Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Саңырауқұлақтар – тірі ағзалардың ерекше патшалығы 8 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Қараша 2018
2428
7 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тірі ағзалардың көптүрлілігіКүні:Сынып: 8 | Мектеп: Жаңажол ОЖББ мектебіМұғалімнің аты-жөні: Нуржанова Гулхат Талгатовна | |
Қатысқандар: | Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы: Саңырауқұлақтар – тірі ағзалардың ерекше патшалығы | ||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың ерекшелік белгілерін сипаттау | |
Сабақтың мақсаты | ||
Бағалау критерийі | Саңырауқұлақтың негізгі белгілерін анықтайды. | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар қолданады:Оқушыларды пікірталас, диалогтерге тарту, белгілі әдістерді үйрете отырып, талқылау, сұрақ қоюда оқушыларды өз білімін нәтижелі пайдалануға ынталандыру.Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: мүктер, саңырауқұлақтар, қыналар.Талқылауға арналған тармақтар: Саңырауқұлақтар түрлері -------------------Жеуге жарамды саңырауқұлақтар -------------------------Жеуге жарамсыз саңырауқұлақтар ----------------------------- | |
Құндылықтарға баулу | Өмір бойы білім алу, топтық жұмыста - сыйластық | |
Пән аралық байланыс | География | |
Алдыңғы білім | 7- сыныптан тірі ағзалардың жүйелену тақырыбынан | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңі | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин | Ұйымдастыру.1. Психологиялық дайындық«Жылы лебіз» тренинг жүргізу.Мақсаты. Ойын жинақтау, сабақты жақсы игеруіне ықпал ету, 1. «Зымыран сұрақтары»Мақсаты: Үй тапсырмасын тексеру: 1. «Төмеңгі сатыдағы өсімдіктер» деген түсініктемеге анықтама бер.2. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің бөлімдерін атаңдар?3. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің ұлпалары мен мүшелерін сипатта?4. Жоғары сатыдағы өсімдік бөлімдерінің қалыптасу кезеңдерін ата?5. Өсімдіктердің әртүрлі бөлімдерінің әртүрлі мүшелерінің пайда болу себебі туралы пікір айтыңдар?6. Саңырауқұлақтардың эволюция барысында қалыптасу кезеңдері мен жеуге жарамды, жеуге жарамсыз саңырауқұлақты ата?.ҚБ: Оқушылар дұрыс жауаптарын ауызша мадақтау. Шапалақтау. | |
Сабақтың ортасы 30-33 мин | « Мозайка» әдісі бойынша сурет қиындылары арқылы топтарға бөліну.Мақсаты: ақпаратты визуалды қабылдау. 1-топ. Зең саңырауқұлақтары 2-топ. Қалпақшалы саңырауқұлақтарБалалар, сіздер Зең саңырауқұлақтар мен Қалпақшалы саңырауқұлақтар топтарына бөліндіңіздер. Қалай ойлайсыздар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қаңдай болмақ? 2. «Тұжырымдамалық кесте» Бағалау критерийі : Саңырауқұлақтың негізгі белгілерін анықтайды. Дескриптор: 1. Саңырауқұлақ ағзасының ерекшілігін жазады.2. Саңырауқұлақтардың құрылысын сипаттайды.3. Саңырауқұлақтардың пайдасы мен зиянын ажыратады. ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар бір – бірін бағалайды. 3. «Суреттер сөйлейді» 4 тапсырма «Бейнекөрсетілім»Жеуге жарамды, жеуге жарамсыз саңырауқұлақтар туралы – бейнеролик көрсетіліп, уланудың алдын-алу шаралары туралы пікірлерін айту. | |
Сабақтың соңы 5 мин | Кері байланыс | |
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және техника қауіпсіздік техникасын сақтау |
А деңгейінің тапсырмасы оқушылар саңырауқұлақтардың ерекше белгілерін біледі, жоғары және төмеңгі сатыдағы өсімдіктерді ажыратады.В деңгейінің тапсырмасы саңырауқұлақтардын әр топтарын ажыратады. С деңгейінің тапсырмасы өсімдік бөлімдерінің қалыптасу кезеңдері мен жеуге жарамды және жеуге жарамсыз саңырауқұлақтар түрлерін анықтайды.Жаңа тақырыпты бекіту кезінде «Бейнекөрсетілім» арқылы оқушылар өз пікірлерін талқылап ортаға салады. | «Жылы лебіз» тренинг –оқушылар өзінің және сыныптасының әрекетіне психологиялық эмоциялық қолдау көрсетіп отырады.«Қол шапалақтау» әдісі арқылы оқушылардың дұрыс жауабы ауызша мадақтау жүзеге асырылды. Топқа бөлу:«Мозайка» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді. ҚБ: Мұғалім мадақтауы«Тұжырымдамалық кесте» әдісіҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтық жұмыс бағаланды.«Суреттер сөйлейді»ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады.«Бейнекөрсетілім»ҚБ: Қол шапалақтауСабақ соңында,* «Рефлексивтік көбелек » әдісі бойынша рефлексия өтті. Оқушылар өздерін сабақтың ұнаған және ұнамаған жерлерін жасыл, қызыл, сары түстерді көбелектің бунақтарына жапсырады. | Сабақ барысында биология кабинетінде өмір қауіпсіздігі ережелері сақталады. |
Сабақ бойынша рефлексия: Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болдыма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарыңыздан ауытқу болды ма және неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы бағалау: Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)?1. 2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқу мен оқытуға қатысты)? 1.2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері – қиыншылықтары туралы нені анықтадам, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)