Оқу
мақсаты:
|
1.2.1.5 жақшасыз əріпті, санды
өрнектерді салыстыру Қосумен берілген өрнек мәндерін салыстыру мен
өрнекті құрастыруды үйрету;
сандар, шамалар және санды
өрнектер арасындағы қатынасты анықтау дағдысын
дамыту;
салыстыру нәтижесін
салыстыру белгілерінің көмегімен жазу, есептеу дағдыларын дамыту,
сын тұрғысынан ойлау қабілетін
дамыту.
|
Шаттық
шеңбері
Оқушыларға өткенді еске
түсіру.
-Бірлік сандарды
ата?
-
Сағат бізге не үшін
қажет?
-Бір сағатта неше минут
бар?
-Бір минутта неше секунд
бар?
-Бір тәулікте неше сағат
бар?
-Бір күн бір түн неше
сағат?
-Бір аптада неше күн
бар?
-Бір айда
ше?
-Бір жылда қанша ай
бар?
-Ұзындықты немен
өлшейміз?
масаны немен
өлшейміз?
-Көлемді немен
өлшейміз?
-15 сантиметрде қанша дм қанша
см?
-22
ше?
|
Шаттанып жүреміз жылы
жүзбен.
Бізге келсін қуаныш нұры
іздеген,
Шуақ толы жанымыз
жүрегіміз.
Үлгі алсын көрген жұрт мына
бізден
Шаттық
шеңберін айттып болғансоң төрт топқа
бөлінеді.
Шаршы
Шеңбер
Үшбұрыш
Бесбұрыш
Болып төрт топқа
отырады.
Санды өрнектерді
салыстырғанда, олардың сан мәндерін өзара салыстыру негізгі тәсіл
болып табы лады.
Кез келген екі санды өрнектің
мәндері бірдей болса, олар өзара тең болады. Ал өрнек мәндері тең
болмаса, мәндерінің не артық, не кем екенін анықтауға
болады.
Хайуанаттар
дүкенінде. Тапсырманы орындамас бұрын
оқушылармен әңгіме жүргізіңіз. Хайуанат дүкені туралы не білетінін
сұраңыз. Хайуанат дүкенін де жануарларға арналған қорек түрлері,
торлар, аквариумдар, түрлі аксессуар
сатылады.
Оқулықтағы суреттердің
әрқайсысы бойынша санды өрнек құрастыруды ұсыныңыз. Құрастыр ған
санды өрнектерді салыстыртыңыз. Тапсырманы орындауды топтық жұмыс
ретінде ұйымдастырыңыз. Тапсырманы тез орындап болған оқушыларға
“Хайуа натдүкеніне саяхат” тақырыбына сурет салып, тиісті
өрнектер құрастырып, салыстыруды
ұсыныңыз.
Жауабы:
шаршы : 3 + 4 = 2 +
5;
шеңбер: 6 + 6 > 8 +
3;
үшбұрыш:4 + 4 < 2 +
8.
Бесбұрыш: 3 + 4 = 2 +
5;
Шығарып
көр. Оқушылар санды өрнектерді
салыстырады. Тапсырманы жеке парақтарға жазып беремін. Тапсырманың
орындалу жылдамдығы мен қатесіз орындалуын бағалаймын. Оқушылар
тапсырманың орындалуын өзара
бағалайды.
Жауабы:
шаршы: 18 + 1
13+7
7 + 10 10 +
2
50 + 40 40 +
50
шеңбер: 5 + 3 4 +
4
16 + 2 14 +
5
30 + 60 70 +
10
үшбұрыш: 2 + 0 0 +
5
18 + 1 0 +
19
20 + 80 90 +
10
Бесбұрыш: 0+5
9+0
18+2
0+20
30+40
60+20
Сергіту
сәтті «Геометриялық пішіндер туралы
ән»
Орындап
көр. Тапсырманы топпен
орындатымын. Оқушылармен құпия шифрлар . Суреттердің көмегімен
санды ақпараттың қалай шифрленетінін оқушылар суретке қарап
табады.. Бірдей суреттерде бірдей сандар шифрленгенін байқайды..
Оқушыларға құпия шифрді шешіп, санды өрнектерді салыстыруды топқа
ұсынамын.
Жауабы:
а) 2 + 2 < 3 +
3;
ә) 3 + 5 > 2 +
5;
б) 5 + 4 > 3 +
4;
в) 4 + 5 + 2 > 4
+ 3 + 2.
|
Бағалау критерийі: Білім
алушы
Берілген санды өрнектерді
салыстырады. Қосу амалын дұрыс орындайды.
|
Дескриптор:
Білім
алаушы
-жақшасыз берілген санды
өрнектерді салыстырады:
-салыстыру таңбаларын дұрыс
қояды:
- есептң мәнін дұрыс
табады;
|