Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
шебер қолдар үйірмесі
Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы білім беретін мектептердегі оқу-тәрбие процесінің маңызды құрамдас бөлігінің бірі-сыныптан тыс жұмыстар. Оның мақсаты оқушылардың шығармашылық қабілеті мен дербестіктерін жан-жақты дамыту, бос уақыттарын ұтымды ұйымдастыруға, мұғалімдердің шығармашылық қызметін шыңдауға жол ашады. Мектептегі оқу үлгерім сапасы оқушылардың пәнге қалай қызыққанына тікелей байланысты.
Ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуы кезінде балалардан алдын болжай білуді, жинақталуды, уақытты ұтымды пайдалануды, іскерлік қатынасты талап етеді. Балалар көп уақытын компьютерде өткізеді де табиғатпен аз қарым-қатынаста болады. Сол себепті де елгезек, ықыласты болудан қалып барады, сондықтан да мектепте жеке шығармашылық қабілеті тәжірибелік қана емес, рухани дамуы қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
29 Желтоқсан 2017
713
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хатҰсынылып отырған бағдарлама негізгі мектептің ғылымға ерекше қызығатын балалармен неғұрлым тереңірек жұмыс істеу үші 8-сыныбына компьютерлік үшөлшемді моделдеудін бағдарламалық курсы деп аталады. Курс сабақтары оқушылардың өздігінше ізденуіне, ғылым жаңалықтарын жете меңгеруге, шығармашылық жұмыстармен айналысуға,ғылыми жобаларды өздігінше дайындауға және жаратылыстану ғылымы пәндері, технология және сызу пәндерінен толық білім алуын қамтамасыз етеді.Оқушыларды бұл бағдарламадан санқилы қызықтарды, табиғат тамашаларын таңырқай оқитыны ақиқат. Әсіресе осы кезгедейін адамзаттың көпшілігіне беймәлім болып келген табиғат ғажайыптары жайлы танысып, нысандарды, бөлшектерді модельдеп, автоматтандыру бағдарламалары мен терең танысады.Бұл бағдарлама негізгі мектептің информатика ,сызу, технология, физика пәніне ерекше қызығатын және ақпараттандыру заманында болып жатқан ғажайыптар мен құпиялар туралы білгісі келетін балалармен неғұрлым тереңірек жұмыс істеу үшін қажет.Бағдарламаның негізгі мақсаты-оқушыларды оқу бағдарламасы бойынша қамтамасыз ету, теориялық және практикалық меңгерту, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды жобалау мен конструкциялау барысында оқушылардың орындаған практикалық және жобалық-зерттеу жұмыстарын құру кезінде компьютерлік 3D модельдер құру үшін жағдай жасау, одан әрі оқушыларға кәсіби бағдар беру.
Зертеу объектісі:PTC Creo- компьютерлік үшөлшемді графика бағдарламасымен жүйелі жұмыс жасау процесі арқылы практикалық дағдыларын күшейту.
Гипотеза: Бұл бағдарлама "Технология" пәнін кеңейту туралы ұсынысты пайдалану мүмкіндіктері нәтижесінде, инженерлік технологиялар мен инженерлік мамандықтар беделін арттыруға мүмкіндік береді,интеграциялық пәнаралық байланыстар оқыту процесінде, мысалы: материалды меңгеру деңгейі бойынша мектеп курсының информатика, технология, геометрия, физика, сызу пәндерін оқыту кезінде графикалық ақпаратты құру және өңдеу, бағдарламалау және модельдеу, сондай-ақ кеңістіктікте оқушылардың үшөлшемді объектілерді ойлау және одан әрі зерттеуіне,дамуына ықпал етеді.
Өзектілігі: компьютерлік үшөлшемді модельдеудіңбағдарламалық курсы курс ойдағыдай толық меңгерген, танымдық құзыреттілігі дамыған, өз бетінше жұмыс жасауға, өзіндік іс-әрекетін ұйымдастыра білетін тұлғаны қалыптастыру.
Кустың мақсаты: Оқушылардың сыныптан тыс уақытта шығармашылық ізденістерін, өзіндік қабілеттерін және қоғамдық қарым-қатынасын қалыптастырып, өзіндік талдау, жинақтау, жұмыста шапшаңдық таныту, өз ойын электронды біліммен өрнектей білуге машықтандыру.Курстың міндеті:
Оқұшыларға қойылатын талаптар:
Оқушылардың білімі 12 ұпайлық жүйемен 3 деңгеймен бағаланады.(Әр жарты жылдық сайын)
II-тоқсан
Кубтың дайын сызбасын әзірлеу, көрсету.Принтерден шығару
IV тоқсан
Машина эскизін Creo PTC бағдарламасында жасап шығып приндерден шын сұлбасын алу
Физика және үшөлшемді модельдеудіңтақырыптық жоспары (7-сыныптарға арналған)
Зертеу объектісі:PTC Creo- компьютерлік үшөлшемді графика бағдарламасымен жүйелі жұмыс жасау процесі арқылы практикалық дағдыларын күшейту.
Гипотеза: Бұл бағдарлама "Технология" пәнін кеңейту туралы ұсынысты пайдалану мүмкіндіктері нәтижесінде, инженерлік технологиялар мен инженерлік мамандықтар беделін арттыруға мүмкіндік береді,интеграциялық пәнаралық байланыстар оқыту процесінде, мысалы: материалды меңгеру деңгейі бойынша мектеп курсының информатика, технология, геометрия, физика, сызу пәндерін оқыту кезінде графикалық ақпаратты құру және өңдеу, бағдарламалау және модельдеу, сондай-ақ кеңістіктікте оқушылардың үшөлшемді объектілерді ойлау және одан әрі зерттеуіне,дамуына ықпал етеді.
Өзектілігі: компьютерлік үшөлшемді модельдеудіңбағдарламалық курсы курс ойдағыдай толық меңгерген, танымдық құзыреттілігі дамыған, өз бетінше жұмыс жасауға, өзіндік іс-әрекетін ұйымдастыра білетін тұлғаны қалыптастыру.
Кустың мақсаты: Оқушылардың сыныптан тыс уақытта шығармашылық ізденістерін, өзіндік қабілеттерін және қоғамдық қарым-қатынасын қалыптастырып, өзіндік талдау, жинақтау, жұмыста шапшаңдық таныту, өз ойын электронды біліммен өрнектей білуге машықтандыру.Курстың міндеті:
- Оқушылардың оқу-тәрбие үрдісінде алған білімдерін әрі қарай дамытуға мүмкіндік жасап, қабілеттерін шыңдау;
- мектепте алған білімді түрлі өмірлік жағдайларда қолдана алу қабілеттігі, қойылған мәселелерді ғылыми әдістермен шешу, ақпараттың түрлі көздерімен жұмыс жасай және оны сыни тұрғыдан бағалай алу;
- Оқушылардың қоғамдық белсенділігін дамыту;
- Оқушылардың бойында компьютерлік графикаға деген қызығушылығын нығайту.
- Оқушылардың өзара қарым-қатынастарын қалыптастыру, белгілі бір еңбек түріне баулу, оны дамытуға ықпал ету.
1І-Бөлім | ІІ-Бөлім | ІІІ-Бөлім | ІV-Бөлім |
Creo PTC бағдарламасындағы модельдеу. | Параметрлік нобай (эскиз) ережесі | Оператциялар түрлері | Компоиентті орналастыру шаралары |
Creo PTC бағдарламасындағы модельдеудің негіздері.Фоторелистік құру объектісін салу.Сызбаларды құру | Геометриялық байланыс.Геометрияны құру жұмысты бекіту(орнықтыру) | Айналы көшірме оператциясын жасау.Материалдарды қосу шеңберінде оператциялар.Қабақшаларды құру.Айналы элементтер | Іс әрекет компоиентті құрастыру , көзбен шолып бейнелеу компоиеннін құрастыру.Сызба түрлері . Жоба қорғау |
- Оқушылардың компьютерлік графикадан алған білімдерін дамыта отырып,қорш Үш өлшемділік терминдерін өмірде қолданып білуге бейімдеу
- Өзінің ой-өрісін дамыта отырып,сын тұрғысынан ойлау қабілетін арттыру.
- Оқушылардыі шығармашылық жұмыстары нәтижесінде өз білімін көтеруді ұйымдастыру
- Оқушылардың төменгі деңгейі бойынша: өз бетінше жұмыс істеуге бейімделіп, берілген материалды дұрыс түсініп, орын қорытындылайды.
- Ортаңғы деңгей бойынша: оқушы алған теориялық білімін практика жүзінде іске асыруына тақырып бойынша өткен материалдарды салыстырып, практикалық сарамандық, шығармашылық жұмыстар арқылы, орын қорытып ережесін, қорытындысын шығарады. Өз бетімен жұмыс істеуге талпынады.
- Жоғарғы деңгей бойынша: оқушы берілген тапсырманы орындау барысында ойлану, іздену, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеттері дами түседі. Қосымша 3Д маделдермен жұмыс жасап, шығармашылық және ғылыми жұмыстармен айналысуына көп мүмкіндік туғызады.Физика және информатка ойлау дәрежелері жүйелеу дағдысы, қызығушылығы, сауаттылығы нығаяды.
- Б.Блум таксонимиясы бойынша танымдық дамуын бағалау
№ | Дағдылар | Көрсеткіштер | Өлшеуіштер |
1 | Білім | Берілген жаңа түсінікті ұғу, еске сақтау, бұрынғы білімді еске түсіру | Параметрлік нобайдың Сурет салу құралдарыНобай(эскиз)өлшеміНобайды(эскизді)жасау ережесі(тәртібі) |
2 | Түсінік | Жаңа материалда берілген білімді түсіну, Модельдеу амалдары(операциялары) өзінше түсіндіру н/е болжам жасау | Түсіндір, айт, көрсет, жаз. |
3 | Қолдану | Жаңа білімді тәжірибеде, яғни нақты жаңа жағдайда пайдалану | Бұрынғы білімді пайдана отырып, жаңа проблеманы шешу |
4 | Талдау | Алған білімді жіктеу, саралау, ең негізгі түйінді мәнін бөліп ала алу. Яғни сызбаларды реттеу, модельдеу шамалардың арасындағы байланысты айқындау | Ойлан. Салыстыр. Тап. Талқыла. Ізден. |
5 | Синтез | Жеке ұғымдар формулалардан тұтас теорияны жасау. | Ойлан. Ойланып тап. Құрастыр. Шығар. Байланыстыр. |
6. | Бағалау | Жаңа ұғым, жаңа материалдың құндылығын керектігін анықтау | Бағала. Талқыла. Өз талабын айт. |
- I-деңгей. Базалық (1-4 ұпай).Бұл деңгейде оқушылар пән бойынша теориядан хабарлық деңгейі.
- II-деңгей. Оқушының пән бойынша сауаттылық деңгейі яғни физикалық теориялық біліміне қарай бағалау.(1-4 ұпай).
- III-деңгей. Оқушыны практикаға баулу деңгейі, пәндік компоненттілігі (оқушының модельдеу сызбасына жұмыс жасай алуы, оның шартты белгілерін оқи алу сауаттылығы (1-4 ұпай).
- Барлығы :12ұпай
№ | Оқушының аты-жөні | 1-жарты жылдық | 2-жарты жылдық | Оқушының жалпыұпайы(12ұпай) | ескерту | ||||
1-деңгей(1-4 ұпай) | 2-деңгей(1-4 ұпай) | 3-деңгей(1-4ұпай) | 1-деңгей(1-4 ұпай) | 2-деңгей(1-4 ұпай) | 3-деңгей(1-4 ұпай) | ||||
1 | |||||||||
2 | |||||||||
3 | |||||||||
4 |
- I тоқсан
II-тоқсан
Кубтың дайын сызбасын әзірлеу, көрсету.Принтерден шығару
- III-тоқсан
IV тоқсан
Машина эскизін Creo PTC бағдарламасында жасап шығып приндерден шын сұлбасын алу
Физика және үшөлшемді модельдеудіңтақырыптық жоспары (7-сыныптарға арналған)
№р\с | Тақырыптар | Сағат саны | |||
Барлығы | Теория | Практика | Оқушылардың өздігінен жасау жұмыстары | ||
1 2 3 | Creo PTC бағдарламасындағы модельдеудің негіздері | 2 | 1 | 1 | Модельдерді бағдарламасын құру |
Фоторелистік құру объектісін салу | 2 | 1 | 1 | Объектілерді салу | |
Сызбаларды құру | 2 | 1 | 1 | Сызбаларды құру | |
4 5 | Геометриялық байланыс | 2 | 1 | 1 | Пәндермен байланыстығы |
Геометрияны құру жұмысты бекіту(орнықтыру) | 1 | 1 | Сызбаны орнықтыру | ||
6 7 8 9 10 11 | Тесік коаксиалды жасау | 1 | 1 | Әртүрлі заттарды құрастыру | |
Айналы көшірме оператциясын жасау | 1 | 1 | Көшірме оператцияны жасау | ||
Материалдарды қосу шеңберінде оператциялар | 2 | 1 | 1 | Әр түрлі оператцияларды қосу | |
Қабақшаларды құру | 1 | 1 | Қабақшаларды құру | ||
Тірек элементтердің түрлері | 2 | 1 | 1 | Элементтер түрлері | |
Айналы элементтер | 2 | 1 | 1 | Айнымалы элементтермен таныстыру | |
12 13 14 15 16 17 18 19 | Компонентті орналастыру шаралары | 2 | 1 | 1 | Компонентті орналастыру шараларымен таныстару |
Іс әрекет компоиентті құрастыру , көзбен шолып бейнелеу компоиеннін құрастыру. | 2 | 1 | 1 | Құрастыру түрлерімен таныстыру | |
Сызба құру | 2 | 1 | 1 | Сызба құру түрлері | |
Сызба құру түрлері | 2 | 1 | 1 | Сызбадан заттарды құру | |
Жоба құру түрлері | 1 | 1 | Жобалармен таныстыру | ||
Қосымша жоба құру түрлері | 2 | 1 | 1 | Әр түрлі жобалармен таныстыру | |
Орнықтыру түрлері | 2 | 1 | 1 | Модельдерді орнықтыру түрлері | |
Сызба парақтарын басқа түрге тасымалдау | 2 | 1 | 1 | Сызба түрімен таныстыру | |
20 | Модель жасап шығару | 1 | 1 | Модель түрлерін жасап шығару | |
21 22 23 24 | Creo PTC интерфейсі туралы түсінік.№1 практикалық жұмыс.Модельдерді зерттеу.№2 практикалық жұмыс.Қатты денеге мінездеме.№3 практикалық жұмыс.Модельдің құрылуы. | 4 | 1 | 3 | Модель түрлерін жасап шығару |
2525 26 27 | Жұмыс папкалары және оны сақтау.№1 практикалық жұмыс.Жұмыс каталогы№2 практикалық жұмыс.Файлдарды ашу.№3 практикалық жұмыс.Файлдарды сақтау. | 4 | 1 | 3 | Файлдармен жұмыс жасау |
2829 30 31 | Кубты модельдеу.№1 практикалық жұмыс.Жұмыс бумасы тапсырмалары және жаңа детальды құру.№2 практикалық жұмыс.Кубты пішімдеу эскизін құру.№3 практикалық жұмыс.Кубтың жобасын жасау. | 4 | 1 | 3 | Кубтың жобасын жасау. |
3233 34 35 | Кубтың қаңқасын модельдеу.№1 практикалық жұмыс.Жаңа детальды құру.№2 практикалық жұмыс.Модельдің эскизін құру.№3 практикалық жұмыс.Қатты денелі цилиндрдің құрылымы. | 4 | 1 | 3 | Модельдің эскизін құру. |
3637 38 | Жинақтау кезеңі.№1 практикалық жұмыс..Жаңа топтаманы бастау тапсырмалары.Топтамаға 1-бөлшекті қосу.Топтамаға 1-тіректі қос
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |