Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / шебер сынып "Оқытудағы критериалды бағалау"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
шебер сынып "Оқытудағы критериалды бағалау"
Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұнына сай критериалды оқыту- оқу үрдісінде оқушы білімін критерий, дескриптор арқылы бағалау болып табылады. Бұл шебер сыныпта критериалды бағалау туралы түсінік береді және бағалау критерийін құру жолын көрсетеді. Дескриптор құруға арналған тапсырмалар арқылы практикалық білімдерін толықтырады, тапсырманы өздері орындауға мүмкіндік алады.Сонымен қатар, сыни тұрғысынан ойлаудың бірнеше әдіс-тәсілдері көрсетілген. Бұл тренинг әсіресе жаңа жүйедегі курстан өтпеген ұстаздарға көмегін тигізеді.
Сәлеметсіздер ме әріптестер! Мен сіздердің бүгінгі «Бағалау және оның түрлері» атты семинарға қатысқандарыңызға қуаныштымын.
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
Коучтыңіс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Психологиялық ахуал
Шеңберге тұрып, бір-бірінің артына қағазға тілек жазып береді
Топқа бөлу
«Үш көмекші» әдісі бойынша топқа бөліну«Жүрек», «Бас», «Қол»Сонымен қатар суреттерге байланысты мағлұмат беріледі:Шульман «үш көмекші» деп «бас,жүрек, қолды» атаған. Ол осы атаған қасиеттер болған жағдайда ғана оқыту табыстыболыпсаналадыдепесептейді. Мұндай пікірдібіз ұлы ақынымыз Абай Құнанбаевтің қара сөздерінен де кездестіреміз. «Үш – ақ нәрсе адамның қасиеті: ыстық қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек» - деп ұлы Абай атамыз айтқандай, жаңа форматты мұғалім осы үш көмекшіні дұрыс пайдаланабілуікерек.
«Жүрек», «Бас», «Қол» суреттерді таңдау арқылы мұғалімдер үш топқа болініпотырады.Сонымен қатар суреттергебайланысты анықтама алады.
Негізгі бөлім
«Эксперимент с рисом ЭмотоМасару»аттыбейнефильм көрсету. Сол арқылы семинар тақырыбын анықтау.
«Аталым» атты сергіту сәтін жүргізу.Белгілі атауларды атап, келесі ойыншыны ортаға шақырады. Орынын таба алмаған ойыншы ортада ойынды жалғастырады.
Аудиторияда жағымды психологиялық ахуал қалыптасады.
Жинақтау
Бағалау критерийін, дескриптор құруға тапсырмалар беріледі. Өзара бағалау әдісі орын алады.
Критерий, дескриптор құрып, басқа топтың тапсырмаларын тексереді
Қорытынды рефлексия
«Рефлексиялық нысана» технологиясы
Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі,рефлексиялық нысана технологиясына деңгейлерін анықтайды, бағалайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз