1-тапсырма.
Топтық тапсырма. Берілген сұрақтар негізінде әр
топ постер қорғайды.
-
топ. Қазақстанда қандай жер-су атаулары
бар?
-
топ. Аңызда кездесетін жер-су
атауларына түсінік беріңіз.(сөздікпен
жұмыс).
-
топ. Асанқайғының жерге айтқан сыны
туралы мәтіннен түсінік айтыңыз.
Дискриптор:
- Қазақстандағы жер-су атауларын
айтады.
- Аңызда кездесетін жер- су атауларына
түсінік береді.
- Асанқайғының жерге айтқан сыны туралы
мәтін мазмұнын айтады.
ҚБ: Жұлдызша арқылы
бағалаймын.
2- тапсрыма.
Топтық тапсырма. Сәйкестендіру
әдісі бойынша оқушыларға кесте
беріледі.
1
|
Маңғыстау
|
|
Жері семіз,шөбі шүйгін,қары мол, топырағы
май,қадірін егін салған ел білер.
|
2
|
Жетісу
|
|
Ағашының әр бұтағы жеміс,шаруаға жақсы
қоныс.
|
3
|
Жуалы
|
|
Түбінде мал баққан шаруаға одан жақсы жер
болмас
|
4
|
Қарсақбай
|
|
Айналасы жапан тұз,тауының асты жез
екен.
|
Дискриптор:
- Кесте бойынша
сәйкестендіреді.
ҚБ: «Комментарий» әдісі бойынша оқушылар өзара
бағалау жүргізеді.
3- тапсырма.
«Жасырын стикер» әдісі бойынша картамен жұмыс
жүргіземін. Әр топтан 1 оқушыны
тыңдау.
Асанқайғының жерге айтқан сыны
мәтінінде кездесетін жерлерді картаға
түсірейік.
Қазақстан картасы сызбасы
беріледі.
Дискриптор:
- Картадан жер -
су атауларын
табады.
ҚБ: Қол шапалақтау
арқылы қалыптастырушы бағалау
жүреді.
4 - тапсрыма. Ж.
Оқушыларға Қазақстанның тарихи құндылығын меңгерте отырып, автор бейнесін
ашу тапсырылады.
Қазақстанның жер ұйығы қай жер?
Неге?
«Асанқайғының ізімен....» Қазақстан
жеріне өздерінше баға беріңдер. 5 минуттық
эссе.
Дискриптор:
- Эссе құрылымын сақтай отырып, автор бейнесін
ашады.
ҚБ: Мұғалім мадақтауы арқылы
қалыптастырушы
бағалау
жүреді.
5 – тапсырма. « Кезбе тілші» әдісі
арқылы сұрақтар
қойылады.
1. «Киелі жер» дегенді қалай
түсінесіңдер?
2. Қазақстан жерінің қасиеті
қандай?
3. Осы сұрақтар төңірегінде киелі жер,
атамекен, туған жер туралы өз пікірлерін
айтады.
Дискриптор:
- сұрақтарға жауап
береді.
ҚБ: Смайликтер арқылы қалыптастырушы бағалау
жүреді
6-тапсырма.
«Қай топ жылдам?» әдісі арқылы өлең жолдарын қара сөзбен
жеткізу.
Айналдым жер ұйығым
туған жерім,
Тастақты мекен еткен
менің елім.
Бау-бақшаң
жайқалады
………………………………………….
Дискриптор:
- өлең мазмұнын қара сөзбен
жеткізеді.
ҚБ: «Бас
бармақ» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау
жүреді.
7- тапсырма. «Автор
орындығы » әдісі арқылы
Жерұйық іздеген, бейбіт өмірді аңсаған
Асанқайғының қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, өзіңнің туған
жеріңе деген сүйіспеншілігіңді, мәңгілік ел болуды аңсаған ата -
баба арманын өзіңше болжап, өз ойыңды
білдір.
Дискриптор:
- Сұрақ-жауап арқылы
талдайды.
- Автор бейнесін
ашады.
Қ.Б. «
Сыншыл дос» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау
жүреді.
|