Материалдар / Шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару. Есеп шығаруға берілген дөңгелек диаграмма. 4-сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару. Есеп шығаруға берілген дөңгелек диаграмма. 4-сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сыныптың математика пәнінен сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2021
2583
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3-тоқсан 50 сағат



Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Шамалар арасындағы тәуелділікке есептер шығару. Есеп шығаруға берілген дөңгелек диаграмма

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.1 есепті сызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түрінде модельдеу

4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік/ егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды.

(қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.






Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Диаграмманы пайдалану

Есіңде сақта!

Кейбір есептерді шығару үшін дөңгелек диаграмманы пайдалану ыңғайлы.Дөңгелек диаграммалар — бұл әрқайсысы есепте берілген мәліметтерді көрсететін секторларға бөлінген дөңгелек графиктер.

Дескрипторы:

Өзара байланысты шамаларға қатысты есептерді шығаруды, диаграмманы оқуды қайталайсың.






Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау



«Қар кесегі»

Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады.



ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.



ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.







Оқылым, жазылым тапсырмалары.






Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Ойтолғаныс кезеңі.

Шығармашылық жұмыс

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Ойтолғаныс кезеңі.

5 Тапсырма

Есептегі мәліметтерді диаграммада көр­сет. Дәптерге диаграмма сызып, берілген мәліметтерді жаз. Есепті шығар.Сүт фермаларының бірі өнімдерін мынадай арақатынаста шығарады: барлық өнімнің жар­тысын сүт өнімі құрайды. Төрттен бір бөлігі – айран, сегізден бір бөлігі – майлы айран және сегізден бір бөлігі – кілегей. Егер 60 л сүт шығарылатын болса, онда фермада басқа өнім­дер қанша литрден шығарылады?





Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

«Білім сандығы» кері байланыс.













Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.


«Білім сандығы»

Кері байланыс парағы.








Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Түсімділік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.1 есепті сызба, алгоритм, дөңгелек диаграмма, график түрінде модельдеу

4.5.1.2 есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік/ егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларырының өзара тәуелділігін пайдалану

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Ерте тұрып, күнде мен

Тереземді ашамын.

«Сәлем!» деймін күнге мен,

Шаттық әнге басамын.

Айналама қарасам,

Ғажаптар қаншама,

Сан жетпейді санасам,

«Сәлем!» деймін күнге мен.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.





Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: Смайликтер арқылы бір-бірін бағалау.






Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Жұптық жұмыс

   4. Есептерді шығар.

   а) Көктемде жалпы ауданы 50 м2 болатын екі гүлзарға қызғалдақ баданасы отырғызылды. Әрбір квадрат метрге отырғызылған бадана саны бірдей. Бір гүлзарда 400 бадана, ал екіншісінде 600 бадана бар. Әр гүлзардың ауданын тап.

   1-тәсіл................... дана.
   2-тәсіл ................см
2
  
 3-тәсіл.............см2
  
 4-тәсіл..............см2

Дескрипторы:

Сен түсімділікке берілген есептерді шығаруды үйренесің.

ә) Бір фермер құлпынайды қарапа­йым тәсілмен өсірді, сондықтан оның түсімділігі 10 кг/м2-ді құрады. Екін­ші фермер жаңа тәсілді қолданып, әрбір квадрат метрден 3 есе артық құлпынай теріп алды. Егер екі фермердің әрқайсысы құлпынайды 900 м2 жерге отырғызған болса, онда олардың әрқайсысы қанша түсім жинады? Екінші фермер қанша құлпынай артық жинады?






Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау










Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)




ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.



ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.







Оқылым, жазылым тапсырмалары.






Соңы






Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..

ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушыларға «Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.















«Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады.

«Жетістік баспалда

ғы»

Кері байланыс парағы.




Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!