Мектеп: Көкбұлақ
орта мектебі
|
Сабақ:
Қазақстан
тарихы
|
Тақырыбы: Сақтар
туралы тарихи мәліметтер.1 сабақ
|
Күні: 13.12.2017
жыл
|
Мұғалімнің аты-жөні: Аманова
Қ.Е
|
Сынып:
5
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Осы сабаққа
негізделген оқу мақсаттары:
|
5.3.1.2 – ежелгі
мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын
түсіндіру
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық оқушылар:
Сақтар туралы мәлімет беретін дереккөздермен
танысады.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:Сақ тайпаларының парсы және грек мемлекеттерімен байланысы
болғанын анықтайды.
|
Кейбір
оқушылар:Б.з.б.Ү ғасырдың 30-40 ж жазылған Геродоттың тарих атты
еңбегіндегі мәліметтерді анықтайды.
|
Бағалау
критерийлері
|
1. Сақтар туралы жазылған дереккөздерді
біледі.
2.Деректермен, сақтарға қатысты материалдармен
танысады.
|
Тілдік
мақсат:
|
Оқушылар орындай
алады:
|
Оқылған ақпаратты баяндай
алады.
Дереккөздермен жұмыс
жасайды.
Сақтар туралы жазылған
деректердің маңыздылығына өзіндік ой қорытынды
жасайды.
|
Пәндік лексика және
терминдер
Дереккөз
|
Диалогқа/жазылымға қажетті сөз
тіркестер
1.Қазақстан аумағында сақ
тайпалары қай кезеңде өмір сүрді?
2.Қандай дереккөздер сақтар
туралы мәлімет береді?
3.Геродотты «Тарихтың атасы»
деп атаған Римнің атақты шешені?
|
Құндылықтарға
баулу
|
Толерантты сана,
қарым-қатынас жасау қабілеті,өзгелердің мәдениетіне және
көзқарастарына құрметпен қарау.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Жаратылыстану, дүниежүзі
тарихы
|
Алдыңғы
білім
|
Ежелгі көшпелілердің
дүниетанымының маңыздылығын
түсінеді.
|
Жоспар
|
Жоспарлаған уақыт
есебі
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Ресурстар
|
Басы
5+5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
І. Шеңбер құрып тұрғызып, «Сіз
білмейсіз, мен...» тренингін
өткізу
Оқушылар
өздері туралы мәлімет айтып, өзгелері туралы мәліметті
біледі
2.Оқушыларды екі топқа
бөлу
«Сыңарыңды тап» әдісі арқылы
3.Ой
шақыру «Сіз білесіз ба?» танымдық
ойыны
Геродоттың «Тарих» кітабының
суретін көрсетіп,
сұраймын:
Алдарыңызда Геродоттың «Тарих» атты еңбегінің фрагменті,
сұрақ бейнеленген жазу үлгісі қашан жазылған деп
ойлайсыңдар?
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Геродот
деген кім?
Неге оны
«Тарихтың атасы» атайды?
Бүгінгі
тақырыпқа грек тарихшысы Геродоттың қандай қатысы бар деп
ойлайсыз?
Қалыптастырушы
бағалау.
Бас
бармақ тәсілімен бағалайды
|
оқулық,
суреттер,
А4 үлгісіндегі
қағаз
|
Ортасы
25
минут
(10+5+10)
|
Тапсырма
1.
а)
Оқулықта берілген тапсырманы «Джигсо» әдісі
арқылы
меңгереді.
ә) Постер қорғау: Теориялық
материалды оқығаннан кейін әр топ грек авторларының сақтар туралы
не жазғанын баяндайды.
Дескриптор:
1. Оқулық бойынша мәтін
таныстырылып, негізгі фактілер
анықталады.
2. Мәтінді оқу барысында әр
топ өз дәлелдерін талқылайды.
3. Жұмыс нәтижесін топта
қорытындылайды және қорғайды
Тапсырма
2.
Картамен
жұмыс:
Ерте темір дәуіріндегі
Қазақстан жеріндегі тайпалар картасынан сақтардың орналасу
аймақтарын табу.
Дескриптор:
Оқушылар картадан сақтардың
орналасу аймақтарын табады,
бұл тапсырманы оқушылар
жеке-жеке орындайды.
Қалыптастырушы бағалау Үш
шапалақ тәсілімен бағаланады
Тапсырма 3.1-топ тапсырмасы.
Кестемен жұмыс.
|
сұрақтар
|
иә
|
жоқ
|
1
|
Геродоттың еңбектер
арқылы сақ тайпалары туралы толық мәліметтер
аламыз
|
|
|
2
|
Сақтар Орта Азияда ,
Қазақстанда өмір сүрген
|
|
|
3
|
Грек авторлары дай,
аргиппей, аримаспылар туралы мәлметтер жазып
қалдырған
|
|
|
4
|
Сақтар туралы Рим
авторлары жазған
|
|
|
Дескриптор:
Оқушылар жұптасып, Геродоттың
және Грек авторларының жазба деректері бойынша сақтар туралы не
жазғанын саралап жинақтайды
және жұмыстарын алмастырып
бір- бірін толықтырады.
Қалыптастырушы бағалау.
Бірін-бірі бағалайды
2-топ тапсырмасы «Тұлғаны
таны»
Тарихи мәліметтерді пайдалана
отырып, берілген суреттегі
«Тарихи тұлға» туралы мәлімет
дайындайды.
Дескриптор:
Екі топ оқушылары өздеріне
берілген суреттерге байланысты тарихи мәліметтерді
саралайды
Тарихи тұлғалар туралы
баяндайды.
Қалыптастырушы
бағалау.
Бірін-бірі
бағалайды.
|
оқулық, қосымша деректер,
суреттер, плакат, түрлі-түсті қағаздар, маркер,
қарындаш
тар, А4 үлгісіндегі
қағаз
|
Соңы
5минут
|
Кері байланыс: «Баға
беру»
Грек авторлары қалдырған
деректер сақтар туралы қандай құнды мәліметтер
береді?
Грек
авторлары
|
Сақтар туралы
мәліметтері
|
Сіздің
ойыңыз
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
Грек авторлары қалдырған
деректерден сақтар туралы мәліметтерді тауып жинақтайды, кестеге
жазып, ойларын ортаға салады.
Қалыптастырушы
бағалау.
Бас бармақ тәсілімен
бағалайды
|
стикерлер, А4 үлгісіндегі
қағаз
|
Рефлексия
5
минут
|
Білемін
__________________________
Білдім____________________________
Мен үшін
жаңалық_________________
|
Стикерлер, А4 үлгісіндегі
қағаз
|
Қосымша ақпарат: АКТ,қосымша
деректер
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Б ағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіз
техсақт
|