Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Шамалар (ұзындық, масса, уақыт, сыйымдылық) және өлшем бірліктері
Материал туралы қысқаша түсінік
Шамалар арасындағы тәуелділікке байланысты есептерді шығара білу және шығарылған есептердің шешу жолдарын ұғындыру.
Логикалық есептер шешу арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.
Ұқыпты жазып, есептерді қатесіз әрі сауатты түрде шапшаң орындай білуге дағды қалыптастыру. Еңбек етуге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Маусым 2018
1376
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Математика | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім: |
Сабақтың атауы | Шамалар (ұзындық, масса, уақыт, сыйымдылық) және өлшем бірліктері | ||
Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық | ||
Сабақтың жабдығы | Сызба, деңгейлік тапсырма ,карточкалар | ||
Жалпы мақсаттар | Шамалар арасындағы тәуелділікке байланысты есептерді шығара білу және шығарылған есептердің шешу жолдарын ұғындыру.Логикалық есептер шешу арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.Ұқыпты жазып, есептерді қатесіз әрі сауатты түрде шапшаң орындай білуге дағды қалыптастыру. Еңбек етуге, адамгершілікке тәрбиелеу.Көрнекілігі: сызбалар, кестелер, «жаттығу тапсырмалары», сөздер, оқулық, тапсырмалар, оқулық.Сабақтың түрі: ойынӘдісі: түсіндіру, салыстыру, сұрақ-жауап, ой қозғау, ой ашар, өздік жұмыс, тест сынағы, топтастыру, білім сайысы | ||
Оқыту нәтижесі | |||
Топқа бөлу | Пазл құрастыру арқылы топтарға бөлу | ||
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||
Ынтымақтастық атмосферасы | Балалар бір-біріне «сиқырлы таяқшаны» бере отырып, өздерінің игілікті тілектерін айтады: Мен бәріңе Денсаулық тілеймін! Мен бәріңе Қуаныш тілеймін! Мен бәріңе Мейірім тілеймін! Мен бәріңе шуақты күн тілеймін! Мен бәріңе көңілді ойын тілеймін! Және т.б. | Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! | |
Психологиялық дайындық | Психологиялық дайындық. «Жаттығу сұрақтары»:1.қазақ алфавитінде неше әріп бар? (40 әріп, 2 белгі, 42 әріп)2.Математикада неше цифр бар? (10)3. Велосипедпен жолда неше жастан бастап жүруге болады? (14)4. «Миллион» санында неше нөл бар? (6)5. Сабақтан неше рет қалуға болады? (ешқашан) | ||
Қызығушылықты ояту | «Ой ашар»І. Ойын: «Сен білесің бе?» Ойын шарты: Сұрақтар өтілген тақырыптарға байланысты, әр фигуралар артында берілген сұрақтарға тез әрі жылдам , әрі ұтымды жауап берген бала ұтады.1. Сәуле мен кесіндінің айырмашылығы неде? (сәуленің бір жағы тұйықталған)2. Көбейтудің заңдарын ата(ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік)3. 1км-де неше метр бар? 1000м4.1дм-де неше мм бар? 100мм5.1 м-де неше мм бар? 1000мм6.1тоннада неше кг бар? 1000кг7. 1тоннада неше центнер бар? 10цкм, дм, м, мм, т, ц –бұлар нелер? (шамалар)Қандай өлшем бірліктері?- км, дм, м, мм- бұлар ұзындық өлшем бірліктері- т, ц, - бұлар салмақ өлшем бірліктері.Қазақ халқының байырғы өлшем бірліктерінен нені білесіңдер?Азық-түлікке қатысты: бір асым ет, бір уыс, бір шөкім, бір шымшым.Саусақпен өлшенетін өлшемдер: елі, тұтам, сүйем, қарыс.Қолмен өлшенетін өлшем бірліктері: білем, шынтақ, қолтық, құлаш, кере құлаш.Ауырлық өлшемдері: мысқал (5г), қадақ (400г), пұт (16кг), қап (4пұт, 64кг)Мұнан басқа көлем, тереңдік, аудан, бұйымдарға байланысты, аяқпен өлшенетін, астың пісуіне байланысты өлшем, жыл мезгіліне байланысты өлшем бірлігі, мүшел жас, жыл санау, ай аты, күндерді санау т.б өлшемдер бар.Оқулықтағы тапсырмаларды 3-топқа бөліп орындау. | ||
Мағынаны тануМәтінді тізбектеп оқу | |||
Сергіту сәті | Қоян шықты далаға,Жан-жағына қарады.Секірді, жүгірді,Отырды, тұрды. | Оқушылар сергіп алады | |
Ой толғаныс | Деңгейлік тапсырма:І деңгей:4 ²+ 5² = 16 + 25 =417² - 3² = 49 - 9 = 402² * 8² = 4 * 64 = 256ІІ деңгей:Велосипедші 24 км/сағ жылдамдықпен 4 сағат жүрді. Осы уақыт ішінде ол қанша қашықтықты жүріп өтті? S=VT = 24*4 = 96 кмІІІ деңгей:76 * Х = 38* 5076 * Х =1900Х =1900 / 76Х =25 | ||
Үй тапсырмасы | Оқулықтағы тапсырманы орындау. | Күнделіктеріне жазады | |
Бағалау | Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады. | ||
Пәннің аты Дниетану | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім Туганбаева А |
Сабақтың атауы | Кіріспе. Адам – табиғат перзенті. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Мақсатымен міндеттері: табиғат, адамды қоршаған орта туралы түсініктері туралы білім жүйесін қалыптастыру.Табиғат тепе-теңдігін сақтау.Адамның табиғатқа әсері.1.Білімділік: өзбетінше қоршаған орта туралы білім алуға деген талпыныстарын қалыптастыру.2.Дамытушылық: әңгімелеу, сипаттау, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;3.Тәрбиелік: адамгершілікке тәрбиелеу,табиғатты қорғауға тәрбиелеу:Жылылық сезімін оятуСабақ түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағыКөрнекіліктер: тірі, өлі табиғат суреттері, адам жасаған заттардың суреттері.Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау,түсіндіру | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз. | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | |||
Мағынаны тануОқулық бойынша жұмыс 7-9 бет Мәтінді оқу, суреттері бойынша жұмыс жүргізу . Қорытынды жасау: Адам-табиғат перзенті. | |||
Сергіту сәті | Орманда кірпі келеді, Саңырауқұлақ тереді. Кездесті, міне, керегі: Екеуі қайың астынан. Біреуі терек қасынан. Қанша олар болмақ есепте, Тоқылған салса себетке? | Ой сергітеді,шашағандарыбасылады | |
Ой толғаныс | Сұрақтар бойынша жұмыс: 1. Адам табиғаттың бір бөлігі екенін дәлеледе. 2. Адам табиғаттан нені үйрене 3. Бір күндегі істейтін іс-әрекерін әңгімеле. Табиғатқа қатысы бар ма? | ||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты Дуниетану | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім Туганбаева А |
Сабақтың атауы | Тері – ағзаның қорғаныс мүшесі. Жарақат алғандағы алғашқы көмек. Тесттік тапсырмалар Сарамандық жұмыс | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | Мақсаты мен міндеттері:ағза мүшелері түсініктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. 1.Білімділік:өзбетінше ағза мүшелері туралы білім алуға деген талпыныстарын қалыптастыру.2.Дамытушылық:әңгімелеу, сипаттау, талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту; 3.Тәрбиелік:деңсаулыққа көңіл бөлуге,табиғатты қорғауға тәрбиелеу:Сабақ түрі :жаңа тақырыпты таныстыру сабағы Көрнекіліктер:макет адам денесі, суреттер, карточкалар.Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз. | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты оятуМағынаны тануАдам денесіннің сыртында не бар? Не үшін керек?Осы сұрақтарға бүгін бірігіп жауап беруге тырысамыз. Дәптермене жұмыс:Тері жарақаттан үсуден күюден соққыдан Тері сыртқы жағы тері сыңауларыОқулық бойынша жұмыс: 13-14 бет оқу, талдау. Дәптерге ережелерді жазу.Үнемі теріні, денені (бас, қол-аяқ, тіс) таза ұстауға дағдылан.Жарақат алу, күю, үсіп қалу өте ауыр болған жағдайда жедел жәрдем 103 шақыртуды ұмытпа!«Кім жылдам?» ойын ішкі мүшелерді атау, оқушылар суреттен көрсетеді. | |||
Сергіту сәті | Көжектерімтұршы, беттеріңді жушы,Айнаға қарашы, шашынды тарашы.Киімінді киші, мектепке қарай жүршіОрнына отыршы, сабағынды оқышы | Ой сергітеді,шашағандарыбасылады | |
Ой толғаныс | -Тері қандай қызмет атқарады?-Май мен тердің тері арқылы шығуың ағза үшін қандай маңызы бар?-Теріні таза ұстау жөнінде өз тәжірибеңн сүйеніп әңгімеле.14-15 бет бойынша Жарақат алғандағы алғашқы көмекпен танысу.Тест тапсырмалары:1.Тері үсіген кездеА) сылаймын б) тілімен жалаймын ә) жылы суға саламын в) ақ дәкемен ораймын2. Соғып жарақаттанғанда:А) жылы суға малынған дәкемен ораймын б) қыздыратын зат басамын ә) медециналық жапсырманы басамын в) суық суға малынған дәкемен ораймын. | ||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Пәннің аты Әдебиеттік оқу | Уақыты: | Кабинет: | МұғалімТуганбаева А |
Сабақтың атауы | А. Байтұрсынұлы. Оқуға шақыру | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | 1.Білімділік: түсініп оқу, мәнерлеп оқу дағдыларын қалыптастыру;2.Дамытушылық: өлеңді талдау қабілеттерін дамыту; белсенділіктерін дамыту;3.Тәрбиелік: адамгершілікке тәрбиелеу, терең білім алуға тәрбиелеуСабақ түрі: жаңа тақырыпты таныстыру сабағыКөрнекіліктер: А. Байтұрсынұлының портреті «Әліппе »оқулығы, құмырсқа суреті;Әдіс-тәсілдер: жұптық , талдау | ||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз. | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Қызығушылықты ояту | 1.Оқыту үрдісінің маңыздылығы: «Пікірлер ағашы» Ахмет Байтұрсынұлы туралы не білесің айтып бер.1.Ол кім? 4. Қандай оқулық жазған??2.Қайда туған? 5. Қандай шығармаларын білесің?3. Қандай қызмет атқарған? &nb
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |