Басы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.Өзгенің пікірін толықтырады.
1.Натурал сан мен
аралас сандар қалай қосылады?
2.Натурал саннан
бөлшекті қалай азайтамыз?
3. Натурал саннан
аралас санды қалай азайтамыз?
4. Натурал санды бөлшекке
қалай көбейтеміз және бөлеміз?
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Мақсаты:
Оқушылар
бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады,
сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа
белсенділігі артады.
Тиімділігі:
Оқушылар
бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Оқушылардың белсенділігіне байланысты
бағаланады
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы
ДК
экраны
|
Сабақтың
ортасы
35
минут
|
Топтық
жұмыс:
№ 1
Ертіс өзені-1700
км.
Жайық өзені
- б
-?км
1700* = =1088 (км) –Жайық
өзені
Жауабы: 1088
км
№2
Р1-6см
Р2- б -
?см.
6* =6* = =8
(см) Р1>Р2
№3
К ітап – 275 тг.
Өркен төледі
- б
Қарындасы - ? тг
төледі
Шешуі:
275* = =165 (тг) - Өркен
төледі.
275-165=110 (тг)-
Қарындасы төледі.
Жауабы:
110 тг.
|
Жұптық
жұмыс
1.Мына
сандарға кері сандарды табыңдар:
; ; ; ; .
2.Есептеп
шығарыңдар:
а) ә) б)
2
3.Бөлігін
табыңдар:
а) 8
кг-ның -ін ; ә) 6 сағаттың -сін; б) 10 м-дің -ін.
4. Бір
көйлек м
матадан тігіледі. Осындай 6 көйлек неше метр матадан
тігіледі?
5. Руданың
бөлігі мыс. 450 г рудада қанша мыс бар?
6.Есептеңдер:
(8- :( +
Оқулық бойынша: №672,
673, 676 есептерді тақтада орындау
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Соңы
5
минут
|
«Еркін
микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
Үйге тапсырма: №674
есеп
|
Оқушылар
бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай,
өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Оқушылардың белсенділігіне байланысты
бағаланады
|
|