Сарматтар қандай мемлекеттермен қарым-қатынаста болды ?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сарматтар қандай мемлекеттермен қарым-қатынаста болды ?

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға арналған қмж сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.4В Ежелгі Қазақстан тарихына шолу.

Күні:19.05.17

Сынып: 5

Қатысқандар саны: 19

Қатыспағандар саны: 0

Мұғалімнің аты-жөні: Алменов Медет

Мектеп: Аманкелді атындағы орта мектебі

Сабақтың тақырыбы

Сарматтар қандай мемлекеттермен қарым-қатынаста болды ?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқубағдарлама-сынасілтеме)

5.3.2.1-Қазақстан территорисындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахынадағы орнын анықтау

Сабақмақсаты


Барлық оқушы:Қазақстан аумағындағы сармат тайпалары туралы біледі.

Басым бөлігі: Қазақстан территориясындағы көшпелілердің халықаралық сахынадағы орны туралы білімдерін жинақтады.

Кейбір оқушылар: Сармат тайпаларының қандай мемлекеттермен байланыста болғанынын зерттей келе,көшпелілердің халықаралық сахынаға қалай танылғанын дәлелдейді.

Бағалау критерийлері


  • Қазақстан территориясындағы көшпелілердің халықаралық сахынадағы орынын анықтайды. (Түсіну)

  • Көшпелілердің халықаралық сахынада қалай танылғаның дәлелдейді. (Бағалау)

Тілдікмақсаттар


Сарматтар туралы бейнероликтер ұсынылады (айтылым,тыңдалым)

https://www.youtube.com/watch?v=Ii_t9nHfiyo

Мәтінменен жұмыс.( оқылым, жазылым)

Құндылықтарды

дарыту

- туған жер тарихын мақтан тұту

- патриотизм

- өзін қандай да бір ұлттың өкілі ретінде сезіну

Пәнаралық байланыстар

  • География

  • Қазақ әдебиеті.

Тақырып бойынша алдынғы білім

5 мин

Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі.

Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер


Ресурстар

Сабақтың басы

9 мин


1.Ұйымдастыру кезеңі

А) Сәлемдесу

Ә) Оқушыларды түгелдеу

Б) Топқа бөлу (малшылар, егіншілер, қолөнершілер суреттері арқылы)

І топ малшылар

ІІтоп қолөнершілер

ІІІ топ егіншілер

Үй тапсырмасын еске түсіру сұрақтары

«Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапырмасын оқушылардың алдыңғы білімерін тексеру.

1.Сарматтардың қоғамдық құрылысы

2 Сармат тайпаларының ерекшеліктері неде?

3 Сарматтардың тұрмысы шаруашылығы туралы не білесін?

4 Сарматтардың өнері туралы айтып бер?

-Суреттер

-карта

-мұражай экспонаттары






Сабақтың ортасы 25 мин








Мұғалім оқушыларға қысқаша сарматтар тарихы жайында бейнеролик ұсынады.

І бөлім:«Хабарлама» әдісі бойынша оқушылар кезегімен бір минут ішінде тоқтаусыз,қайталаусыз және қатесіз ролик бойынша көргендерін хабарлайды.

ІІ бөлім:«СМС» әдісін пайдалана отырып мәтіндік хабарлама(СМС) құрастырады.

ІІІ бөлім:«Төртбұрыш» әдісі. Оқушылар әр бұрышқа ілінген пікірлердің жанына өздері даярлаған жауаптармен барып тұрады.

Мысалы: келісемі,келіспеймін,толықтай келісемін,толықтай келіспеймін.

Сабақтың соңы10мин

«Сыныптан шығу билеті» әдісін пайдалана отырып, оқушыларға олардың оқуына қатысты сұрақтар жазылған билеттер қойылады, олар сұрақтарға жауап беріп, оны сыныптан шығуға рұқсат етілген уақытқа дейін мұғалімге беру керек.

1.Б.з.б. 5-4 ғасырда Еділ мен Донның бойын кімдер мекендеген?

2.Сарматтар қандай аумақтарды бағындырды?

3.Кімдер Сарматтарға салық төлеп отырды?

4.Қандай мемлекеттермен көршілес болды?

5.Жорықтарда жеңіске жетуге не әсер етті?

6.Сармат әйелдері қандай болды?

7.Сарматтарда атты әскер саны қанша болды?

8.Сарматтардың жылқыларын сипаттап бер?


Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Барлық оқушы:«Төртбұрыш» әдісіҚазақстан аумағындағы сармат тайпалары туралы білді.

Басым бөлігі:«Сыныптан шығу билеті» әдісі арқылы

Қазақстан территориясындағы көшпелілердің халықаралық сахынадағы орны туралы білімдерін жинақтады.

Кейбір оқушылар: «СМС», «Төртбұрыш» әдісіменсармат тайпаларының қандай мемлекеттермен байланыста болғанынын зерттей келе,көшпелілердің халықаралық сахынаға қалай танылғанын дәлелдеді.

Бас бармақ.

Бағдаршам.

Топ басшыларының бағалауымен.

Көзге жаттығу және үзіліс кезіндегі қауіпсіздік.



АКТ – ны қолдану ережелерін ұстау


Санитарлық нормаларға сәйкес қауіпсіздік ережелерін ұстау



Сабақ бойынша рефлексия


Топпен жұмыс арқасында тақырып игерілді. Сарматтар V-IV ғасырлардағы тұрмыс және саясаты жөніндегі мағұлматтар толық қабылданды. Сабақ барысында уақыт жетпеуіне байланысты кемшілік болды. Осыны ескеремін.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.06.2018
6037
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі