|
Бекітемін: |
|
Мектебі: № 17 орта мектеп |
|||
|
Сабақ Әдебиет |
Мұғалімнің аты-жөні Жолмуратова Г |
||||
|
Оқушы саны: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Тақырыбы Сүйінбай Аронұлы «Бала Жамбылға бата» өлеңі |
|||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Оқушылар ойын еркін жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтап жеткізе білуге, топты сыйлауға дағдыланады.Ақылы мен парасаты мол адамгершілік қасиеттерді суреттейді. |
||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушыларды үлкенді сыйлау ,құрметтеуге қадір-қасиетін терең түсінуге үйрету. |
||||
|
Оқыту нәтижесі: |
Топтық жұмыста белсенділік таныта алады.Сыни тұрғыдан өз ойларын еркін жеткізе біледі. Таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігін орната алады. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
|
Басы |
Үй тапсырмасын сұрау Сүйінбай – айтыс өнерінің алтын діңгегі» деп
бағалаған жазушы. |
Қаламдар Түрлі түсті қағаздар, маркерлер |
|||
|
Ортасы |
Жаңа
сабақ: Сүйінбайдың шығармашылығында арнау өлеңдер
қомақты орын алады. Оның «Датқалар», «Төрелерге», «Үмбетәліге»
сияқты өлеңдері арқылы ол сол кездегі «атқамінерлердің», төрелердің
әділетсіздігі, жағымпаздығы, қарапайым халыққа жасаған қиянаттарын,
тайсалмай беттеріне шыжғырып, басып
айтады. |
Мазмұны Викториналық сұрақтар |
|||
|
Соңы |
Үйге
тапсырма: |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
С.Аронұлы "Бала Жамбылға бата"өлеңі
С.Аронұлы "Бала Жамбылға бата"өлеңі
|
Бекітемін: |
|
Мектебі: № 17 орта мектеп |
|||
|
Сабақ Әдебиет |
Мұғалімнің аты-жөні Жолмуратова Г |
||||
|
Оқушы саны: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Тақырыбы Сүйінбай Аронұлы «Бала Жамбылға бата» өлеңі |
|||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Оқушылар ойын еркін жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтап жеткізе білуге, топты сыйлауға дағдыланады.Ақылы мен парасаты мол адамгершілік қасиеттерді суреттейді. |
||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Оқушыларды үлкенді сыйлау ,құрметтеуге қадір-қасиетін терең түсінуге үйрету. |
||||
|
Оқыту нәтижесі: |
Топтық жұмыста белсенділік таныта алады.Сыни тұрғыдан өз ойларын еркін жеткізе біледі. Таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігін орната алады. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
|
Басы |
Үй тапсырмасын сұрау Сүйінбай – айтыс өнерінің алтын діңгегі» деп
бағалаған жазушы. |
Қаламдар Түрлі түсті қағаздар, маркерлер |
|||
|
Ортасы |
Жаңа
сабақ: Сүйінбайдың шығармашылығында арнау өлеңдер
қомақты орын алады. Оның «Датқалар», «Төрелерге», «Үмбетәліге»
сияқты өлеңдері арқылы ол сол кездегі «атқамінерлердің», төрелердің
әділетсіздігі, жағымпаздығы, қарапайым халыққа жасаған қиянаттарын,
тайсалмай беттеріне шыжғырып, басып
айтады. |
Мазмұны Викториналық сұрақтар |
|||
|
Соңы |
Үйге
тапсырма: |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз













