Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    3-тоқсан 50 сағат



    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару. Есеп шығаруға берілген дөңгелек диаграмма

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.5.1.1 есепті сызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түрінде модельдеу

    4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік/ егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

    Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

    «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды.

    (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.






    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Ортасы

    Диаграмманы пайдалану

    Есіңде сақта!

    Кейбір есептерді шығару үшін дөңгелек диаграмманы пайдалану ыңғайлы.Дөңгелек диаграммалар — бұл әрқайсысы есепте берілген мәліметтерді көрсететін секторларға бөлінген дөңгелек графиктер.

    Дескрипторы:

    Өзара байланысты шамаларға қатысты есептерді шығаруды, диаграмманы оқуды қайталайсың.






    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



    «Қар кесегі»

    Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады.



    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.



    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.







    Оқылым, жазылым тапсырмалары.






    Соңы

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

    Ойтолғаныс кезеңі.

    Шығармашылық жұмыс

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

    Ойтолғаныс кезеңі.

    5 Тапсырма

    Есептегі мәліметтерді диаграммада көр­сет. Дәптерге диаграмма сызып, берілген мәліметтерді жаз. Есепті шығар.Сүт фермаларының бірі өнімдерін мынадай арақатынаста шығарады: барлық өнімнің жар­тысын сүт өнімі құрайды. Төрттен бір бөлігі – айран, сегізден бір бөлігі – майлы айран және сегізден бір бөлігі – кілегей. Егер 60 л сүт шығарылатын болса, онда фермада басқа өнім­дер қанша литрден шығарылады?





    Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..

    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


    Топтық тапсырмалар.

    Кері байланыс

    «Білім сандығы» кері байланыс.













    Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.


    «Білім сандығы»

    Кері байланыс парағы.








    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Түсімділік

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.5.1.1 есепті сызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түрінде модельдеу

    4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік/ егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Ерте тұрып, күнде мен

    Тереземді ашамын.

    «Сәлем!» деймін күнге мен,

    Шаттық әнге басамын.

    Айналама қарасам,

    Ғажаптар қаншама,

    Сан жетпейді санасам,

    «Сәлем!» деймін күнге мен.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.





    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: Смайликтер арқылы бір-бірін бағалау.






    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Ортасы

    Жұптық жұмыс

       4. Есептерді шығар.

       а) Көктемде жалпы ауданы 50 м2 болатын екі гүлзарға қызғалдақ баданасы отырғызылды. Әрбір квадрат метрге отырғызылған бадана саны бірдей. Бір гүлзарда 400 бадана, ал екіншісінде 600 бадана бар. Әр гүлзардың ауданын тап.

       1-тәсіл................... дана.
       2-тәсіл ................см
    2
      
     3-тәсіл.............см2
      
     4-тәсіл..............см2

    Дескрипторы:

    Сен түсімділікке берілген есептерді шығаруды үйренесің.

    ә) Бір фермер құлпынайды қарапа­йым тәсілмен өсірді, сондықтан оның түсімділігі 10 кг/м2-ді құрады. Екін­ші фермер жаңа тәсілді қолданып, әрбір квадрат метрден 3 есе артық құлпынай теріп алды. Егер екі фермердің әрқайсысы құлпынайды 900 м2 жерге отырғызған болса, онда олардың әрқайсысы қанша түсім жинады? Екінші фермер қанша құлпынай артық жинады?






    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау










    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)




    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.



    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.







    Оқылым, жазылым тапсырмалары.






    Соңы






    Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..

    ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.


    Топтық тапсырмалар.

    Кері байланыс

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Оқушыларға «Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.















    «Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады.

    «Жетістік баспалда

    ғы»

    Кері байланыс парағы.




    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ахметова Алмагуль Тлеуовна
    18 Қаңтар 2021
    2863
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару. Есеп шығаруға берілген дөңгелек диаграмма. 4-сынып.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару. Есеп шығаруға берілген дөңгелек диаграмма. 4-сынып.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    4-сыныптың математика пәнінен сабақ жоспары.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    3-тоқсан 50 сағат



    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару. Есеп шығаруға берілген дөңгелек диаграмма

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.5.1.1 есепті сызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түрінде модельдеу

    4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік/ егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

    Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

    «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды.

    (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.






    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Ортасы

    Диаграмманы пайдалану

    Есіңде сақта!

    Кейбір есептерді шығару үшін дөңгелек диаграмманы пайдалану ыңғайлы.Дөңгелек диаграммалар — бұл әрқайсысы есепте берілген мәліметтерді көрсететін секторларға бөлінген дөңгелек графиктер.

    Дескрипторы:

    Өзара байланысты шамаларға қатысты есептерді шығаруды, диаграмманы оқуды қайталайсың.






    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



    «Қар кесегі»

    Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады.



    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.



    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.







    Оқылым, жазылым тапсырмалары.






    Соңы

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

    Ойтолғаныс кезеңі.

    Шығармашылық жұмыс

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

    Ойтолғаныс кезеңі.

    5 Тапсырма

    Есептегі мәліметтерді диаграммада көр­сет. Дәптерге диаграмма сызып, берілген мәліметтерді жаз. Есепті шығар.Сүт фермаларының бірі өнімдерін мынадай арақатынаста шығарады: барлық өнімнің жар­тысын сүт өнімі құрайды. Төрттен бір бөлігі – айран, сегізден бір бөлігі – майлы айран және сегізден бір бөлігі – кілегей. Егер 60 л сүт шығарылатын болса, онда фермада басқа өнім­дер қанша литрден шығарылады?





    Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..

    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


    Топтық тапсырмалар.

    Кері байланыс

    «Білім сандығы» кері байланыс.













    Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.


    «Білім сандығы»

    Кері байланыс парағы.








    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Түсімділік

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.5.1.1 есепті сызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түрінде модельдеу

    4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік/ егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану

    Сабақтың барысы.


    Сабақтың кезең

    уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Ерте тұрып, күнде мен

    Тереземді ашамын.

    «Сәлем!» деймін күнге мен,

    Шаттық әнге басамын.

    Айналама қарасам,

    Ғажаптар қаншама,

    Сан жетпейді санасам,

    «Сәлем!» деймін күнге мен.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.





    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


    ҚБ: Смайликтер арқылы бір-бірін бағалау.






    Психологиялық ахуал.


    Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

    Ортасы

    Жұптық жұмыс

       4. Есептерді шығар.

       а) Көктемде жалпы ауданы 50 м2 болатын екі гүлзарға қызғалдақ баданасы отырғызылды. Әрбір квадрат метрге отырғызылған бадана саны бірдей. Бір гүлзарда 400 бадана, ал екіншісінде 600 бадана бар. Әр гүлзардың ауданын тап.

       1-тәсіл................... дана.
       2-тәсіл ................см
    2
      
     3-тәсіл.............см2
      
     4-тәсіл..............см2

    Дескрипторы:

    Сен түсімділікке берілген есептерді шығаруды үйренесің.

    ә) Бір фермер құлпынайды қарапа­йым тәсілмен өсірді, сондықтан оның түсімділігі 10 кг/м2-ді құрады. Екін­ші фермер жаңа тәсілді қолданып, әрбір квадрат метрден 3 есе артық құлпынай теріп алды. Егер екі фермердің әрқайсысы құлпынайды 900 м2 жерге отырғызған болса, онда олардың әрқайсысы қанша түсім жинады? Екінші фермер қанша құлпынай артық жинады?






    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау










    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)




    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.



    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.







    Оқылым, жазылым тапсырмалары.






    Соңы






    Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..

    ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.


    Топтық тапсырмалар.

    Кері байланыс

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Оқушыларға «Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.















    «Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады.

    «Жетістік баспалда

    ғы»

    Кері байланыс парағы.




    Педагогтің аты-жөні


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 4 сынып
    18.01.2021
    2863
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ахметова Алмагуль Тлеуовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации