Материалдар / Сәулет өнері. Қазақ тілі. 10-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сәулет өнері. Қазақ тілі. 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сынып, Сәулет өнері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2023
2841
60 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Қазақ тілі мен әдебиеті

Ұзақмерзімді жоспар бөлімі:

5-бөлім. Сәулет өнері

Күні:

Сынып: 10 (ЖМ)

Мектеп:

Атырау қаласы №15 мекемеге қарайтын жалпы орта білім беретін мектеп


Мұғалімнің аты-жөні:

Оңайбаева Аламагүл

Сабақ тақырыбы

Ұлы Даланың сәулет өнері

Оқу мақсаты

10.3.4.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу.

10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

Сабақ мақсаты



оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу.

сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

Бағалау критерийлері

- оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгереді;

- негізгі ақпаратты іріктейді;

сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана біледі,.

Тілдік мақсаттар

мәтінді талдау

Осыған дейін меңгерілген білім


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың

басы

Оқушылармен амандасу. Жылы лебіздер айту.

Қызығушылықты ояту. Оқушылар суреттерге қарап, сабақтың мазмұнына болжам жасайды.

Ұлы дала – ұлылардың даласы,
Өмір сүрген даналардың данасы.
Ағайынды алты Алаштың баласы –
Алтай менен Атыраудың арасы.
Төлебидей билік айтқан дана би,
Құрманғазы, Тоқа... тартқан дара күй.
Бұл даладан бастау алған Бейбарыс,
Баласағұн, Дулати мен Фараби.
Ұлы дала, қасиетіңнен айналдық,
Ұланың боп қазығыңа байландық.

Ә.Асылбек «Ұлы Дала» өлеңі

Оқушылар сәулет өнері туралы білімін ортаға салады.

«Бас бармақ» әдісімен бағаланады.


Мәтін


Ә.Асылбек

«Ұлы Дала» өлеңі


Сәулет өнері


Айша бибі кесенесі


Бекет ата мешіті




Сабақтың ортасы



















































Сабақтың соңы




Жаңа сабаққа кіріспе. Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбы, мақсаты және критерийлерімен таныстырады.


Тапсырма. Мәтін тыңдалады. Сызбаны толтыру

Ұлы Дала өркениетінің даму факторлары







1) Алтайдан Донға дейін созылған Ұлы Дала екі құрлықтың басын қосты. Ол- Еуропа мен Азияның қақпасы болды.
2)Дала өркениеті біздің жыл санауымыздан 1000 жыл бұрын пайда болды.7000 км жер қамтылды.Біздің жыл санауымыздан бұрынғы IV мыңыншы жылдың соңында түркі жұрты ең жүйрік аң- жылқыны қолға үйретті.
3) Ұлы дала Əмудария мен Сыр арқылы Қытай- парсы,Үнді,Араб өркениеттерімен тоғысты.
4) Дала баласы табиғи ортамен толық гармонияда өмір сүрді.Оған шығармашылық эволюция тəн болды.
5)Біздің жыл санауымызбен 545 жылы Бумын қағанның ордасына Қытай елшісі келді.Сол кезден бастап Түркі елі халықаралық мəртебеге ие болды.
6)"Аң стиліндегі" таңғажайып зергерлік өнер дамыды.


«Соңғы сөзді мен айтайын» әдісімен жауаптарын айтады.

Дескриптор:

.- оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгереді;

- негізгі ақпаратты іріктейді;

сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана біледі.


Тапсырма. 82-бет, 7-тапсырма «Фишбоун немесе «Балық қаңқасы» әдісімен мәтінді талдайды.

Дескриптор:

  1. Мәтінді оқып, мазмұнына сәйкес тақырып кояды, талдайды.

  2. Тыныс белгілеріне назар аударып, қойылу себептерін түсіндіреді.

  3. Мәтін мазмұны бойынша 3-4 сұрақ құрастырады.

  4. Мәтінді ықшамдап конпектілейді.

  5. Өзара диалог құрады.

  6. Фразеологизмді қолданады.

Бағалау: Баллдық жүйе- 10 балл.

Үйге тапсырма:

Ұлы Дала сәулет өнері туралы ізденіп, шығармашылық жұмыс жазу

Рефлекия.

«Бағдаршам» әдісі арқылы сабақты қорытындылайды.




















Оқулық

«Атамұра»











Смайлик

Стикер










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!