Материалдар / Сауат ашудан ашық сабақ Ж дыбысы мен әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сауат ашудан ашық сабақ Ж дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне сауат ашудан сабақ бергенде қолдануға болады. оқушылар топтық жұмыста өздерін еркін ұстап берілоген тапсырмаларды қызығушылықтарымен орындап, бір-біріне көмек, қолдау көрсетеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
579
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 25. 01. 2017

Сынып: 1 Б сынып

Қатысқандар саны: 12

Қатыспағандар саны: 0

Мұғалімнің есімі:

Забенова Алия Ермековна

Мектеп: Кинорежиссер Аяған Шәжімбаев атындағы №3 Явленка орта мектебі.

Сабақтың тақырыбы

Табиғатқа саяхат. Ж дыбысы мен әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту

1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Жалау-флаг

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру


1.Амандасу салтымыз

Оқып біліп жатырмыз

Келген қонақ сіздерге

Сәлем бердік жалпымыз.

2.Сабағымызды «Ойлан тап» ойынымен бастаймыз. Мен қолымдағы допты әр оқушыға сұрақ қойып лақтырамын. Сендер сұрағыма жауап беріп маған қайтарып бересіңдер.

  • Сауат ашу сабағында неге үйренеміз?

  • Сауат ашу сабағында әріпті жазып , дыбысты айтып үйренеміз.

  • Дыбысты біз не істейміз?

  • Дыбысты біз естиміз.

  • Әріпті біз не істейміз?

  • Әріпті біз көреміз, жазамыз.

  • Дыбыстардан не құралады?

  • Дыбыстардан сөз құралады.

  • Дыбыс нешеге бөлінеді?

  • Дыбыс екіге бөлінеді

  • Қандай болып бөлінеді?

  • Дыбыс дауысты және дауыссыз болып бөлінеді.

  • Дауысты дыбыс қалай айтылады?

  • Дауысты дыбыс кедергісіз айтылады, ауа еркін шығады.

  • Дауыссыз дыбыс қалай айтылады?

  • Дауыссыз дыбыс кедергімен айтылады.

  • Сауат ашу сабағы неге үйретеді?

  • Сауат ашу сабағында жаңылтпаш, жұмбақ шешіп, қызықты әңгімелерді туралы білеміз.

-Балалар , сендерге ойын ұнады ма? Ал кәнекей орнымызға отырайық.

Бірінші топ дауыстылар тобы боласыңдар. Екінші топ дауыссыздар тобы боласыздар. ІІ. Өткенді пысықтау. Өткен сабақта біз дауысты дыбыс Ә дыбысымен танысқанбызда.

Қазір дауыстылар тобы ә дыбысына байланысты топтастырып сөздер жазады. Дауыссыздар тобы ә дыбысына байланысты кластер құрастырады.





Шаттық шеңбері








Сабақтың ортасы




ІІІ. Жаңа сабақ.

Мен жұмбақ жасырамын. Сендер жауабын айтып, дыбыстық талдау жасайсыңдар.

1. Қараңғыда жымыңдай жанады,
Жарық түссе бірден сөніп қалады (жұлдыз)

2. Сумандаған тілі бар.

Бұрандаған ізі бар.

Тіл ұшында уы бар. Ол не? (Жылан)

3..Шүберек қабығы іші құс мамығы. (жастық)

4. Көктемде көк боп туады,

Бұтақтарға қонады.

Малынғандай алтынға,

Күзге түсі оңады. (Жапырақ )

5. Ішіне тамақ салынған

Есігі тастай жабылған (Жұмыртқа)

Бейнежазба: сиқырлы әліппе ашылып, «Ж» дыбысынан басталатын сөздер айтылады. «Ж»дыбысы жайлы түсінік беру. «Ж» дыбысының айтылу артикуляциясымен таныстыру..
- Қане, барлығымыз қолымызды иегіміздің астына қойып «Ж»дыбысын айтайықшы.
Барлығы бірге «Ж» дыбысын қайталап айтады.
-«Ж»дауыссыз дыбыс (балалар қайталайды).
- Дауыссыз дыбысты қандай текшемен белгілейміз?
- Көк текшемен белгілейміз.
-«Ж» дыбысына байланысты сөздерді атаңдаршы.
- жауын, жылтыр, жусан, жуа, жуас,жасыл, жаман, жақсы
- Жарайсыңдар, енді жасыл, жуас деген сөздерді буынға бөлейікші. Неше буыннан, неше дауысты дыбыстан тұрады.
- Жақ-сы - екі буынан, екі дауысты дыбыстан тұрады, жыл–тыр екі буыннан, екі дауысты дыбыстан тұрады.
-
Бүгін біз ж дыбысы мен, ж әрпімен танысамыз.

Ж дыбысының әрпін көрсетіп ілу. Ж баспа, жазба түрі.
Ж дыбысын бірнеше рет айтқызу.

Ж дыбысы ұяң дауыссыз дыбыс.
Жасалуына қарай – тіл алды дауыссыз дыбыс.
Айтылуына қарай – ызың дауыссыз.


Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті


«Дыбысты анықта» Ойынның шарты: Балалар орындарын тұрып, мұғалім «ә» дыбысынан басталатын сөздер айтқан кезде қолдарын шапалақтайды, ал «ж» дыбысынан басталатын сөздер айтқан кезде аяқтарын топылдатады.

Сергіту сәтіне арналған жинақ

Қызықты тапсырма


3. Топтық жұмыс. Жаңбыр тамшыларынан сөздер құрау.






Оқулық, дәптерлер.


Бекіту

Ойын: «Кім тез ойлайды?».
Ойын шарты: Берілген суретердің ішінен, ойынға шыққан бала «Ж» дыбысынан басталатын суретті таңдап алып, атын атау және сол сөзге сөйлем құрау. «Бұл жастық, жастық сөзі - ж дыбысынан басталады. Жастықты басымызға салып жатамыз» деп сөйлем құрайды.

Қорытындылау.

-Бүгін қай дыбыспен таныстық?
(Ж) Сөз ортасы
Сөз басы дауыссыз
Ж әрпі тіл алды дауыссыз ұяң айтылуына қарай ызың дауыссыз дыбыс.

Сабақтың соңы


Рефлексия

Кеменің суреттері



Рефлексивті есеп.

Табиғатқа саяхат бөлімі бойынша Ж дыбысы мен әрпі тақырыбында ашық сабағым өткен болатын.

Сабақтың мақсаты:

1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту

1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтан күтілетін нәтиже Барлығы жаңа білімді меңгеріп,тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылай алды. Кейбірі алған білімді өмірде қолдана алады.

Аталған мақсат пен күтілетін нәтижеге қол жеткізу үшін сабақта бағдарлама модульдерін қолданудың әдіс-тәсілдерін ойластыра келе, сынып оқушыларының жасы 6-7 аралығында екендігін ескере отырып, тапсырмаларды солардың жас ерекшеліктерінің деңгейіне сай жоспарладым. 
Сабақты әдеттегідей ұйымдастырудан бастадым. Оқушылармен, жаңа күнге сәттілік тілей отыра, амандасып, сабаққа қатысымын тексеріп, оларды топқа бөлдім. Топ ережесін еске түсіріп екі топқа жайғасып отырды. 1-топ –дауыстылар, 2- топ дауыссыздар. Сабақ барысында оқушылар тыңдалған материал бойынша өз пікірлерін айтып, берілген тақырыпқа әңгіме құрап айта білді. Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айтты. Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылады.

Алған білімді өмірде қолдана алады деп ойлаймын.

Оқушылар бір-бірін мұқият тыңдап, сұрақтар қойып, өз пікірлерін білдірді. Осылайша диалогтік оқыту жүзеге асты.  

Оқушылар алдынғы сабақтарға қарағанда бір-бірінен қысылмай, өздерін еркін ұстады.

Топтар бір-бірінің таныстырылымдарын «екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалады. Бұл тапсырманы орындау барысында оқушылар берілген уақытта таныстырылымдарын жасауды аяқтай алмағандықтан мен оларға қосымша 2 минут уақыт бердім. 
Сабақтың әр кезеңінде оқушылардың қызығушылығын арттырып, сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында бағалаудың «Үш шапалақ» түрін қолдандым. Бұл оқушылардың сабаққа белсенді қатысуына, тіпті тұйық оқушылардың ашылуына да оң әсерін тигізді, себебі өз сыныптастарының қолдауына ие болған олардың бойында өз күшіне деген сенімділік артты. 

Өз сабағымды талдай келе оның сәтті және сәтсіз өткен тұстарына тоқталайын. Сабақта жаңа тәсілдерді қолдануымның мынадай тиімділігі болды: оқушылар жеке, жұпта, топта оқу-жазу әрекеттерін іске асырды, әр оқушы өз білім алуына жауапкершілікпен қарауға, топта және жұпта пікір алмасып, өз ойларын еркін жеткізе білуге, қорытынды жасап, шешім қабылдауға, зерттеуге, ізденуге, жаңалық ашуға, жаңа ақпаратты өз бетімен игеруге үйрене бастады және бұл олардың танымдық қабілеттерінің жоғарылауына, сабаққа деген қызығушылығы мен құлшынысын оятты. Осындай түрде жұмыс жүргізу арқылы мұғалім ретінде мен оқушылар тобын ынтымақтаса, бірлесе жұмыс жасауын және «дайын» білім емес, тек бағыт-бағдар беру арқылы олардың өз бетімен білім алуға талпыныстарын арттыруын ұйымдастыра алдым. «Бала жаны көрнекілікті жақсы көреді» демекші, сабағымда интерактивті тақта арқылы тапсырмаларды көрнекі түрде көрсету және тапсырмаларды орындауда пайдалану уақыт үнемдеуге көмектесті.




«Кинорежиссер

Аяған Шәжімбаев атындағы

3 Явленка орта мектебі» КММ-

бастауыш сынып мұғалімі Забенова А.Е.



Picture 1




Picture 2





«Кинорежиссер Аяған Шәжімбаев атындағы №3 Явленка орта мектебі» КММ












Shape1



Өткізген: 1 «Б» сынып мұғалімі Забенова А.Е.






























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!