Материалдар / Салауатты отбасы Ашық сабақ

Салауатты отбасы Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
: Оқушыларға салауатты болудың маңыздылығынтүсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
995
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Өзiн-өзi тану сабағының жоспары

Мектеп: №3 ЖББОМ КММ №15-16 сабақ Тақырыбы: Салауатты отбасы . Мұғалім: Караменова ГҚұндылық :дұрыс әрекет. Қасиеттері: кешірімділік,татулық, шыдамдылықСыныбы: Мерзімі:
1.Сабақтың мақсаты: Оқушыларға салауатты болудың маңыздылығынтүсіндіре отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.Сабақтың міндеттері:білімділік:Оқушы/ға кешірімді болудың қажеттілігін түсіндірудамытушылық: Отбасында бір бірімен тату болуға үйрету;тәрбиелік: кешірімділікке,татулыққа, шыдамдылыққа тәрбиелеу;Ресурстар:үнтаспа ,оқулық
Сабақтың барысы:2 .Ұйымдастыру кезеңі.(5 Т ережесі: тәртіп,талап,тазалық,татулық,тыныштықты бақылау)Тыныштық сәті : ойша саяхат. Мұғалім: Бірнеше рет терең тыныстаңыз; денеңізді босатыңыз. Біз қазір барлық дене мүшелерінің қозғалысын тыңдаймыз. Алдымен басымызды тыңдаймыз Басымызды қозғаймыз, көзімізді ашып-жұмамыз, құлағымызды қозғалтамыз, аузымызды ашамыз,жабамыз.Осылай қолымызды,денемізді,ішмізді,аяғымызды, башпайларымызды қозғаймыз.Барлық денеміздің мүшелері қозғалады.Енді мүлдем қозғалмай көрейік.Қайсысы жағымды- қозғалған ба,әлде қозғалмай қалған ба? Ендеше үнемі қозғалыста жүргіміз келсе денсаулығымызды сақтайық. Жаттығу аяқталды енді бір- біріңе күлімдеп қарап, бір -біріңе сүйспеншіліктеріңді білдіріңдер.1.Қандай сезімде болдыңдар?Сабақты жағымды күйге келтіру (баяу әуенмен)
3.. Үй тапсырмасын тексеру: : Бақытты отбасының сыры.
  • Өсиет әңгімеден не түсіндіңдер?
  • Бақытты отбасы дегенді қалай түсінесіңдер?
  • Өсиет әңгіме.Жеке оқушымен жұмыс.
    4. Дәйексөз :Бір адам жаққан отқа, жүз адам жылынады.
  • Дәйексөздің мағынасын қалай түсіндіңдер?
  • Жүз адам жылынады дегенді қалай түсіндіңдер ?
  • Дәйексөздің мағынасын түсініп оқып, жаттап алыңдар.
    Қазақ мақалы



    5.Мұғалімнің Жүрегіңнің отын сөндірме Бір жігіт көршісіне өзін ренжіткен досын жамандай бастайды.Көршісі оны тыныштандырып,досын кешіруді өтінеді.Сонда ол ашуланып: «Мен неге өзімді ренжіткен адамды кешіруім керек,неге мен өзімді сатып кеткен адамның алдында кешірім сұрауым керек ? -дейді.Тыңдап тұрған көршісі оған бір аңызды баяндап береді. Ертеде бір адам өмір сүріпті.Ол Табиғат анадан шам жақпас үшін ешқашан түннің болмауын,пеш жапас үшін қыстың болмауын өтініп сұрайды.Алайда табиған ана адамның өтінішін орындай алмайтынын айтады.Қатты ренжіген адам «Ендеше саған жарық бермес үшін шам жақпаймын,саған жылу беру үшін ешқашан от жақпаймын деген екен» Осыны естіп тұрған жаңағы жігіт көршісіне: Бұл неткен ақылсыз адам бұл өзінің жаққан шамымен жарық.жаққан отымен Табиғат анаға жылу беремін деп ойлайды екен ғой,дейді Сонда көршісі: Сенде өзіңе соны істеп тұрсың.Сенде өзіңнің жүрегіңнің отын жақпай тұрсың. Саған өзгелердің келіп жылытқанын күтпей,өз жүрегіңнің отын жағып,өзгелерге жарығың мен жылуыңды сыйласаң мүмкін өзгелерде өз жолын табуға ұмтылар ма еді.деген екен.
  • Бұл әңгіменде не жөнінде айтылған?
  • Әңгімедегі жігіттің ісіне қандай баға бересіңдер?
  • Аңыз іңгімедегі жарық пен жылу нені сыйпаттайды?
  • Сол жігіттің орнында болсаң қандай әрекет жасар едің?
  • Бірніші болып қадам жасау үшін адамның бойында қандай қасиеттер болу керек?
  • Өсиет әңгіме. Интернеттен алынған

    6. Шығармашылық жұмыс:1-тапсырма. «Менің отбасым қандай?» тақырыбында шағын әңгіме жазыңдар.2-тапсырма. Жағдаятты оқып, сұрақтарға жауап беріңдер. Айнұрдың әке-шешесі күні бойы жұмыста. 2-сыныпта оқитын Айнұр әжесімен бірге қалатын. Әжесі Айнұрға ылғи да үйдің тазалығын сақтау оның міндеті екенін айтып отыратын. Әжесінің бұл ақылын Айнұр түсінбейтін...
  • Айнұр неліктен әжесінің ақылын түсінбеді?
  • Үйдің таза болуы неге байланысты деп ойлайсыңдар?
  • 3-тапсырма. Кестеге назар аударыңдар. Отбасындағы аға, іні, әпке, сіңлі, қарындастың міндеттерін жазыңдар.

    Жеке жұмыс.Оқулықпен және дәптермен жұмыс
    7. Топпен ән айту:Таң атады арайлап,Күн күлімдеп туады.Жадырайды бар аймақ,Жарқырайды шуағы.Дала гүлін жинаған,Жазып ерлік дастанды.Аталарым сыйлағанБізге ашық аспанды.Жарқын заман бӛбегінАялайды нұрлы таң.Алтын бесік өз елім,Туған өлкем Ұлы Отан.Біз осылай өсемізӘнін жазған:Мұзафар ӘлімбаевӨлеңін жазған:Ибрагим Нүсіпбаев



    8.Үй тапсырмасы:Жаның жеті жаманнан аман болсын

    Ел аузынан Оқып келу.53 бет
    9. Қорытындылау сәті.

    Сабақтан не үйрендік? Сабақтан не түсіндік?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