Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Шамалар (ұзындық, масса, уақыт, сыйымдылық) және өлшем бірліктері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Математика |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|
Сабақтың атауы |
Шамалар (ұзындық, масса, уақыт, сыйымдылық) және өлшем бірліктері |
|||
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық |
|||
Сабақтың жабдығы |
Сызба, деңгейлік тапсырма ,карточкалар |
|||
Жалпы мақсаттар |
Шамалар
арасындағы тәуелділікке байланысты есептерді шығара білу және
шығарылған есептердің шешу жолдарын
ұғындыру. |
|||
Оқыту нәтижесі |
||||
Топқа бөлу |
Пазл құрастыру арқылы топтарға бөлу |
|||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар бір-біріне «сиқырлы таяқшаны» бере отырып, өздерінің игілікті тілектерін айтады: Мен бәріңе Денсаулық тілеймін! Мен бәріңе Қуаныш тілеймін! Мен бәріңе Мейірім тілеймін! Мен бәріңе шуақты күн тілеймін! Мен бәріңе көңілді ойын тілеймін! Және т.б. |
Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! |
||
Психологиялық дайындық |
Психологиялық
дайындық. «Жаттығу
сұрақтары»: |
|||
Қызығушылықты ояту |
«Ой
ашар» Оқулықтағы тапсырмаларды 3-топқа бөліп орындау. |
|||
Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу |
||||
Сергіту сәті |
Қоян шықты
далаға, |
Оқушылар сергіп алады |
||
Ой толғаныс |
Деңгейлік
тапсырма: |
|||
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырманы орындау. |
Күнделіктеріне жазады |
||
Бағалау |
Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады. |
|||
|
|
Пәннің аты Дниетану |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім Туганбаева А |
Сабақтың атауы |
Кіріспе. Адам – табиғат перзенті. |
||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Мақсаты мен міндеттері: табиғат, адамды қоршаған орта туралы түсініктері туралы білім жүйесін қалыптастыру.Табиғат тепе-теңдігін сақтау.Адамның табиғатқа әсері. 1.Білімділік: өзбетінше қоршаған орта туралы білім алуға деген талпыныстарын қалыптастыру. 2.Дамытушылық: әңгімелеу, сипаттау, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту; 3.Тәрбиелік: адамгершілікке тәрбиелеу,табиғатты қорғауға тәрбиелеу:Жылылық сезімін ояту Сабақ түрі : жаңа тақырыпты таныстыру сабағы Көрнекіліктер: тірі, өлі табиғат суреттері, адам жасаған заттардың суреттері. Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау,түсіндіру |
||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту
|
|||
Мағынаны тану Оқулық бойынша жұмыс 7-9 бет Мәтінді оқу, суреттері бойынша жұмыс жүргізу . Қорытынды жасау: Адам-табиғат перзенті. |
|||
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
Ой толғаныс |
Сұрақтар бойынша жұмыс: 1. Адам табиғаттың бір бөлігі екенін дәлеледе. 2. Адам табиғаттан нені үйрене 3. Бір күндегі істейтін іс-әрекерін әңгімеле. Табиғатқа қатысы бар ма? |
||
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты Дуниетану |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім Туганбаева А |
Сабақтың атауы |
Тері – ағзаның қорғаныс мүшесі. Жарақат алғандағы алғашқы көмек. Тесттік тапсырмалар Сарамандық жұмыс |
||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Мақсаты мен міндеттері:ағза мүшелері түсініктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. 1.Білімділік:өзбетінше ағза мүшелері туралы білім алуға деген талпыныстарын қалыптастыру. 2.Дамытушылық:әңгімелеу, сипаттау, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту; 3.Тәрбиелік:деңсаулыққа көңіл бөлуге,табиғатты қорғауға тәрбиелеу: Сабақ түрі :жаңа тақырыпты таныстыру сабағы Көрнекіліктер:макет адам денесі, суреттер, карточкалар. Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау |
||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту Мағынаны тану Адам денесіннің сыртында не бар? Не үшін керек? Осы сұрақтарға бүгін бірігіп жауап беруге тырысамыз. Дәптермене жұмыс: Тері жарақаттан үсуден күюден соққыдан Тері сыртқы жағы тері сыңаулары Оқулық бойынша жұмыс: 13-14 бет оқу, талдау. Дәптерге ережелерді жазу. Үнемі теріні, денені (бас, қол-аяқ, тіс) таза ұстауға дағдылан. Жарақат алу, күю, үсіп қалу өте ауыр болған жағдайда жедел жәрдем 103 шақыртуды ұмытпа! «Кім жылдам?» ойын ішкі мүшелерді атау, оқушылар суреттен көрсетеді. |
|||
Сергіту сәті |
Көжектерімтұршы, беттеріңді жушы, Айнаға қарашы, шашынды тарашы. Киімінді киші, мектепке қарай жүрші Орнына отыршы, сабағынды оқышы |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
Ой толғаныс |
-Тері қандай қызмет атқарады? -Май мен тердің тері арқылы шығуың ағза үшін қандай маңызы бар? -Теріні таза ұстау жөнінде өз тәжірибеңн сүйеніп әңгімеле. 14-15 бет бойынша Жарақат алғандағы алғашқы көмекпен танысу. Тест тапсырмалары: 1.Тері үсіген кезде А) сылаймын б) тілімен жалаймын ә) жылы суға саламын в) ақ дәкемен ораймын 2. Соғып жарақаттанғанда: А) жылы суға малынған дәкемен ораймын б) қыздыратын зат басамын ә) медециналық жапсырманы басамын в) суық суға малынған дәкемен ораймын. |
||
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты Әдебиеттік оқу |
Уақыты: |
Кабинет: |
МұғалімТуганбаева А |
|
Сабақтың атауы |
А. Байтұрсынұлы. Оқуға шақыру |
|||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
1.Білімділік: түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру; 2.Дамытушылық: өлеңді талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту; 3.Тәрбиелік: адамгершілікке тәрбиелеу, терең білім алуға тәрбиелеу Сабақ түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағы Көрнекіліктер: А. Байтұрсынұлының портреті «Әліппе »оқулығы, құмырсқа суреті; Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау |
|||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
||
Қызығушылықты ояту |
1.Оқыту үрдісінің маңыздылығы: «Пікірлер ағашы» Ахмет Байтұрсынұлы туралы не білесің айтып бер. 1.Ол кім? 4. Қандай оқулық жазған?? 2.Қайда туған? 5. Қандай шығармаларын білесің? 3. Қандай қызмет атқарған? 6. Әкесінің аты кім?
2.Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру: Күн сәулелеріне не жазар едің? Бүгін А. Байтұрсынұлының шығармашылығымен әрі қарай танысамыз «Оқуға шақыру»- өлеңін оқимыз. Оқулық бойынша жұмыс 6-7 бет 6 бет «Оқуға шақыру» өлең - үлгі оқу (мұғалімнің оқуы) Сөздік жұмыс : іздеп тауып алалық- үйрену, оқу, із -тізбек бойынша оқу -азат жолмен оқу - Бөлімдерге бөліп оқу * Оқуға шақыру * Еңбек іс-әрекеті *Даналық Даналық- сөзін басқаша қалай айтуғаболады? Өлеңдегі түсті бояумен ерекшеленген сөздерді теріп оқы. Оқуға, жұмыссыз, даналық, байқап, қаралық, даналық- өшпес жарық, кетпес байлық. -өлеңді тұтас мәнерлеп оқуға дағдылану Сергіту сәті Топпен жұмыс 1-топ Оқу-білім туралы мақал-мәтел жинақтау 2-топ Ақынның өмірі мен шығармашылығы топтастыру 3. Жаңа білімді бекіту: Сызбаға зер сал. Өлеңге сүйеніп, сызбаны өз сөзімен түсіндір. Неліктен бұл сөздер құмырсқа түрінде көрсетілген? іздену үйрену оқу жарық Еңбек Даналық Білім байлық «Даналық-өшпес жарық, кетпес байлық» жолдарын сен қандай сызба арқылы көрсетер едің? (топтық жұмыс) –шығармашылықжұмыс
|
|||
Сергіту сәті |
||||
Ой толғаныс |
||||
Үйге тапсырма |
Өлеңді мәнрелеп оқу |
Күнделіктеріне жазып беремін |
||
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
||
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты дуниетану |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім Туганбаева А |
Сабақтың атауы |
Ағза мүшелері. |
||
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
1. Мәтіндегі ақынның шынайы
суреттеу шеберлігін оқушы жүрегіне жеткізу, әңгіменің мазмұнын
түсіндіру. |
||
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту Мағынаны тану
Карта бойынша жұмыс
жасау реті түсіндіріледі |
|||
Сергіту сәті |
Орманда кірпі келеді, |
Ой сергітеді,шашағандары басылады |
|
Ой толғаныс |
5 кезең |
||
Үйге тапсырма |
Мазмұндау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |