Материалдар / Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аудару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аудару

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 8 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
521
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні

Информатика

Сыныбы

8 «А»,«Ә»

Күні

19.09.2015ж

Сабақтың тақырыбы

Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аудару

Сілтеме

Информатика Е.А.Вьюшкова 8- сынып «Арман ПВ» баспасы 2016 ж

Оқып – үйренудің негізгі мақсаттары:

1.Санау жүйелері туралы мағұлмат беру.

2.Санау жүйелерімен орындалатын амалдардың қызметін түсіндіру.

3.Санау жүйелері арқылы есептер шығаруға үйрету.

Оқып – үйренудің нәтижесі:

Барлық оқушылар:

1.Санау жүйелері туралы білетін болады.

Оқушылардың басым бөлігі:

2.Санау жүйелерімен орындалатын амалдардың қызметін түсінеді.

Кейбір оқушылар:

3.Санау жүйелері арқылы есептер шығаруға үйренеді.

Сабақ барысы:


Уақыты:

Мұғалімнің іс - әрекеті:

Оқушының іс - әрекеті:

3-мин

Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу

1-топ Математика

2-топ Информатика

Оқушылар 2 топқа топтасады.

1-топ Математика

2-топ Информатика

5-мин

Үй жұмысын тексеру.

«Сұрақтары бар қорап» әдісі арқылы жүргізіледі.


Қорапта қалдырылған сұрақтарды таңдау арқылы жауап береді.



Смайлктер арқылы бағалау жүргізіледі.

  1. Ақпарат деген сөзге қандай мағына бересіңдер?

  2. Адам ақпараттытың қандай түрлерін қабылдай алады?

  3. Байланыс тілі деп нені айтады?

  4. Қандай тілдерді білесің?

  5. Адам ақпаратты қалай және қайда сақтайды?

  6. Адамның ақпаратты өңдеуіне мысал келтір



Смайлктер арқылы бағалайды

15-мин



Жаңа сабақ

(тұсаукесер)

Жаңа сабақ

Паракшадағы сөздерді құрастыру арқылы тақырыпты ашады.

БҮТІН ОНДЫҚ САНДАРДЫ ЕКІЛІК САНАУ ЖҮЙЕСІНЕ АУЫСТЫРУ.

Ауыстыру ережесі. Бүтін оң ондық санды екілік санау жүйесіне ауыстыру үшін осы санды 2-ге бөлу керек. Алынған бөліндіні қайтадан екіге бөліп және т.с.с., алынған бөлінді 2-ден кіші болғанша бөле беру керек. Нәтижесінде соңғы бөлінді мен соңғысынан бастап барлық калдықтарды бір жолға жазу керек.

ОНДЫҚ БӨЛШЕКТЕРДІ ЕКІЛІК САНАУ ЖҮЙЕСІНЕ АУЫСТЫРУ.

Ауыстыру ережесі. Ондық оң бөлшекті екілік санау жүйесіне ауыстыру үшін бөлшекті 2-ге көбейту керек. Көбейтіндінің бүтін бөлігін екілік бөлшектің үтірден кейінгі бірінші цифры ретінде алып, бөлшек бөлігін қайтадан 2-ге көбейту керек. Енді бұл көбейтіндінің бүтін бөлігін екілік бөлшектің келесі цифры ретінде алып, бөлшек бөлігін тағы 2-ге көбейту керек. т.с.с

Мысалы:

0,625 * 2=1,250 бүтін бөлігі 1-ге тең;

0,250 * 2=0,500 бүтін бөлігі 0-ге тең;

0,500 * 2=1,000 бүтін бөлігі 1-ге тең;

Соңғы бөлшектің бөлшек бөлігі 0-ге тең ауыстыру аяқталды.

0,62510=0,1012

Ақырғы ондық бөлшекті екілік жүйеге ауыстыру кезінде периодты бөлшек алынуы мүмкін.

Мысалы:

0,3 * 2=0,6 бүтін бөлігі 0-ге тең;

0,6 * 2=1,2 бүтін бөлігі 1-ге тең;

0,2 * 2=0,4 бүтін бөлігі 0-ге тең;

0,4 * 2=0,8 бүтін бөлігі 0-ге тең;

0,8 * 2=1,6 бүтін бөлігі 1-ге тең;

0,6 * 2=1,2 бүтін бөлігі 1-ге тең; және т.с.с

Жауабы: 0,310=0,0(1001)2

ОНДЫҚ САНДАРДЫ СЕГІЗДІК САНАУ ЖҮЙЕСІНЕ АУЫСТЫРУ.

Сандарды ондық жүйеден сегіздік жүйеге ауыстыру үшін екілік жүйеге ауыстыру әдісін қолдануға болады. Түрлендіретін санды ондық жүйенің ережесі бойынша, 7-ден аспайтын қалдығын еске сақтай отырып, 8-ге бөледі. Егер алынған бөлінді 7-ден үлкен болса, онда оны да қалдықты еске сақтай отырып, 8-ге бөледі. Жаңа бөліндіні, егер ол 0-ден көп болса, өз кезегінде 8-ге бөледі. Бұл 8-ге бөлу процесі алынған бөлінді 0-ге тең болғанша жалғаса береді. Содан кейін, соңғысынан бастап барлық қалдықтарды қатар жазып алу керек.

Мысал.








Жауабы: 891ю=15738.

15-мин








2-мин

Пилот және навигатор әдісі








Жұптарда өзара бағалау


Берілген тапсырманы компьютерге орындап, деректерді толтырады.


1.Ондық сандарды екілік санау жүйелеріне ауыстырыңдар:

а)32210 ә)15010 б)28310

2.Сегіздік санау жүйесінен ондық санау жүйесіне ауыстыр

А)5558 ә)6368 б)2358 в)5178


Жұптар бір – біріне бағалау жүргізеді.

3-мин

Рефлексия

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады.




Рефлексия


Не білдім?

Не үйрендім?

Маған қиын болды





2-мин

Кейінгі тапсырма


Сандарды бір санау жүйесінен екінші санау жүйесіне аудару


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!