Материалдар / Семинар: «Жоба әдісі - заманауи білім нәтижесіне қол жеткізу тәсілі»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Семинар: «Жоба әдісі - заманауи білім нәтижесіне қол жеткізу тәсілі»

Материал туралы қысқаша түсінік
НЕГІЗГЕ ЖОБАНЫҢ ӘДІЛІСІНЕ АРНАЛҒАН СЕМИНАР? • Біріншіден, «жоба» сөзі үнемі тыңдауда. • Екіншіден, талдау нәтижесінде мұғалімдердің тек 30% -ы осы техникаға ие, жүйелі түрде оны өз жұмысында пайдаланады. • Үшіншіден, сауалнамаға қатысушылардың жобаның белсенділігі бойынша әртүрлі нәрселерді түсінуі мүмкін. Мақсаттары мен міндеттері 1. Жобаларды құру үшін мұғалімдердің жұмысын талдау. 2. Оқу жобасы қандай екенін көрсетіңіз. Үміткерлерге көмектесу үшін: оқыту жобасын әзірлеуді және жүзеге асыруды қалайды, бірақ қандай жаққа жақындауға болатынын білмейді; уақыт талабына сай келетін оқыту әдістерін үйренуге тырысады; өзгелерді ұстауға тырысады, қалалық жарыстарға қатысқысы келеді, өзін жариялайды; өзінің тәжірибесін ғылыми және әдістемелік позициялармен сипаттауды қалайды. 3. Жобаның жұмысына өзіңізді қосыңыз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2021
705
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Семинар: «Жоба әдісі - заманауи білім нәтижесіне қол жеткізу тәсілі»

Семинар: «Метод проектов как способ достижения современного образовательного результата»

НЕГІЗГЕ ЖОБАНЫҢ ӘДІЛІСІНЕ АРНАЛҒАН СЕМИНАР?

  • Біріншіден, «жоба» сөзі үнемі тыңдауда.

  • Екіншіден, талдау нәтижесінде мұғалімдердің тек 30% -ы осы техникаға ие, жүйелі түрде оны өз жұмысында пайдаланады.

  • Үшіншіден, сауалнамаға қатысушылардың жобаның белсенділігі бойынша әртүрлі нәрселерді түсінуі мүмкін.

ПОЧЕМУ ЭТОТ СЕМИНАР ПОСВЯЩЕН МЕТОДУ ПРОЕКТОВ ?

  • Во-первых, последнее время слово «проект» постоянно находится на слуху .

Во-вторых, в результате проведенного анализа только 30% педагогов владеют данной методикой, систематически используют ее в своей работе .

  • В-третьих, возможно, участники анкетирования под проектной деятельностью понимают разные вещи.

Мақсаттары мен міндеттері

1. Жобаларды құру үшін мұғалімдердің жұмысын талдау.

2. Оқу жобасы қандай екенін көрсетіңіз. Үміткерлерге көмектесу үшін: оқыту жобасын әзірлеуді және жүзеге асыруды қалайды, бірақ қандай жаққа жақындауға болатынын білмейді; уақыт талабына сай келетін оқыту әдістерін үйренуге тырысады; өзгелерді ұстауға тырысады, қалалық жарыстарға қатысқысы келеді, өзін жариялайды; өзінің тәжірибесін ғылыми және әдістемелік позициялармен сипаттауды қалайды.

3. Жобаның жұмысына өзіңізді қосыңыз.

Цели и задачи:

1. Проанализировать деятельность учителей по созданию проектов.

2. Конкретизировать, что такое учебный проект. Чтобы помочь тем, кто: желает разработаться и осуществить учебный проект, но не знает, с какой стороны к этому подступиться; стремится освоить методы обучения, которые адекватны требованиям времени; пытается не отставать от других, желает участвовать в городских конкурсах, заявлять о себе; хочет описать свой опыт с научно-методических позиций.

3. Погрузиться в проектную деятельность.

