Материалдар / Шамалар (ұзындық, масса, уақыт, сыйымдылық) және өлшем бірліктері

Шамалар (ұзындық, масса, уақыт, сыйымдылық) және өлшем бірліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Шамалар арасындағы тәуелділікке байланысты есептерді шығара білу және шығарылған есептердің шешу жолдарын ұғындыру. Логикалық есептер шешу арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту. Ұқыпты жазып, есептерді қатесіз әрі сауатты түрде шапшаң орындай білуге дағды қалыптастыру. Еңбек етуге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
1376
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МатематикаУақыты:Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың атауыШамалар (ұзындық, масса, уақыт, сыйымдылық) және өлшем бірліктері
СілтемеМатематика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығыСызба, деңгейлік тапсырма ,карточкалар
Жалпы мақсаттарШамалар арасындағы тәуелділікке байланысты есептерді шығара білу және шығарылған есептердің шешу жолдарын ұғындыру.Логикалық есептер шешу арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.Ұқыпты жазып, есептерді қатесіз әрі сауатты түрде шапшаң орындай білуге дағды қалыптастыру. Еңбек етуге, адамгершілікке тәрбиелеу.Көрнекілігі: сызбалар, кестелер, «жаттығу тапсырмалары»,  сөздер, оқулық, тапсырмалар, оқулық.Сабақтың түрі: ойынӘдісі: түсіндіру, салыстыру, сұрақ-жауап, ой қозғау, ой ашар, өздік жұмыс, тест сынағы, топтастыру, білім сайысы
Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлуПазл құрастыру арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасыБалалар бір-біріне «сиқырлы таяқшаны» бере отырып, өздерінің игілікті тілектерін айтады: Мен бәріңе Денсаулық тілеймін! Мен бәріңе Қуаныш тілеймін! Мен бәріңе Мейірім тілеймін! Мен бәріңе шуақты күн тілеймін! Мен бәріңе көңілді ойын тілеймін! Және т.б. Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Психологиялық дайындық

Психологиялық дайындық. «Жаттығу сұрақтары»:1.қазақ алфавитінде неше әріп бар? (40 әріп, 2 белгі, 42 әріп)2.Математикада неше цифр бар? (10)3. Велосипедпен жолда неше жастан бастап жүруге болады? (14)4. «Миллион» санында неше нөл бар? (6)5. Сабақтан неше рет қалуға болады? (ешқашан)
Қызығушылықты ояту«Ой ашар»І. Ойын: «Сен білесің беОйын шарты: Сұрақтар өтілген тақырыптарға байланысты, әр фигуралар артында берілген сұрақтарға тез әрі жылдам , әрі ұтымды жауап берген бала ұтады.1. Сәуле мен кесіндінің айырмашылығы неде? (сәуленің бір жағы тұйықталған)2. Көбейтудің заңдарын ата(ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік)3. 1км-де неше метр бар? 1000м4.1дм-де неше мм бар? 100мм5.1 м-де неше мм бар? 1000мм6.1тоннада неше кг бар? 1000кг7. 1тоннада неше центнер бар? 10цкм, дм, м, мм, т, ц –бұлар нелер? (шамалар)Қандай өлшем бірліктері?- км, дм, м, мм- бұлар ұзындық өлшем бірліктері- т, ц, - бұлар салмақ өлшем бірліктері.Қазақ халқының байырғы өлшем бірліктерінен нені білесіңдер?Азық-түлікке қатысты: бір асым ет, бір уыс, бір шөкім, бір шымшым.Саусақпен өлшенетін өлшемдер: елі, тұтам, сүйем, қарыс.Қолмен өлшенетін өлшем бірліктері: білем, шынтақ, қолтық, құлаш, кере құлаш.Ауырлық өлшемдері: мысқал (5г), қадақ (400г), пұт (16кг), қап (4пұт, 64кг)Мұнан басқа көлем, тереңдік, аудан, бұйымдарға байланысты, аяқпен өлшенетін, астың пісуіне байланысты өлшем, жыл мезгіліне байланысты өлшем бірлігі, мүшел жас, жыл санау, ай аты, күндерді санау т.б өлшемдер бар.Оқулықтағы тапсырмаларды 3-топқа бөліп орындау.
Мағынаны тануМәтінді тізбектеп оқу

Сергіту сәтіҚоян шықты далаға,Жан-жағына қарады.Секірді, жүгірді,Отырды, тұрды.



Оқушылар сергіп алады
Ой толғанысДеңгейлік тапсырма:І деңгей:4 ²+ 5² = 16 + 25 =417² - 3² = 49 - 9 = 402² * 8² = 4 * 64 = 256ІІ деңгей:Велосипедші 24 км/сағ жылдамдықпен 4 сағат жүрді. Осы уақыт ішінде ол қанша қашықтықты жүріп өтті? S=VT = 24*4 = 96 кмІІІ деңгей:76 * Х = 38* 5076 * Х =1900Х =1900 / 76Х =25
Үй тапсырмасыОқулықтағы тапсырманы орындау.Күнделіктеріне жазады
 Бағалау Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.




















