Материалдар / Саңырауқұлақтар – тірі ағзалардың ерекше патшалығы 8 сынып

Саңырауқұлақтар – тірі ағзалардың ерекше патшалығы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2018
2428
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Тірі ағзалардың көптүрлілігіКүні:Сынып: 8Мектеп: Жаңажол ОЖББ мектебіМұғалімнің аты-жөні: Нуржанова Гулхат Талгатовна


Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Саңырауқұлақтар – тірі ағзалардың ерекше патшалығы
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)8.1.1.2 Саңырауқұлақтардың ерекшелік белгілерін сипаттау
Сабақтың мақсаты
  • Саңырауқұлақтардың ерекше белгілерің біліп, түсінеді.


  • Саңырауқұлақтарға өсімдіктерге және жануарларға тән белгілерін ажыратып сипаттайды.


  • Жеуге жарамды, жеуге жарамсыз саңырауқұлақтарды саралап, талдайды.
  • Бағалау критерийіСаңырауқұлақтың негізгі белгілерін анықтайды.
    Тілдік мақсаттарОқушылар қолданады:Оқушыларды пікірталас, диалогтерге тарту, белгілі әдістерді үйрете отырып, талқылау, сұрақ қоюда оқушыларды өз білімін нәтижелі пайдалануға ынталандыру.Пәнге қатысты терминдер мен негізгі сөз тіркестері: мүктер, саңырауқұлақтар, қыналар.Талқылауға арналған тармақтар: Саңырауқұлақтар түрлері -------------------Жеуге жарамды саңырауқұлақтар -------------------------Жеуге жарамсыз саңырауқұлақтар -----------------------------
    Құндылықтарға баулу Өмір бойы білім алу, топтық жұмыста - сыйластық
    Пән аралық байланысГеография
    Алдыңғы білім7- сыныптан тірі ағзалардың жүйелену тақырыбынан
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңіСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы







    5 мин





    Ұйымдастыру.1. Психологиялық дайындық«Жылы лебіз» тренинг жүргізу.Мақсаты. Ойын жинақтау, сабақты жақсы игеруіне ықпал ету,

    1. «Зымыран сұрақтары»Мақсаты: Үй тапсырмасын тексеру: 1. «Төмеңгі сатыдағы өсімдіктер» деген түсініктемеге анықтама бер.2. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің бөлімдерін атаңдар?3. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің ұлпалары мен мүшелерін сипатта?4. Жоғары сатыдағы өсімдік бөлімдерінің қалыптасу кезеңдерін ата?5. Өсімдіктердің әртүрлі бөлімдерінің әртүрлі мүшелерінің пайда болу себебі туралы пікір айтыңдар?6. Саңырауқұлақтардың эволюция барысында қалыптасу кезеңдері мен жеуге жарамды, жеуге жарамсыз саңырауқұлақты ата?.ҚБ: Оқушылар дұрыс жауаптарын ауызша мадақтау. Шапалақтау.




































