Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: Мектеп:№62ЖББОМ
Күні: Мұғалімніңаты-жөні:БаекешоваГ.С.
Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтыңтақырыбы
Сілтемелер
Осысабақтақолжеткізілетін
оқумақсаттары(оқу
бағдарламасынасілтеме)
6.2.2.1-сілтемелердіұйымдастыру(гиперсілтемелер,мазмұн,атау,
түсіндірме)
Сабақтыңмақсаты Барлықоқушыларүшін:
Сілтеменіңанықтамасын,түрлеріменатқаратынқызметімен
танысады
Көпшілікоқушыларүшін:
Мәтіндікредактордыңсілтемелербөліміндегіэлементтобының
түрлеріменжұмысжасайалады
Кейбіроқушылар:
Сілтемелербөлімінекіретінэлементтертобынмәтіндікқұжатты
безендіругеқолданып,практикажүзіндеіскеасыраалады
Бағалаукритерийі -Сілтеменіңанықтамасынтүрлеріменатқаратынқызметінбіледі
-Мәтіндікредактордыңсілтемелербөлімінекіретінэлементтерді
біледі.
-Сілтемелербөліміндегіэлементтертобын(гиперсілтемелер,
мазмұн,атау,түсіндірме)қолданудыпрактикадақолданаалады
Тілдікмақсаттар Лексикаментерминология:
Құжат-документ-Doсument
Сілтеме-сноска-Foolnote
Диалогпенжазуүшінпайдалысөздерментіркестер:
-Сілтеменеүшінқажет?
-Сілтеменіңқандайтүрлерібар
-Сілтеменіңқандайқызметтерінбаптауғаболады?
-Сілтеменіқалайжоюғаболады?
Құндылықтарғабаулу Қазақстандықпатриотизмжәнееңбеккежәнешығармашылыққа
баулу,ынтымақтастықпенқарым-қатынасжасауқабілетін
қалыптастыру,информатиканыңакадемиялықтілдесөйлеу
дағдысындамыту.
Пәнаралықбайланыс Ағылшын,орыстілі-мәтіндікредактордағыкомандалар,қазақ
тілі–мәтінменжұмыс
Тақырыпбойыншаалдыңғы
білім
Оқушылармәтіндікредактордыңкомандатоптарыныңбетшелерін,
жұмысалаңын,меңзер,айналдырусызғышын,қалып-күйжолын
білед
Сабақбарысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері Ресурстар
Сабақтыңбасы
2минут
5минут
Оқушыларменамандасу.
«Айна»жаттығуы.
Мақсаты:сыныптапсихологиялықжағымдыахуал
қалыптастыруүшін.
Нұсқау:Екіоқушыбірбірінеқараптұрады,біреуіайна
екіншісіайнағақарағанадамболады.Тәңертеңұйқыдан
тұрып,айнағақарайды,мектепкешығыпкеткенгедейін
жасайтынәрекеттерінайнағақарапкөрсетеді.Сонда
екеуідекүледі.Осыжаттығуарқылыжағымды
эмоцияменсабаққакіру.
Мозайкаәдісі.
Мақсаты:Оқушылардыжұмысжасаутиімділігін
арттыруүшінтопқабіріктіру
Нұсқау:Қиылғансуреттердітаңдауарқылы
оқушылардытопқабөлінеді
«Адасқанәріптер»әдісі.
Мақсаты:Мәтіндікпроцессоринтерфейсінескетүсіру
Нұсқау:Оқушыларәріптерденмәтіндікпроцессор
интерфейсініңэлементтерінқұрастырады.
төртбұрыш,
үшбұрыш,
дөңгелекқағаздар
Сабақтыңортасы
6минут
6минут
Топтықжұмыс.«Ойлан-жұптасбөліс»әдісі
Мақсаты:жаңабілімдібірлесеотырыпигерту
Нұсқау:Оқушыларберілгенсұрақтардыресурстан
/оқулық,интернет/іздеп,жауапбереді
1.Сілтемедегенімізне?
2.Мәтіндікқұжаттасілтемелердіңқандайтүрлерін
ұйымдастыруғаболады?
3.Түсіндірмелерэлементтертобыныңқызметінеде
4.Атауларэлементтертобыныңқызметінеде
5.Нысандықкөрсеткішэлементтертобының
қызметінеде?
6.Сілтемелеркестесі?
Дескриптор:
1.Жаңабілімніңтолықтығы
2.Эстетикалықбезендірілуі
Қалыптастырушыбағалау:
топбірін-бірісмайликтерарқылыбағалайды
Жұптықжұмыс.«Көршімеайтамын»
Мақсаты: оқушыларбірбірінеайтуарқылы
түсініктерінтолықтыру
Нұсқау:оқушыларберілгенсұрақтарғажауапберіп
көршілеріменбөліседі.
1.Мәтінавторларықандаймақсатпенмәтіндік
құжаттарғасілтемелерқосады?
2.Қандай ақпарат сілтемелер түрінде
ұйымдастырылуымүмкін?
информатика6
класс(жоба)
Атамұра2018
10минут
3.Құжатқа сілтеме қоюдың қандай
айырмашылықтарыбар?
Қалыптастырушыбағалау
Оқушыларбірінбіріөзараауызшабағалайды
Жекежұмыс.Саралаутапсырмалары
Мақсаты:алғантеориялықбілімдерінпрактикада
қолдану,оқушыларөзқажеттіліктерінқанағаттандыру
Нұсқау:тапсырманыөздеңгейлерінеқарайтаңдап,
компьютердеорындайды.
Адеңгейі
Мәтіндікпроцессордасілтеменікірістірукерек.Бірақ
беттіңтөменгібөлігіндетүсініктемежазуғамүмкіндік
жоқ,себебіондаүлкенкестеорналасқан.Сілтеменіқою
үшінайналыпөтуқасиетінқалайауыстыруғаболады?
Дескриптор:
-сілтеменіңқасиеттерінбіледі
Вдеңгейі
Мәтіндікпроцессордасыныптізіміқұжатынқұрыңдар.
Тізімдеберілгенәрбіроқушыүшінсілтемеқұрыңдар.
Сілтемегеоқушылардыңтуғанжылыментелефонын
жазыңдар.
Дескриптор:
-сілтеменітүрлерінбіледі
Сдеңгейі
Жергіліктіжердіңтарихиескерткіштерітуралыреферат
жазу.
Тапсырма:әрбірескерткіштіңатынаоныңқұрылу
уақытынасілтемеқою
Дескриптор:
-сілтеменіқалайжәнеқайжергеқойылатынын
біледі
Қалыптастырушыбағалау:
оқушылардыорындалғантапсырмаларынасәйкес
Сабақтыңсоңы
8минут
3минут
Жекежұмыс.
Тестжұмысы
Мақсаты:Оқушылардыңалғанбілімдерінталдауүшін
тесталу
Нұсқау:MySQLтестқұрастыруортасында10сұрақ
беріледі.Оқушыларкомпьютердеашыпорындайды.
Орындаууақытышектелген.
Бағалау:
100-80%=5
80-60%=4
60%-дантөмен3бағасықойылады
Керібайланыс
компьютер
Жаңатақырыпты
түсінгендіктерін
көрсетуүшіноқушыларсмайликтердітаңдайды
1..Мендесұрақтарқалды
2.Барлығынтүсіндім
3.Жұмысымақанағатемеспін
Үйгетапсырма
Саралау–Сізқандайтәсілмен
көбірекқолдаукөрсетпексіз?
Сізбасқаларғақарағанда
қабілеттіоқушыларғақандай
тапсырмаларбересіз?
Бағалау–Сізоқушылардың
материалдыигерудеңгейін
қалайтексерудіжоспарлап
отырсыз?
Денсаулықжәне
қауіпсіздіктехникасын
сақтау
Оқушылардыңқабілетінеқарай
жекетапсырмалардайындадым,
қабілетіжоғарыоқушыларға
дереккөздердіпайдаланып
ізденугеықпал
жасаймын..Қабілетітөмен
оқушыларғадеңгейліксұрақтар
дайындапжәнеқолдау
көрсетемін.
Сабақбарысында
қалыптастырушыбағалауды
қолданамын.Олүшін
оқушылардыңбілімалу
нәтижелерінжүйеліталдап,
берілгентапсырмаларғабағалау
критерииімендескрипторлар
құрастырып,өзін-өзін
бағалатамын.Топтыбағалауды
смайликтерарқылы(көңілкүйі
өте
жақсы,орташа,төмен)бағалатамын.
Сабақбарысындаоқушылар
қауіпсіздіктехникасы
ережелеріментазалық-
гигиеналықталаптарды
сақтайды;
Жұмыстытекмұғалімнің
рұқсатыменбастайды;
Оқу-құралдарынтекқажетті
жағдайдағанапайдаланады.
Сабақбойыншарефлексия
Сабақмақсаттарынемесе
оқумақсаттарышынайы,
қолжетімдіболдыма?
Барлықоқушылароқу
мақсатынақолжеткізді
ме?Егероқушылароқу
мақсатынажетпеген
болса,неліктендеп
ойлайсыз?Сабақтасаралау
дұрысжүргізілдіме?
Сабақкезеңдерінде
уақыттытиімді
пайдаландыңызба?Сабақ
жоспарынанауытқулар
болдымажәненеліктен?
Бұлтараудысабақтуралырефлексияжасауүшінпайдаланыңыз.Сол
бағандағыөзіңізмаңыздыдепсанайтынсұрақтарғажауапберіңіз.
Жалпыбағалау
Сабақтаеңжақсыөткенекінәрсе(оқытуменоқуғақатысты)?
1:
2:
Сабақтыңбұдандажақсыөтуіненеоңықпалетереді(оқытуменоқуғақатысты)?
1:
2:
Осысабақтыңбарысындаменсыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/
қиыншылықтарытуралыненіанықтадым,келесісабақтарданенәрсегеназараударуқажет?