Пәннің аты ДниетануУақыты:Кабинет:Мұғалім Туганбаева А
Сабақтың атауыКіріспе. Адам – табиғат перзенті.
МақсатыКүтілетін нәтижеМақсатымен міндеттері: табиғат, адамды қоршаған орта туралы түсініктері туралы білім жүйесін қалыптастыру.Табиғат тепе-теңдігін сақтау.Адамның табиғатқа әсері.1.Білімділік: өзбетінше қоршаған орта туралы білім алуға деген талпыныстарын қалыптастыру.2.Дамытушылық: әңгімелеу, сипаттау, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;3.Тәрбиелік: адамгершілікке тәрбиелеу,табиғатты қорғауға тәрбиелеу:Жылылық сезімін оятуСабақ түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағыКөрнекіліктер: тірі, өлі табиғат суреттері, адам жасаған заттардың суреттері.Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау,түсіндіру
Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту

  • Суреттен не тірі және өлі табиғатқа жататын ажырат .












  • Мағынаны тануОқулық бойынша жұмыс 7-9 бет Мәтінді оқу, суреттері бойынша жұмыс жүргізу . Қорытынды жасау: Адам-табиғат перзенті.

    Сергіту сәтіОрманда кірпі келеді, Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке? Ой сергітеді,шашағандарыбасылады
    Ой толғанысСұрақтар бойынша жұмыс: 1. Адам табиғаттың бір бөлігі екенін дәлеледе. 2. Адам табиғаттан нені үйрене 3. Бір күндегі істейтін іс-әрекерін әңгімеле. Табиғатқа қатысы бар ма?
    Үйге тапсырмаМазмұндауКүнделіктеріне жазып беремін
    Бағалау

    Бағалау парақшасын толтырады.
    Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады












    Пәннің аты ДуниетануУақыты:Кабинет:Мұғалім Туганбаева А
    Сабақтың атауыТері – ағзаның қорғаныс мүшесі. Жарақат алғандағы алғашқы көмек. Тесттік тапсырмалар Сарамандық жұмыс
    МақсатыКүтілетін нәтижеМақсаты   мен міндеттері:ағза мүшелері түсініктері туралы білім жүйесін қалыптастыру.                 1.Білімділік:өзбетінше ағза мүшелері туралы білім алуға деген талпыныстарын қалыптастыру.2.Дамытушылық:әңгімелеу, сипаттау, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;                                                                               3.Тәрбиелік:деңсаулыққа көңіл бөлуге,табиғатты қорғауға тәрбиелеу:Сабақ түрі         :жаңа тақырыпты таныстыру сабағы              Көрнекіліктер:макет адам денесі, суреттер, карточкалар.Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау        
    Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
    Қызығушылықты оятуМағынаны тануАдам денесіннің сыртында не бар?  Не үшін керек?Осы сұрақтарға бүгін бірігіп жауап беруге тырысамыз.   Дәптермене жұмыс:Тері              жарақаттан               үсуден     күюден          соққыдан  Тері  сыртқы жағы          тері            сыңауларыОқулық бойынша жұмыс: 13-14 бет оқу, талдау. Дәптерге ережелерді жазу.Үнемі теріні, денені (бас, қол-аяқ, тіс) таза ұстауға дағдылан.Жарақат алу, күю, үсіп қалу өте ауыр болған жағдайда жедел жәрдем 103 шақыртуды ұмытпа!«Кім жылдам?»  ойын ішкі мүшелерді атау, оқушылар суреттен көрсетеді.
    Сергіту сәтіКөжектерімтұршы,  беттеріңді жушы,Айнаға қарашы,  шашынды тарашы.Киімінді киші,  мектепке қарай жүршіОрнына отыршы,  сабағынды оқышыОй сергітеді,шашағандарыбасылады
    Ой толғаныс-Тері қандай қызмет атқарады?-Май мен  тердің тері арқылы шығуың ағза үшін қандай маңызы бар?-Теріні таза ұстау жөнінде өз тәжірибеңн сүйеніп әңгімеле.14-15 бет бойынша Жарақат алғандағы алғашқы көмекпен танысу.Тест тапсырмалары:1.Тері үсіген кездеА) сылаймын   б) тілімен жалаймын   ә) жылы суға саламын   в) ақ дәкемен ораймын2. Соғып жарақаттанғанда:А) жылы суға малынған дәкемен ораймын  б) қыздыратын зат басамын   ә) медециналық жапсырманы басамын   в) суық суға малынған дәкемен ораймын.
    Үйге тапсырмаМазмұндауКүнделіктеріне жазып беремін
    Бағалау

    Бағалау парақшасын толтырады.
    Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
































    Пәннің аты Әдебиеттік оқуУақыты:Кабинет:МұғалімТуганбаева А
    Сабақтың атауыА. Байтұрсынұлы. Оқуға шақыру
    МақсатыКүтілетін нәтиже1.Білімділік: түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру;2.Дамытушылық: өлеңді талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;3.Тәрбиелік: адамгершілікке тәрбиелеу,  терең білім алуға тәрбиелеуСабақ түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағыКөрнекіліктер: А. Байтұрсынұлының портреті «Әліппе »оқулығы, құмырсқа суреті;Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау
    Психологиялық ахуалПсихологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
    Қызығушылықты ояту1.Оқыту үрдісінің маңыздылығы:  «Пікірлер ағашы» Ахмет Байтұрсынұлы туралы не білесің айтып бер.1.Ол кім?                                  4. Қандай оқулық жазған??2.Қайда туған?                         5. Қандай шығармаларын білесің?3. Қандай қызмет атқарған? &nb
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