ТАРИХЫ
Жоба әдістері XIX ғасырдың екінші жартысында Құрама Штаттарда пайда болды, әдісінің негізін американдық идеалист философ Джон Дьюи (1859-1952) құрады.
Оның пікірінше, бұл шын және құнды ғана: адамдарға пайдалы; бұл практикалық нәтиже береді; бүкіл қоғамның пайдасына бағытталған.
Қазіргі заманғы оқыту әдісінің мәні оқушының тәуелсіз білім әдісін үйренуінде көрінеді.

ИСТОРИЯ ВОЗНИКНОВЕНИЯ
Методов проектов зародился во второй половине 19 века в США, основоположником метода стал американский философ-идеалист Джон Дьюи (1859-1952).
Согласно его воззрениям, истинным и ценным является только то: что полезно людям; что дает практический результат; направлено на благо всего общества.
Ценность этого метода обучения в современном мире видится в возможности освоения учеником способа самостоятельного познания.

Жобалық әдісі дегеніміз не?

Жоба әдісінің негізінде оқушылардың когнитивтік дағдыларын дамыту, өз білімін дербес жобалау, ақпараттық кеңістікті насихаттау, сыни ойлауды дамыту мүмкіндігі.

Жобалар әдісі - білудің тәсілі, таным процесін ұйымдастырудың тәсілі. Сондықтан, егер біз жобалау әдісі туралы айтатын болсақ, біз дәл осындай дидактикалық мақсаттарға жету әдісі туралы мәселені (технологияны) нақты жолмен аяқтауға болатын технологияны қолдана отырып, нақты немесе нақты тәжірибелік нәтижемен аяқтауымыз керек. Бұл нәтижені көруге, түсінуге, қолдануға болады нақты практикада.Бұл нәтижеге жету үшін балаларды проблемаларды шешудің әртүрлі салаларынан алынған нәтижелерді және әртүрлі шешімдердің ықтимал салдарын алдын-ала болжау қабілетін, себеп-салдарлық қатынастарды орнату қабілетін білу үшін, ойлау, табу және шешу жолдарын үйрету керек.

Что такое метод проектов?

В основе метода проектов лежит развитие познавательных навыков учащихся, умений самостоятельно конструировать свои знания и ориентироваться в информационном пространстве, развитие критического мышления.

Метод проектов — это путь познания, способ организации процесса познания . Поэтому, если мы говорим о методе проектов, то имеем в виду именно способ достижения дидактической цели через детальную разработку проблемы (технологию), которая должна завершиться вполне реальным, осязаемым практическим результатом, оформленным тем или иным образом .Этот результат можно увидеть, осмыслить, применить в реальной практической деятельности. Чтобы добиться такого результата, необходимо научить детей самостоятельно мыслить, находить и решать проблемы, привлекая для этой цели знания из разных областей способности прогнозировать результаты и возможные последствия разных вариантов решения, умения устанавливать причинно- следственные связи.

«Айтыңызшы, мен ұмытпаймын,

Көрсету - мен есімде,

Маған сынап көріңіз - мен түсінемін ...»

(Қытай мақалы)

Мәселе
Оқу үдерісін одан да қызықты және нәтижелі етіп қалай жасауға болады, сондықтан оқушылардың барлығы дерлік қатысады, сондықтан олардың арасында ешқандай скудалық және бейтараптық болмайды. Сабақта әр оқушының ойдағыдай сезінетін, оның интеллектуалды қабілеттілігіне қаншалықты қолайлы болатындығын қалай білуге ​​болады?

Проблема

Как сделать процесс обучения ещё более интересным и продуктивным, чтобы в него были вовлечены практически все учащиеся, чтобы не было среди них скучающих и безразличных. Как создать на уроке такие условия, при которых каждый ученик чувствовал свою успешность, свою интеллектуальную состоятельность?

«Жоба әдісі» дегеніміз не?

