
Аты-жөні енгізілмеген
Жеке ақпарат жазылмаған
Ватсапта бөлісу
Телеграммда бөлісу
Фейсбукта бөлісуБарлығы: 5 материал
Цифрлы білім берудегі мақсат әртүрлі платформалар сабақтарда пайдалану арқылы танымдылық белсенділігін арттыру, сапалы білім беру,білім беру процесін жеңілдету, оқушылардың қызығушылығын ояту.
Информатика
Баяндамалар, реферат
Барлық сыныптар
зақ мерзімді
жоспардың
тарауы: V тарау
Талқылау және
программалау
Мектеп: No10 С.Мұқанов атындағы орта мектеп
Күні:
11.02.2020ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Абдалиева Б.
Сынып: 5а Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы
§21 Scratch ойын программалау ортасы
Осы сабақта қол
жеткізетін оқу
мақсаттары
5.3.3.1-тармақталу және цикл командаларын ойын
ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого,
Scratch)
Сабақтың
мақсаты
Барлық оқушылар:
Scratch ойын программалау ортасында өз сценарийі
бойынша ойын жасауды біледі.
Оқушылардың басым бөлігі:
Ойын жобаларының скриптілерін жаза алады.
Кейбір оқушылар:
Программалау ортасын қолданып. Практикалық жобалар
жасай алады.
Бағалау
критерийлері
Өз сценарийі бойынша ойын жасауды біледі.
Программалау мүмкіндіктерін пайдаланып ойындар жасай
алады.
Тілдік мақсаттар Лексика мен терминология: Ойын-Игра-Game,
Сценарий-Сценарий-Scenario,Спрайт-Спрайт-Sptite
атауларымен танысады.
Scratch программасының терминдері мен атаулары.
Құндылықтарға
баулу
Абай Құнанбаевт
Информатика
Презентация
5 сынып
Scratch ойын программалау ортасы
зақ мерзімді
жоспардың
тарауы: V тарау
Талқылау және
программалау
Мектеп: No10 С.Мұқанов атындағы орта мектеп
Күні:
11.02.
Мұғалімнің аты-жөні: Абдалиева Б.
Сынып: 5а Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы
§21 Scratch ойын программалау ортасы
Осы сабақта қол
жеткізетін оқу
мақсаттары
5.3.3.1-тармақталу және цикл командаларын ойын
ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого,
Scratch)
Сабақтың
мақсаты
Барлық оқушылар:
Scratch ойын программалау ортасында өз сценарийі
бойынша ойын жасауды біледі.
Оқушылардың басым бөлігі:
Ойын жобаларының скриптілерін жаза алады.
Кейбір оқушылар:
Программалау ортасын қолданып. Практикалық жобалар
жасай алады.
Бағалау
критерийлері
Өз сценарийі бойынша ойын жасауды біледі.
Программалау мүмкіндіктерін пайдаланып ойындар жасай
алады.
Тілдік мақсаттар Лексика мен терминология: Ойын-Игра-Game,
Сценарий-Сценарий-Scenario,Спрайт-Спрайт-Sptite
атауларымен танысады.
Scratch программасының терминдері мен атаулары.
Құндылы
Информатика
Ашық сабақ
5 сынып
XXI ғасыр көшбасшысы атты интеллектуалды сайысы
Барлық пәндер
Сыныптан тыс жұмыс
Барлық сыныптар
Тақырып: Шартты форматтау
Сабақтың мақсатымен таныстыру.
- Электрондық кестеде шартты форматтауды қолдана білуді үйренеді.
- Шартты форматтауды қолдану үшін ұяшық диапазондарымен қандай әрекет орындауға болатынын үйренеді
Информатика
Ашық сабақ
7 сынып