Бөлім:
|
Бейбітшілік, қауіпсіздік және жаһандық
экономика.
Шешендік сөздер. Пікірталас.
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Баялиева
А.Ж.
|
Күні:
|
09.01.23
ж
|
Сыныбы:
11
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Біріккен Ұлттар ұйымы
және Қазақстан
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты:
|
11.1.2.1- мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі
(дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды,
тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін
талдау
11.2.5.1 - мәтіндегі
негізгі ойды анықтау, берілген мәліметтер мен пікірлерді өңдеу және
толықтыру;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
-оқылым мен тыңдалым
материалдарының мазмұнын түсініп тыңдайды, оқиды, мәтінді
мазмұндайды, түртіп жазудың әр түрлі жолын біледі.орфографиялық
норманы түсінеді;
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.
3.Оқушыларды топтарға
біріктіру.
|
Топқа кітап, дәптер
және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар
беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен
3 топқа бірігеді.
1 топ:
Кітап
2 топ:
Дәптер
3 топ:
Қаламсап
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын
дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы
арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
.
Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Сұрақтар:
1.Біріккен Ұлттар
Ұйымының басты қызметін атай аласыңдар
ма?
2.Қазақстан ядролық
державаға жата ма?
3.Бейбітшілікті сақтаудың алғышарттарын
атаңдар.
|
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету»
тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады. («(
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
31
мин.
|
Мұғалім оқулықтағы
тапсырманы орындатады.
Бір оқушыға мәтінді
оқуға тапсырма береді.
|
1-тапсырма:
Мәтінді тыңдаңдар. БҰҰ
қызметі жөніндегі терминдерге сүйеніп, үзіндіні
талдаңдар.
|
Дескриптор:
-Мәтінді мұқит
тыңдайды.
-Негізгі және қосымша
мәліметтерді талдайды.
-Пікір
алмасады.
Жалпы - 6
балл
|
Оқулық
11-сынып
Атамұра
|
Топтық
жұмыс
|
Мұғалім оқушыларға
оқулық бойынша тапсырманы
орындатады.
Пікір алмасады. Кері
байланыс орнатады.
|
2-тапсырма:
Мәтінді
тыңда. «Инсерт»
әдісі арқылы мәтіннен керекті
ақпаратты түртіп алып, кестені
толтырыңдар.
Білемін
|
Негізгі
ақпарат
|
Мен
ойлаймын
|
Сұрағым
бар
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-Мәтінді тыңдап, негізгі
ақпараттарды іріктейді.
-Тірек сөздерді
ажыратады.
-Ақпаратты түртіп
жазады.
Жалпы - 4
балл
|
Оқулық
11-сынып
Атамұра
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін
анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|