Түркістан облысы, Ордабасы
ауданы, «Жусансай» жом. Директордың бейінді жұмыс жөніндегі
орынбасары
Мәденов
Мақсат
Мектеп мұғалімдерімен
оқушыларына арналған «Сапалы ғылыми
жобаны қалай жазамыз?» атты
нұсқаулық
Ғылыми жоба дегеніміз
не?
* Қол жеткен білімдерді кеңейту және жаңа білімдер алу.
* тәжірибелер жүргізіп, ақпараттарды талдау,
зерделеу
Ғылыми жоба дегеніміз
не?
* Қол жеткен білімдерді кеңейту және жаңа білімдер алу.
* тәжірибелер жүргізіп, ақпараттарды талдау,
зерделеу
Жұмысты рәсімдеуге қойылатын
талаптар
-
Ұсынылған ғылыми-зерттеу жұмысы төмендегіше
көрінуі тиіс:
-
1.Жұмыс мәтіні компьютерде терілуі тиіс.
Сондай-ақ:
-
Титул беті;
-
Мазмұны;
-
Аннотациясының болуы;
-
Кіріспесі;
-
Зерттеу бөлігі;
-
Қорытынды, әдебиеттер тізімі болуы
қажет.
-
2.Титул бетінде зерттеу жұмысы орындалған
мекеменің толық атауы;
-
Автордың және жетекшінің
аты-жөні
Қаласы, жылы көрсетіледі.
Жоспар қалай
жазылады?
Тақырыпқа байланысты материалдар тауып, соған қарай бөлімдер
құру
Мазмұны
Кіріспе................................................................................3
І негізгі бөлім
1.1
.......................................................................................
1.2........................................................................................
1.3........................................................................................
ІІ бөлім
2.1........................................................................................
2.2.........................................................................................
2.3.........................................................................................
Қорытынды.........................................................................
Пайдаланылған әдебиеттер
тізімі.....................................
АННОТАЦИЯ (РЕЗЮМЕ,
АБСТРАКТ)
(БҰҒАН НЕ ЖАЗАМЫЗ?)
Ғылыми жоба компьютердің
жазбасында ** парақтан, оның ішінде ** кесте, * * суреттер, **
пайдаланылған әдебиеттерден
құралған
Негізгі сөздер:
Негізгі зерттеу көзі:
Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижесі:
КІРІСПЕ
Кіріспеге не жазамыз?
Тақырыптың өзектілігі:
Тақырыптың мақcaты мен мiндeттерi:
- немесе 1
-немесе 2
- немесе3
Ғылыми жобаның нeгізгі ныcаны:
Ғылыми жобаның зeрттeлу деңгейі;
Ғылыми жобаның методологиялық негізі:
Ғылыми жобаның ғылыми жаңалығы:
2 беттен аспауы тиіс
Әр бөлім жаңа парақтан
басталады,
бөлімшелер (1.1 1.2) алдыңғы бөлімше біткен жерден жалғасып
кетеді
Ғылыми
жоба жазу барысында кітап, журнал,
газет немесе интернет материалдарын пайдаланғанда “плагиат” болмас
үшін қалай өңдейміз? Мысалыға төменде:
Амантайұлы Е. Ресейлік
қазақтар Отанға неге оралғылары келмейді?.
http: //www.alashainasy.kz/society/10376/
Жалпы Ресейдегі қазақтардың біліміне сипаттама жасар болсақ,
олардың білім дәрежелерінің төмендігін байқауға болады. Мысалы:
Башқұртстандағы қазақтардың 38% жуығының ғана жоғары білімдері
бар[26]
Осы текст плагиат болмас
үшін төмендегіше мазмұнын сақтай отырып
сөздерін өзгертеміз
Алаш айнасы порталының тілшісі Е. Амантайұлының зерттеуі бойынша
Ресейдегі қазақтардың білімдері төмен екенін білуге болады, мысалы
Башқұртстанда тұратын қазақ ұлтының 38% ға жуығы ғана жоғары
білімді екен [26]
интернеттен etxt
антиплагиат алып текстті салып тексеруге
болады
Қорытындыны қалай жазамыз
?
Қорыта келе, зерттелді, аталып өтті, болып қала бермек,
қанағаттанарлық деуге болады, жақсы деуге болады, зерттеп өттім,
атап өттім, ерекшеліктері айқындалды деген сияқты т.б сөздерді
қолдану арқылы сөздер түйінделіп отырады (1-2
бет)
Пайдаланылған әдебиеттер
тізімі (кітап,журнал, интернеттен алынған материалдардың
сілтемелерінің жазылу үлгісі)
1. Арғынбаев Ә. Қазақстан Республикасында қазақ диаспорасының
ғылыми-зерттеу мәселелері. Ғылым академиясы. Фәлсәфә институты.
Алматы 1992. – 23 б.
2. Жеменей И. Тәуелсіздік және шетел
қазақтары,
Қазақ әдебиеті № 19
(3235)13-19 .05, 2011.-6,8 б.
3. Дынникова И. Түркиядағы Ескишехирде Қазақ мәдениеті және қазақ
тілін үйрету орталығы ашылады http://www.inform.kz/kaz/article/2612566
Мектебімізде өткен аудандық
семинарда «Сапалы ғылыми жобаны жазу» тақырыбында тренинг сабақ
өтілген болатын.