Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
р/с | Тақырыптың аты | Сағат саны | Өткізілу түрі | Білім қазынасы | ||
бар-лығы | лек-ция | прак-тика | лекция | Шешендік өнер жайлы мағлұмат алады | ||
1 | Кіріспе. Курстың мақсаты мен міндеті, шешендік өнер туралы түсінік. | 1 | 1 | лекция | Шешендік өнердің мәні ұғындыры-лады | |
2 | Риторика - өнер падишасы..Қазақ шешендік өнерінің ерекшелігі | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Сөз өнері туралы қанатты сөздер мен мақалдар жаздыру | |
3 | Орхон-Енесей жазуындағы көркемдік шешендік сөздер | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Мәнерлеп оқу, ізденіп оқуға тапсырма беру | |
4 | Тұрмыс-салт жырларындағы шешендік | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Мәнерлеп оқу тәсілін меңгерту | |
5 | Қазақ ертегісіндегі шешендік сөздер | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Кейіпкер рөліне еніп, кейіпкер тілімен сөйлеуге дағдылану | |
6 | М.Шаханов «Отырар» поэмасы | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Шығарма мазмұнын игеруге, мәнерлеп оқуға жаттығу | |
7 | Алғыс, рахмет сезімдерін білдіру шешендігі | 1 | 1 | пысық-тау жат-тығуы | Жатқа тілек сөз айту, алған білімдерін тәжірибеде қолдану | |
8 | «Тілім менің – досым менің» | 1 | 1 | шығарма | жаттығу жұмысы | |
9 | Бата шешендігі | 1 | 1 | Мәнерлеп жатқа айту | ||
10 | Тілек шешендігі | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Алған мәліметтерін тәжірибеде пайдаланабілу | |
11 | Туған күн мерекесін өткізуге дайындық («жүргізуші» қабілетін сынау) | 1 | 1 | пысық-тау жаттығу-лары | Мәнерлеп жатқа айту | |
12 | Шешендік өнерге тән басты сипаттар:1) Ұшқырлық, тапқырлық, шешендік | 1 | 1 | пікірта-лас | Төле бидің шешендік сөздерін жаттау | |
13. | 2) Сөздегі мағына тура және ауыспалы, астарлы сөз 3) Сөздегі ұйқас | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Қазыбек,Әй-теке бидің шешендік сөзін жаттау | |
14 | Тапсырмалармен жұмыс | 1 | 1 | тестжұмысы | Шешендік сөздің түрін ажырата білу | |
15 | Сөздегі жұмбақ. «Ақтайлақ бидің шешендігі» | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Шығарма мазмұнын меңгерту | |
16 | Батырлар жыры мен лиро-эпос жырындағы шешендіктің шебер үлгісі | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | «Ер Тарғын» жырын рөлмен оқу | |
17 | Аңыз әңгімедегі шешендік қисын | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Қорқыт ата туралы аңыз- ды білу, талдау | |
18 | Ақындықтағы тапқырлық, сөз шеберліктері. Бұқар, Махамбеттердің әрі ақын, әрі жырау екендігі. | 1 | 1 | Ішінара зерттеу, өзіндік жұмыс | Ақын-жыраулар-дың шығар-машылы-ғына тоқталу | |
19 | Абай шешендігі | 1 | 1 | Жоба-лар, тақырыпты қор-ғау | Абай әлеміне тереңірек үңілу, презентация-лық слайдтар әзірлеу | |
20 | «Бір ауыз сөз» | 1 | 1 | шығарма | Өз ойын, тіл көркемдігін жеткізе білу | |
21 | М.Әуезовтың «Еңлік-Кебек» пьесасындағы «Билер» сценасын оқып үйрену | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Үзіндіні жатқа айтқызу, саханалық қойылым көрсету | |
22 | Шешендік арнау, шешендік толғау, шешендік дау. Оның ақындық, жыраулық поэзияға тән үндестігі (Қазбек пен Қалмақ ханы, Абылай ханның шешендігі) | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Саханалық қойылым қоюға, түсініп, мәнерлеп тапқыр сөйлеуге машықтану | |
23 | М.Мақатаев «Райымбек» поэмасы | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Мәнерлеп оқу | |
24 | Айтыстағы тапқырлық, аталы сөз үлгілері. «Жар-жар», «Жарапазан», «Жұмбақ» айтысы және оның зерделікке тәрбиелеудегі мәні. | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Жатқа айту | |
25 | Естірту мен көңіл айту. А.Байтұрсынов 23 жоқтау өлеңдерін оқу және талдау. | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Мәнерлеп оқу, өзіндік пікірін айтуға үйрету | |
26 | Жас нәрестеге тілек айту | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Алған тәжірибесін қолдануға үйрету | |
27 | Жолаушыға, оқуға түскенге т.б. тілек, құттықтау сөз айту | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Алған мәліметін пайдалану, сөз сазын келтіріп сөйлеуге дағдылан-дыру | |
28 | Дауыс мәнеріне қарап, көңіл-күйді ажырату | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Мәнерлеп сөйлеу дағдысын үйрету | |
29 | Сөйлеушінің жүріс-тұрыс мәдениеті және оның сөз өнерінің түрімен байланысы | 1 | 1 | пікірта-лас | Жеке тұлғаның қалыптасуы-на бағыт беру | |
30 | Қазақ тілінің беделі мен болашағы (Тілге жасаған «реформалар» т.б.) | 1 | 1 | пікірта-лас | Өзіндік еркін ойын айтуға машықтан-дыру | |
31 | А.Байтұрсыновтың «Маса» жинағындағы мысал сөз кестесі | 1 | 1 | жаттығу жұмысы | Теория мен практиканы ұштастыру | |
32 | «Шешендік өнер сабағынан алған әсерім» ой бөлісу. Шешендік сөз бойынша композициялық қойылым әзірлеу | 1 | 1 | жинақ-тау, қорыту | Ойын қағаз бетіне түсіріп, шығармашы-лықпен айналысады. | |
33 | «Сөз тапқанға қолқа жоқ» | 1 | 1 | сайыссабақ | Шешен сөйлеуге машықтана-ды | |
34 | Жылдық қорытынды | 1 | 1 | сынақ | Тест жұмысын алу | |
Барлығы: | 34 |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз