Материалдар / Санның бөлігін табу және бөлігі арқылы санды табу

Санның бөлігін табу және бөлігі арқылы санды табу

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
2327
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

44-сабақ. Тақырып:Санның бөлігін табу және бөлігі арқылы санды табу

Мектеп:
Күні:Мұғалімніңаты-жөні:

Сынып: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары3.1.2.14 санның/шаманың бөлігін табу және бөлігібойынша санды/шаманы табу: 100 көлеміндегі сандар мен жүздіктердің жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу3.5.1.3 санның және шаманың үлесін табуға берілген есептерді талдау және шығару; кері есеп құрастыру және шығару
Сабақтыңмақсаттары

Барлық оқушыларүшін:


шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша шаманы табу; жартысын, үштен бір, төрттен бір, оннан бір бөлігін табу


Бірқатароқушыларүшін:


100 көлеміндегі сандар мен жүздіктер санының бөлігін табу және бөлігі бойынша сандытабу.Санның және шаманың үлесін табуға есеп шығару және зерттеу; кері есептерді құрастыру және шешу


Кейбір оқушылар үшін:санның және шаманың үлесін табуға есеп шығару және зерттеу; кері есептерді құрастыру және шешу
Тілдікмақсаттар

Оқушылар:Санның бөлігін қалай табу керек және бөлік бойынша санды табуды түсіндіру.Пәндік лексика және терминология:Бөлшек, алым, бөлім


Сабақта диалог/жазуүшінпайдаланылатынтіл.Талқылау:


Санның бөлігін қалай табуға болады?Бөлік бойынша санды қалай табуға болады?Бөлшектің алымы нені көрсетеді? Бөлшектің бөлімі нені көрсетеді?


Жазу:


Бөлшектерді жазу.
Тірекбілім,білік, дағдыларЕкі таңбалы сандардың нөмірленуі.
Жоспар
ЖоспарланғануақытЖоспарланғаніс-әрекетРесурстар


0–3





Ынталандыру.Оқушылардың есте сақтау мен байқампаздық қабілеттерін сынау мақсатында сынып ұжымымен жүргізіледі. Бір минут уақытқа тапсырманы көрсетіп, сонан соң сұрақтарға жауап алынады. Сұрақтар:
  • Қандай геометриялық фигураларды есте сақтап қалдыңдар?
  • Дөңгелектің ішінде жазылған бөлшек санды атаңдар.
  • Дөңгелектің түсі қандай?
  • Бөлшек сандардың ішінде 1 саны кездесетін бөлшек бар ма?
  • Ол бөлшек қай фигураның ішінде жазылған?
  • Осы бөлшекті ата.
  • Шаршының түсі қандай?
  • Үшбұрыштың түсі қандай?
  • Үшбұрышта жазылған бөлшек санды ата.


  • Топтарға тапсырма:Стол үстіне 30 карандаш қойылады.Оқушыларға 1-ыдысқабөлігін салу,бөлігі неше карандаш екенін сұрау.2-ыдысқа бөлігін салу,бөлігі неше карандаш екенін сұрау,3-ыдысқа бөлігін салу, бөлігі неше карандаш екенін сұрау.






















    46

    (Т.)Белсендіру.Оқушылардың алдына фигураларды беру.

    Оқушылар фигуралардың боялған бөліктерін атайды.Бөлшектерді салыстырады.Келесі тапсырмада оқушылар берілген фигуралардағы боялмаған бөліктерді санап, бөліктерді салыстырады."Шапалақ" арқылы бағалауЖауап берген оқушыны қалған оқушылар шапалақ соғу арқылыбағалайды.
    Тақта, үлестірмелі материал.

























