Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған математика пәнінен ашық сабақ "Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу"9 санды қосындыға көбейту, санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін қолдану.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Педагогтің аты-жөні

Сейтқұлова Амина

Күні:


Сынып:2 ж

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Санды көбейтіндіге көбейту және бөлу


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.2.9 санды қосындыға көбейту, санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін қолдану.

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін т.б.

«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді таңдайды.

(қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу, сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

1 тапсырма

Санды көбейтіндіге көбейтудің әртүр­лі тәсілдерін есіңе түсір. Ұлы Жібек жолы көптеген ғасырлар бойы Еуропа мен Азияның мәдениеті мен өркениетінің ұштасуын қамтамасыз етті. Түйелерді әртүрлі тәсілдермен сана.

Жауабы: түйелердің саны

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.








Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Дескрипторы:

-санды қосындыға көбейту, санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін білетін болады.

-санды қосындыға көбейту, санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін есептеулерді ыңғайландыру үшін қолдануды білетін болады.

-санды қосындыға көбейту, санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін есептеулерді әртүрлі тәсілмен шығару үшін қолдануды білетін болады.






Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау












«Қар кесегі»

Бір оқушы тақырып бойынша бір тұжырым айтады.



ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.



ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.







Оқылым, жазылым тапсырмалары.






Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Ойтолғаныс кезеңі.

Шығармашылық жұмыс

8 тапсырма

Есептеудің қызықты тәсіліне қара.

Санды 5-ке бөлу үшін, бөлінгішті екі есе арттырып, бір нөлді алып тастау керек.
Мысал: 135 : 5 = (135 · 2) : 10 = 27.
Есепте.
165 : 5 825 : 5 125 : 5 360 : 5 465 : 5 315 : 5
Есептеудің дұрыстығын калькулятордың көмегімен тексер.

Сен зерттеушісің

9 тапсырма

Ойлан және жауап бер.

Үш саяхатшы өзен арқылы өтіп, саяхаттарын жалғастырмақ болды. Өзен терең және одан өтетін көпір болмады. Өзен жағасында екі бала отырған қайық тұрды. Саяхатшылар балалардан өздерін өзеннің арғы бетіне өткізулерін сұрады.
Қайыққа бір саяхатшы ғана немесе екі бала сыяды. Ал саяхатшы мен бала екеуі сыймайды. Саяхатшыларды өзеннен өткізу алгоритмін құр. Саяхатшыларды арғы бетке өткізу үшін неше рет қатынау керек? Бір рет қатынауға қайықтың бір бағыттағы қозғалысын санауға болады.

Жауабы:  .

Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)






Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

«Білім сандығы» кері байланыс.













Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.


«Білім сандығы»

Кері байланыс парағы.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.07.2021
671
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі