Материалдар / Сегіз қырлы ,бір сырлы.

Сегіз қырлы ,бір сырлы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүгінгі заман талабына сай адам сегіз қырлы бір сырлы болуы керек. «Үйрету - үлкеннен, үйрену - кішіден» демекші, өткеннің өнегесін, дәстүрдің татымдысын сабақ үстінде бала бойына сіңіру әрбір ұстаздың міндеті. Сайыстың шарттарымен таныстыру: Құрметті әділқазылар, ұстаздар, сайыскерлер, оқушылар «Кім іскер және кім шебер?» атты сайыс сабағымызды бастауға рұқсат етіңіздер. Бұл сайысымызға 6 сыныптардан 4 топ қатысқалы отыр. Олар: «Жасұлан», «Өнер», «Шебер», «Дарын» Сайыс сабағымыздың шарттарымен таныстырып өтейін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2019
2028
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Ж.Сүлейменов атындағы №70 жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі»









Сегіз қырлы ,бір сырлы.

Сайыс сабақ









Технология пәні мұғалімі:

Құдайқұл Н.







2018 – 2019 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы: «Сегіз қырлы ,бір сырлы»



Сайыс сабақ.Сегіз қырлы ,бір сырлы.

6 - 7 сыныптың ұлдарының арасында
Сабақтың тақырыбы: «Сегіз қырлы ,бір сырлы»

Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға қазақтың мақал - мәтелдерін, салт дәстүрін, оқушылардың технология пәнінен алған білімдерін іс - тәжірибемен ұштастыра және толық мағлұмат бере отырып, шығармашылық қабілетін ояту.

Сабақтың білімділік мақсаты:
Оқушылардың білім деңгейін көтеру, жетілдіру, белсенділіктерін арттыру.

Сабақтың дамытушылық мақсаты:
Оқушылардың эстетикалық талғамын ұштау, өнерге ынтасын дамыту, ұлттық мақтанышын сезімін ояту, шапшаңдыққа, талғампаздыққа, шеберлікке үйрету.

Сабақтың тәрбиелік мақсаты:
Өз елін, халқын отанын сүюге, құрметтеуге, шеберлікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Сайыс сабақ
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер: Интерактивті тақта, оюлар, карточкалар, сағат, дайын қиылған қаңылтыр материалы.

Сабақтың әдісі: Оқушылардың білім деңгейін көтеру, жетілдіру, белсенділіктерін арттыру.

Пәнаралық байланыс: Тарих, қазақ әдебиеті, бейнелеу өнері, орыс тілі, ағылшын тілі, сызу.

Сабақтың өтілу барысы:
Бүгінгі заман талабына сай адам сегіз қырлы бір сырлы болуы керек. «Үйрету - үлкеннен, үйрену - кішіден» демекші, өткеннің өнегесін, дәстүрдің татымдысын сабақ үстінде бала бойына сіңіру әрбір ұстаздың міндеті.
Сайыстың шарттарымен таныстыру:
Құрметті әділқазылар, ұстаздар, сайыскерлер, оқушылар «Кім іскер және кім шебер?» атты сайыс сабағымызды бастауға рұқсат етіңіздер. Бұл сайысымызға 6 сыныптардан 4 топ қатысқалы отыр. Олар: «Жасұлан», «Өнер», «Шебер», «Дарын»

Сайыс сабағымыздың шарттарымен таныстырып өтейін.
Сайыс шарттары 6 кезеңнен тұрады:
1. «Таныстыру»
(әр топтың басшысы өз тобымен таныстырады ) (4 минут)
2. «Сұрақ - жауап»
(сандықтан алынған сұрақтарға жауап беру) (7 минут)
3. «Ойлан тап»
(суретке мақал - мәтел құрап айту) (6 минут)
4. Қызығушылықты ояту
(кім көп тіл біледі) (6 минут)
5. «Күшіңе сенбе, ісіңе сен» (қаңылтыр материалына ою - өрнек салу)
және «Тапқыр достар» Анаграмма (әр топ өздеріне берілген сөзжұмбақты шешуі керек) (10 минут)
6.
«Өнер алды қызыл тіл» сайысы. (5 минут)
Әр топ үйден жасап келген бұйымдарын қорғайды

I. Шарт: «Таныстыру»
Ал кімнің өнері бар қаншалықты,
Кілемге біреулер өрнек салыпты.
Терме ұстап, енді бірі ши тоқыса,
Оюдан түйін түйіп тамсаныпты, - деп келе, кезекті сайыскерлердің өз топтарын таныстыруға берейік.
Әр топтың топ басшысы өздерінің тобымен таныстырады.

II. Шарт: «Сұрақ - жауап»

«Білекті бірді жығады,
Білімді мыңды жығады.
Инемен құдық қазғандай
Білімнің шыңына шығады, - дей отырып, кезекті «Сұрақ - жауап» сайысы.
Бұл шартта ортаға сандыққа салынған сұрақтар әкелінеді. Әр топқа арналған 2 сұрақ бар және бір сұраққа 5 ұпай егер екеуіне де дұрыс жауап берсе 10 ұпай беріледі. Сандықтан әр топтың топ басшысы сұрақты алады. Жауап беруге 2 минут уақыт беріледі. Жауабын ортаға әр топтан бір адам ортаға шығып жауап береді.

1) Үш арсыз, үш жамандықты атап беріңіз?
- Ұйқы арсыз, тамақ арсыз, күлкі арсыз;
- Нақақ қан төгу, кісі малын ұрлап алу, ата - бабадан қалған жұртты бұзбау;
2) Қазақша ай аттарын ата?
- Қаңтар, Ақпан, Наурыз, Мамыр, Маусым, Шілде, Тамыз, Қыркүйек, Қазан, Қараша, Желтоқсан;
3) Төрт түлік малдың иесі қалай аталады?
- Түйе - Ойсылқара, Жылқы - Қамбар ата, Қой - Шопан ата, Ешкі - Сексек ата, Сиыр - Зеңгі баба;
4) Қазақтың ұлттық аспаптарын ата?
- Домбыра, сазсырнай, жетіген, қобыз, сыбызғы т. б.
5) Жеті атаны атап беріңіз?
- Ата, әке, бала, немере, шөбере, шөпшек, немене;
6) Жеті қазынаны атап беріңіз?
- Ер жігіт, Сұлу әйел, Ақыл - білім, Жүйрік ат, Қыран бүркіт, Берен мылтық, Жүйрік тазы;
7) Үш жүзді және үш көзді атаңыз?
- Ұлы жүз, Орта жүз, Кіші жүз;
- Су анасы – бұлақ, Жол анасы – тұяқ, Сөз анасы – құлақ;
8) Бес қару деген не?
- Садақ, Қылыш, Найза сүңгі, Айбалта, Шоқпар;

III. Шарт: «Ойлан тап»

Бұл сайыста интерактивті тақтадағы суретке байланысты мақал - мәтелдер айту.
Сұрақтар:
1) ою - өрнек, 5) гүл
2) домбыра, 6) ағаш
3) кітап, 7) балық
4) Ат, 8) шаңырақ

IV
. Қызығушылықты ояту.
Сұрақ - жауап, жұмбақтар шешу. Дұрыс жауап үшін 1 ұпай берілді.
1. Шайдың отаны қай ел? (Үндістан)
2. Жалпы бутерброд нанының қалыңдығы қанша см болуы керек? (1 см)
3. Шайдың құрамында қаңдай дәрумендер тобы бар? (С, Р, В)
4. Бутерброд түрлерін ата.
5. Тамыр жемісті көкөністерді ата.
6. Түйнекті қандай жемістерді білеміз?
7. Бірнеше рет қайталанған инешаншым орнын қалай аталады? (тігім)
8. Қаңдай тігіс түрлерін атай аласың?(қол және машина)
9. Ең алғаш рет тігін машинасының жобасын кім ұсынды? (Леонардо до Винчи)
10. Тігін машинаның атасы деп кімді атаймыз?
11. Ою - өрнектердің түрлерін ата.
12. Ою - өрнек сөздің мағынасын түсіндір.
13. Мақта талшықтардың қасиеттерін айт.
14. Зығыр талшықтардың түсі қандай?
Әрбір дұрыс жауапқа топқа бір ұпай.



V. «Өнер алды қызыл тіл» сайысы.
Топ мүшелері мақал - мәтелдің жолдарында ыммен айтылатын сөзді табу керек немесе мақалды жалғастыру қажет.
1. Жеті рет өлшеп,--------
2. Еңбек қылсаң ерінбей,--------------
3. Көз қорқақ,------------
4. Бүгінгі істі ----- қалдырма.
5. Өнерлі болу -----, өнерсіз болу бейнет.
6. Өнерліден -----, өнерсізден жирен.
Енді топ мүшелері мақал - мәтелдер жарыса айтады.(шектеулі уақытта)
VI. «Өнерлі бала өрге жүзер»
Әр топ үйден жасап келген бұйымдарын қорғайды

Қорытынды:
Сіздер, біздің шебер, іскер және қиыннан қиыстырар тапқыр оқушылар өнерін тамашаладыңыздар.
Өнер - құдірет, күш, адамның жан серігі, рухани байлығы. Кез келген озып шықпайды, талапты, өнерлі оқушы жарқырап біріншілікке шығады.
Талант пен өнер атаулының көтерілер шыңы - дарындылық. Осындай сайысқа жиі қатысып, талаптарыңыз талмай, дарындылық қасиетіңіз арта берсін.
Құрметті әділқазылар алқасы оқушылардың өнерлерін бағалаңыздар.

Үй тапсырмасын беру :Бұйым жасап келу.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