Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:Сәлемдесу, оқушылардың назарын
сабаққа аудару.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру:
Оқушылар шеңберге тұрып,
бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек
айтады.
Қызығушылықты
ояту.Оқушылар «Шын - жалған»
әдісімен шығарма мазмұнын еске
түсіреді (оқушылар жауабы
тыңдалады).
Бұл әңгіме
кейіпкері шашы ұзын қыз бала. (жалған);
Мұнда қазақ
халқының қиын-қыстау кезеңінің бір көрінісі
суреттелген. (шын);
Әңгіменің авторы
ХІХ ғасырда өмір сүрген. (жалған);
Әңгіменің оқиғасы
Өзбек даласында болған. (жалған);
Басты кейіпкер
жылқышы түрікпен шал. (жалған);
Түрікпендерден
зардап шеккен екі тұтқын: бірі-қаңлы,
бірі-қыпшақ (шын); Кенжебек елге жете алмай
жолда қалады.(жалған);
Кенжебекке қашуға
үгіттіген тұтқын шал.(шын);
Тұтқын шал
Кенжебекпен бірге қашты. (жалған).
Сабақ тақырыбы, сабақ
мақсаты, бағалау критерийлері
таныстырылады.
Үй жұмысын
сұрау
«Спиннер»әдісі
|
Оқушылар шеңберге
тұрып, бір-біріне қол беру арқылы жақсы тілек
айтады.
Оқушылар «Шын -
жалған» әдісімен шығарма мазмұнын еске
түсіреді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
|
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді.
|
10-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны тану.
Есіңде сақта! Жинақтау – әдеби тип жасау әрекеті.
Көркем шығармадағы жинақтау-тип,
даралау-мінез.
«Типтендіру» деген суреткердің іс
жүзінде өмір шындығын өз дүниетанымы тұрғысынан белгілі бір уақыт
пен кеңістікке, әлеуметтік орта мен дәуірге сай талғап-тануы,
таңдап іріктеуі және жинақтауы, сол арқылы өзі жасап отырған көркем
бейнені сомдауы, тұлғаландыруы, даралуы болып
табылады».
З.Қабдолов
1-тапсырма.
«Концептуалдық кесте»
стратегиясы
І
топ.
Кейіпкер
|
Іс- әрекеті мен
мінезі
|
Автордың осы кейіпкерге
көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы
дәлелдеу
|
Кенжебек
|
|
|
Тасқұл
|
|
|
Атажан
|
|
|
2-топ.«Үшжақты
күнделік» әдісі
3-топ. Тасқұл
қарттың бейнесін даралайтын қасиеттерді
анықтаңыз.
Тасқұл
қарт
2-тапсырма Жұптық жұмыс SWOT талдау
әдісі.
Тасқұл қарттың даралық образына талдау
жасаңыздар.
3-тапсырма Жеке
жұмыс
«Кім жүйрік?»
әдісі Тест сұрақтары
|
Оқушылар кейіпкер
бейнесіне байланысты әдебиет теориясы бойынша білімдерін еске
түсіреді.
Оқушылар топтық
жұмыс жасайды.
1-топ. Кейіпкердің
іс-әрекеті мен міне-құлықтарын
талдайды.
2-топ. «Үшжақты
күнделік» әдісімен Кейіпкерлердің ерекшеліктерін
анықтайды.
3-топ. Тасқұл
қарттың бейнесін даралайтын қасиеттерді
анықтайды.
|
Дескриптор:
Кейіпкердің
іс-әрекеті мен міне-құлықтарын
талдайды;
Автордың осы
кейіпкерге көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы
дәлелдейді.
Дескриптор:
Кейіпкерлердің
ерекшеліктерін анықтайды;
Өмірлік мақсаттарын
талдайды;
Шығармадағы
көтерілген мәселелерді
талдайды.
Дескриптор:
Тасқұл қарттың дара
қасиеттерін анықтайды;
Ойын
дәлелдейді.
Өзара
бағалау. «Комментарий жасау»
әдісі
Дескриптор:
Кейіпкердің күшті, әлсіз жақтарын
анықтайды;
Мүмкіндіктерді анықтайды;
Қауіп-қатерді ашады.
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Айгүл
Кемелбаева «Шашты»
әңгімесі
|