Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 4 | Мектеп: 51 |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 7 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақ тақырыбы | Шеңбер, дөңгелек, олардың элементтері мен бөліктері. Центрлік бұрыш |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары оқу бағдарламасына сілтеме | 7.1.1.30
|
Сабақ мақсаттары | шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теоремаларды дәлелдеу және қолдану |
Бағалау критерийі | шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теоремаларды дәлелдейді және қолданады |
Тілдік мақсаттар | Оқытудың тілдік мақсаты: шеңберлердің орналасуын олардың центрлерінің ара қашықтығы мен радиустарына тәуелділігін сипаттайды;Бөлім бойынша лексика мен терминология:- шеңбердің центрі, радиусы, диаметрі; - хорда; - шеңбердің доғасы, оның бұрыштық шамасы; - жартышеңбер; - центрлік бұрыш, центрлік бұрыштың градустық шамасы; |
Құндылықтарға баулу
| Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға, топтық жұмыс барысында өзгелердің көзқарасына құрметпен қарауға баулу
|
Пәнаралық байланыстар | Осы бөлімде алған білімдері циркуль және сызғыш көмегімен фигураларды салудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік туғызады, «Сызу », «Көркемөнер» пәндерін табысты оқудың негізін қалайды, дәлелді пайымдаулар дағдыларын қалыптастырады. |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Нүктеден түзуге дейінгі арақашықтықты таба білу. Биссектриса және орта перпендикуляр ұғымдарын нүктелердің геометриялық орындары ретінде білу, оларды транспортир және бұрыштық көмегімен тұрғыза алу. |
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жатығулар түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы
| Ұйымдастыру сәті. Білім алушыларды шеңбердің элементтері арқылы төрт топқа бөлемін. Білім алушылардың сабаққа назарын шоғырландыру мақсатында «Ойға жүйрік?» ойынын ойнатамын. Тақтаға екі фигураның (шеңбер, дөңгелек) суреттері ілінеді, білім алушылар суреттерде қандай фигура екендігін және екі фигураның бір-бірінен айырмашылықтарын ажыратады. Бұл ойын арқылы өткен сабақты қайталайды. | [9] http://www.metodkopilka.ru/urok_geom etrii_v_7_klasse_na_temu_svoystvo_kasateln oy_k_okruzhnosti._sv |
Сабақтың ортасы
| Топтық жұмыс. «Зерттеу» әдісі. Білім алушыларға киіз үйлердің макеті таратылып,сол бойынша зерттеу жұмысы жасатылады, табанының радиусын, диаметірін және <АВС бұрышының гардусын өлшеп дәптерге жазады, дәптерлерімен алмасып бір-бірінің дәптерін тексереді.Сергіту сәті. «5 Бұрыш» Білім алушылар бұрыштың түрлерін іс-қимыл арқылы көрсетедіКітаппен жұмыс. 4 есепті топпен бірлесе отырып дәлелдейді. №18.19Дескриптор.Шеңбердің элементтерін біледіСызбасын сала аладыҮшбұрыштың қасиеттерін қолданадыҮшбұрыштың медианасын, биіктігін таба алады Хорданың ортасы арқылы жүргізілген диаметр осы хордаға перпендикуляр болатынын дәлелдейді №18.20ДескрипторШеңбердің элементтерін біледіСызбасын сала аладыҮшбұрыштың қасиеттерін біледі, қолданадыШеңберге іштей сызылған бұрыштың қасиеттерін қолданадыШеңбердің ең үлкен хордасы диаметр екендігін дәлелдейді№18. 21ДескрипторШеңбердің элементтерін біледіСызбасын сала аладыҮшбұрыштың қасиеттерін қолданадыҮшбұрыштың теңдігінің белгілерін біледіШеңбердің тең хордалары оның центірінен бірдей қашықтықта болатынын дәлелдейді№18. 22Дескриптор Шеңбердің элементтерін біледіСызбасын сала аладыҮшбұрыштың қасиеттерін біледі, қолданадыҮшбұрыштың теңдігінің белгілерін біледіШеңбер центрінен бірдей қашықтықта жатқан хордалар тең болатынын дәлелдейді | oystvo_diametra58249.htm https://www.youtube.co m/watch?v=73ywTxhL Zto http://bilimland.kz/kk/#l esson=10077 |
Сабақтың соңы | Кері байланыс. Балмұздақ Білім алушыларға түрлі түсті дөңгелек парақшалар таратылады. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі, әліде түсініксіз сұрақтарын жазады. | Қима қағаздар |
Саралау
| Бағалау | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Білім алушылардың қажеттілігіне қарай тапсырма беру арқылы саралаудың «тапсырма» тәсілі, зерттеу жұмыстарын жүргізу арқылы саралаудың «қарқын» тәсілі, білім алушыларға қолдау көрсету арқылы саралаудың «диалог және қолдау көрсету» тәсілі жүзеге асады.
| Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындау арқылы дескриптормен бағаланады;«Өзін-өзі бағалау» әдісі;Түзету жұмыстарын жүргізу арқылы бағалау;«Балмұздақ» әдісі арқылы кері байланыс алу.
| Сынып бөлмесін желдету, Дұрыс отыруын қадағалау;Білім алушылар сергіту сәтінде дене жаттығуын жасайды
|
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңызба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақта бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|