Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
С.Аронұлы Сөз бастаған хас жүйрік(4сағ)
Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп мұғалімдеріне және студенттерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
11 Қырқүйек 2018
1011
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 1-бөлім. Таза,мінсіз асыл сөз | Мектеп: | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Сейтмұратова А | |
Сынып: 5 сынып | Қатысқан оқушылар саны: 25 | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Асанқайғының жерге айтқан сыны Туған жерім, жер ұйығым. ( 5 – сағат ) | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Б/С 1. Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалауА/И 2. Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. | |
Сабақтың мақсаттары | Мәтіндегі айтылған эпизодтардың тарихи құндылығын бағалап, автор бейнесі анықтау. | |
Бағалау критерийі | - Шығармадағы эпизодтардың тарихи құндылығын түсінеді.- Автор бейнесін аша алады.- Мәтін мазмұнындағы негізгі ойды анықтай алады.- «Асанқайғының ізімен....» Қазақстан жеріне өздерінше баға бере алады. | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: Мәтіннің негізгі ойын түсініп,ой қорытады.Тарихи құндылығын бағамдай отырып, автор бейнесіне талдау жасай алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: желмая, жерұйық, шүйгін, жез, топырағың май, құт, жапан түз, нулы өлке. Талқылауға арналған сұрақ тар:- Жер ұйық сөзінің мағынасын қалай түсінесіңдер?- Қазіргі Қазақстанның жер ұйығы қай жер деп ойлайсыңдар? | |
Құндылықтар-ға баулу | «Мәңгілік Ел» идеясы негізінде туған жерге деген сүйіспеншілікті, ұлттық құндылықтарымызды дәріптеуге үйрету. | |
Пәнаралық байланыс | Тарих, география | |
Алдыңғы білім | Асанқайғы өмірі, шығармаларының мазмұнын өткен сабақтар негізінде біледі. | |
Жоспар | ||
Жоспарланатын уақыт | Жоспарланған іс-әрекеттер | Ресурстар |
Сабақтың басы(1 мин.) (2 мин.) (2 мин.) | Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал туғызу.Оқушылармен сәлемдесемін. Шаттық шеңберін құрып, оқушылар бір-біріне «Жүректен-жүрекке» әдісі бойынша тілек айтады. С. Қызығушылықты ояту. Қазақстанның әр өңіріне тән сөздер қиындылары беріледі. Топқа бөлу. 1 –топ. Жетісу өңірі .2 –топ. Сыр өңірі.3 –топ. Батыс өңірі. Әр өңірдің табиғаты, жер байлығы, құндылықтарына байланысты видео (үзінді) көрсетіледі. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. | Видео (Қазақстан табиғаты, байлығы). АКТ пайдалану |
Сабақтың ортасы (4 мин.) (1 мин.) (3 мин.) (1 мин.) (3 мин.) (1 мин.) (4 мин.) (1 мин.) (4 мин.) (1 мин.) (4 мин.) (1 мин.) (3 мин.) (1 мин.) | 1-тапсырма. Топтық тапсырма. Берілген сұрақтар негізінде әр топ постер қорғайды. 2- тапсрыма. Топтық тапсырма. Сәйкестендіру әдісі бойынша оқушыларға кесте беріледі.Дискриптор:- Кесте бойынша сәйкестендіреді.ҚБ: «Комментарий» әдісі бойынша оқушылар өзара бағалау жүргізеді. 3- тапсырма. «Жасырын стикер» әдісі бойынша картамен жұмыс жүргіземін. Әр топтан 1 оқушыны тыңдау. Асанқайғының жерге айтқан сыны мәтінінде кездесетін жерлерді картаға түсірейік.Қазақстан картасы сызбасы беріледі.Дискриптор: - Картадан жер - су атауларын табады.ҚБ: Қол шапалақтау арқылы қалыптастырушы бағалау жүреді. 4 - тапсрыма. Ж. Оқушыларға Қазақстанның тарихи құндылығын меңгерте отырып, автор бейнесін ашу тапсырылады. Қазақстанның жер ұйығы қай жер? Неге? «Асанқайғының ізімен....» Қазақстан жеріне өздерінше баға беріңдер. 5 минуттық эссе.Дискриптор:- Эссе құрылымын сақтай отырып, автор бейнесін ашады.ҚБ: Мұғалім мадақтауы арқылы қалыптастырушыбағалау жүреді. 5 – тапсырма. « Кезбе тілші» әдісі арқылы сұрақтар қойылады. 1. «Киелі жер» дегенді қалай түсінесіңдер?2. Қазақстан жерінің қасиеті қандай?3. Осы сұрақтар төңірегінде киелі жер, атамекен, туған жер туралы өз пікірлерін айтады.Дискриптор:- сұрақтарға жауап береді.ҚБ: Смайликтер арқылы қалыптастырушы бағалау жүреді 6-тапсырма. «Қай топ жылдам?» әдісі арқылы өлең жолдарын қара сөзбен жеткізу.Айналдым жер ұйығым туған жерім,Тастақты мекен еткен менің елім.Бау-бақшаң жайқалады………………………………………….Дискриптор:- өлең мазмұнын қара сөзбен жеткізеді.ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүреді. 7- тапсырма. «Автор орындығы » әдісі арқылы Жерұйық іздеген, бейбіт өмірді аңсаған Асанқайғының қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, өзіңнің туған жеріңе деген сүйіспеншілігіңді, мәңгілік ел болуды аңсаған ата - баба арманын өзіңше болжап, өз ойыңды білдір. Дискриптор: - Сұрақ-жауап арқылы талдайды.- Автор бейнесін ашады. Қ.Б. « Сыншыл дос» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүреді. | Өзара бағалау Қазақстан территориясының картасы Смайликтер |
Сабақтың соңы (3 мин.) | Рефлексия. «Ойды аяқта» әдісі арқылы жүргізіледі. | |
Қосымша мәлімет | ||
Саралау- оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс -Денсаулық және қауіпсіздік ережелер.АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент). |
Оқушыларға сараланып берілген мақсаттар бойынша тапсырмалар түрлі әдістермен оңтайлы беріледі. Топтық жұмыс, «Сәйкестендіру», «Жасырын стикер» , «Кезбе тілші», «Қай топ жылдам?», «Автор орындығы »әдістерімен сараладым.Топтық жұмыстың орындалу барысында бірлескен әрекет бақылап, тыңдалады.Бірлескен оқуда бір-бірімен ынтымақтасып, өзін-өзі реттеуін, ортақ тұжырым жасауын «Постер қорғау», әдісін қолдану арқылы жетілдіреді. Бұл әдістермен берілген топтық тапсырмалар оқушының өзіндік оқуын қалыптастырады. «Қай топ жылдам?» әдісі арқылы оқушылардың оқуға деген белсенділігін арттырады. Өз ойларын дәлелдеп жеткізе алады. «Жасырын стикер» әдісі бойынша оқушылар жасырылған сөздерді тауып, ретімен орналастырып, түсінік береді. «Авт
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |