Ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің технологиялық
картасы
Тәрбиешінін аты-жөні:
Білім беру
салалары:
Таным.
Бөлімі: Сенсорика.
Тақырыбы:
«Кірпілер».
Мақсаты:
Білімділік: «көп», «аз», «біреу» ұғымдарын
қалыптасытыру; Дамытушылық: кеңістік түсініктерін
дамыту;
Тәрбиелік: сүйіспеншілікке
тәрбиелеу.
Көрнекіліктер,
қажетті құрал-жабдықтар: ойыншық кірпі, кірпіні жасауға
арналған ермексаз, күнбағыс дәні, мүсінлеуге арналған тақтайша мен
сүлгі.
Сөздік
жұмыс: тікенекті.
Оқу іс-әрекетінің
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық-қозғаушылық
|
«Кірпінің балаларын тап»
дидактикалық ойыны:
-Балалар, қараңдаршы, кірпі ана бізге
қонаққа келді. Бірақ ол көңілсіз сияқты. Қалай ойлайсыңдар,
неліктен? Кірпі-ана маған кішкентай балаларының одан тығылып
қалғанын айтты. Ол балаларын табуға сендерден көмек
сұрайды.
-Кірпінің балалары қайда жасырынып
қалғанын білесіңдер ме?
|
Балалар
кірпінің балаларын іздейді(үстелдің, орындықтың асытынан, себеттің
ішінен, төсектің астынан.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
«Кірпілер қандай?» дидактикалық
ойыны.
-Кірпі-ана
қандай?
-Ал кірпінің балалары
қандай?
-Кішкентай кірпілер
қаншау?
-Ал үлкені ше?
-Қараңдаршы, жасыл көгалда қанша кірпі
отыр?
-Ал қанша кірпі сары көгалда
отыр?
Балалармен жеке
жұмыс.
Сергіту
сәті.
Тікенекті кірпі
келеді,
Шыршаға ұқсап
жайқала.
Жинап
жеміс-жидекті,
Асығар
үй-жайына!
Сөздік жұмыс:
тікенекті.
«Тікенек жаса» дидактикалық
ойыны.
-Ал
қазір, балалар, үстелдеріңе жақындаңдар. Қараңдаршы, сендердің
үстелдеріңнің үстінде кірпілер жатыр. Бірақ олар бір түрлі екен.
Оларда не жоқ?
-Кірпілердің арқаларына тікендерін
қайтаруға көмектесейік пе?
|
-Үлкен.
-Кішкентай.
-Көп.
-Біреу.
-Көп.
-Аз.
Қимыл-қозғалыстар
жасайды.
Қайталайды:
тікенекті
Үстелге
жақындайды.
-Тікенек жоқ.
Бәрі келіседі. Балалар күнбағыс дәндерінен тікендер
жасайды.
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Жарайсыңдар, балалар! Кірпілеріміз
тамаша болды. Кірпілерімізді арқаларынан сипайықшы. Олар қандай
болып шықты?
|
-Тікенекті
болады.
|
Күтілетін
нәтиже:
Жасайды:
арқасы тікенекті
кірпіні;
Түсінеді:
кірпі тікенекті болатынын, «аз», «біреу» және
«көп» ұғымдарын;
Қолданады:
кірпі туралы және оның өмір сүру ортасы
туралы білімді.