Материалдар / Сен не білдің?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сен не білдің?

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2018
379
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы:

Сен не білдің?

Мектеп:

Күні :


Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП: 1-сынып

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты:

  • Оқу нәтижелерін бақылау тізімі

  • Оқушылар

  • көкжиек және оның тұстарын;

  • сұлба мен картаны;

  • қала мен ауылдың ерекшеліктерін;

  • өз қаласының (аулының) көрікті жерлерін білді.

  • Оқушылар

  • тұсбағдардың көмегімен көкжиек тұстарын анықтауды;

  • жергілікті жердің сұлбасын салуды;

  • мектептің айналасын зерттеуді;

  • өз жерінің ауа райын анықтауды үйренді.


Ресурстар:

ЖҰМБАҚТАР

Сабақтың мақсаты:


Сабаққа байланысты деректі материалдар


Сабаққа қатысты ескертпелер


Сен не білдің?

Көкжиек тұстарын қандай құралмен анықтаймыз? с) тұсбағдар.

Көкжиек тұстарын тап

солтүстік, оңтүстік, батыс, шығыс.

Жыл мезгілдерін ретімен ата а) көктем, жаз, күз, қыс.

Жергілікті жердің сұлбасы кімге қажет? в) саяхатшыға.

Жер бетінің сұлбасы – бұл қайдан қарағандағы көрініс?

с) жоғарыдан.

6. Қалада қандай еңбек түрімен айналысады?

d) жабдық өндірумен.

7. Ауыл қаланы қандай тауар түрлерімен қамтамасыз етеді?

а) сүт, жұмыртқа.

8. Ауа температурасын қандай құралмен анықтайды?

в) термометр.

9. 20 градус жылылық белгісін көрсет.

d) +20 °C.

10. Адамдар күздің аяғында қалай киеді? в) пальто, етік.

Табиғат аясына топсеруен. Оқушыларды топқабөліңіз. Топсеруен кезінде оқушыларға табиғи белгілері бойынша көкжиек тұстарын анықтауды ұсыныңыз. Әр топ өз бақылау нәтижелерін әртүрлі жұмыс (постерлер, таныстырылым, фотошоу және т.б.) арқылы көрсетеді.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.

2: Топсеруен.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.

2: Рефлексия.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!