Материалдар / Семей ядролық полигоны. Грамматикалық материал: Сыни пікір,Қазақ тілі,11 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Семей ядролық полигоны. Грамматикалық материал: Сыни пікір,Қазақ тілі,11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы орта беретін орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған. Әр түрлі әдіс-тәсілдерді ұтымды қолдану арқылы тақырыпты меңгертудің жолдары ұсынылған..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2020
1740
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: Қазақ тілі

Бөлім: Экология:ядролық және мұнай өндірістері. Шешендік сөздер.

2-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Семей ядролық полигоны

Грамматикалық материал: Сыни пікір

Мектеп: «№35ЖОББМ»КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Баймоллаева Ү.С.

СЫНЫП: 11

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

11.1.4.1 - мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни тұрғыда бағалау.


Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар:

мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның

қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастырады және сыни тұрғыда бағалайды.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни бағалау арқылы өз ойларын ұсынып, дәлелдейді.

Кейбір оқушылар:

  • мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастыру және сыни бағалау арқылы өз көзқарасын білдіреді,дәлелдейді, шешу жолдарын ұсынады.

Бағалау критерийлері

  • мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастырады және сыни тұрғыда бағалайды, өз ойларын ұсынып, дәлелдейді, шешу жолдарын ұсынады.

Ойлау деңгейлері

  • Талдау, жинақтау, бағамдау

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым - қатынасын ескере отырып, талқылау сұрақтарын құрастырады және сыни тұрғыда бағалайды.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Ядролық полигон,апатты аймақ,атом қаруы,зардап шеккен аймақ,бомба жарылыстары, зиян шегу,т.б.

Диалог құруға/жазылым үшін пайдалы тіркестер:

Менің ойымша, « тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйініне келсек», автордың көтерген тақырыбы, саралай келе,...т.б.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Қазақстанның қай аймақтарында ядролық сынақ жүргізілді?

Ядролық сынақтар қоршаған ортаға қандай зиян әкелді?

Ядролық қарудың жойылуына үлес қосқан қандай азаматтарды білесіңдер?

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының « Ұлттық қауіпсіздік жəне еліміздің бүкілəлемдік, өңірлік мəселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы» құндылығы «Семей ядролық полигоны» тақырыбын оқытуда ішінара жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыс

Экология, география,тарих

Алдыңғы оқу


Қазақстандағы экологиялық проблемалы аймақтар

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Басталуы

5 мин





С

«Тілектер тізбегі»

Оқушылар бүгінгі күнге бір-біріне тілектер айтады.


Т

«Мозайка» әдісі

Оқушыларға қима суреттер беріледі, сол суреттерді құрау арқылы топқа бөлінеді.

ҚБ: Жылы лебіз


С

«Галереяға саяхат» әдісі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.

Қабырғаға дайындалған постер ілінеді. Оқушылар кабинет ішінде қозғалысқа түседі, қабырға газеттерін қарайды, сараптайды, талдайды және жапсырма қағазға пікірін немесе сұрағын жабыстырып кетеді.

ҚБ: стикер







Қиылған суреттер







Постерлер, стикер,қалам

Ортасы

30 мин








С

«Бағытталған оқу»

Ядролық полигон,апатты аймақ,атом қаруы

тақтаға жазып,болжау сұрақтары қойылады.

Осы арқылы сабақтың тақырыбы анықталады.

ҚБ: мадақтау


ЖЖ

Мәтінмен жұмыс (автор мен оқырман қарым-қатынасын талқылау)

«Ойлан, жұптас, талқыла»

ҚБ: смайлик


Т

«Қар кесегі»

Әрбір топ оқушылары басқа топтарға бағыттап параққа сұрақ жазып лақтырады. Сұрақтармен кезек-кезек алмасады.

Қазақстанның қай аймақтарында ядролық сынақ жүргізілді?

Ядролық сынақтар қоршаған ортаға қандай зиян әкелді?

Ядролық қарудың жойылуына үлес қосқан қандай азаматтарды білесіңдер?

Дескриптор:

  • Сұрақтар құрастырады.

  • Сұрақтарға сыни тұрғыда баға береді.

ҚБ: «Бас бармақты жоғары немесе төмен»

(қолдаймын, қолдамаймын)


С.

«Сыни пікір» туралы таныстырылым

1.Сыни пікір дегеніміз не?

2.Сыни пікірдің мақсаты

3. Сыни пікірдің құрастырылу жүйесі.


Т.

«Төрт сөйлем»

Оқушылар мәтін туралы пікірлерін білдіреді:

Пікір. Мәтін бойынша өзіндік пікірлерін бір сөйлеммен айтады немесе жазады.

Дәлел. Пікірлерін бір сөйлеммен дәлелдейді.

Мысал. Пікірлерін өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіреді.

Қорытынды. Өз сыни көзқарастарын білдіріп, шешу жолдарын ұсынады.

Қ/Б: «Кері байланыс бутерброды»

Ж

«Үш пікір»

«Семей ядролық полигоны» мәтініне әр оқушының 3 пікір айтуына мүмкіндігі бар. Ол үшін қолдарына 3 таяқша беріледі. Пікірлерін айтқан сайын қолдарындағы заттарын ортадағы жәшікке тастап отырады.

Дескриптор:

  • Мәтіннің жағымды жақтарына тоқталу;

  • Даулы тұстары (күмән тудыратын мәліметтер);

  • Мәселені шешудегі өзіндік ұсынысы.

Қ/Б: «Екі жұлдыз, бір тілек»

Интербелсенді тақта














А4 қағазы, маркер





Интербелсенді тақта







Таяқшалар
















Аяқталуы

5 мин

«Алақан» әдісі

Бас бармақ-не ұнады?

Сұқ саусақ-өзіме не алдым?

Ортаңғы саусақ-не кедергі болды?

Аты жоқ саусақ-тағы білгім келеді

Шынашақ-тілек

Қорытындылау.

Үйге тапсырма: 3-тапсырма 28 бет

Алақанның суреті

Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жүргізесіз?

Бағалау - Оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс (тәрбие элеметтері)

«Галереяны шарлау» әдісі

арқылы оқушылардың бірі-бірінің жұмысына талдау жасап, жеке көзқарас білдіруіне ықпал етеді.

«Бағытталған оқу» оқушыларды мәтінді оқуға дайындау, қызықтыру және мәтін мазмұнын жақсы түсінулеріне бағыттау

«Ойлан, жұптас, талқыла»

Мәтінді талқылай отырып, оқушының өз білімін, өз қабілетін көрсетеуіне жағдай жасалады.

«Қар кесегі» ауыр, жеңіл сұрақтарды таңдауына мүмкіндік береді.

«Үш пікір» оқушының көпшілік аудитория алдында өзін-өзі ұстауына, ойын жинақтап жеткізе білуіне,пікірін білдіру арқылы сенімділікке ықпал жасайды.

«Төрт сөйлем» ой қорытуға , жеке ұстанымын дәлелдеуіне жағдай жасайды.

«Екі жұлдыз, бір тілек»

«Бас бармақты жоғары немесе төмен»

Стикер

«Шапалақ ұру»

Смайлик

«Кері байланыс бутерброды»


Топпен жұмыс жасауда бір-бірінің сөзін бөлмей, тыңдай білу, бір-бірінің пікірімен санасу, бағалай білу.

Рефлексия

Оқу/сабақ/ мақсаты мен міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай, қай деңгейде өтті?

Сынып

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!