Сілтеме 6 класс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сілтеме 6 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Сілтеме туралы сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы
Page 1

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: Мектеп:№62ЖББОМ
Күні: Мұғалімніңаты-жөні:БаекешоваГ.С.
Сынып: Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтыңтақырыбы
Сілтемелер
Осысабақтақолжеткізілетін
оқумақсаттары(оқу
бағдарламасынасілтеме)
6.2.2.1-сілтемелердіұйымдастыру(гиперсілтемелер,мазмұн,атау,
түсіндірме)
Сабақтыңмақсаты Барлықоқушыларүшін:
Сілтеменіңанықтамасын,түрлеріменатқаратынқызметімен
танысады
Көпшілікоқушыларүшін:
Мәтіндікредактордыңсілтемелербөліміндегіэлементтобының
түрлеріменжұмысжасайалады
Кейбіроқушылар:
Сілтемелербөлімінекіретінэлементтертобынмәтіндікқұжатты
безендіругеқолданып,практикажүзіндеіскеасыраалады
Бағалаукритерийі -Сілтеменіңанықтамасынтүрлеріменатқаратынқызметінбіледі
-Мәтіндікредактордыңсілтемелербөлімінекіретінэлементтерді
біледі.
-Сілтемелербөліміндегіэлементтертобын(гиперсілтемелер,
мазмұн,атау,түсіндірме)қолданудыпрактикадақолданаалады
Тілдікмақсаттар Лексикаментерминология:
Құжат-документ-Doсument
Сілтеме-сноска-Foolnote
Диалогпенжазуүшінпайдалысөздерментіркестер:
-Сілтеменеүшінқажет?
-Сілтеменіңқандайтүрлерібар
-Сілтеменіңқандайқызметтерінбаптауғаболады?
-Сілтеменіқалайжоюғаболады?
Құндылықтарғабаулу Қазақстандықпатриотизмжәнееңбеккежәнешығармашылыққа
баулу,ынтымақтастықпенқарым-қатынасжасауқабілетін
қалыптастыру,информатиканыңакадемиялықтілдесөйлеу
дағдысындамыту.
Пәнаралықбайланыс Ағылшын,орыстілі-мәтіндікредактордағыкомандалар,қазақ
тілі–мәтінменжұмыс
Тақырыпбойыншаалдыңғы
білім
Оқушылармәтіндікредактордыңкомандатоптарыныңбетшелерін,
жұмысалаңын,меңзер,айналдырусызғышын,қалып-күйжолын
білед
Сабақбарысы


Page 2

Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері Ресурстар
Сабақтыңбасы
2минут
5минут
Оқушыларменамандасу.
«Айна»жаттығуы.
Мақсаты:сыныптапсихологиялықжағымдыахуал
қалыптастыруүшін.
Нұсқау:Екіоқушыбірбірінеқараптұрады,біреуіайна
екіншісіайнағақарағанадамболады.Тәңертеңұйқыдан
тұрып,айнағақарайды,мектепкешығыпкеткенгедейін
жасайтынәрекеттерінайнағақарапкөрсетеді.Сонда
екеуідекүледі.Осыжаттығуарқылыжағымды
эмоцияменсабаққакіру.
Мозайкаәдісі.
Мақсаты:Оқушылардыжұмысжасаутиімділігін
арттыруүшінтопқабіріктіру
Нұсқау:Қиылғансуреттердітаңдауарқылы
оқушылардытопқабөлінеді
«Адасқанәріптер»әдісі.
Мақсаты:Мәтіндікпроцессоринтерфейсінескетүсіру
Нұсқау:Оқушыларәріптерденмәтіндікпроцессор
интерфейсініңэлементтерінқұрастырады.
төртбұрыш,
үшбұрыш,
дөңгелекқағаздар
Сабақтыңортасы
6минут
6минут
Топтықжұмыс.«Ойлан-жұптасбөліс»әдісі
Мақсаты:жаңабілімдібірлесеотырыпигерту
Нұсқау:Оқушыларберілгенсұрақтардыресурстан
/оқулық,интернет/іздеп,жауапбереді
1.Сілтемедегенімізне?
2.Мәтіндікқұжаттасілтемелердіңқандайтүрлерін
ұйымдастыруғаболады?
3.Түсіндірмелерэлементтертобыныңқызметінеде
4.Атауларэлементтертобыныңқызметінеде
5.Нысандықкөрсеткішэлементтертобының
қызметінеде?
6.Сілтемелеркестесі?
Дескриптор:
1.Жаңабілімніңтолықтығы
2.Эстетикалықбезендірілуі
Қалыптастырушыбағалау:
топбірін-бірісмайликтерарқылыбағалайды
Жұптықжұмыс.«Көршімеайтамын»
Мақсаты: оқушыларбірбірінеайтуарқылы
түсініктерінтолықтыру
Нұсқау:оқушыларберілгенсұрақтарғажауапберіп
көршілеріменбөліседі.
1.Мәтінавторларықандаймақсатпенмәтіндік
құжаттарғасілтемелерқосады?
2.Қандай ақпарат сілтемелер түрінде
ұйымдастырылуымүмкін?
информатика6
класс(жоба)
Атамұра2018


Page 3

10минут
3.Құжатқа сілтеме қоюдың қандай
айырмашылықтарыбар?
Қалыптастырушыбағалау
Оқушыларбірінбіріөзараауызшабағалайды
Жекежұмыс.Саралаутапсырмалары
Мақсаты:алғантеориялықбілімдерінпрактикада
қолдану,оқушыларөзқажеттіліктерінқанағаттандыру
Нұсқау:тапсырманыөздеңгейлерінеқарайтаңдап,
компьютердеорындайды.
Адеңгейі
Мәтіндікпроцессордасілтеменікірістірукерек.Бірақ
беттіңтөменгібөлігіндетүсініктемежазуғамүмкіндік
жоқ,себебіондаүлкенкестеорналасқан.Сілтеменіқою
үшінайналыпөтуқасиетінқалайауыстыруғаболады?
Дескриптор:
-сілтеменіңқасиеттерінбіледі
Вдеңгейі
Мәтіндікпроцессордасыныптізіміқұжатынқұрыңдар.
Тізімдеберілгенәрбіроқушыүшінсілтемеқұрыңдар.
Сілтемегеоқушылардыңтуғанжылыментелефонын
жазыңдар.
Дескриптор:
-сілтеменітүрлерінбіледі
Сдеңгейі
Жергіліктіжердіңтарихиескерткіштерітуралыреферат
жазу.
Тапсырма:әрбірескерткіштіңатынаоныңқұрылу
уақытынасілтемеқою
Дескриптор:
-сілтеменіқалайжәнеқайжергеқойылатынын
біледі
Қалыптастырушыбағалау:
оқушылардыорындалғантапсырмаларынасәйкес
Сабақтыңсоңы
8минут
3минут
Жекежұмыс.
Тестжұмысы
Мақсаты:Оқушылардыңалғанбілімдерінталдауүшін
тесталу
Нұсқау:MySQLтестқұрастыруортасында10сұрақ
беріледі.Оқушыларкомпьютердеашыпорындайды.
Орындаууақытышектелген.
Бағалау:
100-80%=5
80-60%=4
60%-дантөмен3бағасықойылады
Керібайланыс
компьютер


Page 4

Жаңатақырыпты
түсінгендіктерін
көрсетуүшіноқушыларсмайликтердітаңдайды
1..Мендесұрақтарқалды
2.Барлығынтүсіндім
3.Жұмысымақанағатемеспін
Үйгетапсырма
Саралау–Сізқандайтәсілмен
көбірекқолдаукөрсетпексіз?
Сізбасқаларғақарағанда
қабілеттіоқушыларғақандай
тапсырмаларбересіз?
Бағалау–Сізоқушылардың
материалдыигерудеңгейін
қалайтексерудіжоспарлап
отырсыз?
Денсаулықжәне
қауіпсіздіктехникасын
сақтау
Оқушылардыңқабілетінеқарай
жекетапсырмалардайындадым,
қабілетіжоғарыоқушыларға
дереккөздердіпайдаланып
ізденугеықпал
жасаймын..Қабілетітөмен
оқушыларғадеңгейліксұрақтар
дайындапжәнеқолдау
көрсетемін.
Сабақбарысында
қалыптастырушыбағалауды
қолданамын.Олүшін
оқушылардыңбілімалу
нәтижелерінжүйеліталдап,
берілгентапсырмаларғабағалау
критерииімендескрипторлар
құрастырып,өзін-өзін
бағалатамын.Топтыбағалауды
смайликтерарқылы(көңілкүйі
өте
жақсы,орташа,төмен)бағалатамын.
Сабақбарысындаоқушылар
қауіпсіздіктехникасы
ережелеріментазалық-
гигиеналықталаптарды
сақтайды;
Жұмыстытекмұғалімнің
рұқсатыменбастайды;
Оқу-құралдарынтекқажетті
жағдайдағанапайдаланады.


Page 5

Сабақбойыншарефлексия
Сабақмақсаттарынемесе
оқумақсаттарышынайы,
қолжетімдіболдыма?
Барлықоқушылароқу
мақсатынақолжеткізді
ме?Егероқушылароқу
мақсатынажетпеген
болса,неліктендеп
ойлайсыз?Сабақтасаралау
дұрысжүргізілдіме?
Сабақкезеңдерінде
уақыттытиімді
пайдаландыңызба?Сабақ
жоспарынанауытқулар
болдымажәненеліктен?
Бұлтараудысабақтуралырефлексияжасауүшінпайдаланыңыз.Сол
бағандағыөзіңізмаңыздыдепсанайтынсұрақтарғажауапберіңіз.
Жалпыбағалау
Сабақтаеңжақсыөткенекінәрсе(оқытуменоқуғақатысты)?
1:
2:
Сабақтыңбұдандажақсыөтуіненеоңықпалетереді(оқытуменоқуғақатысты)?
1:
2:
Осысабақтыңбарысындаменсыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/
қиыншылықтарытуралыненіанықтадым,келесісабақтарданенәрсегеназараударуқажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
25.02.2020
600
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі