді ажыратып, жақсы қасиеттерді бойына алады. |
Керекті жабдықтар
| Интерактивті тақта, слайдтық көріністер, суреттер, кеспе қағаздар. |
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: | Топтық жұмыс, Блум жүйесі , «миға шабуыл» әдісі. |
С а б а қ б а р ы с ы : |
Сабақкезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Кіріспе
5 мин
| 1.Топтық жұмыс.Оқушыларды көңіл –күй смайликтері арқылы деп 3 топқа бөледі.
2. Психологиялық ахуал қалыптастыру мақсатында «Сіз маған ұнайсыз» тренингін өткізу үшін оқушыларды шеңберге тұрғызады.
| Оқушылар кеспе қағаздарда жазылған сөздер бойынша 3 топқа бөлінеді.
Шеңберде қасындағы адамның ұнайтын қасиетін бір сөзбен айтады./шыншылдығың, еңбекқорлығың т.б/
Үш шапалақ қошеметі |
Тұсаукесер
5 мин
| 1. Сабағымыздың ұраны «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен"деп алып отырғанымызды, бүгінгі сабақта не туралы өтеміз деп сұрайды.
Сабағымызды бастамас бұрын осының алдында өткен шығармалардан қай кейіпкердің бойынан жаман қасиеттерді, ал қай кейіпкердің бойынан жақсы қасиеттерді көрдіңдер ?
Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы С.Аронұлының «Жақсы мен жаманның айырмасы» атты өлеңін өтеміз..Тақырыпты дәптерлеріне жазып алуларын сұраймын.
«Өзін-өзі бағалау » критерийі ұсынылады.Оқушылар өздерін бағалап отырады. |
Оқушылар өз пікірлерімен, білімдерімен бөліседі.
Дәптерге тақырыпты жазып алады.
|
Негізгі бөлім
20 мин
| 1.Білу. Оқушыларға тапсырма беру.1.Ақынның дүниеге келуі2. Сүйінбай кім3 Сүйінбай туралы пікірлерҚосымша мәлімет беру мақсатында презентация көрсетіледі.
2. Түсіну. Ақынның өлеңін мәнерлеп оқу үшін өлең жолдарын мәнерлеп оқыту.
3. Қолдану . СөзмаржанТүсініксіз сөздермен жұмыс. «Екі жақты күнделік» әдісі бойынша
1-топ. Ер жігіт ел-жұртының қаласындай,Жақсы әйел әмме жұрттың анасындай.
1-топЖаманның көкірегі көр, көзі соқыр.Жүрер жолдан тал түсте адасып-ай!
2-топ.Жақсы болар баланың жүзі жылы,Орыстың күймей піскен бөлкесіндей.2-топ.Жамандар өтірікші , өсегі көп,Ел-жұрттың іріткі салар арасын-ай.3-топ. Жақсының сөзін әркім пайдаланар.Миуалы алма-өріктің ағашындай.3-топ. Соқтығып әркімге бір ұрынады,Сиырдың тентек болған танасындай.
4. Талдау. Әр топқа өздері оқыған бөлімнен теңеу сөздерді тауып жазу тапсырылады.
| Ақынның өмірі мен шығармашылығы жайында оқып және қосымша мәліметпен танысады /жеке оқып шығады, жұппен бөліседі/
Оқушылар «Миға шабуыл әдісі арқылы » постер дайындайды.
Оқушылар жеке оқып шығады. Топтан бір оқушы мәнерлеп оқиды.Өз түсінгендерін мазмұндайды.
Оқушылар теңеу сөздерді табады.
Оқушылар түсініксіз сөзді тауып мағынасын түсіндіреді. 2не3 оқушы болып жұптасып жұмыстанады. |
Қорытынды
5 мин
10 мин
| 5.Жинақтау . 1-топ «Жақсы қасиеттер»2-топ «Жаман қасиеттер»3-топ «Мақалды жалғастыр»1.Жақсымен дос болсаң, жетерсің мұратқа.2.Еңбектің наны тәтті,
3.Еріншектің ертеңі,,,,,,,
4. Білекті бірді жығады.........6.Бағалау. «Жақсының жақсылығын айт» тақырыпқа ой-толғау жазу тапсырылады.
Оқушылар өздерін бағалап, парақтарын тапсырады. Кері байланыс: «Бүгінгі сабаққа берер бағам »әдісі арқылы«қызыл»- өте сабақ ұнады, себебі«көк»- сабақ орташа ұнады, себебі«сары» -онша ұнамады, себебі Үйге тапсырма: «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» тақырыбына ой-толғау не өлең жолдарын шығару. Мақал-мәтел жаттау.
|
Оқушылар топ болып осы берілген тапсырмаларды орындап шығады.
Өз пікірлерін жазып шығып оқиды.
Дайын болған оқушылар «Автор орындығына» шығып отырып сөйлейді. |