|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: V тарау Талқылау және программалау |
Мектеп: №10 С.Мұқанов атындағы орта мектеп |
|
Күні: 11.02.2020ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Абдалиева Б. |
|
Сынып: 5а |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
§21 Scratch ойын программалау ортасы |
|
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары |
5.3.3.1-тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch) |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Scratch ойын программалау ортасында өз сценарийі бойынша ойын жасауды біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Ойын жобаларының скриптілерін жаза алады. Кейбір оқушылар: Программалау ортасын қолданып. Практикалық жобалар жасай алады. |
|
Бағалау критерийлері |
Өз сценарийі бойынша ойын жасауды біледі. Программалау мүмкіндіктерін пайдаланып ойындар жасай алады. |
|
Тілдік мақсаттар |
Лексика мен терминология: Ойын-Игра-Game, Сценарий-Сценарий-Scenario,Спрайт-Спрайт-Sptite атауларымен танысады. Scratch программасының терминдері мен атаулары. |
|
Құндылықтарға баулу |
Абай Құнанбаевтың 175 жылдығы аясында оқушыларымызды оқуға деген құштарлығын ояту, білім бере отырып оқушылырды бір-біріне деген құрмет көрсетуге, адамгершілікке, сыпайылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу. |
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, орыс тілі,ағылшын,математика, жаратылыстану, көркем еңбек |
|
Алдыңғы білім |
Өткен сабақ бойынша сұрақтар беріп, осы сабақпен логикалық көпір құру. |
Сабақ барысы:
|
Сабақта жоспарланған кезеңдер |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, топтастыру. Әсемпаз болма әрнеге (Абай Құнанбаев) Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Көңілді күн »треннингі Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін ұйымдастыру. Оқушылар «Сені көргеніме қуаныштымын, себебі сен...» деп жалғастыру арқылы жанындағы оқушының жақсы бір ғана қасиетін айтып шығады. Абай Құнанбаевтың отыз бірінші қара сөзі (аудио) Топ басшысына оқушыларды бағалау үшін бағалау парғы таратылады. |
Суреттер, слайд, бағалау парағы, аудиожазба |
||||||
|
Білу |
Сабақтың тақырыбы: § 21 Scratch ойын программалау ортасы Оқушыларға «Бір минут» әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.
Жаңа сабақ мазмұны: Scratch –анимациялық ертегілер, ойындар мен модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы. Scratch-те программа арнайы жазылмайды, оны дайын командалар арқылы Лего конструкторын жинағандай құрастырады. Программа терезесін 3 бөлікке бөлуге болады: 1бөлігі: Негізгі жұмыс алаңы (сахна) 2бөлігі: Скриптілерді таңдау блогы 3бөлігі: Скриптілер облысы
Bilimland сайтынан қысқаша
мағлұмат
|
Оқулық 115-120 бет |
||||||
|
Сабақтың ортасы |
Практикалық жұмыс (компьютермен жеке жұмыс)
|
Слайд, компьютер |
||||||
|
Талдау |
«Бірлес, ойлан» әдісі арқылы топтық ,жұптық жұмыстар 1 тапсырма Терминдерді қолданып «Lego» сөзіне анықтама беріңіз (топтық) 2 тапсырма Алгоритмнің қасиеттері бойынша сәйкестендіріңіз (жұптық) 3 тапсырма «Kahoot!» бағдарламасымен интеллектуалды ойын (топтық)
1.Неліктен блоктардың түстері әртүрлі. 2.Не себепті ойын жасау барысында сценарий құрамыз? 3.Циклді алгоритм неше рет орындалуда?
|
Смартфон, интертақта |
||||||
|
Жинақтау |
Оқулықпен жұмыс,дәптерге орындау Сөйлемді толықтырыңыздар. 1. Scratch-... мен ойындар және модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы. 2. ... визуалды бейнелер мен дыбыс секілді спрайттың құрамдас бөлігі болып табылады. 3. ... балаларға программалау негіздерін оқыту үшін пайдаланылады. |
Кітап 121 бет 4тапсырма |
||||||
|
Бағалау |
Бас бармақ әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. |
|
||||||
|
Кері байланыс |
«Бағдаршам» әдісі арқылы қорытындылау
|
Жұмыс дәптері, оқулық
|
||||||
|
Сабақтың соңы |
Бағалау парағы арқылы топтарда топ сарапшысы өзара бағалау жүргізеді |
|
||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
|
Тапсырма
|
Жеке жүмыс, тапсырмаларды жеке –жеке орындау, кітап сұрақтарына жауап беру, алгоримді сөз түрінде сыныпқа айту, тармақталған алгоримтдерді қолдана отырып, ойын Сабақ бойынша рефлексия
|
Денсаулық сақтау технологиялары Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
||||||
|
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? түрінде скрипт құрастыру
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз.Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Scratch ойын программалау ортасы Ашық сабақ
Scratch ойын программалау ортасы Ашық сабақ
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: V тарау Талқылау және программалау |
Мектеп: №10 С.Мұқанов атындағы орта мектеп |
|
Күні: 11.02.2020ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Абдалиева Б. |
|
Сынып: 5а |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
§21 Scratch ойын программалау ортасы |
|
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары |
5.3.3.1-тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch) |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Scratch ойын программалау ортасында өз сценарийі бойынша ойын жасауды біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Ойын жобаларының скриптілерін жаза алады. Кейбір оқушылар: Программалау ортасын қолданып. Практикалық жобалар жасай алады. |
|
Бағалау критерийлері |
Өз сценарийі бойынша ойын жасауды біледі. Программалау мүмкіндіктерін пайдаланып ойындар жасай алады. |
|
Тілдік мақсаттар |
Лексика мен терминология: Ойын-Игра-Game, Сценарий-Сценарий-Scenario,Спрайт-Спрайт-Sptite атауларымен танысады. Scratch программасының терминдері мен атаулары. |
|
Құндылықтарға баулу |
Абай Құнанбаевтың 175 жылдығы аясында оқушыларымызды оқуға деген құштарлығын ояту, білім бере отырып оқушылырды бір-біріне деген құрмет көрсетуге, адамгершілікке, сыпайылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу. |
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, орыс тілі,ағылшын,математика, жаратылыстану, көркем еңбек |
|
Алдыңғы білім |
Өткен сабақ бойынша сұрақтар беріп, осы сабақпен логикалық көпір құру. |
Сабақ барысы:
|
Сабақта жоспарланған кезеңдер |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу, топтастыру. Әсемпаз болма әрнеге (Абай Құнанбаев) Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Көңілді күн »треннингі Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін ұйымдастыру. Оқушылар «Сені көргеніме қуаныштымын, себебі сен...» деп жалғастыру арқылы жанындағы оқушының жақсы бір ғана қасиетін айтып шығады. Абай Құнанбаевтың отыз бірінші қара сөзі (аудио) Топ басшысына оқушыларды бағалау үшін бағалау парғы таратылады. |
Суреттер, слайд, бағалау парағы, аудиожазба |
||||||
|
Білу |
Сабақтың тақырыбы: § 21 Scratch ойын программалау ортасы Оқушыларға «Бір минут» әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.
Жаңа сабақ мазмұны: Scratch –анимациялық ертегілер, ойындар мен модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы. Scratch-те программа арнайы жазылмайды, оны дайын командалар арқылы Лего конструкторын жинағандай құрастырады. Программа терезесін 3 бөлікке бөлуге болады: 1бөлігі: Негізгі жұмыс алаңы (сахна) 2бөлігі: Скриптілерді таңдау блогы 3бөлігі: Скриптілер облысы
Bilimland сайтынан қысқаша
мағлұмат
|
Оқулық 115-120 бет |
||||||
|
Сабақтың ортасы |
Практикалық жұмыс (компьютермен жеке жұмыс)
|
Слайд, компьютер |
||||||
|
Талдау |
«Бірлес, ойлан» әдісі арқылы топтық ,жұптық жұмыстар 1 тапсырма Терминдерді қолданып «Lego» сөзіне анықтама беріңіз (топтық) 2 тапсырма Алгоритмнің қасиеттері бойынша сәйкестендіріңіз (жұптық) 3 тапсырма «Kahoot!» бағдарламасымен интеллектуалды ойын (топтық)
1.Неліктен блоктардың түстері әртүрлі. 2.Не себепті ойын жасау барысында сценарий құрамыз? 3.Циклді алгоритм неше рет орындалуда?
|
Смартфон, интертақта |
||||||
|
Жинақтау |
Оқулықпен жұмыс,дәптерге орындау Сөйлемді толықтырыңыздар. 1. Scratch-... мен ойындар және модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы. 2. ... визуалды бейнелер мен дыбыс секілді спрайттың құрамдас бөлігі болып табылады. 3. ... балаларға программалау негіздерін оқыту үшін пайдаланылады. |
Кітап 121 бет 4тапсырма |
||||||
|
Бағалау |
Бас бармақ әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. |
|
||||||
|
Кері байланыс |
«Бағдаршам» әдісі арқылы қорытындылау
|
Жұмыс дәптері, оқулық
|
||||||
|
Сабақтың соңы |
Бағалау парағы арқылы топтарда топ сарапшысы өзара бағалау жүргізеді |
|
||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
|
Тапсырма
|
Жеке жүмыс, тапсырмаларды жеке –жеке орындау, кітап сұрақтарына жауап беру, алгоримді сөз түрінде сыныпқа айту, тармақталған алгоримтдерді қолдана отырып, ойын Сабақ бойынша рефлексия
|
Денсаулық сақтау технологиялары Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары |
||||||
|
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? түрінде скрипт құрастыру
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз.Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз
















