Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
сақ патшайымы Томирис
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1526
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: Байғанин ауданы, Көкбұлақ орта мектебі | ||
Сабақ: Қазақстан тарихы | Тақырыбы:Сақ патшайымы Томирис | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Аманова Кырмызы Елеусиновна | |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: |
Осы сабаққа негізделген оқу мақсаты: | 5.3.2.1 Қазақстан территориясындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау. | |
Сабақ мақсаттары: Ойлау деңгейлері Тарихи концептілер | Барлық оқушылар: Сақ патшайымы Томиристі ел басқарушы тұлға ретінде таниды; | |
Оқушылардың басым бөлігі: Геродоттың жазба деректерін талдау арқылы соғыстың сылтауы мен себебін ажыратып, Томириске мінездеме бере алады; | ||
Кейбір оқушылар: Томирис патшайымның қаһармандық ерлігін бағалайды. Білу, Түсіну, Бағалау дәлел, маңыздылық | ||
Бағалау критерийлері | ||
Тілдік мақсат: | Оқушылар орындай алады: | |
Пәндік лексика және терминдер Патшайым, ерлік, сақ-массагет, патшалардың патшасы, Кир, парсы | ||
Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер | ||
Құндылықтарға баулу | Сыни тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасай алу қабілеті, қазақстандық патриотизм , толерантты сана, әр түрлі тарихи кезеңдегі өз елінің тарихын зерделеу арқылы оқушылар тарихи үдерістің біртұтастығы мен сабақтастығын түсінеді. | |
Пәнаралық байланыс | Дүниежүзі тарихы, бейнелеу өнері | |
Алдыңғы оқу | Тасмола археологиялық мәдениеті. | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы5+5 минут | Ұйымдастыру кезеңіІ. «Гүлмен тілек» (сергіту және топқа біріктіру)Шаттық шеңбер құрып, оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астындағы жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі. І-топ. Геродот ІІ-топ. Томирис ІІІ-топ. Кир ІІ. Алдыңғы сабақты еске түсіру. «Мен –саған, сен-маған» әдісі.1.»Мұртты» оба деп неге атайды?2. «Мұртты» обаларды кімдер салды?3. «Мұртты» обалардан не табылды?4.»Мұртты» обалар не үшін салынды?Қалыптастырушы бағалау: оқушыларды бағалау"Бас бармақ". | гүлдеркеспе қағаздар суреттер Мұртты обалардың суреті |
Ортасы 25 минут (10+5+10) | «Қызығушылықты ояту». «Ерлік», «батырлық» деген сөзді қалай түсінесіңдер?«Стоп кадр» әдісі бойынша тапсырма беріледі.Интерактивті тақтадан Томирис патшайымның суреті көрсетіледі . 2-тапсырма: «Тұлғаны сипатта».Оқулықтағы мәтін және сурет бойынша Томиристі сипаттауға бағытталған қысқа тұжырымды жұптасып 10 сөз жазу.. Жұпта жұмыстарын аяқтағаннан кейін топ болып, оқушылар бір-бірінің жұмыстарына кері байланыс беріп, деректердің нақтылығына, қолданылған терминдердің дұрыстығына көңіл аудару..Қалыптастырушы бағалау: «Үш шапалақ» әдісімен бағалау 3-тапсырма: Деректерді талқылау. «Бірге ойлаймыз» әдісі.Тапсырма бойынша оқушылар Геродоттың жазба дерегін талдайды. 2 кезеңнен тұрады: 4-тапсырма: « Ротация» әдісі.Оқушылар Томирис «әлемнің төрт бұрышының билеушісі» және «патшалардың патшасы» атанған парсы патшасына қалай төтеп бере алды? Сұрақ ауқымында 4 көзқарасты талқылау.Талқылау барысы: | интербелсенді тақта, сурет, оқулық карта сурет деректер әр түсті стикерлер ватман қағаздармаркерлер әр түсті қалам |
Соңы3минут | (Кері байланыс) «Шеңбердегі доп»Оқушылар шеңберлене отырып,бір-біріне кішкене допты лақтырады. Доп қолына тиген оқушы тақырып туралы бір сөйлем айтады. | Доп |
Рефлексия2 минут | 1-қатпар-не ұнады, 2-қатпар- не нәрсе жақсарту керек, 3-қатпар- маған ұнады, бірақ келесі жолы... «БУТЕРБРОД» әдісі | Интербелсенді тақта бутерброд суретістикерлер |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
1.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы өзара қолдау жүзеге асырылады. Тұлғаны таны, деректерді талқыла, ротация әдісі арқылы игеруді ұсындым.Әдіс-тәсілдерге бағыттауда айтылым, оқылым және жазылым дағдылары қалыптасады.2.Оқушылардың білімін саралау мақсатында ізденіс, зерттеушілік, салыстыру, дәлелдер келтіру дағдыларын дамытуға бағыттадым. | 1.Оқушылардың өткен тақырыптарда алған білімін жаңа сабақпен байланыстыруда ой түрткі сұрақтарын беру2.«Басбармақ», «Үш шапалақ» «өзара бағалау» әдістерімен мадақталды4.Кері байланыс «Шеңбердегі доп» | Санитарлық - гигиеналық ережелерді сақтау. Техникалық- қауіпсіздік сақтау . |
РефлексияСабақ/оқу мақсаттары мен міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не білді? Сабақ қалай, қандай деңгейде өтті? .Жоспарлаған шаралар тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | «Бутерброд» әдісі |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)