  • Педагогикалық технологиялар

  • Әлеуметтік маңызы бар мақсатты белгілеу, оны егжей-тегжейлі дамыту және практикалық жетістікке негізделген оқу әдісі

Жоба бұл....

Мәселе әлеуметтік маңызды қайшылық болып табылады, оның шешімі жобаның прагматикалық мақсаты болып табылады

  • Жобалау - бұл жобаны әзірлеу және оны сыртқы түрінде бекіту.

  • Ақпараттық іздеу - ақпараттық жинау: қолданыстағы білімге және өмірлік тәжірибеге қол жеткізу, ақпараттық көздермен жұмыс жасау, өзіңіздің ақпараттық сақтау жүйесін құру.

  • Жобалық қызметтің өнімі - қойылған міндеттерді шешудің түпкілікті нәтижесі.

  • Жобаның портфолиосы (қалтасы) - жобаның барлық жұмыс материалдарын таңдау

Что такое «метод проектов»?

  • Педагогическая технология.

  • Метод обучения, основанный на постановке социально значимой цели, её детальной разработке и практическом достижении.

Проект – это…...

  • Проблема - социально значимое противоречие, разрешение которого является прагматической целью проекта.

  • Проектирование –процесс разработки проекта и его фиксации в какой- либо внешне выраженной форме.

  • Поиск информации - сбор информации: обращение к уже имеющимся знаниям и жизненному опыту, работа с источниками информации, создание собственной системы хранения информации.

  • Продукт проектной деятельности - конечный результат разрешения поставленной проблемы.

  • Презентация – публичное предъявление результатов проекта.

  • Портфолио (папка) проекта – подборка всех рабочих материалов проекта.

Зерттеу тақырыбын қалай таңдауға болады?

Жобаның тақырыбын таңдау ережелері (Савенкова И. әдісіне сәйкес):

1.Ереже: Тақырып баланы қызықтыруы керек, оны қызықтыруы керек. Зерттеу ерікті түрде ғана қолданылады

2.Ереже: Тақырып нақты болуы керек, оның шешімі оқушылар үшін пайдалы болуы керек.

3.Ереже: Балалардың мүдделерін ескере отырып, жақсы білетін салаға жақындауға тырысыңыз. Өзі туралы құмар болған адам тек біреуді тарта алады.

4.Ереже: Тақырып түпнұсқа болуы керек, таңқаларлық элементтері бар.

5.Ереже: Тақырып бұл жұмысты салыстырмалы түрде тез орындауға болатын болуы керек.

6.Ереже: Тақырып қолжетімді болуы керек. Бұл балалардың жас ерекшелігіне сәйкес келуі керек.

7.Ереже: Құмарлықтар мен мүмкіндіктердің үйлесімі.

8.Ереже: Тақырып таңдағанда, қызығушылық жоғалып кеткенше тез әрекет ету керек.

Как выбрать тему исследования?

Правила, по которым необходимо выбирать тему проекта (по методике .И.Савенкова):

Правило 1.Тема должна быть интересна ребенку, должна его увлекать. Исследовательская работа эффективна только на добровольной основе.

Правило 2. Тема должна быть выполнима, решение ее должно быть полезно участникам исследования.

Правило 3. Учитывая интересы детей, старайтесь держаться ближе к той сфере, в которой сами лучше всего разбираетесь. Увлечь другого может лишь тот, кто увлечен сам.

Правило 4. Тема должна быть оригинальной, с элементами неожиданности.

Правило 5. Тема должна быть такой, чтобы работа могла быть выполнена относительно быстро.

Правило 6. Тема должна быть доступной. Она должна соответствовать возрастным особенностям детей.

Правило 7. Сочетание желаний и возможностей.

Правило 8. Выбирая тему, действовать надо быстро, пока интерес не угас.

Жас оқушылардың білім беру жобаларының ерекшеліктері

- Кішкентай балалар, жоба жұмысының «жеңіл» нұсқасы ұсынылады. - Балалар конструкторлық жұмыстары туралы білім беру пәндерінің мазмұнын немесе оларға жақын аудандардан таңдау керек.

- Жобаның міндеті студенттердің танымдық қызығушылығы мен жақын болашақта даму аймағында болу керек.

-Жобаның сабақ және сабақтан тыс іс-әрекеттегі ұзақтығы бір сыныпқа (1-сыныпта), қос сабақты немесе бір-екі аптадан (2-сыныпта) шектелуі және бір айға, тоқсанға, жартысына (3-4 сыныптарда) есептелген ұзақ мерзімді жобаларға көшу керек ).

-Жеке жобалардан топқа және жалпы сыныпқа дейінгі жобаларға бір-бірінен пәнаралық.

Особенности учебных проектов младших школьников

-Чем младше дети, тем более «облегчённый» вариант проектной деятельности им предлагается.

-Темы детских проектных работ лучше выбирать из содержания учебных предметов или из близких к ним областей.

-Проблема проекта должна быть в области познавательных интересов учащихся и находиться в зоне их ближайшего развития.

-Длительность выполнения проекта в режиме урочно-внеурочных занятий целесообразно ограничить одним уроком (в 1 классе), сдвоенными уроками или одной-двумя неделями (во 2 классе) и постепенно переходить к долгосрочным проектам, рассчитанным на месяц, четверть, полугодие (3-4 класс).

-От однопредметных к межпредметным, от личных проектов к групповым и общеклассным.

Жоба бойынша жұмыстың кезеңдері: I кезең – мотивациялық

Мұғалім: жалпы жоспар жасайды, оң мотивациялық көңіл-күйді қалыптастырады;

Оқушылар: тапсырманы талқылау, өз идеяларын ұсыну; жұмыс топтарын құру;

II кезең - жобаны іске асыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау:

1.Жобаның мақсаты мен міндеттері анықталды; 2. тұжырымдалған және нақтыланған тапсырмалар;

3.ақпарат (көздер) көрсетіледі; 4.іс-қимыл жоспары әзірленді; 5.мақсатқа қол жеткізу құралы анықталды; 6.нәтижені және процесті бағалау критерийлері белгіленді; 7.бірлескен қызметтің жолдары үйлестірілген.

Этапы работы над проектом: I этап - мотивационный

Учитель: заявляет общий замысел, создает положительный мотивационный настрой;

Ученики: обсуждают задание, предлагают собственные идеи; создают рабочие группы;

II этап – планирование деятельности по выполнению проекта:

1.Определяются тема и цели проекта; 2.формулируются и уточняются задачи;уточняется информация (источники); 3.вырабатывается план действий; 4.определяются средства достижения цели; 5.устанавливаются критерии оценки результата и процесса;6.согласовываются способы совместной деятельности.

III кезең - ақпараттық және операциялық (жобаны іске асыру)

Оқушылар: 1.материалды жинау; 2.құжаттаманы, жобалық өнімді өндіру технологиясын әзірлеу; 3.зерттеу жүргізеді; 4.әдебиетпен және басқа да көздермен жұмыс жасау;

тікелей жобаны іске асыру; 5.Жобаны құру; 6.жобаны қорғау жоспарын жасайды, қатысушылардың рөлін қорғау үшін таратады.

Мұғалім: 1.жобаның орындалу барысын қадағалайды; 2.топ жетекшілерінің және әрбір жобаның қатысушысының әрекеттерін үйлестіреді; 3.көмекке мұқтаж адамдарға көмектеседі және көмектеседі;

топтардың кездесулеріне қатысады; 4.студенттердің шығармашылық белсенділігін жеңілдетеді;

5.ол ақпарат көзі.

III этап - информационно- операционный (выполнение проекта)

Ученики: 1.собирают материал; 2.разрабатывают документацию, технологию изготовления проектного изделия; 3.проводят исследование; 4.работают с литературой и другими источниками;

непосредственно выполняют проект; 5.оформляют проект; 6.составляют план защиты проекта, распределяют роли участников для защиты.

Учитель:1.наблюдает за ходом выполнения проекта;2.координирует действия руководителей группы и каждого участника проекта; 3.поддерживает и помогает тем, кому нужна помощь; 4.участвует в заседаниях групп; 5.оказывает содействие процессу творчества учащихся;

6.сам является источником информации.

IV кезең - рефлексиялық-бағалау

Оқушылар: 1.сараптама жүргізу үшін жобаларды ұсынуға; 2.жобаны қорғау; 3.ұжымдық талқылауға қатысу және нәтижелерді және жұмыс үрдісін мағыналы бағалауға қатысу; 4.белгіленген мақсаттарға қол жеткізуді бағалау; 5.ауызша немесе жазбаша өзін-өзі бағалауды жүргізу; 6.жобаның мазмұнын дұрыс немесе толықтырады; 7.рефлекс;

Мұғалім: ұжымдық бағалау қызметіне қатысушы ретінде әрекет етеді;

IVэтап - рефлексивно-оценочный

Ученики: 1.представляют проекты на экспертизу; 2.защищают проект; 3.участвуют в коллективном обсуждении и содержательной оценке результатов и процесса работы; 4.оценивают достижение поставленных целей; 5.осуществляют устную или письменную самооценку; 6.исправляют или дополняют содержание проекта; 7.рефлексируют;

Учитель:выступает участником коллективной оценочной деятельности;

Ғылыми жоба бойынша жұмыстанатын оқушыларға мына  факторларды  ескерген жөн:

Ғылыми теориялық білімі;әдістемелік әзірлік жағдайы;жаңалық енгізу деңгейі;өз іс-әрекетін талдай білуі;шығармашылық қасиеттері;қарым-қатынас ерекшелігі;мектептегі психологиялық жағдайы.


Для учеников, работающих над исследовательским проектом, следует учитывать следующие факторы:Научные теоретические знания;способность анализировать свои действия;творческие качества; Особенности коммуникации;

Сонымен бізднің басты міндетіміз :Оқушының жас ерекшелігі мен қабілетін зерттеп, зерделеу;

Шығармашылық ғылыми ізденіске өзіндік интеллектісінің дамуын назарда ұстау;

Оқушының өз бетінше әрекет етуіне мүмкіндік беру;

  • Оқушылардың шығармашылық қабілеттеріне жол ашып, тұлға дарындығын қалыптастыру.

Ғылыми жобалардын рәсімдеуге қойылатын талаптар :

Жоба мәтіні компьютерде басылып мынадай құрылымнан тұруы тиіс:

1.Титул парағы 2.Мазмұны 3.Абстракт қазақ, орыс, сондай-ақ ағылшын тілінде жазылады

4.Кіріспе 5.Негізгі бөлімі 6.Зерттеу бөлімі 7.Қорытынды 8.Ұсыныстар 9.Пайдаланған әдебиеттер тізімі 10.Пікірлер

Требования к регистрации научных проектов:

Текст проекта должен быть напечатан на компьютере и состоять из следующей структуры:

1.Титульный лист 2.содержание 3.Абстракт (казахский, русский и английский язык) 4.введение

5.Основной раздел 6.Исследовательский отдел 7.заключение 8.рекомендации 9.Используемые ссылки 10.Комментарии

Ғылыми жобалар талаптарға сәйкес рәсімделеді:

  • Баспа материалдарын рәсімдеу талаптары:

  • Мәтіндік редактор Windows үшін Word

  • Көлемі 30 стандартты беттен аспауы тиіс

  • Рәсімдеу А-4

  • Жиектері жоғарғы, төменгі-2см, сол жағы – 3см, оң жағы -1,5см

  • Шрифт Times New Roman, 14

  • Азат жолдық шегініс 1 см

  • Интервал 1,0

Требования к регистрации печатных носителей:

