Материалдар / Санды 6-ға көбейту кестесі

Санды 6-ға көбейту кестесі

Материал туралы қысқаша түсінік
-Санды 6-ға көбейту және бөлудің сәйкес жағдайларының кестесін құру; -Герметриялық фигуралардың периметрін табу тәсілдерін бекіту; -Оқушылардың логикалық ойы мен математикалық тілін дамыту,ұйымшылдыққа тәрбиелеу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
670
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбыСанды 6-ға көбейту кестесі

Мақсаты -Санды 6-ға көбейту және бөлудің сәйкес жағдайларының кестесін құру;-Герметриялық фигуралардың периметрін  табу тәсілдерін бекіту;-Оқушылардың  логикалық ойы мен  математикалық тілін дамыту,ұйымшылдыққа тәрбиелеу;

Күтілетін нәтиже-   6-ға көбейту мен бөлуді  меңгертеді;-   Өз ойларын еркін жеткізуге тырысады;-   Алған білімдерін  өмірде өз қажетіне  жаратады;

әдіс- тәсілдерСұрақ-жауап, талдау, ойын

Көрнекілігі:Кесте, доп,тапсырмалар

СабақтыңкезеңдеріМұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті
І.Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық дайындық Сыныпты  топқа бөлу( геометриялық фигуралар  түрлеріне қарай топқа бөлінеді.Топ басшысын  сайлайды.)Оқушылар сәттілік тілейді, топқа бөлінеді
ІІ.Негізгі бөлімі1.Қызығушылығын ояту Ауызша жаттығулар                                                                            Үй жұмысын тексеру.                                 2.Мағынаны тану. 6-ға көбейту мен бөлудің кестесін құру. (Топтарға бөліп беру,сосын тақтада түсіндіру)                                                         №2 а,ә. Есептердің шартын,сұрағын,шешуін, жауабын салыстыру,тақтада  орындалады.     №3бетімен жұмыс.                                                 Әр түрлі тәсілмен есепте«Ойлап,тап» ойыны  Барлығы 27 жылқы 1/3  2еуі бөлініп алынды, Бұдан соң қалған жылқының жартысы  қораға қамалды. тебінде неше жылқы қалды?«Сен маған, мен саған» ойыныОқушылар талдайды, өз ара түсіндіреді.  Әр топтан 1оқушы шығып орындайды     Ш: 27:3=9    9+2=11  27-11=16  16:2=8 Ж: 8 жылқы қалды.








Математика18.10.2017 Ж№2Туғанбаева Анар
Сабақтың атауыСанды 6-ға көбейту кестесі
СілтемеМатематика оқулығының әдістемесі,мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығыСызба, деңгейлік тапсырма ,карточкалар
Жалпымақсаттар1. Мазмұнына байланысты: 6-ға көбейту және бөлу кестесін жатқа меңгерту. 3 есе артық, 3 есе кем ұғымдарына қатысты есептер шығарту.2. Сын тұрғысынан ойлау: Оқушылардың ауызша есептеу дағдыларын жетілдіру. Ойларын дамытатын логикалық тапсырмалар арқылы ой шапшаңдығын дамыту.3. Топпен жұмыс: Оқушыларды топпен жұмыс жасау арқылы ұйымшылдыққа баулу.Көрнекілігі: Көбейту және бөлу кестесі; тірек сызбалар. дидактикалық материалдар.Сабақ түрі: Жаңа білім меңгерту.Оқыту әдісі: Сын тұрғысынан ойлау, білім беруді ізгілендіру әдісіПәнаралық байланыс: Ана тілі, дүниетану, Еңбек.
Оқыту  нәтижесі

Топқа бөлуПазл құрастыру арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасыҚол алысып кән біз,Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңбергеҚандай жақсы бір тұру,Достарыңмен бір жүру.Қандай жақсы дос болу!!Осы айтқандарыңды орындауға бар күш - жігерлеріңді саласыңдар деген ойдамын, бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін!
Үй тапсырмасын сұрау

а) Есіңе сақта!6*6=6*5+66*6=3636: 6=67*6=7*5+66*7=4242: 6=78*6=8*5+88*6=4815: 3=59*6=9*6+69*6=5454: 6=9Түсіндіру: 6-ға 6-ны көбейту үшін, 6-ны өзінің алдындағы 5-ке көбейтіп, оған 6-ны қосу деген сөз., яғни 6*6-тың көбейтіндісі 36-ға тең, ал 36 бен 6-нің бөліндісі 6-ға тең. Себебі көбейту және бөлу өзара кері амал.6 • 6 = 6+6+6+6+6+66 • 7 = 6+6+6+6+6+6+66-ға бөлу кестесі:36: 6=6 себебі 66=3642: 6=7 себебі 76=4248: 6=8 себебі 86=4854: 6=9 себебі 96=54№2 есеп Ә) Топтық жұмыс: Оқушыларды геометриялық фигураларға бөлу«Постер қорғау» І топ:үшбұрыштар. Есеп мазмұнын оқуІІ топ: Тік төртбұрыштар Есеп шартын құруІІІ топ Шаршылар Есептің шешуін тауып , жауабын жазу.

Б-300 м Шешуі: 60*3=180 м1 мин-60 м 300-/60*3/=1203 мин-? Жауабы: 120 мҚалғаны-?

3 сурет-6 бет30 сурет-? Бет Шешуі 3*6=18 30+18=48 суретЖауабы: 48 фото3 "Эстафета"маршрут картамен жұмыс7*6 =42 8*6=48 9*6=5442:6=7 48:8=6 54:9=642:7=6 48:6 =8 54:6=9 6*7= 42
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