Материалдар / Санды өрнек
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Санды өрнек

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2018
469
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы:

Санды өрнектерді салыстыру.

Мектеп: №127 жалпы орта мектеп

Күні : 16.02.2017ж


Мұғалімнің есімі: М.К.Ускенбаева

СЫНЫП: 1 «Г»

Оқушы саны: 22


Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты:

1.2.1.5 жақшасыз əріпті, санды өрнектерді салыстыру Қосумен берілген өрнек мәндерін салыстыру мен өрнекті құрастыруды үйрету;

сандар, шамалар және санды өрнектер арасындағы қатынасты анықтау­ дағдысын дамыту;

салыстыру нәтижесін салыстыру белгілерінің көмегімен жазу, есептеу дағды­ларын­ дамыту, сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту.


Ресурстар:

Әр топтағы оқушыға арналған:

маркерлер;

санды өрнектер жазылған парақшалар;

суреттер, тапсырмалер.

АКТ

Тірек сөздер

өрнектің мәні, значение уравнения , orguments.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Оқушылардың басым бөлігі:

Кейбір оқушылар:



Қосу амалын түсінеді орындай алады.


Қосу амалын дұрыс орындап салыстырады.


Алған білімін өмірде қолдана алады.

Сабаққа байланысты деректі материалдар


Сабаққа қатысты ескертпелер


Шаттық шеңбері




Оқушыларға өткенді еске түсіру.

-Бірлік сандарды ата?

- Сағат бізге не үшін қажет?

-Бір сағатта неше минут бар?

-Бір минутта неше секунд бар?

-Бір тәулікте неше сағат бар?

-Бір күн бір түн неше сағат?

-Бір аптада неше күн бар?

-Бір айда ше?

-Бір жылда қанша ай бар?

-Ұзындықты немен өлшейміз?

масаны немен өлшейміз?

-Көлемді немен өлшейміз?

-15 сантиметрде қанша дм қанша см?

-22 ше?



Шаттанып жүреміз жылы жүзбен.

Бізге келсін қуаныш нұры іздеген,

Шуақ толы жанымыз жүрегіміз.

Үлгі алсын көрген жұрт мына бізден

Шаттық шеңберін айттып болғансоң төрт топқа бөлінеді.

Шаршы

Шеңбер

Үшбұрыш

Бесбұрыш

Болып төрт топқа отырады.

Санды өрнектерді салыстырғанда, олардың сан мәндерін өзара салыстыру негізгі тәсіл болып табы­ лады.

Кез келген екі санды өрнектің мәндері бірдей болса, олар өзара тең болады. Ал өрнек мәндері тең болмаса, мәндерінің не артық, не кем екенін анықтауға болады.

Хайуанаттар дүкенінде. Тапсырманы орындамас бұрын оқушылармен әңгіме жүргізіңіз. Хайуанат дүкені туралы не білетінін сұраңыз. Хайуанат дүкенін­­ де жануарларға арналған қорек түрлері, торлар,­ аквариумдар, түрлі аксессуар сатылады.

Оқулықтағы суреттердің әрқайсысы бойынша санды өрнек құрастыруды ұсыныңыз. Құрастыр­­ ған санды өрнектерді салыстыртыңыз. Тапсыр­маны­ орындауды топтық жұмыс ретінде ұйымдастырыңыз. Тапсырманы тез орындап болған­ оқушы­ларға­ “Хайуа­­ нат­дүкеніне саяхат” тақы­рыбы­на­ сурет салып, тиісті өрнектер құрастырып, салыстыруды ұсыныңыз.


Жауабы:

шаршы : 3 + 4 = 2 + 5;

шеңбер: 6 + 6 > 8 + 3;

үшбұрыш:4 + 4 < 2 + 8.

Бесбұрыш: 3 + 4 = 2 + 5;

Шығарып көр. Оқушылар санды өрнектерді салыстырады. Тапсырманы жеке парақтарға жазып беремін. Тапсырманың орындалу жылдамдығы мен қатесіз орындалуын бағалаймын. Оқушылар тапсырманың­ орындалуын­ өзара бағалайды.

Жауабы:

шаршы: 18 + 1 13+7

7 + 10 10 + 2

50 + 40 40 + 50


шеңбер: 5 + 3 4 + 4

16 + 2 14 + 5

30 + 60 70 + 10



үшбұрыш: 2 + 0 0 + 5

18 + 1 0 + 19

20 + 80 90 + 10


Бесбұрыш: 0+5 9+0

18+2 0+20

30+40 60+20


Сергіту сәтті «Геометриялық пішіндер туралы ән»


Орындап көр. Тапсырманы топпен орындаты­мын. Оқушылармен құпия шифрлар . Суреттердің көмегімен санды ақпараттың­ қалай шифрленетінін оқушылар суретке қарап табады.. Бірдей суреттерде­ бірдей сандар шифрленгенін байқайды.. Оқушыларға­ құпия шифрді шешіп, санды өрнектерді салыстыруды топқа ұсынамын.

Жауабы:

а) 2 + 2 < 3 + 3;


ә) 3 + 5 > 2 + 5;


б) 5 + 4 > 3 + 4;


в) 4 + 5 + 2 > 4 + 3 + 2.


Қосымша тапсырмалар

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану. “Жануарлар” тарауы.

Қосымша тапсырмалар

Цифрды анықта. Оқушылар бірдей суреттерді бірдей цифрлармен ауыстырып, өз бетінше санды өрнектер құрастырады және салыстырады. Тапсыр­­маның екінші бөлігінде оқушылар тиісті сандарды таңдайды.

Жұмыс дәптерәндегі тапсырмаларды орындау.

Бағалау критерийі: Білім алушы

Берілген санды өрнектерді салыстырады. Қосу амалын дұрыс орындайды.


Дескриптор:

Білім алаушы

-жақшасыз берілген санды өрнектерді салыстырады:

-салыстыру таңбаларын дұрыс қояды:

- есептң мәнін дұрыс табады;

Бағалау


Әр жауап берген балаға тәтті беріп сабақтың соңында санап қай топ көп тәтті жинағанын санаймын.

Екі жұлдыз біртілек арқылы бағалау




Директордың оқу ісінің орынбасары: ___________ М.Әлим.


ӘБ жетекшісі:__________ Ш.Макаева























-Сағат бізге не үшін қажет?

-Бір сағатта неше минут бар?

-Бір минутта неше секунд бар?

-Бір тәулікте неше сағат бар?

-Бір күн бір түн неше сағат?

-Бір аптада неше күн бар?

-Бір айда ше?

-Бір жылда қанша ай бар?

-Ұзындықты немен өлшейміз?

-Масаны немен өлшейміз?

-Көлемді немен өлшейміз?

-15 сантиметрде қанша дм қанша см?

-22 ше?






























18 + 1 13+7

7 + 10 10 + 2

50 + 40 40 + 50

5 + 3 4 + 4

16 + 2 14 + 5

30 + 60 70 + 10

2 + 0 0 + 5

18 + 1 0 + 19

20 + 80 90 + 10






а) 2 + 2 < 3 + 3; ә) 3 + 5 > 2 + 5; б) 5 + 4 > 3 + 4;

в) 4 + 5 + 2 > 4 + 3 + 2.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!