  • Текстовый редактор для Windows Word

  • Размер не должен превышать 30 страниц

  • Подготовка А-4

  • Края верхние, нижние - 2 см, левые - 3 см, правые - -1,5 см

  • Шрифт Times New Roman, 14

  • Отступ свободной линии составляет 1 см

  • Интервал 1.0

Титул парағында мыналар көрсетіледі:

  • Жұмыс орындалған ұйымның толық атауы, қаласы, мектебі;

  • Автордың тегі, аты-жөні, сыныбы;

  • Жұмыстың атауы;

  • Жұмыстың ұсынылған бағыты, секциясы;

  • Жетекшінің тегі, аты-жөні, әкесінің аты;

  • Қаласы(ауылы), (жарыстың өтетін жері), жылы;


В титульном листе показано следующее:

полное название организации, в которой проводилась работа, город, школа;

фамилия, имя и отчество автора;

Название работы;

Рекомендуемое направление, секция;

фамилия, имя, отчество;

Город (деревня), (место соревнований), год;

М а з м ұ н ы 

І.  Аннотация           ……………………………………………………………………………..

ІІ. Аңдатпа               ……………………………………………………………………………..

ІІІ. Кіріспе:              ……………………………………………………………………………..

ІҮ.  Негізгі бөлім:   …………………………………………………………………………….

Ү. Зерттеу бөлімі:   …………………………………………………………………………….

ҮІ. Қорытынды:      …………………………………………………………………………….

ҮІІ. Пайдаланған әдебиеттер   …………………………………………………………….

ҮІІІ.  Пікірлер  ……………………………………………………………………………………

Аннотация

Абстракт (250 сөзден артық емес) қамтылған жұмыстың қысқаша мазмұнын көрсетуі тиіс;

Зерттеудің мақсаты.

Аңдатпа

Ғылыми жобаның негізгі мақсаты,Ғылыми жобаның гипотезасы,Ғылыми жобаның зерттеуі

Ғылыми жобаның зерттеу әдісі,Ғылыми жобаның жаңашылдығы,Ғылыми жұмыстың дерек көздері

Ғылыми жұмыстың нәтижесі мен қорытындысы,Ғылыми жұмыстың практикалық қолдану салалары

Кіріспе    бөлімі :

Көлемі (екі беттен артық болмау керек)

Зерттеу тақырыбының өзектілігі

Жұмыстың мақсаты

Алға қойылған міндеттерді шешу әдісі қысқаша көрсетіледі.

Жұмыстың зерттеу   бөлімі :

Жұмыстың зерттеу бөлімі жиырма беттен артық емес жеке бөлімдерден тұруы мүмкін

Таңдап алынған тақырып бойынша бұрыннан белгілі нәтижелерге аналитикалық талдау жасау

Таңдап алынған жұмысты атқарудың қажеттілігіне көз жеткізу және мақсатын құрастыру

Қойылған міндеттерді шешу әдістерін сипаттау

Жұмыстың нәтижелері және оларды талқылау

Безендірілген материалдар (сызбалар, кестелер, фотосуреттер)

Пайдаланылған әдебиеттерге сілтемені төртбұрышты жақшада беру керек.

Мәтінде кездесетін сілтемелерде нөмірлеу жүйесі болуы керек.

Қорытынды бөлімі : Бір беттен артық емес

Жұмыстың негізгі нәтижелерін ғылыми және практикалық мақсаттарға пайдалану жөніндегі ұсыныстарды қамтиды

  • Пайдаланылған әдебиеттер жұмыс соңында жалпы тізіммен мынандай тәртіпте беріледі:

  • автордың тегі және қысқартылған аты-жөні;

  • мақаланың және журналдың атауы;

  • Журналдың, кітаптың аты;

  • Басып шығарылған орны және баспасы;

  • Басылым жылы, шығу нөмірі , беті.

Пікір:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!