Материалдар / шебер қолдар үйірмесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

шебер қолдар үйірмесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы білім беретін мектептердегі оқу-тәрбие процесінің маңызды құрамдас бөлігінің бірі-сыныптан тыс жұмыстар. Оның мақсаты оқушылардың шығармашылық қабілеті мен дербестіктерін жан-жақты дамыту, бос уақыттарын ұтымды ұйымдастыруға, мұғалімдердің шығармашылық қызметін шыңдауға жол ашады. Мектептегі оқу үлгерім сапасы оқушылардың пәнге қалай қызыққанына тікелей байланысты. Ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуы кезінде балалардан алдын болжай білуді, жинақталуды, уақытты ұтымды пайдалануды, іскерлік қатынасты талап етеді. Балалар көп уақытын компьютерде өткізеді де табиғатпен аз қарым-қатынаста болады. Сол себепті де елгезек, ықыласты болудан қалып барады, сондықтан да мектепте жеке шығармашылық қабілеті тәжірибелік қана емес, рухани дамуы қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2017
603
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түсінік хатҰсынылып отырған бағдарлама негізгі мектептің ғылымға ерекше қызығатын балалармен неғұрлым тереңірек жұмыс істеу үші 8-сыныбына компьютерлік үшөлшемді моделдеудін бағдарламалық курсы деп аталады. Курс сабақтары оқушылардың өздігінше ізденуіне, ғылым жаңалықтарын жете меңгеруге, шығармашылық жұмыстармен айналысуға,ғылыми жобаларды өздігінше дайындауға және жаратылыстану ғылымы пәндері, технология және сызу пәндерінен толық білім алуын қамтамасыз етеді.Оқушыларды бұл бағдарламадан санқилы қызықтарды, табиғат тамашаларын таңырқай оқитыны ақиқат. Әсіресе осы кезгедейін адамзаттың көпшілігіне беймәлім болып келген табиғат ғажайыптары жайлы танысып, нысандарды, бөлшектерді модельдеп, автоматтандыру бағдарламалары мен терең танысады.Бұл бағдарлама негізгі мектептің информатика ,сызу, технология, физика пәніне ерекше қызығатын және ақпараттандыру заманында болып жатқан ғажайыптар мен құпиялар туралы білгісі келетін балалармен неғұрлым тереңірек жұмыс істеу үшін қажет.Бағдарламаның негізгі мақсаты-оқушыларды оқу бағдарламасы бойынша қамтамасыз ету, теориялық және практикалық меңгерту, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды жобалау мен конструкциялау барысында оқушылардың орындаған практикалық және жобалық-зерттеу жұмыстарын құру кезінде компьютерлік 3D модельдер құру үшін жағдай жасау, одан әрі оқушыларға кәсіби бағдар беру.



Зертеу объектісі:PTC Creo- компьютерлік үшөлшемді графика бағдарламасымен жүйелі жұмыс жасау процесі арқылы практикалық дағдыларын күшейту.

Гипотеза: Бұл бағдарлама "Технология" пәнін кеңейту туралы ұсынысты пайдалану мүмкіндіктері нәтижесінде, инженерлік технологиялар мен инженерлік мамандықтар беделін арттыруға мүмкіндік береді,интеграциялық пәнаралық байланыстар оқыту процесінде, мысалы: материалды меңгеру деңгейі бойынша мектеп курсының информатика, технология, геометрия, физика, сызу пәндерін оқыту кезінде графикалық ақпаратты құру және өңдеу, бағдарламалау және модельдеу, сондай-ақ кеңістіктікте оқушылардың үшөлшемді объектілерді ойлау және одан әрі зерттеуіне,дамуына ықпал етеді.

Өзектілігі: компьютерлік үшөлшемді модельдеудіңбағдарламалық курсы курс ойдағыдай толық меңгерген, танымдық құзыреттілігі дамыған, өз бетінше жұмыс жасауға, өзіндік іс-әрекетін ұйымдастыра білетін тұлғаны қалыптастыру.

Кустың мақсаты:  Оқушылардың  сыныптан тыс уақытта шығармашылық ізденістерін, өзіндік қабілеттерін және қоғамдық қарым-қатынасын қалыптастырып, өзіндік талдау, жинақтау,  жұмыста шапшаңдық таныту, өз ойын электронды біліммен өрнектей білуге машықтандыру.Курстың  міндеті:
  • Оқушылардың оқу-тәрбие үрдісінде алған білімдерін әрі қарай дамытуға мүмкіндік жасап, қабілеттерін шыңдау;
  • мектепте алған білімді түрлі өмірлік жағдайларда қолдана алу қабілеттігі, қойылған мәселелерді ғылыми әдістермен шешу, ақпараттың түрлі көздерімен жұмыс жасай және оны сыни тұрғыдан бағалай алу;
  • Оқушылардың қоғамдық белсенділігін дамыту;
  • Оқушылардың бойында компьютерлік графикаға деген қызығушылығын нығайту.
  • Оқушылардың өзара қарым-қатынастарын қалыптастыру, белгілі бір еңбек түріне баулу, оны дамытуға ықпал ету.
Күтілетін нәтеже: Компьютерлік үшөлшемді модельдеудіңбағдарламалық курсы үйірмесін ойдағыдай толық меңгерген, танымдық құзыреттілігі дамыған, өз бетінше жұмыс жасауға, өзіндік іс-әрекетін ұйымдастыра білетін тұлға қалыптастыру.



1І-БөлімІІ-БөлімІІІ-БөлімІV-Бөлім
Creo PTC бағдарламасындағы модельдеу.Параметрлік нобай (эскиз) ережесіОператциялар түрлері Компоиентті орналастыру шаралары
Creo PTC бағдарламасындағы модельдеудің негіздері.Фоторелистік құру объектісін салу.Сызбаларды құруГеометриялық байланыс.Геометрияны құру жұмысты бекіту(орнықтыру)Айналы көшірме оператциясын жасау.Материалдарды қосу шеңберінде оператциялар.Қабақшаларды құру.Айналы элементтер

Іс әрекет компоиентті құрастыру , көзбен шолып бейнелеу компоиеннін құрастыру.Сызба түрлері . Жоба қорғау


Оқұшыларға қойылатын талаптар:
  • Оқушылардың компьютерлік графикадан алған білімдерін дамыта отырып,қорш Үш өлшемділік терминдерін өмірде қолданып білуге бейімдеу
  • Өзінің ой-өрісін дамыта отырып,сын тұрғысынан ойлау қабілетін арттыру.
  • Оқушылардыі шығармашылық жұмыстары нәтижесінде өз білімін көтеруді ұйымдастыру
Курстың тиімділігін бағалау критерилері:Бағдарлама мазмұнын жүзеге асыру барысында саралап деңгейлеп оқытудың әдіс-тәсілдері пайдаланылады. Осы тәсілдер арқылы төмендегідей нәтижелерге қол жеткізіледі
  • Оқушылардың төменгі деңгейі бойынша: өз бетінше жұмыс істеуге бейімделіп, берілген материалды дұрыс түсініп, орын қорытындылайды.
  • Ортаңғы деңгей бойынша: оқушы алған теориялық білімін практика жүзінде іске асыруына тақырып бойынша өткен материалдарды салыстырып, практикалық сарамандық, шығармашылық жұмыстар арқылы, орын қорытып ережесін, қорытындысын шығарады. Өз бетімен жұмыс істеуге талпынады.
  • Жоғарғы деңгей бойынша: оқушы берілген тапсырманы орындау барысында ойлану, іздену, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеттері дами түседі. Қосымша 3Д маделдермен жұмыс жасап, шығармашылық және ғылыми жұмыстармен айналысуына көп мүмкіндік туғызады.Физика және информатка ойлау дәрежелері жүйелеу дағдысы, қызығушылығы, сауаттылығы нығаяды.
  • Б.Блум таксонимиясы бойынша танымдық дамуын бағалау
ДағдыларКөрсеткіштерӨлшеуіштер
1БілімБерілген жаңа түсінікті ұғу, еске сақтау, бұрынғы білімді еске түсіруПараметрлік нобайдың Сурет салу құралдарыНобай(эскиз)өлшеміНобайды(эскизді)жасау ережесі(тәртібі)
2ТүсінікЖаңа материалда берілген білімді түсіну, Модельдеу амалдары(операциялары) өзінше түсіндіру н/е болжам жасауТүсіндір, айт, көрсет, жаз.
3ҚолдануЖаңа білімді тәжірибеде, яғни нақты жаңа жағдайда пайдалануБұрынғы білімді пайдана отырып, жаңа проблеманы шешу
4ТалдауАлған білімді жіктеу, саралау, ең негізгі түйінді мәнін бөліп ала алу. Яғни сызбаларды реттеу, модельдеу шамалардың арасындағы байланысты айқындауОйлан. Салыстыр. Тап. Талқыла. Ізден.
5СинтезЖеке ұғымдар формулалардан тұтас теорияны жасау.Ойлан. Ойланып тап. Құрастыр. Шығар. Байланыстыр.
6. БағалауЖаңа ұғым, жаңа материалдың құндылығын керектігін анықтауБағала. Талқыла. Өз талабын айт.
Оқушылардың білімі 12 ұпайлық жүйемен 3 деңгеймен бағаланады.(Әр жарты жылдық сайын)
  • I-деңгей. Базалық (1-4 ұпай).Бұл деңгейде оқушылар пән бойынша теориядан хабарлық деңгейі.
  • II-деңгей. Оқушының пән бойынша сауаттылық деңгейі яғни физикалық теориялық біліміне қарай бағалау.(1-4 ұпай).
  • III-деңгей. Оқушыны практикаға баулу деңгейі, пәндік компоненттілігі (оқушының модельдеу сызбасына жұмыс жасай алуы, оның шартты белгілерін оқи алу сауаттылығы (1-4 ұпай).
  • Барлығы :12ұпай
Оқушының аты-жөні1-жарты жылдық2-жарты жылдықОқушының жалпыұпайы(12ұпай)ескерту




1-деңгей(1-4 ұпай)2-деңгей(1-4 ұпай)3-деңгей(1-4ұпай)1-деңгей(1-4 ұпай)2-деңгей(1-4 ұпай)3-деңгей(1-4 ұпай)



1

















2

















3

















4

















































  • I тоқсан
Creo PTC модельдеудің негіздеріне сызбаларды құру .

II-тоқсан

Кубтың дайын сызбасын әзірлеу, көрсету.Принтерден шығару

  • III-тоқсан
Құмыра эскизін дайындап принтерден шығару

IV тоқсан

Машина эскизін Creo PTC бағдарламасында жасап шығып приндерден шын сұлбасын алу

















































































Физика және үшөлшемді модельдеудіңтақырыптық жоспары (7-сыныптарға арналған)


р\с


Тақырыптар
Сағат саны




Барлығы

ТеорияПрактикаОқушылардың өздігінен жасау жұмыстары












1



2

3
Creo PTC бағдарламасындағы модельдеудің негіздері211Модельдерді бағдарламасын құру


Фоторелистік құру объектісін салу211Объектілерді салу


Сызбаларды құру211Сызбаларды құру
4

5
Геометриялық байланыс211Пәндермен байланыстығы


Геометрияны құру жұмысты бекіту(орнықтыру)1

1Сызбаны орнықтыру
6



7



8



9

10

11
Тесік коаксиалды жасау1

1Әртүрлі заттарды құрастыру


Айналы көшірме оператциясын жасау1

1Көшірме оператцияны жасау


Материалдарды қосу шеңберінде оператциялар211Әр түрлі оператцияларды қосу


Қабақшаларды құру1

1Қабақшаларды құру


Тірек элементтердің түрлері211Элементтер түрлері


Айналы элементтер

211Айнымалы элементтермен таныстыру
12





13



14

15

16

17



18



19
Компонентті орналастыру шаралары211Компонентті орналастыру шараларымен таныстару


Іс әрекет компоиентті құрастыру , көзбен шолып бейнелеу компоиеннін құрастыру.211Құрастыру түрлерімен таныстыру


Сызба құру211Сызба құру түрлері


Сызба құру түрлері211Сызбадан заттарды құру


Жоба құру түрлері1

1Жобалармен таныстыру


Қосымша жоба құру түрлері211Әр түрлі жобалармен таныстыру


Орнықтыру түрлері211Модельдерді орнықтыру түрлері


Сызба парақтарын басқа түрге тасымалдау211Сызба түрімен таныстыру
20Модель жасап шығару1

1Модель түрлерін жасап шығару
21

22

23

24
Creo PTC интерфейсі туралы түсінік.№1 практикалық жұмыс.Модельдерді зерттеу.№2 практикалық жұмыс.Қатты денеге мінездеме.№3 практикалық жұмыс.Модельдің құрылуы.413Модель түрлерін жасап шығару
2525

26

27
Жұмыс папкалары және оны сақтау.№1 практикалық жұмыс.Жұмыс каталогы№2 практикалық жұмыс.Файлдарды ашу.№3 практикалық жұмыс.Файлдарды сақтау.413Файлдармен жұмыс жасау
2829



30

31
Кубты модельдеу.№1 практикалық жұмыс.Жұмыс бумасы тапсырмалары және жаңа детальды құру.№2 практикалық жұмыс.Кубты пішімдеу эскизін құру.№3 практикалық жұмыс.Кубтың жобасын жасау.413Кубтың жобасын жасау.
3233

34

35
Кубтың қаңқасын модельдеу.№1 практикалық жұмыс.Жаңа детальды құру.№2 практикалық жұмыс.Модельдің эскизін құру.№3 практикалық жұмыс.Қатты денелі цилиндрдің құрылымы.413Модельдің эскизін құру.
3637





38
Жинақтау кезеңі.№1 практикалық жұмыс..Жаңа топтаманы бастау тапсырмалары.Топтамаға 1-бөлшекті қосу.Топтамаға 1-тіректі қос
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!