Материалдар / Шебер - сынып "Жаңартылған білім беру аясында оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Шебер - сынып "Жаңартылған білім беру аясында оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Жаңартылған білім беру аясында оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау" шебер сынып бастауыш сынып ұстаздарына арналды.Шебер сыныпта критериалды бағалау түрлері көрсетілді.Қалыптастырушы бағалау және жиынтық бағалау тапсырмаларын құрастыру жолдары көрсетілді.Ұстаздар өз сыныптары бойынша белгілі бір тақырыпты алып, сол бойынша дескриптор құрады.Оқушылардың оқу жетістігін балдық жүйе бойынша бағалауға мысалдар келтірді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1225
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жаңартылған білім беру аясында оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау

Жалпы білім беретін мектептердегі білім алушылардың оқу жетістігінбағалауды қазіргі тәжірибеге енгізудің негізін критериалды бағалау жүйесіанықтайды. Бұл бағалау рәсімдерінің сапалылығын, олардың халықаралықстандарттарға сәйкестігін және әр білім алушының оқудағы қажеттілігінқамтамасыз етуге мүмкіндік береді.Қазақстан үшін ұсынылып отырған жаңа критериалды бағалау жүйесі білім алушының дамуын, оның қызығушылығын және оқуға деген ынтасын арттыруға бағытталады. Егер әр білім алушыға және оның ата-анасына түсінікті болатындай нақты әрі өлшемді бағалау критерийлері белгіленетінболса, бұған жетуге әбден болады. Анық құрастырылған бағалау критерийлерінің көмегімен мұғалім де, білім алушы да:Білім алушы оқытудың қай сатысында?Олар білім алуда неге талпынады?Бұған жетуге көмектесу үшін не істеу кереккенін түсінеді.Критериалды бағалау жүйесінің мақсаты бағалау критерийлерінің негізінде білім алушылардың оқу жетістіктері туралы шынайы ақпарат алу және оқу үдерісін жетілдіре түсу үшін оны барлық қатысушыларға ұсыну.Критериалды бағалау жүйесінің міндеттері:1. Оқу үдерісінде бағалаудың қызметі мен мүмкіндіктері аясын кеңейту;2. Жүйелі кері байланыс орнату арқылы білім алушылардың өзін-өзі үнеміжетілдіріп отыруына жағдай жасау;3. Бірыңғай стандарттарды, сапалы бағалау құралдарын, механизмдерін қалыптастыруға көмектесу;4. Қолжетімді, нақты, үздіксіз:–– білім алушыларға олардың оқу сапасы туралы;–– мұғалімдерге білім алушылардың ілгерілеуі туралы;–– ата-аналарға оқу нәтижелерінің деңгейлері туралы;–– басқару органдарына ұсынылған білім беру қызметінің сапасы туралыақпараттар ұсыну.КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫОқу жылы барысында оқудың ілгерілеуі, үлгерімі туралы мәліметтіжинау үшін бағалаудың екі түрі жүзеге асырылады: қалыптастырушы жәнежиынтық бағалау. Жиынтық бағалау өз кезегінде бөлім/ортақтақырыптар бойынша жиынтық бағалау, тоқсандық, орта білім беру деңгейібойынша жиынтық бағалаудың рәсімдерінен тұрады. Критериалды бағалау



Қалыптастырушы бағалау оқу үдерісінің ажырамас бір бөлігі болып табылады, тоқсан барысында мұғалім тарапынан жүйелі өткізіліп отырады.Қалыптастырушы бағалауда баға, балл қойылмайды, мұғалім мен білімалушы арасында үздіксіз кері байланыс қамтамасыз етіледі. Қалыптастырушыбағалау кезінде білім алушылардың қателесуге, оны түзетуге құқығы бар.Бұл білім алушылардың мүмкіндігін анықтауға, қиыншылығын табуға,оң нәтижеге қол жеткізуіне көмектесуге, дер кезінде оқу үдерісін түзетугемүмкіндік береді.Жиынтық бағалау мұғалімдерге, білім алушылар мен ата-аналарғаұсыну үшін оқу бағдарламасындағы бөлім/ортақ тақырыптар бойынша
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!