Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Шеңбердің теңдеуі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: __________
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Жазықтықтағы тікбұрышты координаталар жүйесі Мектеп: Күні: 25.04.19ж Мұғалімнің аты – жөні: Берікқали А.Б. Сынып:8 Қатысқандар: қатыспағандар: |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Шеңбердің теңдеуі |
|||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.1.3.17 центрі (a, b), радиусы r болатын шеңбердің теңдеуін білу; |
|||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: шеңбердің теңдеуін жаза алады. Көптеген оқушылар: шеңбердің теңдеуі есептер шығаруда қолана алады. Кейбір оқушылар: Зерттеушілік есептер шығаруда шеңбердің теңдеуін қолдана алады. |
|||||||||||
Бағалау критерийі |
Шеңбердің теңдеуін жазады; Шеңбердің теңдеуін есептер шығаруда қолданады. |
|||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: : шеңбердің теңдеуін түсіндіруді біледі. Пәнге қатысты лексика мен терминология: Шеңбердің теңдеуі, центрі, радиусы Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Шеңбердің т теңдеуі ... ... ... Дербес жағдайдағы шеңбердің теңдеуі ... ... ... |
|||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы |
|||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Физика,сызу |
|||||||||||
Алдыңғы білім |
Шеңбер, радиус, центр, xOy координаталар жүйесі |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту. Оқушылардың өткен білімдері қаншалықты деңгейде екенін анықтау мақсатында «Тарсия» әдісін қолданамын. Оқушылар сұрағы мен жауабын сәйкестендіру арқылы үшбұрыш құрастырады.
|
|
||||||||||
Сабақтың ортасы |
Мағынаны ажырату. 1 Тапсырма. Оқушылар жаңа ақпаратты өз бетінше меңгереді, оны «Тыңдап отырған үштік» әдісі арқылы ұйымдастырамын. Оқушылар үшеуден отырады, екеуі бірге, ал біреуі олардың қарсысында сәл алшақта – сөйлесуге қатыспайды, бірақ бақылайды. Оқушылар үш адамнан тұратын топта жұмыс істейді. Топтағы бір оқушы – шешен, біреуі – тілші және үшіншісі – хатшы рөлін атқарады. Шешен бір нәрсені айтады, сұрақты түсіндіреді немесе пікірін білдіреді. Тілші көмектесіп айтып отырады және түсініктеме беруді сұрайды. Хатшы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді. Оқушылар оқу мақсатына жету үшін келесі тапсырмаларды орындауын қамтамасыз етемін. ( Ой толғаныс) 2 тапсырма. «Джигсо» әдісі (топтық жұмыс) арқылы оқушылар оқу мақсатына сәйкес тапсырмаларды орындайды және тапсырмалар арқылы бірін-бірі оқытады.
Кері байланс:ауызша |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, үлестірме қағаздар, интер белсенді тақта |
||||||||||
Сабақтың соңы |
«Қосу-Алу-Қызықты» «қосу» - сабақта ұнағанның барлығы жазылады, «алу» – сабақта ұнамағанның барлығы, жалықтырғыш көрінген, жақтырмаған, түсініксіз болған ,пайдасыз болып көрінген ақпарат жазылады «қызықты» – оқушылар сабақта солар туралы білген барлық қызықты фактілерді, осы проблема бойынша тағы нені білгісі келетінін, мұғалімге қоятын сұрақтарын жазады.
Үй тапсырмасы:№384,387 |
|
||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||
«Нәтиже немесе жауап бойынша саралау» Нәтиже немесе жауап бойынша саралау барысында оқушыларға бірдей тапсырма ұсынылғанмен,түрлі деңгейдегі жауап күтіледі және қабылданады «Оқушыға жеке қолдау көрсету арқылы саралау» Кейбір оқушылар мақсатқа қол жеткізу үшін арнайы көмекті қажетсінеді.Бұл қолдау мұғалім немесе басқа да үлкендер тарапынан көрсетуі мүмкін. Оқушы қолдауды басқаоқушыдан, компьютерден немесе ақпараттық технологиялар арқылы алуы мүмкін. Диалог негізінде саралау барысында мұғалім мен оқушы арасындағы сұхбатқа мән беріледі.
|
Қате түсінікті тексеру. Ұстаз қатысушыларға қандайда бір ұстанымның талдауларының қате болжамдарын немесе әдеттегі қате түсініктерді әдейі береді. Оқушылардың бағалауы Бағалау үдерісіне қатыса отырып, оқушылар тақырыпты, бағалау үдерісінің өзін және өз жұмысын орындай отырып, не жасағандарын аса тереңірек түсінуге қол жеткізедіОқушылар өз үй жұмыстарын немесе сыныптастардың жұмысын бағалай алады. Бұл жаттығу «ресми» немесе оқушы жасаған бағалау схемасы бойынша жұппен немесе дербес түрде орындалуы мүмкін. «Температураны өлшеу» Тапсырманы дұрыс орындап жатқандықтарын тексеру үшін қолданылады.Ол үшін оқушылардың іс-әрекеттері тоқтатылады және ұстаз «Біз не істеп жатырмыз?» деген сұрақ қою. Элективті тест. Оқушыларға өзін-өзі тексеру бойынша 5 тапсырма тест орындайды. Дұрыс жауап бермеген оқушыдан «Неге сол жауап болуы керек» деп мұғалім сұрақ қояды. Таңдаған жауабын негіздеу керек.
|
Интер белсенді тақтада жұмыс істеу ережелерін сақтау Топтық жұмыста топ ережелерін сақтау |
||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|