    7–11

    Мақсат қою (мәселелі жағдаят)(Ж.)Тәжірибелік жұмыс жүргізіледі. Оқушыларға ұзындығы 10 см түрлі-түсті ленталар таратып, оны 2, 3, 4, 5 тең бөліктерге бөліп, әр бөлікті және шыққан бөліктердің ұзындығын есептеп шығару тапсырылады. "Бағдаршам " арқылы бағалауОқушыларға қызыл, сары, жасыл түсті дөңгелектер беріледі.Осы түстер арқылы өздерін бағалайды. Жасыл түс-"Түсіндім",Сары түс- "Сұрағым бар", қызыл түс -"Түсінбедім"сабақты меңгеруіне қарай осы түстердің біреуін көтереді.Түрлі-түсті ленталар, қайшы







    12–29

    Жаңаны ашу. (Ө.)№ 1 тапсырма бойынша жолақ қағаздармен тәжірибелік жұмыс жүргізіледі. Жолақтың ұзындығы бір жыл ішіндегі айдың санына сәйкес –12 см. Оқушылар жолақты теңдей етіп бүктейді. Осыдан шыққан бір бөліктің атауын нақтылау . Және әр бөліктің ұзындығын қалай табуға болады? Бір бөліктің (үлестің) ұзындығын білсең, бүтіннің ұзындығын қалай табатынымызды білесің.(Ережемен таныстыру)Жолақты 2 бөлікке бөлеміз. Оның ұзындығын қалай білуге болады? Мына бөлік қалай аталады?Жолақты 4 бөлікке бөлеміз. Оның ұзындығын қалай білуге болады? Мына бөлік қалай аталады?– Ал енді кері амал орындаймыз. Жолақтың бір ширегінің ұзындығы 3 см. Жалпы жолақтың ұзындығы қандай?"Отшашу" арқылы бағалауОқушылар орындарынан тұрып,еңкейген қалпында төменнен бастап жайлап шапалақ ұрады, біртіндеп жоғары қарай шапалақ дауысын күшейте отырып, ең соңында шапалақты қатты-қатты соғады.(Ережемен таныстыру)Сергіту сәті :"Қай топ білімді?"әдісіОқушылар бөлшектің "Алымы","Бөлімі"болып 2 топқа бөлінеді.Сыныптың 2 бұрышына қағаздан қалта ілінеді.Ортаға орындыққа фишкалар қойылады.Және алдын ала дайындалған кеспе қағазға жазылған сұрақтар қойылады. Осы сұрақты 2 топ кезекпен алып жауап береді, жауап дұрыс болса, бір фишканы алып, өз тобының қалтасына салады.Осылай сұрақ таусылғанша ойнайды. Соңында екі қалтадағы фишкаларды санап, жеңімпаз топ анықталады.Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.(Ө.)Оқулықтағы №2 тапсырма бойынша оқушылар алдымен кесіндіңің бір бөлігінің ұзындығын өлшейді.Содан кейін оқушылардан сұралады. Барлық кесінді бірдей қанша бөлікке бөлінген? Бір бөлігін білу арқылы барлық кесіндінің ұзындығын табуға бола ма? Осыдан соң ережемен таныстыру.Барлық кесіндінің ұзындығын білу үшін,бір үлестің ұзындығын бірдей бөліктердің(үлестердің) санына көбейту керек. 3х2=6см 2х5=10смСмайликтермен бағалау(Ұ.)№3 тапсырманы слайдқа қарап, ауызша орындау.Бұл тапсырманы орындау барысында оқушылар санның үлесін табуға дағдыланады.Үлес санына бөлу білігін дамытады және үлесті анықтауға мүмкіндік береді. Қараөрік ағашынан барлығы 20кг жеміс жинап алынған, ыдысқа жемістің жартысын салсақ,бестен бірін,төрттен бірін салсақ,әр ыдыста неше кг қараөрік болады? Бармақпен бағалау(Ж.) №4 тапсырманы орындау санның үлесін табу және логикалық ойлау дағдысын дамытады.Есепке талдау жасау. Ұжыммен есептіңшартын құрастыру. Есептің шешуі туралы өзбетінше ойлануды ұсыну. Егер оқушылардың кей-бірі есепті шығаруға қиналса, есепті қалай шығарукеректігін түсінген оқушымен жұптастыру. а)Қарбыздың массасы 8 кг.Жарты қарбыздың массасы қаншаға тең?Шарты: 1қарбыздың массасы-8 кг Қарбыздың бөлігі - ? кгҚарбыздыңбөлігін табу үшін не істейміз?(Ережені еске түсіру)Санның үлесін табу үшін осы санды алынған үлестіңсанына бөлу керек.Яғни 8-ді 2-ге бөлу керек.Сонда қарбыздың бөлігі 4 кгә) Жарты қарбыздың массасы 4кг. Қарбыздың барлық массасы қаншаға тең?Шарты:Қарбыздың - 4кг1 қарбыздың массасы - кг?Қарбыздың барлық массасын табу үшін не істейміз?(Ережені еске түсіру) Үлесі бойынша санды табу үшіналынған үлестің санына көбейту керек.Бұл тапсырманы орындау – тура және кері есептің қысқаша үлгісін көрсетеді.Жұпта бағалауЖолақ қағаздар, қайшы





































