Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сәндік қолданбалы өнердің шебер мектебі
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сәндік қолданбалы өнердің шебер мектебі
Материал туралы қысқаша түсінік
технология пәні бойынша шебер сынып . Мұнда оқушының өзі тігіп шыққан қолөнері туралы таныстыруы. жаңартылған білім беру мазмұны бойынша түсінік беру: көркем еңбек пәні мұғалімдеріне пайдасы тиер деген үміттемін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы: «СәндікқолданбалықолөнерініңшебермектебіСаламатсыздарма! Қош келдіңіздер!Мен Тұрар Рысқұлов атындағы орта мектебінің технология пәні мұғалімі Бийимбетова Қойсын Смамутқызы. «Сәндік қолданбалы қолөнерінің шебер мектебісабағымызды бастаймыз Мақсаты:
Оқушылардың сәндік қолданбалы өнер саласында әр түрлі жұмыс істеудегі шеберлігін арттырып, білімін жүйелеу.
Өз бетінше жұмыс істеу дағдысын қалыптастырып, шығармашылық қабілетін дамыту.
Оқушыларға халқымыздың ізгі қасиеттерін инабаттылық, іскерлік дағдыларын, өнегесі мен мәдениетін бойларына сіңіру. Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге баулу.
Сабақтың эпигрофы:Біліп қана қойған аз, оны пайдалана білу қажет. Қалап қана қойған аз, оны жасау қажет.И.В.ГетеБалаларды еңбекке тәрбиелеу қол еңбегі сабағынан басталады.Адам баласы туа сала емес, көре-көре , жүре-жүре жетіледі.Отбасында еңбек тәрбиесін жүргізгенде баланы келешек бір мамандыққа бейімдеп тәрбиелеген жөн.Егер бала отбасында еңбек тәрбиесін дұрысалып шықса, мектепте іскерлікке үйрету оңайға түседі.Биылғы оқу жылындағы өзгеріс жаңаша білім беру мазмұнына көшу боп отыр.Мен 5-7 сыныптарға осы бағытта технология пәнінен сабақ беремін. Сабақты бастамас алдын психологиялық ахуал қалыптастырылады. Топқа бөлуде жыл мезгілдеріне сай, немесе гүлдер, оюлар суреттерін таңдау, сандарды санау арқылы топқа бөлеміз.Білім беруді ұйымдастырудың формалары:
Топтық жұмыс
Ұжымдық жұмыс (бүкіл сыныппен )
Жеке оқушымен жұмыс
Әр оқушының шамасына қарай жұмыс беру
Сабақта ойын түрлерін қолдану оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырады.
“Дос таңдау ”ойыны
“Ханталапай ”ойыны
“Қармақ ” ойыны
“Теңге ілу” ойыны
“Дүкен” ойыны
Оқушыларға сабақта сарамандық жұмыс барысында денелерін жаттықтыру үшін сергіту сәттері өтіледі. Олар «Адасқан әріптер», сөзжұмбақтар шешу. Белгілі бір әуенге сай билеуСергіту сәті
К+2+л
К+3
Қ+10+ақ
Кү+1
5+ік
7+су
Шығармашылық жоба оқушының технология пәні бойынша жүргізетін жұмысы. Жобаны жеке өзі, немесі жұп болып жасауға болады.Осы орайда айта кететін жайт мектебіміздің оқушысы Жүнай Асылжан «Құрақ құрау» тақырыбында ғылыми жоба жұмысын қорғап шықты.Оқушы өзінің ізденімпаздығымен құрақ құрау технологиясын зерттеп, қолөнер шеберлерімен кездесіп өзінің жобасын қорғап, нәтижесіне Республикалық «Үздік ғылыми жоба» байқауынан ІІІ дәрежелі дипломмен марапатталды. «Зерде» балалардың ғылыми жұмыстары сайысынақатысып, Жүнай Асылжан ІІІ орынға ие болды. «Технология пәнінен оқушылардың шығарашылық жобасы» атты аудандық байқауынан ІІ дәрежелі дипломмен марапатталды. Жазушы Л.Толстой , суретші Репин өздерінінң ұлы шығармаларын «1 пайыз талант, 99 пайыз еңбектің арқасында жасадық » деген екен. Сондықтан оқушының шығармашылық қабілетін дамыту үлкен қажырлы еңбекті талап етеді.Бүгінгі сабақта 8 сынып оқушысы Сексенбай Аяулым өзінің тігіп шыққан қуыршағын таныстырып өтеді. Елбасымыз Н.Назарбаев «Мәңгілік ел» ұлттық идеясын жүзеге асыру барысында өзіміздің отандық өнімдерімізді көптеп шығаруға баса назар аударып отыр.Яғни осындай ұлттық қолөнерімізді ары қарай дамытып, жетілдіру біздердің және жастардың міндеті.5-7 сыныптарда технология пәні бойынша жиынтық бағалау жүргізілмейді. Күнделікті сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүргізіп отырамыз. Оқушыларға І және ІІ жарты жылдықта «есептелінді», «есептелінген жоқ» деп сынақ жүргіземіз.Осы орайда айта кетейін дегенім қалыптастырушы бағалау материалдарын өзіміз үшін жинақтап отыруымыз қажет. «Сынақты қалай қойдың?» деген кезде оқушылар еңбегін көрсетуіміз үшін. «Көнені керек етпесең жаңа табылмайды» деп Шәкәрім атамыз айтқандай ысырапшылыққа жол берілмейтін қолөнер түрлерін жасап шығарып, сәндік қолданбалы өнеріміздің шарықтануына үлесімізді қоса білейік!
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз