Scratch ойын программалау ортасы Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Scratch ойын программалау ортасы Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Scratch ойын программалау ортасы зақ мерзімді жоспардың тарауы: V тарау Талқылау және программалау Мектеп: No10 С.Мұқанов атындағы орта мектеп Күні: 11.02. Мұғалімнің аты-жөні: Абдалиева Б. Сынып: 5а Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы §21 Scratch ойын программалау ортасы Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары 5.3.3.1-тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch) Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Scratch ойын программалау ортасында өз сценарийі бойынша ойын жасауды біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Ойын жобаларының скриптілерін жаза алады. Кейбір оқушылар: Программалау ортасын қолданып. Практикалық жобалар жасай алады. Бағалау критерийлері Өз сценарийі бойынша ойын жасауды біледі. Программалау мүмкіндіктерін пайдаланып ойындар жасай алады. Тілдік мақсаттар Лексика мен терминология: Ойын-Игра-Game, Сценарий-Сценарий-Scenario,Спрайт-Спрайт-Sptite атауларымен танысады. Scratch программасының терминдері мен атаулары. Құндылы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: V тарау

Талқылау және программалау

Мектеп: №10 С.Мұқанов атындағы орта мектеп

Күні: 11.02.2020ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Абдалиева Б.

Сынып:

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

§21 Scratch ойын программалау ортасы

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

5.3.3.1-тармақталу және цикл командаларын ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch)

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Scratch ойын программалау ортасында өз сценарийі бойынша ойын жасауды біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

Ойын жобаларының скриптілерін жаза алады.

Кейбір оқушылар:

Программалау ортасын қолданып. Практикалық жобалар жасай алады.

Бағалау критерийлері

Өз сценарийі бойынша ойын жасауды біледі.

Программалау мүмкіндіктерін пайдаланып ойындар жасай алады.

Тілдік мақсаттар

Лексика мен терминология: Ойын-Игра-Game,

Сценарий-Сценарий-Scenario,Спрайт-Спрайт-Sptite атауларымен танысады.

Scratch программасының терминдері мен атаулары.

Құндылықтарға баулу

Абай Құнанбаевтың 175 жылдығы аясында оқушыларымызды оқуға деген құштарлығын ояту, білім бере отырып оқушылырды бір-біріне деген құрмет көрсетуге, адамгершілікке, сыпайылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, орыс тілі,ағылшын,математика, жаратылыстану, көркем еңбек

Алдыңғы білім

Өткен сабақ бойынша сұрақтар беріп, осы сабақпен логикалық көпір құру.

Сабақ барысы:

Сабақта жоспарланған кезеңдер

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, топтастыру.

Әсемпаз болма әрнеге (Абай Құнанбаев)

Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін «Көңілді күн »треннингі Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін ұйымдастыру.

Оқушылар «Сені көргеніме қуаныштымын, себебі сен...» деп жалғастыру арқылы жанындағы оқушының жақсы бір ғана қасиетін айтып шығады.

Абай Құнанбаевтың отыз бірінші қара сөзі (аудио)

Топ басшысына оқушыларды бағалау үшін бағалау парғы таратылады.

Суреттер, слайд,

бағалау парағы,

аудиожазба

Білу

Сабақтың тақырыбы: § 21 Scratch ойын программалау ортасы

Оқушыларға «Бір минут» әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.

  1. Алгоритм деген не?

  2. Алгоритм атауы қайдан шыққан?

  3. Алготимтнің қасиеттері қандай?

  4. Алгоритмнің жазылу түрлерін атаңыз.

  5. Алгоритмнің неше түрі бар? Атаңыз.

  6. Тармақталған алгоритмде қандай трек сөздер қолданылады?

  7. Программа деген не?

  8. Команда деген не?

  9. Транслятор деп нені айтамыз?

  10. Программалау тілдері дегеніміз не?

Жаңа сабақ мазмұны:

Scratch –анимациялық ертегілер, ойындар мен модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы.

Scratch-те программа арнайы жазылмайды, оны дайын командалар арқылы Лего конструкторын жинағандай құрастырады.

Программа терезесін 3 бөлікке бөлуге болады:

1бөлігі: Негізгі жұмыс алаңы (сахна)

2бөлігі: Скриптілерді таңдау блогы

3бөлігі: Скриптілер облысы

Bilimland сайтынан қысқаша мағлұмат


Оқулық 115-120 бет

































Bilimland сайт

Сабақтың ортасы

Практикалық жұмыс (компьютермен жеке жұмыс)

  1. Суреттегідей немесе өзіңе ұнайтын фонды таңда.

  2. Өз ойыныңа сәйкес келетін спрайттарды таңдап ал.

  3. Спрайттарға скрипт құрастырып анимация жаса.

Слайд,

компьютер

Талдау

«Бірлес, ойлан» әдісі арқылы топтық ,жұптық жұмыстар

1 тапсырма Терминдерді қолданып «Lego» сөзіне анықтама беріңіз (топтық)

2 тапсырма Алгоритмнің қасиеттері

бойынша сәйкестендіріңіз (жұптық)

3 тапсырма «Kahoot!» бағдарламасымен интеллектуалды ойын (топтық)

  1. тапсырма Постер қорғау (топтық)

1.Неліктен блоктардың түстері әртүрлі.

2.Не себепті ойын жасау барысында сценарий құрамыз?

3.Циклді алгоритм неше рет орындалуда?


Смартфон, интертақта

Жинақтау

Оқулықпен жұмыс,дәптерге орындау

Сөйлемді толықтырыңыздар.

1. Scratch-... мен ойындар және модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы.

2. ... визуалды бейнелер мен дыбыс секілді спрайттың құрамдас бөлігі болып табылады.

3. ... балаларға программалау негіздерін оқыту үшін пайдаланылады.


Кітап 121 бет 4тапсырма

Бағалау

Бас бармақ әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.


Кері байланыс

«Бағдаршам» әдісі арқылы қорытындылау

Тапсырмаларды орындау жеңіл әрі қызықты болды

Тапсырмаларды орындауда қтындықтар туындады

Тапсырмаларды орындай алмадым

Shape1


Shape2



Shape3



Жұмыс дәптері, оқулық




Сабақтың соңы

Бағалау парағы арқылы топтарда топ сарапшысы өзара бағалау жүргізеді


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Тапсырма

  1. Қосымша шарттарды қолдана отырып, бағдарламаны өзгертіп көріңіз?

  2. «Математиканы кім оқытады» тапсырмасы.


Жеке жүмыс, тапсырмаларды жеке –жеке орындау, кітап сұрақтарына жауап беру,

алгоримді сөз түрінде сыныпқа айту, тармақталған алгоримтдерді қолдана отырып, ойын Сабақ бойынша рефлексия



Денсаулық сақтау технологиялары

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? түрінде скрипт құрастыру



Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз.Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2024
334
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі