Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Мен ақылды баламын» әр бала
өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын
айтады.
Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті
үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып
түссем деймін т.б.
«Бір сөзбен» әдісі барысында
оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын
сипаттайтын үш сөзді
таңдайды.
(қуаныш, немқұрайлылық, шабыт,
зерігу,
сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
1
тапсырма
Санды көбейтіндіге көбейтудің
әртүрлі тәсілдерін есіңе түсір. Ұлы Жібек жолы көптеген ғасырлар
бойы Еуропа мен Азияның мәдениеті мен өркениетінің ұштасуын
қамтамасыз етті. Түйелерді әртүрлі тәсілдермен
сана.
Жауабы: түйелердің
саны
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Дескрипторы:
-санды қосындыға көбейту,
санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін білетін
болады.
-санды қосындыға көбейту,
санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін есептеулерді
ыңғайландыру үшін қолдануды білетін
болады.
-санды қосындыға көбейту,
санды көбейтіндіге бөлу мен көбейту ережелерін есептеулерді әртүрлі
тәсілмен шығару үшін қолдануды білетін
болады.
|
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
«Қар
кесегі»
Бір оқушы тақырып бойынша бір
тұжырым айтады.
|
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін
бағалау.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
Ойтолғаныс
кезеңі.
Шығармашылық
жұмыс
8
тапсырма
Есептеудің қызықты тәсіліне
қара.
Санды
5-ке бөлу үшін, бөлінгішті екі есе арттырып, бір нөлді алып тастау
керек.
Мысал: 135 : 5 = (135 · 2) : 10 = 27.
Есепте.
165 : 5 825 : 5 125 : 5 360 : 5 465 : 5 315 : 5
Есептеудің дұрыстығын калькулятордың көмегімен
тексер.
Сен
зерттеушісің
9
тапсырма
Ойлан және жауап
бер.
Үш саяхатшы өзен арқылы өтіп,
саяхаттарын жалғастырмақ болды. Өзен терең және одан өтетін көпір
болмады. Өзен жағасында екі бала отырған қайық тұрды. Саяхатшылар
балалардан өздерін өзеннің арғы бетіне өткізулерін сұрады.
Қайыққа бір саяхатшы ғана немесе екі бала сыяды. Ал саяхатшы мен
бала екеуі сыймайды. Саяхатшыларды өзеннен өткізу алгоритмін құр.
Саяхатшыларды арғы бетке өткізу үшін неше рет қатынау керек? Бір
рет қатынауға қайықтың бір бағыттағы қозғалысын санауға
болады.
Жауабы: .
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын
орындау..
|
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|