Материалдар / Сабақтың тақырыбы:Атлах шайқасы . Зерттеу сұрағы: Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақтың тақырыбы:Атлах шайқасы . Зерттеу сұрағы: Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы Атлах шайқасы . Зерттеу сұрағы: Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
3986
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №9 Ш.Уәлиханов атындағы орта мектебі

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Ерманова Жанна Есқабылқызы

Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:

3-мемлекеттің дамуы

Сабақтың тақырыбы

Атлах шайқасы .

Зерттеу сұрағы:

Неліктен Атлах шайқасын «халықтар шайқасы» деп атайды?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.2.3. Атлах шайқасының тарихи маңызын талдау.

Сабақтың мақсаты

Атлах шайқасыны туралы түсінеді,шайқасты сипаттайды,

Атлах шайқасының тарихи маңызын анықтайды

Бағалау критеийі

Атлах шайқасы қайда, қашан болғанын анықтайды. Шайқас туралы әңгімелейді.

Атлах шайқасының тарихи маңызын ажыратады, неліктен «Халықтар шайқасы» деп аталған себептерін анықтайды, талдайды. Атлах шайқасы болған жерді кескін картаға түсіреді

Тілдік мақсаттар

Атлах шайқасы жөнінде видеороликпен танысу арқылы сұрақтарға жауап береді (тыңдалым)

Атлах шайқасы туралы мәтінмен жұмыс (оқылым, жазылым)

Құндылықтарға баулу

Өзін қандай да бір ұлттың өкілі ретінде сезіну

- патриотизм

- ұлттық сана-сезім

- тәуелсіздік

- ар-ождан бостандығы

Диалогке арналған сөз тіркесін жазу және терминолгия:

Біздің анықтағанымыз...

Қорытындысында...

Біздің тобымыздың ойынша...

Терминология: шайқас, сардар, экспансия, өркениет, халифат.


Пәнаралық байланыс

География-дүние жүзі тарихы пәнімен байланысты сабақта ізденіс жұмысы арқылы жүзеге асырылады.

Алдыңғы білім

Түргештер мен қарлұқтар туралы деректердегі мәліметтерді айтып бере алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Сабақ мақсатын хабарлау

Күтілетін нәтижені анықтау

Амандасу

Смайликтер арқылы оқушылардың сабақ басындағы көңіл-күйлері анықталады

Сабақ мақсатымен таныстыру.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен оқу мақсаттарымен оқушыларға таныстырылады.

Топқа бөлу. Әртүрлі түстер арқылы 2-топқа бөлеміз.

Сары түс

Көк түс

Түргештер

Қарлұқтар








Интерактивті тақта

Оқулық






Сабақтың ортасы

25 минут











І тапсырма. Постермен жұмыс. Атлах шайқасы туралы видео көрсетіледі. Төмендегі берілген сұрақтардың жауабын көретілген видеролик арқылы жауабын табады.

  1. Шайқастың себептерін қандай?

  2. Шайқасқа кімдер қатысты?

  3. Атлах шайқасы қалай аяқталды?

  4. Атлах шайқасы әлемі халықтары үшін қаншалықты маңызды болды?

Дескриптор

1

Атлах шайқастарының себептерін анықтайды

2

Шайқаста кімдер қатысқанын атайды

3

Шайқаста арабтар мен Түргеш, Қарлұқтардың жеңісімен аяқталғанын сипаттайды.

4

Атлах шайқасының әлем тарихындағы орнын анықтайды.

ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды

ІІ тапсырма

І топ: мәтінді түсініп оқы, негізгі ақпараттарды «Топтастыру» әдісін түсір.

Shape1

Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2

Маңызды ақпараттар







ІІ-топ. Берілген мәтін бойынша сұрақтар құрастыр

751 жылы араб және қытай әскері Талас өзенінің жағасындағы щағын Атлах қаласының түбінде кездесті. Қазір бұл қаланың орны бүгінгі Тарас қаласына таяу аймақта. Шайқас шілде айында өтіпті.Қытайлар ұрыс даласына 100 мың әскер жауынгермен келген.Шайқас арабтың алдыңғы шебіндегі атты әскердің шабуылынан басталды. 5 күнге созылған шайқаста араб та, қытай да аянған жоқ.Алайда күші тепе-тең дұшпандар ит жығыс болып бірін бірі жеңе алмады.Тек шайқастың соңғы күні ғана сырттай бақылап тұрған түркештер кенеттен қытайлардың сол қанаты және ту сыртынан соққы берді. Мұны күтпеген олар кейін шегінуге мәжбүр болды.Арабтар қарсыласын тысқыра бастады. Рухы түскен қытайлардың тас талқаны шықты.Дүре қашқан жауды қарлықтар мен арабтың атты әскері шамамен 7 шақырымға дейін қуыпты. Тарихшы Әл Максиди еңбегінде 5 күнге созылған бұл соғыста қытай әскерінің 45 мыңы өліп 20 мыңы тұтқынға түсті деп жазады. Содан кейін 1000 жыл бойына қазақ елі қытай әскерінің табанына тапталған жоқ.

Дескриптор

1

Атлах шайқасының 4-ден кем емес терминдер мен маңызды ақпараттарды жазады.

2

Берілген мәтін бойынша 4-тен кем емес сұрақтар құрастырады.

Қ.Б.Қошемет көрсету арқылы бағаланады.

ІІІ тапсырма.

«Ақиқат-жалған» әдісі бойынша тапсырма беріледі.

Сұрақтар

Ақиқат

Жалған

1

740 жылы Қытай әскерлері Таразды басып алып, тонады

+


2

Түргештердің орталығы Түркістан


-

3

751 жылы шілдеде Тараз маңындағы Атлах қаласында араб және қытай әскерлері арасында шайқас өтті.

+


4

Шайқаста Қытай әскерлері талқандалды

+


5

Жетісуға Алтай мен Тарбағатайдан оғыз тайпалары қоныс аударады


-

Берілген сөздердің мағынасын сәйкестендір

А. Шайқас

Бір аймақтың географиялық аумағын кеңейтуі


Ә. Сардар

Жауынгер


Б.Экспансия

Арабтардың жаулап алынған жерлерінде құрылған мемлекет


В.Өркениет

Белгілі бір әскер топтарымен жүргізілген қауырт ұрыстық соққыларр


Г. Халифат

Қоғамның материалдық және рухани жетістіктері


ҚБ. «Көршіңді тексер» атты әдіс арқылы қасындағы топтың жұмыстарын тексеріп, бағалайды.

ІҮ тапсырма. Картамен жұмыс

1.Картада Түркеш қағанаты, қарлұқ қағанаты және Қытай және Орта Азия аймақтарын орналастырып жазыңдар.

2. атлах шайқасы болған жерді белгілеңдер

3. Араб және Қытай әскерлерінің жүру бағыттарын көрсетіңдер


Дескриптор

1

Картадан Түргеш қағанаты, Қарлұқ қағанаты, Қытай империясының шекарасын анықтайды.

2

Атлах шайқасы болған жерді белгілейді

3

Араб және Қытай әскерлерінің жүру бағытын контур картаға түсіреді.

ҚБ. «Смайлик» арқылы бағалайды













https://youtu.be/_OHRW1M69tk





























Оқулық



































Интерактивті тақта,

Оқулық

























































Интерактивті тақта,

Карта, кескін карта


















Сабақтың соңы

7 минут

Кері байланыс орнату оқушылардың жаңа сабақты нені түсініп, нені түсінбегенін анықтау үшін «2 медаль/2 миссия» кестесін толтырады

Медальға-білдім, түсіндім, үйрендім. Миссияға-түсінбедім, қиын болды


Медаль

Миссия







Стикер, плакат

Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Топтық жұмысқа тартылады. Үнемі диалог арқылы бағыттау жүргізіледі.

«Ақиқат-жалған» әдісі бойынша тапсырма беріліп, тақырыптың мазмұнын ашады.


Қалыптастырушы бағалау «Басбармақ», «Қошемет көрсету» , «Көршіңді тексер», «Смайлик» әдістері арқылы әр тапсырма сайын жүзеге асырылады, қошемет көрсету арқылы және дескриптор арқылы ынталандырады.

Оқытуды жақсарту мақсатында Бейнероликтер көрсетіледі. АКТ құралдары сабақта ғана қолданылады топтық, жеке жұмыстарға тартылу арқылы қимыл-қозғалысты жүзеге асырады.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: Атлах шайқасының тарихи маңызын ажыратты, неліктен «Халықтар шайқасы» деп аталған себептерін анықтады.

2: Атлах шайқасы болған жерді кескін картаға түсірді

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді? (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: Оқушылардың белсенділігі

2:Материалдардың сапалылығы

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Жұптық және топтық жұмыстар оқушылардың бірлесіп жұмыс жасау (бірін бірі тыңдау, өз пікірін білдіру, дәлелдер келтіру) дағдыларын жетілдіруге әсерін тигізді.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!