    Сабақтың ортасы



    30-33 мин



    « Мозайка» әдісі бойынша сурет қиындылары арқылы топтарға бөліну.Мақсаты: ақпаратты визуалды қабылдау. 1-топ. Зең саңырауқұлақтары 2-топ. Қалпақшалы саңырауқұлақтарБалалар, сіздер Зең саңырауқұлақтар мен Қалпақшалы саңырауқұлақтар топтарына бөліндіңіздер. Қалай ойлайсыздар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қаңдай болмақ?
  • Дұрыс, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Саңырауқұлақтар – тірі ағзалардың ерекше патшалығы»
  • Саңырауқұлақтар тірі ағзалардың жеке патшалығы. Тіршілік әрекеттерінің ерекшеліктері бойынша топтарға бөлеміз. Зең саңырауқұлақтары –қоректену үшін нәруыздарды, майлар мен көмірсуларды, тірі ағзалардың ыдырап жатқан қалдықтарын пайдалануға бейімделген. Оған пеницилл мен мукор жатады. Мукор – ақ немесе нанның көгеруі, ол мақта кесегіне ұқсайды. Пеницилл- көк-жасыл немесе сары жасыл түсті көпжасушалы саңырауқұлақ. Біржасушалы саңырауқұлақтар- ашытқылар. Олар қантты сіңіріп,одан энергия алуға бейімделген.
  • Қалпақшалы саңырауқұлақтар- қалпақтан және түбіртектен тұратын, жемісті денесі бар көпжасушалы ағза. Олар топырақтан органикалық заттарды қарашірік сіңіреді, жеуге жарамды және жеуге жарамсыз болып бөлінеді. Қыналар- төмеңгі сатыдағы өсімдіктерге жатады, денесінің екі құрам бөлігі балдыр мен саңырауқұлақ селбесіп тіршілік етеді.


  • 2. «Тұжырымдамалық кесте»

    Бағалау критерийі : Саңырауқұлақтың негізгі белгілерін анықтайды.

    Дескриптор: 1. Саңырауқұлақ ағзасының ерекшілігін жазады.2. Саңырауқұлақтардың құрылысын сипаттайды.3. Саңырауқұлақтардың пайдасы мен зиянын ажыратады.

    ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар бір – бірін бағалайды.

    3. «Суреттер сөйлейді»







  • ----------------------------------------------------------------
  • -----------------------------------------------------------------
  • ҚБ: Дайын үлгі жауап бойынша бірін бірі бағдаршам арқылы бағалайды.

    4 тапсырма «Бейнекөрсетілім»Жеуге жарамды, жеуге жарамсыз саңырауқұлақтар туралы – бейнеролик көрсетіліп, уланудың алдын-алу шаралары туралы пікірлерін айту.


















































































    Сабақтың соңы

    5 мин
    Кері байланыс
  • «Блоб ағашы»






  • Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және техника қауіпсіздік техникасын сақтау
    А деңгейінің тапсырмасы оқушылар саңырауқұлақтардың ерекше белгілерін біледі, жоғары және төмеңгі сатыдағы өсімдіктерді ажыратады.В деңгейінің тапсырмасы саңырауқұлақтардын әр топтарын ажыратады. С деңгейінің тапсырмасы өсімдік бөлімдерінің қалыптасу кезеңдері мен жеуге жарамды және жеуге жарамсыз саңырауқұлақтар түрлерін анықтайды.Жаңа тақырыпты бекіту кезінде «Бейнекөрсетілім» арқылы оқушылар өз пікірлерін талқылап ортаға салады.«Жылы лебіз» тренинг –оқушылар өзінің және сыныптасының әрекетіне психологиялық эмоциялық қолдау көрсетіп отырады.«Қол шапалақтау» әдісі арқылы оқушылардың дұрыс жауабы ауызша мадақтау жүзеге асырылды. Топқа бөлу:«Мозайка» әдісі арқылы оқушылар топқа бөлінеді. ҚБ: Мұғалім мадақтауы«Тұжырымдамалық кесте» әдісіҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтық жұмыс бағаланды.«Суреттер сөйлейді»ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады.«Бейнекөрсетілім»ҚБ: Қол шапалақтауСабақ соңында,* «Рефлексивтік көбелек » әдісі бойынша рефлексия өтті. Оқушылар өздерін сабақтың ұнаған және ұнамаған жерлерін жасыл, қызыл, сары түстерді көбелектің бунақтарына жапсырады.Сабақ барысында биология кабинетінде өмір қауіпсіздігі ережелері сақталады.
    Сабақ бойынша рефлексия: Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болдыма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарыңыздан ауытқу болды ма және неліктен? Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалау:

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқу мен оқытуға қатысты)?1. 2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқу мен оқытуға қатысты)? 1.2. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістіктері – қиыншылықтары туралы нені анықтадам, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