Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
шебер қолдар үйірмесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
Ұсынылып отырған бағдарлама негізгі мектептің ғылымға ерекше қызығатын балалармен неғұрлым тереңірек жұмыс істеу үші 8-сыныбына компьютерлік үшөлшемді моделдеудін
бағдарламалық курсы деп аталады. Курс сабақтары оқушылардың өздігінше ізденуіне,
ғылым жаңалықтарын жете меңгеруге, шығармашылық жұмыстармен айналысуға,ғылыми жобаларды өздігінше дайындауға және жаратылыстану ғылымы пәндері, технология және сызу пәндерінен толық білім алуын қамтамасыз етеді.Оқушыларды бұл бағдарламадан санқилы қызықтарды, табиғат тамашаларын таңырқай оқитыны ақиқат. Әсіресе осы кезгедейін адамзаттың көпшілігіне беймәлім болып келген табиғат ғажайыптары жайлы танысып, нысандарды, бөлшектерді модельдеп, автоматтандыру бағдарламалары мен терең танысады.Бұл бағдарлама негізгі мектептің информатика ,сызу, технология, физика пәніне ерекше қызығатын және ақпараттандыру заманында болып жатқан ғажайыптар мен құпиялар туралы білгісі келетін балалармен неғұрлым тереңірек жұмыс істеу үшін қажет.
Бағдарламаның негізгі мақсаты-оқушыларды оқу бағдарламасы бойынша қамтамасыз ету, теориялық және практикалық меңгерту, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды жобалау мен конструкциялау барысында оқушылардың орындаған практикалық және жобалық-зерттеу жұмыстарын құру кезінде компьютерлік 3D модельдер құру үшін жағдай жасау, одан әрі оқушыларға кәсіби бағдар беру.
Зертеу объектісі:
PTC Creo- компьютерлік үшөлшемді графика бағдарламасымен жүйелі жұмыс жасау процесі арқылы практикалық дағдыларын күшейту.
Гипотеза: Бұл бағдарлама "Технология" пәнін кеңейту туралы ұсынысты пайдалану мүмкіндіктері нәтижесінде, инженерлік технологиялар мен инженерлік мамандықтар беделін арттыруға мүмкіндік береді,интеграциялық пәнаралық байланыстар оқыту процесінде, мысалы: материалды меңгеру деңгейі бойынша мектеп курсының информатика, технология, геометрия, физика, сызу пәндерін оқыту кезінде графикалық ақпаратты құру және өңдеу, бағдарламалау және модельдеу, сондай-ақ кеңістіктікте оқушылардың үшөлшемді объектілерді ойлау және одан әрі зерттеуіне,дамуына ықпал етеді.
Өзектілігі:
компьютерлік үшөлшемді модельдеудіңбағдарламалық курсы курс ойдағыдай толық меңгерген, танымдық құзыреттілігі дамыған, өз бетінше жұмыс жасауға, өзіндік іс-әрекетін ұйымдастыра білетін тұлғаны қалыптастыру.
Кустың мақсаты:
Оқушылардың сыныптан тыс уақытта шығармашылық ізденістерін, өзіндік қабілеттерін және қоғамдық қарым-қатынасын қалыптастырып, өзіндік талдау, жинақтау, жұмыста шапшаңдық таныту, өз ойын электронды біліммен өрнектей білуге машықтандыру.
Курстың міндеті:
-
Оқушылардың оқу-тәрбие үрдісінде алған білімдерін әрі қарай дамытуға мүмкіндік жасап, қабілеттерін шыңдау;
-
мектепте алған білімді түрлі өмірлік жағдайларда қолдана алу қабілеттігі, қойылған мәселелерді ғылыми әдістермен шешу, ақпараттың түрлі көздерімен жұмыс жасай және оны сыни тұрғыдан бағалай алу;
-
Оқушылардың қоғамдық белсенділігін дамыту;
-
Оқушылардың бойында компьютерлік графикаға деген қызығушылығын нығайту.
-
Оқушылардың өзара қарым-қатынастарын қалыптастыру, белгілі бір еңбек түріне баулу, оны дамытуға ықпал ету.
Күтілетін нәтеже:
Компьютерлік үшөлшемді модельдеудің
бағдарламалық курсы үйірмесін ойдағыдай толық меңгерген, танымдық құзыреттілігі дамыған, өз бетінше жұмыс жасауға, өзіндік іс-әрекетін ұйымдастыра білетін тұлға қалыптастыру.
1І-Бөлім |
ІІ-Бөлім |
ІІІ-Бөлім |
ІV-Бөлім |
Creo PTC бағдарламасындағы модельдеу. |
Параметрлік нобай (эскиз) ережесі |
Оператциялар түрлері |
Компоиентті орналастыру шаралары |
Creo PTC бағдарламасындағы модельдеудің негіздері. Фоторелистік құру объектісін салу. Сызбаларды құру |
Геометриялық байланыс. Геометрияны құру жұмысты бекіту(орнықтыру) |
Айналы көшірме оператциясын жасау. Материалдарды қосу шеңберінде оператциялар. Қабақшаларды құру. Айналы элементтер |
Іс әрекет компоиентті құрастыру , көзбен шолып бейнелеу компоиеннін құрастыру. Сызба түрлері . Жоба қорғау |
|
|
|
|
Оқұшыларға қойылатын талаптар:
-
Оқушылардың компьютерлік графикадан алған білімдерін дамыта отырып,қорш Үш өлшемділік терминдерін өмірде қолданып білуге бейімдеу
-
Өзінің ой-өрісін дамыта отырып,сын тұрғысынан ойлау қабілетін арттыру.
-
Оқушылардыі шығармашылық жұмыстары нәтижесінде өз білімін көтеруді ұйымдастыру
Курстың тиімділігін бағалау критерилері:
Бағдарлама мазмұнын жүзеге асыру барысында саралап деңгейлеп оқытудың әдіс-тәсілдері пайдаланылады. Осы тәсілдер арқылы төмендегідей нәтижелерге қол жеткізіледі
-
Оқушылардың төменгі деңгейі бойынша: өз бетінше жұмыс істеуге бейімделіп, берілген материалды дұрыс түсініп, орын қорытындылайды.
-
Ортаңғы деңгей бойынша: оқушы алған теориялық білімін практика жүзінде іске асыруына тақырып бойынша өткен материалдарды салыстырып, практикалық сарамандық, шығармашылық жұмыстар арқылы, орын қорытып ережесін, қорытындысын шығарады. Өз бетімен жұмыс істеуге талпынады.
-
Жоғарғы деңгей бойынша: оқушы берілген тапсырманы орындау барысында ойлану, іздену, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеттері дами түседі. Қосымша 3Д маделдермен жұмыс жасап, шығармашылық және ғылыми жұмыстармен айналысуына көп мүмкіндік туғызады.Физика және информатка ойлау дәрежелері жүйелеу дағдысы, қызығушылығы, сауаттылығы нығаяды.
-
Б.Блум таксонимиясы бойынша танымдық дамуын бағалау
№ |
Дағдылар |
Көрсеткіштер |
Өлшеуіштер |
1 |
Білім |
Берілген жаңа түсінікті ұғу, еске сақтау, бұрынғы білімді еске түсіру |
Параметрлік нобайдың Сурет салу құралдары Нобай(эскиз)өлшемі Нобайды(эскизді)жасау ережесі(тәртібі) |
2 |
Түсінік |
Жаңа материалда берілген білімді түсіну, Модельдеу амалдары(операциялары) өзінше түсіндіру н/е болжам жасау |
Түсіндір, айт, көрсет, жаз. |
3 |
Қолдану |
Жаңа білімді тәжірибеде, яғни нақты жаңа жағдайда пайдалану |
Бұрынғы білімді пайдана отырып, жаңа проблеманы шешу |
4 |
Талдау |
Алған білімді жіктеу, саралау, ең негізгі түйінді мәнін бөліп ала алу. Яғни сызбаларды реттеу, модельдеу шамалардың арасындағы байланысты айқындау |
Ойлан. Салыстыр. Тап. Талқыла. Ізден. |
5 |
Синтез |
Жеке ұғымдар формулалардан тұтас теорияны жасау. |
Ойлан. Ойланып тап. Құрастыр. Шығар. Байланыстыр. |
6. |
Бағалау |
Жаңа ұғым, жаңа материалдың құндылығын керектігін анықтау |
Бағала. Талқыла. Өз талабын айт. |
Оқушылардың білімі 12 ұпайлық жүйемен 3 деңгеймен бағаланады.(Әр жарты жылдық сайын)
-
I-деңгей. Базалық (1-4 ұпай).Бұл деңгейде оқушылар пән бойынша теориядан хабарлық деңгейі.
-
II-деңгей. Оқушының пән бойынша сауаттылық деңгейі яғни физикалық теориялық біліміне қарай бағалау.(1-4 ұпай).
-
III-деңгей. Оқушыны практикаға баулу деңгейі, пәндік компоненттілігі (оқушының модельдеу сызбасына жұмыс жасай алуы, оның шартты белгілерін оқи алу сауаттылығы (1-4 ұпай).
-
Барлығы :12ұпай
№ |
Оқушының аты-жөні |
1-жарты жылдық |
2-жарты жылдық |
Оқушының жалпыұпайы (12ұпай) |
ескерту |
||||
1-деңгей (1-4 ұпай) |
2-деңгей (1-4 ұпай) |
3-деңгей (1-4ұпай) |
1-деңгей (1-4 ұпай) |
2-деңгей (1-4 ұпай) |
3-деңгей (1-4 ұпай) |
||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
I тоқсан
Creo PTC модельдеудің негіздеріне сызбаларды құру .
II-тоқсан
Кубтың дайын сызбасын әзірлеу, көрсету.Принтерден шығару
-
III-тоқсан
Құмыра эскизін дайындап принтерден шығару
IV тоқсан
Машина эскизін Creo PTC бағдарламасында жасап шығып приндерден шын сұлбасын алу
Физика және үшөлшемді модельдеудің
тақырыптық жоспары
(7-сыныптарға арналған)
№ р\с |
Тақырыптар |
Сағат саны |
|||
Барлығы |
Теория |
Практика |
Оқушылардың өздігінен жасау жұмыстары |
||
|
|
|
|
||
1 2 3 |
Creo PTC бағдарламасындағы модельдеудің негіздері |
2 |
1 |
1 |
Модельдерді бағдарламасын құру |
Фоторелистік құру объектісін салу |
2 |
1 |
1 |
Объектілерді салу |
|
Сызбаларды құру |
2 |
1 |
1 |
Сызбаларды құру |
|
4 5 |
Геометриялық байланыс |
2 |
1 |
1 |
Пәндермен байланыстығы |
Геометрияны құру жұмысты бекіту(орнықтыру) |
1 |
|
1 |
Сызбаны орнықтыру |
|
6 7 8 9 10 11 |
Тесік коаксиалды жасау |
1 |
|
1 |
Әртүрлі заттарды құрастыру |
Айналы көшірме оператциясын жасау |
1 |
|
1 |
Көшірме оператцияны жасау |
|
Материалдарды қосу шеңберінде оператциялар |
2 |
1 |
1 |
Әр түрлі оператцияларды қосу |
|
Қабақшаларды құру |
1 |
|
1 |
Қабақшаларды құру |
|
Тірек элементтердің түрлері |
2 |
1 |
1 |
Элементтер түрлері |
|
Айналы элементтер |
2 |
1 |
1 |
Айнымалы элементтермен таныстыру |
|
12 13 14 15 16 17 18 19 |
Компонентті орналастыру шаралары |
2 |
1 |
1 |
Компонентті орналастыру шараларымен таныстару |
Іс әрекет компоиентті құрастыру , көзбен шолып бейнелеу компоиеннін құрастыру. |
2 |
1 |
1 |
Құрастыру түрлерімен таныстыру |
|
Сызба құру |
2 |
1 |
1 |
Сызба құру түрлері |
|
Сызба құру түрлері |
2 |
1 |
1 |
Сызбадан заттарды құру |
|
Жоба құру түрлері |
1 |
|
1 |
Жобалармен таныстыру |
|
Қосымша жоба құру түрлері |
2 |
1 |
1 |
Әр түрлі жобалармен таныстыру |
|
Орнықтыру түрлері |
2 |
1 |
1 |
Модельдерді орнықтыру түрлері |
|
Сызба парақтарын басқа түрге тасымалдау |
2 |
1 |
1 |
Сызба түрімен таныстыру |
|
20 |
Модель жасап шығару |
1 |
|
1 |
Модель түрлерін жасап шығару |
21 22 23 24 |
Creo PTC интерфейсі туралы түсінік. №1 практикалық жұмыс.Модельдерді зерттеу. №2 практикалық жұмыс.Қатты денеге мінездеме. №3 практикалық жұмыс.Модельдің құрылуы. |
4 |
1 |
3 |
Модель түрлерін жасап шығару |
25 25 26 27 |
Жұмыс папкалары және оны сақтау. №1 практикалық жұмыс.Жұмыс каталогы №2 практикалық жұмыс.Файлдарды ашу. №3 практикалық жұмыс.Файлдарды сақтау. |
4 |
1 |
3 |
Файлдармен жұмыс жасау |
28 29 30 31 |
Кубты модельдеу. №1 практикалық жұмыс.Жұмыс бумасы тапсырмалары және жаңа детальды құру. №2 практикалық жұмыс.Кубты пішімдеу эскизін құру. №3 практикалық жұмыс.Кубтың жобасын жасау. |
4 |
1 |
3 |
Кубтың жобасын жасау. |
32 33 34 35 |
Кубтың қаңқасын модельдеу. №1 практикалық жұмыс.Жаңа детальды құру. №2 практикалық жұмыс.Модельдің эскизін құру. №3 практикалық жұмыс.Қатты денелі цилиндрдің құрылымы. |
4 |
1 |
3 |
Модельдің эскизін құру. |
36 37 38 |
Жинақтау кезеңі. №1 практикалық жұмыс..Жаңа топтаманы бастау тапсырмалары.Топтамаға 1-бөлшекті қосу.Топтамаға 1-тіректі қосу. №2 практикалық жұмыс.Бөлшекке сәйкес түстерді таңдау. 2-тіректі қосу. |
3 |
1 |
2 |
Модель түрлерін жасап шығару |
39 40 41 42 |
Рендеринг кезеңі. №1 практикалық жұмыс.Рендеринг құралдары. №2 практикалық жұмыс.Виуализация кезеңі, дамуы. №3 практикалық жұмыс.Рендерингтің құрылысы. |
4 |
1 |
3 |
Рендеринг құралдарымен танысу |
43 44 45 46 47 |
Сызбасын сызу, оның құрылымы. №1 практикалық жұмыс.Жаңа сызба. №2 практикалық жұмыс.Сызбаның масштабын өзгерту. №3 практикалық жұмыс.Өлшемді толықтыру. №4 практикалық жұмыс.Қосымшаларды толықтыру |
4 |
|
4 |
Жаңа сызбалардың сызбасындағы масштабтар бойынша жұмыс |
48 49 50 51 |
Аккредитация. №1 практикалық жұмыс.Лицензиялау. №.2 практикалық жұмыс Дайын өнім. №3 практикалық жұмыс.Дайын өнімді ұсыну |
4 |
1 |
3 |
Су асты кемесінің моделін жасап шығару. |
52 53 54 55 56 |
Оқушылардың өзіндік шығармашылық жұмысы. №1 практикалық жұмыс.Автоматизациялау. №2 практикалық жұмыс.Кубтың дайын сызбасын әзірлеу, көрсету. №3 практикалық жұмыс.Кубтың өлшемін өзгертіп басқа түрге келтіру. №4 практикалық жұмыс.Дайын жинақты көрсету және оны электронды почтаға салу. |
4
|
|
4 |
Кубтың дайын сызбасын әзірлеу, көрсету Принтерден шығару |
57 58 59 60 |
РТС бағдарламасы туралы жалпы түсінік, оның мүмкіндіктері. №1 практикалық жұмыс.Модельдерді зерттеу. №2 практикалық жұмыс.Қатты денеге мінездеме. №3 практикалық жұмыс.Модельдің құрылуы |
4 |
1 |
3 |
РТС бағдарламасындағы модельдерді зерттеу |
61 62 63 64 |
Қатты денелі модельдер туралы түсінік. №1 практикалық жұмыс.Модельді визуальді көрсету. №2 практикалық жұмыс.Модельдің көлемі мен салмағы. №3 практикалық жұмыс.Жинақталған модельді тексеру. |
4 |
1 |
3 |
Модельдің көлемі мен салмағын өзгерту бойынша жұмыс жасау |
65 66 67 68 |
Бөлшектеп модельдеу. №1 практикалық жұмыс.Дөңгелекті құру үшін бір элементті бірақ рет қолдануды түсіну. №2 практикалық жұмыс.. Әрбір жаңа дененің алдыңғы денемен тікелей байланыстылығын көрсету. №3 практикалық жұмыс.Дөңгелекті кезең-кезеңімен құру. |
4 |
1 |
3 |
Дөңгелектің эскизін кезең-кезеңімен құру. |
69 70 71 |
Параметрлік ұғымдар концепциясы, топтастыру концепциясы туралы түсініктер. №1 практикалық жұмыс.Геометриялық модельдердің нысандардан айырмашылығын анықтау. №2 практикалық жұмыс.Стандартты шаблонда модельдің жинағын құрастыру.Детальдардан модельді жинақтау. |
4 |
2 |
2 |
Геометриялық модельдердің нысандардан айырмашылығын анықтау. |
72 73 74 75 76 77 78 |
Оқушылардың өзіндік шығармашылық жұмысы №1 практикалық жұмыс.Модельдің графикалық көрсетілімі. №2 практикалық жұмыс.Модельді координаталық жүйеде кескіндеу. №3 практикалық жұмыс.Модельді 2D, 3D эскизде қолдану. №4 практикалық жұмыс.Тышқанда және клавиатурада модельді басқару. №5 практикалық жұмыс.Модельге панорама жасау және жинақтау. №6 практикалық жұмыс.Су асты кемесінің моделін жасап шығару. |
6 |
|
6 |
РDF файлда сызбаларды сақтау |
79 80 81 82 |
Creo PTC файлымен басқару. №1 практикалық жұмыс. Creo PTC файлымен жұмысжасау. №2 практикалық жұмыс.Жұмыс аумағы және орындалған жұмысты сақтау |
4 |
2 |
2 |
Creo PTC бағдарламасында файлдармен жұмыс жасау |
83 84 85 86 |
Эскиз негіздері туралы түсінік. №1 практикалық жұмыс.Геометриялық эскиздер. №2 практикалық жұмыс.Эскиздердің байланысы, эскизде жаттығулар жасау. №3 практикалық жұмыс.Жаттығуларды аяқтау және оларды сақтау. |
4 |
2 |
2 |
Creo PTC бағдарламасында геометриялық эскиздер жасау |
87 88 89 90 91 |
Детальдардың құрылымы, негіздері. №1 практикалық жұмыс. Creo PTC -де жаңа деталь құрастыру. №2 практикалық жұмыс.Эскиздің теориялық базасын түсіндіру. №3 практикалық жұмыс.Метальды созу кезінде эскизді қолдану.Тесік шығару. |
4 |
1 |
3 |
Creo PTC -де жаңа деталь құрастыру. |
92 93 94 |
Оқушылардың өзіндік шығармашылық жұмысы.Бөлшектерді модельдеу негіздері. №1-2 практикалық жұмыс.Базалық геометрияны, шаблондық модельдердің көшірмесін пайдалану арқылы Aston Martin автомоделінің дөңгелегін құрастыру. №3-5 практикалық жұмыс.Дөңгелектің сызбасын салу, дөңгелекті жинақтау, дизайнын әрлеу, күрделі объекттерді қосу, фотореалистік рендерингті дайындап шығару. |
6 |
1 |
2
3 |
Оқушылардың өзіндік шығармашылық жұмысы.Бөлшектерді модельдеу негіздері. |
95 96 97 98 |
Сызбалардың құрылымы негіздері. №1 практикалық жұмыс.Сызбалар концепциясын түсіндіру.Шаблондарды пайдалану арқылы жаңа сызбалар сызу. №2 практикалық жұмыс.Сызбалардың масштабын өзгерту. №3 практикалық жұмыс.РDF файлда сызбаларды сақтау. |
4 |
1 |
3 |
Шаблондарды пайдалану арқылы жаңа сызбалар сызу. |
99 100 101 102 |
Топтастыру негіздері. №1 практикалық жұмыс.Default-ты қолданып жинақтың 1-компонентін қосып бекіту. №2 практикалық жұмыс.Mate, Insert және Align опцияларымен компоненттерді жалғау. №3 практикалық жұмыс.Көшіру қызметін пайдалану. |
6 |
2 |
1 1 1
1 |
Mate, Insert және Align опцияларымен компоненттерді жалғау. |
103 104 105 106 107 |
Кеңейтілген түрдегі модельдеу. №1 практикалық жұмыс. Объектті айналдыру. Геометрия эскиздің айнада шағылысуы. №2 практикалық жұмыс.Осьтік массивті шығару. Бұрыш шығару, айналдыру. №3 практикалық жұмыс. Массивтік байланыстыру. Жүзін шығару №4 практикалық жұмыс.Рендерингті шынайы өмірде қолдану.Модельдерді өлшеу құралдарын қолдану. |
6 |
2 |
4 |
Рендерингті шынайы өмірде қолдану.Модельдерді өлшеу құралдарын қолдану. |
108 |
Оқушылардың өзіндік шығармашылық жұмыстары. Aston Martin автомоделін бағдарламасымен бірге құрастыру. |
4 |
|
4 |
Aston Martin автомоделін бағдарламасымен бірге құрастыру. |
109 |
Фотореалистік рендеринг |
4 |
4 |
|
Фотореалистік рендеринг бойынша жұмыс жасау |
110 |
Эскиздік режимде геометриялық құралдарды қолдану. |
6 |
6 |
|
Геометриялық құралдарды біріктіру |
111 |
Модельдің бұрышын жасау |
2 |
|
2 |
Модельде бұрыш жасауды үйренеді |
112 |
Модельдің негізін тексеру және баптау.Модельді өлшеу. |
2 |
1 |
1 |
Модель өлшеуде қателіктермен жұмыс |
113 |
Жобалау туралы түсінік. |
2 |
|
2 |
Әр түрлі жобалармен таныстыру |
114 |
Оқушылардың өзіндік шығармашылық жұмысы |
2 |
|
2 |
Өзіндік жұмыстарын принтерде шығару |
115 |
Жарыстар үшін конструкцияларды әзірлеу |
2 |
|
2 |
Кострукцияларды Creo PTC |
116 |
«Сумо» сайысы |
1 |
|
1 |
Машина корпусын дайындау |
117 |
Көрме ұйымдастыру |
1 |
|
1 |
Жасаған жұмыстарымен бір бірімен бөлісу |
118 |
Үйірме нәтижесін қорытындылау |
2 |
|
2 |
Гүл эскизін сызу |
Барлығы |
153 |
|
|
|
Мұғалімдерге ұсынылған әдебиеттер
Минаев М.А. Самоучитель по Pro/EngineerWILDFIRE 2.0/3.0/4.0 ., Наука и техника. СПб. 2008.
Ли, К. Основы САПР CAD/CAM/CAE : учебник / К.Ли. - СПб. : Питер, 2004. Сиденко . Якиманская И. С. Развитие пространственного мышления школьников. М.,1980
Оқушыларға ұсынылған әдебиеттер
Бастауыш топ http://apps.ptc.com/schools/Primer_rus.pdf
Жалғастырушы топ http://apps.ptc.com/schools/Primer_Advanced_rus.pdf
Видеороликтер PTCCreo на ағылшын тілінде: http://www.ptc.com/product/creo/parametric
Пікір
Физика және 3D модельдеу үйірме бағдарламасын қолдануда оқушылардың пәнге қызығушылығы,ізденімпаздығы артады сонымен қатар айналадағы табиғат құбылыстарын бақылап,зерттеп оны компьютерлік 3д бағдарламада CREO parametric-те сұлбасын (эскиз) салу қабілеттері қалыптасады.Физика және информатика пәні өзінің заман талабына сай,жаңашыл мазмұнды,ғылыми зерттеу әдістері бойынша оқушыларға білім мен тәрбие беру құралдарының бірі болып табылады.Олардың компьютерде эскиздеу қабілетін ,логикалық ой-өрісін дамытуға,геометриялық формулаларды еске түсіруге ықпал етеді.Сондықтан бұл үйірме физика және информатика пәнінен білім алушылардың шығармашылық,коммуникативтік қабілетін қалыптастырады. Заман талабына сай қабілеттерін арттыру мақсатында білімді жеткіншек тәрбиелеу міндетітіміз.Бағдарды деңгейде жалпы мәдениеттіқалыптастыру үшін маңызды білім,біліктіліктерімен қатар оқушылардың оқуын әрі қарай жалғастыруы үшін және кәсіпті игеруге дайындауға қажетті жақсы физика-информатикалық дайындықты талап ететін білімдер мен біліктерге орасан зор көңіл бөлінеді.Сол себепті осы үйірмені меңгеру барысында оқушылар CREO parametric бағдарламасын терең меңгеріп ,ілгері қадам басады.
Пікір беруші: Хавий Харашаш
физика пәні мұғалімі