    Қалта, фишкалар



















    Сызғыш,дәптер





    Смайликтер





































    Кері есептің үлгісі













    30–38

    Жаңаны қолдану.Есеп шығару шеберлігін шыңдау үшін төмендегідей есептерді шығаруға болады:(Ұ) "Шындық па,әлде жалған ба?"әдісіОйынның шарты бойынша оқушылар егер айтылған сөйлем шындық болса, бармақты жоғары көтереді, ал жалған болса төмен қарай көрсетеді.Қарбыздың бөлігінің массасы 2 кг. Қауын 8 килограмм тартады?(жалған)Кесіндінің бөлігі 6 см-ге тең. Кесіндінің ұзындығы 18см (шындық)Тәуліктіңбөлігі 8сагат (шындық)Бір сағатта 65 минут бар (жалған)"Шапалақ соғу" арқылы бағалауЖауап берген оқушыны қалған оқушылар шапалақ соғу арқылы бағалайды. Оқулықпен әрі қарайғы жұмыс сынып қажеттілігіне қарай құрылады.(Ж.)6 тапсырма кері есеп құрастыруға бағытталған.Оқушылардың кері есеп құрастыру дағдысын қалыптастырады.Кәді өсімдігін слайдтан көрсетуа)Ұзындығы 15см кәді бірдей 5 бөлікке бөлінді.Бір бөліктің ұзындығы қаншаға тең? 1.Есепті шығару2.Кері есеп құрастыру ә)Бақшадан жиналған қызанақтың үштен бір бөлігі -9кг болды.Бақшадан барлығы қанша кг қызанақ жиналды?1.Есепті шығару2.Кері есеп құрастыру Бағдаршам арқылы бағалауОқушыларға қызыл, сары, жасыл түсті дөңгелектер беріледі.Осы түстер арқылы өздерін бағалайды. Жасыл түс-"Түсіндім",Сары түс- "Сұрағым бар", қызыл түс -"Түсінбедім"сабақты меңгеруіне қарай осы түстердің біреуін көтереді.Әрі қарай дәптерден өзін-өзі бағалау критерийі бар тапсырманы орындау ұсынылады. Мен:
  • – санның/шаманың бөлігін сан бойынша таба аламын:
  • – 100-ге дейінгі сандардың жартысын, төрттен бірін, үштен бірін, оннан бірін таба аламын.
  • Қайталау.№ 7 тапсырма(Т.) Бұл тапсырманы орындау оқушылардың амалдар тәртібін орындау дағдысын қалыптастырады.Оқушы амалдардың орындалу ретімен орындаса,онда қандай өрнек орындады?1-топқа а)2-топқа ә)3-топқа б)Орындалу ретіне қарай өрнектерін жаздыру.Топтар бір-бірі шаблон бойынша бағалайды.

    Үйге тапсырмаға №5 тапсырма беріледі.
    Оқулық.





























































































    Оқулық
    39–40

    Рефлексия.





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