Материалдар / Санды 6-ға көбейту кестесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Санды 6-ға көбейту кестесі

Материал туралы қысқаша түсінік
-Санды 6-ға көбейту және бөлудің сәйкес жағдайларының кестесін құру; -Герметриялық фигуралардың периметрін табу тәсілдерін бекіту; -Оқушылардың логикалық ойы мен математикалық тілін дамыту,ұйымшылдыққа тәрбиелеу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
691
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы

Санды 6-ға көбейту кестесі


Мақсаты

 -Санды 6-ға көбейту және бөлудің сәйкес жағдайларының кестесін құру;

-Герметриялық фигуралардың периметрін  табу тәсілдерін бекіту;

-Оқушылардың  логикалық ойы мен  математикалық тілін дамыту,ұйымшылдыққа тәрбиелеу;


Күтілетін нәтиже

-   6-ға көбейту мен бөлуді  меңгертеді;

-   Өз ойларын еркін жеткізуге тырысады;

-   Алған білімдерін  өмірде өз қажетіне  жаратады;


әдіс- тәсілдер

Сұрақ-жауап, талдау, ойын


Көрнекілігі:

Кесте, доп,тапсырмалар


Сабақтың

кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

І.Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық Сыныпты  топқа бөлу( геометриялық фигуралар  түрлеріне қарай топқа бөлінеді.Топ басшысын  сайлайды.)

Оқушылар сәттілік тілейді, топқа бөлінеді

ІІ.Негізгі бөлімі

1.Қызығушылығын ояту Ауызша жаттығулар                                                                            Үй жұмысын тексеру.                                 2.Мағынаны тану. 6-ға көбейту мен бөлудің кестесін құру. (Топтарға бөліп беру,сосын тақтада түсіндіру)                                                         №2 а,ә. Есептердің шартын,сұрағын,шешуін, жауабын салыстыру,тақтада  орындалады.     №3бетімен жұмыс.                                                 Әр түрлі тәсілмен есепте

Тік төртбұры ұзындығы (см)

Тіктөртбұрыштың ені(см)

Тік төртбұрыштың периметрі  (см)

3

4

1)3+  4 +4+ 3 =14см 2)3* 2+ 4* 2 =14см 3)(3+ 4)* 2 =14см

6

4

1)6+ 4+ 6+ 4 =20с  2)6* 2 +4* 2= 20см               3)(6 +4)*2 =20см

х

4

1)x+ 4+ x+ 4                                    2)x *2 +4 *2=                                     3)(x+ 4) *2=

«Ойлап,тап» ойыны  Барлығы 27 жылқы 1/3  2еуі бөлініп алынды, Бұдан соң қалған жылқының жартысы  қораға қамалды. тебінде неше жылқы қалды?

«Сен маған, мен саған» ойыны

Оқушылар талдайды, өз ара түсіндіреді.

 

 

Әр топтан 1оқушы шығып орындайды

 

 

 

 

 

Ш: 27:3=9    9+2=11  27-11=16  16:2=8 Ж: 8 жылқы қалды.









Математика

18.10.2017 Ж

2

Туғанбаева Анар

Сабақтың атауы

Санды 6-ға көбейту кестесі

Сілтеме

Математика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық

Сабақтың жабдығы

Сызба, деңгейлік тапсырма ,карточкалар

Жалпымақсаттар

1. Мазмұнына байланысты: 6-ға көбейту және бөлу кестесін жатқа меңгерту. 3 есе артық, 3 есе кем ұғымдарына қатысты есептер шығарту.
2. Сын тұрғысынан ойлау: Оқушылардың ауызша есептеу дағдыларын жетілдіру. Ойларын дамытатын логикалық тапсырмалар арқылы ой шапшаңдығын дамыту.
3. Топпен жұмыс: Оқушыларды топпен жұмыс жасау арқылы ұйымшылдыққа баулу.
Көрнекілігі: Көбейту және бөлу кестесі; тірек сызбалар. дидактикалық материалдар.
Сабақ түрі: Жаңа білім меңгерту.
Оқыту әдісі: Сын тұрғысынан ойлау, білім беруді ізгілендіру әдісі
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, дүниетану, Еңбек.

Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлу

Пазл құрастыру арқылы топтарға бөлу

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ынтымақтастық атмосферасы

Қол алысып кән біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге

Қандай жақсы бір тұру,

Достарыңмен бір жүру.

Қандай жақсы дос болу!!

Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!

Үй тапсырмасын сұрау


а) Есіңе сақта!
6*6=6*5+6
6*6=36
36: 6=6
7*6=7*5+6
6*7=42
42: 6=7
8*6=8*5+8
8*6=48
15: 3=5
9*6=9*6+6
9*6=54
54: 6=9
Түсіндіру: 6-ға 6-ны көбейту үшін, 6-ны өзінің алдындағы 5-ке көбейтіп, оған 6-ны қосу деген сөз., яғни 6*6-тың көбейтіндісі 36-ға тең, ал 36 бен 6-нің бөліндісі 6-ға тең. Себебі көбейту және бөлу өзара кері амал.

6 • 6 = 6+6+6+6+6+6
6 • 7 = 6+6+6+6+6+6+6
6-ғ
а бөлу кестесі:
36: 6=6
себебі 66=36
42: 6=7
себебі 76=42
48: 6=8
себебі 86=48
54: 6=9
себебі 96=54
№2 есеп Ә) Топтық жұмыс: Оқушыларды геометриялық фигураларға бөлу

«Постер қорғау»

Picture 1

І топ:үшбұрыштар. Есеп мазмұнын оқу

ІІ топ: Тік төртбұрыштар Есеп шартын құру

ІІІ топ Шаршылар Есептің шешуін тауып , жауабын жазу.


Б-300 м Шешуі: 60*3=180 м

1 мин-60 м 300-/60*3/=120

3 мин-? Жауабы: 120 м

Қалғаны-?


Picture 2
3 сурет-6 бет

30 сурет-? Бет

Шешуі 3*6=18 30+18=48 сурет

Жауабы: 48 фото
3 "Эстафета"маршрут картамен жұмыс

7*6 =42 8*6=48 9*6=54

42:6=7 48:8=6 54:9=6

42:7=6 48:6 =8 54:6=9

6*7= 42 6*8=48 6*9=54

ә/

60*6=360

360:6=60

6*60=360

360:60=6

5 Ойлан. Бірік. Бөліс

Әр түрлі тәсілмен есепте

Тік төртбұрыштың ұзындығы (см)

Тік төртбұрыштың ені (см)

Тік төртбұрыштың  периметрі  (см)

    3

 

     4

1)3+  4 +4+ 3 =14см

2)3* 2+ 4* 2 =14см

3)(3+ 4)* 2 =14см

    6

 

                  4

1)6+ 4+ 6+ 4 =20см

2)6* 2 +4* 2= 20см

3)(6 +4)*2 =20см

х

                  4

1)x+ 4+ x+ 4

2)x *2 +4 *2=

3)(x+ 4) *2=

 

Қызығушылықты ояту

Мағынаны тану

Мәтінді тізбектеп оқу

Сергіту сәті

Ой толғаныс

Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасын орындау №4

Күнделіктеріне жазады

 Бағалау

 Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!