Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару. Есеп шығаруға берілген дөңгелек диаграмма. 4-сынып.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
3-тоқсан 50 сағат
Педагогтің аты-жөні |
|
||||
Күні: |
|
||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару. Есеп шығаруға берілген дөңгелек диаграмма |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.1 есепті сызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түрінде модельдеу 4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік/ егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану |
||||
Сабақтың барысы. |
|
||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады. Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б. «Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау) Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
Ортасы |
Диаграмманы пайдалану Есіңде сақта! Кейбір есептерді шығару үшін дөңгелек диаграмманы пайдалану ыңғайлы.Дөңгелек диаграммалар — бұл әрқайсысы есепте берілген мәліметтерді көрсететін секторларға бөлінген дөңгелек графиктер. Дескрипторы: Өзара байланысты шамаларға қатысты есептерді шығаруды, диаграмманы оқуды қайталайсың. |
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау «Қар кесегі» Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады. |
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ойтолғаныс кезеңі. Шығармашылық жұмыс Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ойтолғаныс кезеңі. 5 Тапсырма Есептегі мәліметтерді диаграммада көрсет. Дәптерге диаграмма сызып, берілген мәліметтерді жаз. Есепті шығар.Сүт фермаларының бірі өнімдерін мынадай арақатынаста шығарады: барлық өнімнің жартысын сүт өнімі құрайды. Төрттен бір бөлігі – айран, сегізден бір бөлігі – майлы айран және сегізден бір бөлігі – кілегей. Егер 60 л сүт шығарылатын болса, онда фермада басқа өнімдер қанша литрден шығарылады? |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.. |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. |
|
Кері байланыс |
«Білім сандығы» кері байланыс.
|
Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. |
«Білім сандығы» |
Кері байланыс парағы. |
Педагогтің аты-жөні |
|
||||
Күні: |
|
||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Түсімділік |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.5.1.1 есепті сызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түрінде модельдеу 4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік/ егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану |
||||
Сабақтың барысы. |
|
||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ерте тұрып, күнде мен Тереземді ашамын. «Сәлем!» деймін күнге мен, Шаттық әнге басамын. Айналама қарасам, Ғажаптар қаншама, Сан жетпейді санасам, «Сәлем!» деймін күнге мен. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: Смайликтер арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
Ортасы |
Жұптық жұмыс4. Есептерді шығар. а) Көктемде жалпы ауданы 50 м2 болатын екі гүлзарға қызғалдақ баданасы отырғызылды. Әрбір квадрат метрге отырғызылған бадана саны бірдей. Бір гүлзарда 400 бадана, ал екіншісінде 600 бадана бар. Әр гүлзардың ауданын тап. 1-тәсіл................... дана. Дескрипторы: Сен түсімділікке берілген есептерді шығаруды үйренесің. ә) Бір фермер құлпынайды қарапайым тәсілмен өсірді, сондықтан оның түсімділігі 10 кг/м2-ді құрады. Екінші фермер жаңа тәсілді қолданып, әрбір квадрат метрден 3 есе артық құлпынай теріп алды. Егер екі фермердің әрқайсысы құлпынайды 900 м2 жерге отырғызған болса, онда олардың әрқайсысы қанша түсім жинады? Екінші фермер қанша құлпынай артық жинады? |
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) |
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
Соңы |
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.. |
ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. |
||
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. |
«Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. |
«Жетістік баспалда ғы» |
Кері байланыс парағы. |