Материалдар / Сәкен Сейфуллин дала
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сәкен Сейфуллин дала

Материал туралы қысқаша түсінік
басқа әріптестерге сабақта қолдану үшін қажет деп ойлаймын себебі бұл сабағымда жаңа білім мазмұны бойынша әдіс-тәсілдер жетерліктей қолдандым.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
469
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Әдебиеттік оқу

Ұзақ мерзімді жоспардың атауы:Бөлім: Жаздыгүн шілде болғанда

Мектеп:Атамекен орта мектебі

Күні:10.04.2018ж

Сыныбы: 3 «И»





Мұғалімнің аты-жөні: Тажиболусова Молдир Рахатовна

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Сәкен Сейфуллин. Дала

Оқыту мақсаты: Білімділігі: Дамытушылығы: Тәрбиелігі:

А. Сәкен Сейфуллиннің «Дала» өлеңімен танысады, мәнерлеп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді. Ә. Сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Б: Табиғат әсемдігін бағалай білуге, қорғауға машықтаоы дамыйды.

Сабақтың түрі:

Аралас сабақ

Сабақтың әдістері:

Топтық жұмыс, сұрақ-жауап,ойындар,ой қозғау

Сабақтың көрнекілігі:

Ақынның суреті.даланың суреті,үлестірме карточкалар,слайд.

Пәнаралық байланыс:

Дүниетану,қазақ тілі

Күтілетін нәтиже

Топтық жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді және сөздік қорларын дамыту арқылы пәнге қызығушылығы

Сабақтағы іс-әрекет

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Бағалау

Ұйымдастыру кезеңі

І Ұйымдастыру

Сәлемдесу Оқушыларды топқа бөлу 1-топ Қызыл түсті 2-топ Сары түсті 3-топ Жасыл түсті





Оқушылар сәлемдеседі. Кәмпиттер арқылы топқа бөлу.







Ауызекі бағалау

Психологиялық тренинг

«Менің атымның тарих» әдісі

Оқушылар тренингте өз есімдерін және есімдері жайлы өз білетіндерін айтады.



Марапаттау

Үйге тапсырма сұрау

«Авторлық орындық» әдісі

Мұқан Иманжанов Таңның атуы

1-топ Мазмұндау 2-топ Сурет салу 3-топ Өлең жазу

Оқушылар үй жұмысын өздері не қолайлы етіп отырып немес тұрып орындайды.

Топтар бір-бірін бағалайды.

Өткен сабақты пысықтау

«Серпіп алу» әдісі

Оралған ақ парақ қазадың ішіне сұрақ жазып оқушыларға аттамын.

1.Таң атарда жұлдыздар қайтеді? 2.Шолпан жұлдыз қай уақытта туады? 3.Мәтіннің авторы кім?







Қай оқушы ұстап алса сұраққа жауап береді.







Стикерлер- мен бағалау

Тұсаукесер

«Ребус шешу»

Оқушылар суреттегі заттардың атын табу арқылы тақырыпты табу

Оқушылар ребусты шешіп тақырыпты табады.

Ауызекі марапаттау

Дәптермен жұмыс

Оныншы сәуір Сәкен Сейфуллин Дала

Дәптермен жұмыс жасайды.


Жаңа сабақты түсіндіру

Сәкен Сейфуллин жайлы не білеміз? Ассоция құру.

Сәкен Сейфуллин жайлы бейнежазба көрсету.

Оқушылар ақын жайлы өз білетіндерін айтады.



Стикерлер-мен бағалау

Пікірталас жүргізу

«Дала» сөзіне тоқталып түсіндіріп кету Дала-ормансыз жазық алқап. Дала-ылғалды қуаң (шөлейт), шөл дала болып бірнеше түрге бөлінеді.

Оқушылар дала бойынша өз білгендерін,өз пікірлерін ортаға салады.

Ауызекі бағалап кету

Тақтамаен жұмыс

Дала сөзіне байланысты мақал-мәтелдер жазу Көше-қаланың көркі Көк орай-даланың көркі Дала көркі-гүл Ана көркі-ұл Даланң көркі-ағаш

Оқушылар өздері білеттін мақал-мәтелдерді тақтаға және дәптерге жазады

Стикерлермен бағалау

Топтық жұмыс

Дала сөзіне байланысты топтық жұмыс орындау. 1-топ Әңгіме жазу 2-топ Сурет салу 3-топ Өлең жазу



Оқушылар тапсырманы топ болып орындайды.



Топтар бір-бірін бағалайды.

Тыңдалым

«Дала» өлеңін оқушыларға тыңдату

Оқушылар бар зейін аударып өлеңді тыңдайды.


Оқулықпен жұмыс


Оқушылар «Дала» өлеңін шумақтап оқиды.

Оқушылар өлеңді шумақтап оқиды.

Марапаттау


«Мен саған, сен маған» әдісі


1.Өлеңнің бірінші шумағында ақын жазғы даланы кімдерге теңейді? 2.Жазғы дала неліктен «кестелі жібек көрпедей»? 3.Ақын нені көк ала кілемге теңейді? 4.Ақынның гүлдерге «жан бітіріп» суреттеген жолдары қай шумақта және қалай берілген?



Оқушылар бір-бірілеріне сұрақ-жауап жүргізеді.



Бір-бірлерін бағалайды

Сергіту сәті

Сәкен Сейфуллиннің «Тау ішінде» әнін тыңдату.

Оқушылар әнді білсе бірге шырқайды.

Ауызекі бағалау

Топтық жұмыс

1-топ Дала жануарлары жайлы жазу.

2-топ Дала өсімдіктері жайлы жазу

3-топ Дала құстары жайлы жазу



Оқушылар тапсырманы топ болып орындайды.



Топтар бір-бірлерін бағалау

Рефлексия

«Желпіуіш жасау» әдісі

Оқушылар желпіуіш жасайды

Желпіуіш- ке өз пікірлерін жазады.

Бағалау

Сабақ соңында бағаларын есептеу.

Үй жұмысы

Өлеңді жатқа айту

Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) ?

1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты) ? 1. 2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!